Oli kysytty http://baltic-spirits.com/ -kaupasta, joka minusta vaikutti saksalaiselta -- onko se sitä ja onko se luotettava? Kysymystä ei löytynyt palstalta enää.
Saksalainenko baltic spirits com?
4
402
Vastaukset
- vastauskysymykseenbs
Eilen kirjoittamani viesti kyseisestä putiikista sensuroitiin Suomi24:stä, joten ilmeisesti kyseessä on jokin tabu tai suuri salaisuus.
Ihan fiksulta saksalaiselta yritykseltä verkkosivujen perusteella vaikuttaa ja maksutapana hyväksytään turvallinen PayPal, jolta voit pyytää rahasi takaisin, mikäli et koskaan vastaanota tuotteita (ja lisäksi luottokunnalta, mikäli maksat luottokortilla). Mutta kannattaa lukea sivun (saksankieliset) käyttöehdot läpi ennen tilausta.
On aika erikoista, että sama firma myy ja lähettää alkoholituotteet Suomeen, ja tästä tulli ei välttämättä pidä, mutta EU:n ja Schengenin sisällä pakettia tuskin tarkastetaan. - En suosittele
Voidaan tarkistaa ja silloin juomat jäävät automaattisesti tulliin. Tilata voi omaan käyttöön, kuljetus eri firman kautta ja verot valtiolle sekä viinat sulle - näin se menee lyhyesti.
Tyhmä ei ole se joka myy....- dsfsdfdsfdsfds
Hah idiootti olet sinä, kyllä se on tyhmä Saksalainen tai Virolainen jos viinaa Suomeen toimittaa ja järjestää kuljetuksen, koska tällöin verovelvollinen on MYYJÄ, ei ostaja. Mutta näitä kauppoja on, yhdenkään nimeä en paljasta ja ne jotka tietää ei paljasta myöskään, koska jos jonkun liikkeen Suomen toimitusten määrä kasvaa liikaa niin eiköhän se kauppa lopu äkkiä kun Tulli alkaa vaatia veroja myyjältä.
- nii vissii
viinikauppa.com haluaisi olla ainao joka myy suomeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 491002
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html186875- 39769
- 49740
- 60658
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568