Poliittisesti olen eri linjoilla kuin Hannu Viitaniemi ja Ikaalisten kehittämisen suunnasta olen eri mieltä kuin hän. Minulla ei ole mitään intressiä kirjoittaa tätä kirjoitusta, mutta teen sen silti.
Satu Viitaniemi, olet rohkea nuori nainen, kun taistelet täällä isoisäsi puolesta meitä kaikkia puskista huutelijoita vastaan. Nostan sinulle hattua! Jatka samaan malliin. Veri on vettä sakeampaa - niin kuin olla pitääkin!
Kirjoitus Satu Viitaniemen puolesta
60
1582
Vastaukset
- Satu Viitaniemi
Sukuani puolustan aina. Ja omien mielipiteideni takana seison vaikka mikä olisi. :D
- 113
Sinunko se koira oli siellä viljalassa joka oli yötäpäivää ulkona oli pakkasta kuinkapaljon tahansa? Ei ainakaan silloin paljon viitaniemen nimeen kiitelty, edes viljalassa.
- Satu Viitaniemi
Asiahan ei mielestäni mitenkään tähän keskusteluun liity. mutta kyllä oli minun koirani ja on edelleen minun koirani. Ja asiasta en enempää kanssanne keskustele. saatte aivan itse lukea sieltä adressi sivuilta mitä olen sinne vastannut kyseisistä väitöksistä. :DD ja raukkamaista on se ettet kirjoita omalla nimellä jos kerran tahdot asiasta tietää. en keskustele omista asioistani nimettömien kanssa. Ja mieluusti jos jotain nokankoputtamista on, niin sanotaan päin naamaa. ei täällä. raukkamaista. :DD
- hauhau
joo koira parka kun ei tainnut edes ruokaa saada
- Satu Viitaniemi
hauhau kirjoitti:
joo koira parka kun ei tainnut edes ruokaa saada
:DD voi tulla ihan päin naamaa sanoon, jos on pokkaa.
- pölvästinro1
Satu Viitaniemi kirjoitti:
:DD voi tulla ihan päin naamaa sanoon, jos on pokkaa.
Jaahas ja kuka pölvästi on joku Satu Viitaniemi, eläinrääkkäystä.
- Jukkaxr
Ajattelin, että olisi ihan kiva vaikka tavata joskus :)
Katselin facesta profiiliasi ja taisinpahan ihastua vähäsen :)
Oon sua pikkasen vanhempi kundi- Satu Viitaniemi
just. :DD juu voit varmaan kirjottaa sit siel facebookis etkä täällä. :DD
- 113
Jukkaxr, laita rillit päähäsi seuraavalla kerralla.
- Satu Viitaniemi
113 kirjoitti:
ooks kade? :DD
- 311
113 kirjoitti:
vitun 113
- NAKO-OKAN
Satun kanssa minäkin voisin alkaa....
- Satu Viitaniemi
saisko ihmisiltä parempia perusteluja tälläsiin puheisiin... ihan kiva tollasta kuulla, mutta kun ei tiä että miks? vai onko pilkalla sanottua??? jos on, niin tosi lapsellista..
- piafra
saisko ihmisiltä parempia perusteluja tälläsiin puheisiin... ihan kiva tollasta kuulla, mutta kun ei tiä että miks? vai onko pilkalla sanottua??? jos on, niin tosi lapsellista..
Taitaa pojat olla aidosti ihastuneita. Tällä palstalla ei juuri ole muita naisia, jotka esiintyvät omalla nimellään.
- maria magdaleena
Luonto ajaa tikanpojankin puuhun. Tomera ja sanavalmis tyttökaveri ei ole koskaan pahitteeksi.
- Satu Viitaniemi
sanavalmis tosiaan. harvoin sitä sanattomaks jään, varsinkaan hyvän asian puolesta tai silloin jos tiedän olevani oikeassa. :D
- <3
sanavalmis tosiaan. harvoin sitä sanattomaks jään, varsinkaan hyvän asian puolesta tai silloin jos tiedän olevani oikeassa. :D
- Satu Viitaniemi
<3 kirjoitti:
??? monesti oon miettinyt, että miks ihmiset ei vaan voi kirjottaa omalla nimellään? vai eivätkö kehtaa?? :DD
- ;)
??? monesti oon miettinyt, että miks ihmiset ei vaan voi kirjottaa omalla nimellään? vai eivätkö kehtaa?? :DD
Ehkäpä se on mukavampaa olla "tuntemattomana". Silloin ei tarvitse toreilla ja turuilla selitellä kirjoituksiaan. Tällä palstalla on mukava kohdata sinut.Olen kyllä joskus miettinyt, että uskaltaisinko pyytää sinua kaveriksi facebookissakin =).
Oot tosi söde, kun oot täällä omana itsenäsi puskistahuutelijoiden ryöpytettävänä etkä oo ees siitä moksiskaan.Mukavaa että ainakin yksi kirjoittelija on selkeästi nainen ja vieläpä isolla ännällä!! :DD - Satu Viitaniemi
;) kirjoitti:
Ehkäpä se on mukavampaa olla "tuntemattomana". Silloin ei tarvitse toreilla ja turuilla selitellä kirjoituksiaan. Tällä palstalla on mukava kohdata sinut.Olen kyllä joskus miettinyt, että uskaltaisinko pyytää sinua kaveriksi facebookissakin =).
Oot tosi söde, kun oot täällä omana itsenäsi puskistahuutelijoiden ryöpytettävänä etkä oo ees siitä moksiskaan.Mukavaa että ainakin yksi kirjoittelija on selkeästi nainen ja vieläpä isolla ännällä!! :DDenpä minäkään niitä selitellä aio. mielipiteeni on se mikä on ja siinä pysyn. kyllä saa kylilläkin tulla kysyyn mun mielipidettä, samana se silti pysyy. :D en häpee kertoo mikä on mun mielipide! ja kaveriksi saa toki pyytää, olis kiva tietää eknen kanssa oikeesti täällä juttelee. :D
miks olisin siitä moksiskaan mitä muut huutelee?
- koökoökoökop
Kuule Satu. Jos kaikki kirjoittaisivat omailla nimillään, niin ei yllättäen olisikaan montaa kauppakeskusta vastustavaa kirjoitusta.
- Änkyrä Jari
Jos kaikki kirjoittasivat omalla nimellään, ei yllättäen
olisikaan montaa kuppauskeskusta puoltavaa kirjoitusta - kdeodkoekdeokdeokdeo
Änkyrä Jari kirjoitti:
Jos kaikki kirjoittasivat omalla nimellään, ei yllättäen
olisikaan montaa kuppauskeskusta puoltavaa kirjoitustaTiedoksi änkyrä jarille. Kaikki kauppakeskusta puolustavat kirjoitukset eivät ole minun kirjoittamiani.
- Satu Viitaniemi
kylläpä minäkin täällä vastustan ja kirjoitan silti tunnistettavalla nimelläni. en häpeä enkä muuttaisi mielipiteitäni vaikka joku minulta tulisi niitä kylälläkin kysymään. ja mitä sitä häpeämään, mitä mieltä asioista on. :D
- jari df
- namia
Satu on rohkea ja sanavalmis nainen, siksi jotenkin houkutteleva ja sexikäs
- Satu Viitaniemi
aina. :DD pakko olla sanavalmis että pärjää. ;D ei täällä tuppisuut saa mitään aikaan saati omia mielipiteitään julki.
- viitasadulle risuja
aina. :DD pakko olla sanavalmis että pärjää. ;D ei täällä tuppisuut saa mitään aikaan saati omia mielipiteitään julki.
Mitä sitten olet saanut täällä aikaan? Et yhtään mitään.
- Satu Viitaniemi
viitasadulle risuja kirjoitti:
Mitä sitten olet saanut täällä aikaan? Et yhtään mitään.
no jos et osaa omia aivojasi käyttää, niin tarkoitan ehkä yleensäkin elämässä. tai ei siinä sitten mitään jos oma elämäsi on suomi24 keskustelupalstoilla. :DD
- hot but very cool
Satu on niin sexy tyttö, että tämän palstan miehet haluavat tarkoituksella ärsyttää häntä. Miehille se antaa jotain kicksejä, kun nätti ja tomera nuori nainen laittaa heidän kuriin :)
- Satu Viitaniemi
:D mitä tähän nyt enää sanoa. :D antaa ärsyttää vaan, ennemmin nauran, kuin ärsyynnyn mistään. :D
- pro satu
:D mitä tähän nyt enää sanoa. :D antaa ärsyttää vaan, ennemmin nauran, kuin ärsyynnyn mistään. :D
Mukavaa että täällä on ihan kivojakin immeisiä :)
- Lutkaton
Satu on niin sexy tyttö, että tämän palstan miehet haluavat tarkoituksella miellyttää häntä. Miehille se antaa jotain kicksejä, kun nätti ja tomera nuori nainen laittaa heidän kuriin :)
- in the heat of the n
Aina joskus mietin, millaista olisi lemmiskellä Satun kanssa koko kuuman kesäyön. Nuori, sanavalmis, hieman dominoivakin, kiihkeä peto ottaisi minut, 32-vuotiaan sinkkumiehen, kuumaan syleilyynsä.....
- Juhani A
juhannus yö..minä ja hän..heinälato..mitä voisimmekaan kokea
- Lesboton
Älä edes unta näe. Turha toivo. Sahtia ja hirvenlihaa niillä pysyy poikamiehenä.
- Satu Viitaniemi
jos sovitaan että ne sahti ja hirvenliha jutut kirjoitellaan asiaa koskevien otsikoiden alle... kuten kaikki muukin sopimaton tai jätetään kirjoittamatta. minulla kun ei ole tekemistä sahdin tai hirvenlihan kanssa. muutenkin ärsyttävää jankkausta joiltain henkilöiltä. samaa jankkaavat kerrasta toiseen. lakatkaa saman toistaminen, kiitos!! menee mielenkiinto lukea kirjoituksia, kun joka toisessa kirjoituksessa kirjoitetaan sama teksti... :DD
kehut on aina tervetulleita, vaikka olisivatkin vitsillä heitettyjä. :DD
- Heta Korpua
Hauskaa syntymäpäivää vielä tätäkin kautta =)
- Timppa x
Hyvää synttärii
- aulikin geishapallot
Onnea :)
- ota topi giniä
synttärii!!
- Satu Viitaniemi
kiitos kiitos kaikille onnitteluista, vaikka en tie ketä te kaikki ootte, mut on se hyvä et pidätte huolta et koko ikaalinen tietää, että mulla oli synttärit. :D
- tamminen taas
Myöhästyneet onnittelut täältäkin !
- Puhdas kukka
Onnittelut ja lämmin hali näin jälkikäteen =)
- keksimarkkula
Sanavalmis tyttöhän tämä Satu on ;)
- marcxxmann
voi Satu sul on täällä "salaihailija" !
- kiitti vaa
MAKKARAPERUNOITA!
- turkiloisentieltä yx
Onko Satu lopettanut palstan seuraamisen ja kommentoinnin? :( Naisnäkökulmaa täällä risukavojen,parjasten,ulosteenhajujen,kidien ynnä muiden epämääräisten veivaajien parissa kaivataan.
Palsta on mennyt liikaa risukavon suunnan vatvomiseen :(- Satu Viitaniemi
En ole lopettanut palstan seuraamista, mutta on turha kommentoida mihinkään järjettömiin teksteihin, joten olenpa päättänyt jättää kommentoimatta. Jos joku tänne kirjoittaisi jotain asiallista, niin toki kävisin kommentoimassa, mutta täällä kirjoittelevalta seurueelta on kai turha odottaa mitään asiallista...?
Yritin aikani saada palstaa edes hieman asiallisemmaksi, niin ettei kirjoitettaisi kaikkea aivan päätöntä, mutta eihän se onnistunut, kun varsinkin "aikuiset" miehet tuntuvat tänne kirjoittelevan kaikenlaisia lapsellisuuksia, haukkuvat minkä ehtivät, mutta eivät uskaltaisi samaa sanoa kasvotusten. Ja tuntuu että kaikki menevät yhden mielipiteen mukaan, eivätkä ilmaise omia mielipiteitään. Luulisi nimimerkin auttavan, jotta uskaltaa sanoa suoraan mitä mieltä on. - Liukkarinen
En ole lopettanut palstan seuraamista, mutta on turha kommentoida mihinkään järjettömiin teksteihin, joten olenpa päättänyt jättää kommentoimatta. Jos joku tänne kirjoittaisi jotain asiallista, niin toki kävisin kommentoimassa, mutta täällä kirjoittelevalta seurueelta on kai turha odottaa mitään asiallista...?
Yritin aikani saada palstaa edes hieman asiallisemmaksi, niin ettei kirjoitettaisi kaikkea aivan päätöntä, mutta eihän se onnistunut, kun varsinkin "aikuiset" miehet tuntuvat tänne kirjoittelevan kaikenlaisia lapsellisuuksia, haukkuvat minkä ehtivät, mutta eivät uskaltaisi samaa sanoa kasvotusten. Ja tuntuu että kaikki menevät yhden mielipiteen mukaan, eivätkä ilmaise omia mielipiteitään. Luulisi nimimerkin auttavan, jotta uskaltaa sanoa suoraan mitä mieltä on.Enemmänkin skeidaa täällä saisi olla.
- ginit, jarmot yms
Palsta on kehittynyt viime aikoina parempaan suuntaan.
- HannuTakas
Ginit on plussaa mutta Jarmot miinusta.Vittuttaa jo koko Hoikkala.
- nuppia.kasaan
karva.noppa kirjoitti:
Mitä minä olen sinullekkin tehnyt?
Olet jättänyt lääkkeesi ottamatta.
- tissitön.kukkala
RouvaHoikkala kirjoitti:
Mielenterveyslääkkeet ovat terveydelle vaarallisia!
Siksi siis rouvakin on vanhan lappalaisakan näköinen ja haisee.
Kyllä AIDS ja ainaiset pahoinpitelyt näkyvät sinunkin naamassasi! Enpä ole tämän kylän ainoa haisulikki. Aulikki sekä Pekka ja Ilkka ovat joutuneet haistelemaan ulosteitasi!
Mielenterveyslääkkeet kannattaa vetää pöntöstä alas, jotta niiden ikävät vaikutukset leviäisivät vedenpuhdistamojen kautta laajemmalle joukolle.
- rouvalle.nauretaan
Rouva mielentervyspotilas postaa samaa vuosikausia vanhaa
paskaansa yöllä palstalle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684431Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983956- 513489
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222713Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252552Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562413- 432277
- 391897
- 471888
- 301636