Raamatun ennustusten mukaan lopun aikoina tulee eksyttäjiä ja luopumus. Siitä on havaittu merkkejä myös tällä palstalla. Eräs henkilö, joka itse itsensä korottaneena pyrkii markkinoimaan kaikella mahdollisella pinnistyksellä omaa oppiansa, ilman ristin veren evankeliumia, ilman sitä voimaa, joka Jumalan hullutuksesta tulee. Hän näkee herjoineen ja kirouksineen turhaan vaivaa, sillä Jumala itse on säätänyt, että Jeesuksen sovitustyössä meidän ihmisten puolesta on se voima ja vaikutus, joka saa siihen uskovat rauhan ja levon Jumalan edessä. Jeesus otti päälleen rangaistuksen, kirouksen ja kuoleman meidän puolestamme ja me saamme häneen uskovina sovituksen, elämän ja lahjavanhurskauden. Jeesukseen uskova on Isän rakastettu lapsi, joka saa elää armosta kohti iäistä autuutta kaitaa tietä kulkien.
1. Kor. 1:18
"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima".
Eksytyksessä ei ole voimaa, ristissä on.
82
152
Vastaukset
- näin se on
Juuri siksi Paavalikin sanoi näin:
Gal. 1:8
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Ristin evankeliumin ulkopuolella on kirous. Kun Saatana on Paavalinsa kautta tuonut tähänkin maahan tällaisen ryppään omia evankeliumejaan, jokaiselle omansa, etteivät he voisi yhtä olla, ei se suinkaan ole ihme, että kaikki nämä suu vaahdossa hokevat tätä samaa:
Gal. 1:8
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonvirtalaiset
atteMyyryn Jeesuksen ruumislaiset
baalbelklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
jari-iivanalaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
Paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
petripaavolalaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
riverseurakuntalaiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
timoteusyhteisöläiset
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
vedättäjät
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset- ihailijafani
Olipas hieno lista! Ihan itekö olet sen tehnyt? Voi, miten taitava olet!
ihailijafani kirjoitti:
Olipas hieno lista! Ihan itekö olet sen tehnyt? Voi, miten taitava olet!
Mitä mieltä sinä olet tästä Paavalin ilmoituksesta:
"Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."- päätä jo
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitä mieltä sinä olet tästä Paavalin ilmoituksesta:
"Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."Listoillako sinä pyrit vaikutusta tekemään? Sitäpaitsi Paavalihan on sinulle valehtelija, miksi sinä et pysty jo päättämään, puhuuko hän Kristuksen sanoja vaiko ei?
- eipä taida
päätä jo kirjoitti:
Listoillako sinä pyrit vaikutusta tekemään? Sitäpaitsi Paavalihan on sinulle valehtelija, miksi sinä et pysty jo päättämään, puhuuko hän Kristuksen sanoja vaiko ei?
Siinäpä oli hyvä kysymys, johon ei taida vastausta löytyä.
päätä jo kirjoitti:
Listoillako sinä pyrit vaikutusta tekemään? Sitäpaitsi Paavalihan on sinulle valehtelija, miksi sinä et pysty jo päättämään, puhuuko hän Kristuksen sanoja vaiko ei?
Montako kertaa sinulle pitää sanoa tämä totuus Paavalin kirjeiastä:
Niissä on 25% Kristuksen totuutta ja 75% Saatanan valheita.
Tämä johtuu siitä, että hän oli ensiksi Kristuksen koulussa 4 vuotta, ja kun ei tuona aikana hänestä totuutta löytynyt, jätti Jumala hänet lopullisesti Saatanan koulutettavaksi.
Ja vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen hän lähti siihen tehtävään, johon Kristus oli hänet kutsunut. Ei enää omalla nimellään, koska se ei Saatanalle sopinut, vaan hän antoi omalle palvelijalleen oman nimensä.
Ja tuota tehtävää hän uskoi tekevänsä Pyhän Hengen johdatuksessa,
vaikka koko ajan oli Saatanan hengen kuritettavana, kun alkoi julistaa Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina.- notta niin
TeuvoSuni kirjoitti:
Tämä johtuu siitä, että hän oli ensiksi Kristuksen koulussa 4 vuotta, ja kun ei tuona aikana hänestä totuutta löytynyt, jätti Jumala hänet lopullisesti Saatanan koulutettavaksi.
Ja vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen hän lähti siihen tehtävään, johon Kristus oli hänet kutsunut. Ei enää omalla nimellään, koska se ei Saatanalle sopinut, vaan hän antoi omalle palvelijalleen oman nimensä.
vaikka koko ajan oli Saatanan hengen kuritettavana, kun alkoi julistaa Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina.Onpa sinulla tarkat prosentit. Millähän matemaattisella kaavalla ne olet vetäissyt? Minulle ja muille Jeesukseen uskoville RAAMATTU ON KOKONANSA TOTUUS, sinulle näköjään Jumala mielellään valehtelee joka neljännellä kerralla. Ei ihme, ettet saanut omaa lahkoa kokoon!
notta niin kirjoitti:
Onpa sinulla tarkat prosentit. Millähän matemaattisella kaavalla ne olet vetäissyt? Minulle ja muille Jeesukseen uskoville RAAMATTU ON KOKONANSA TOTUUS, sinulle näköjään Jumala mielellään valehtelee joka neljännellä kerralla. Ei ihme, ettet saanut omaa lahkoa kokoon!
Nuo matemaattiset kaavat Tepu on saanut suoraan riivaajahengiltä. Tepu ei pääasiassa siksi saanut omaa lahkoa kokoon kun on perusluonteeltaan niin kateellinen ja pahansuopainen, ettei kenellekään soisi sitä hyvää että pelastuisi. Teuvon missiohan on tiivistettynä sitä, että hän ylpeilee omalla erinomaisuudellaan ja luulee olevansa ainoa pelastettu.
Teuvo saa tyydytyksen aggressiolleen kun saa hutkia ihmisiä olan takaa.notta niin kirjoitti:
Onpa sinulla tarkat prosentit. Millähän matemaattisella kaavalla ne olet vetäissyt? Minulle ja muille Jeesukseen uskoville RAAMATTU ON KOKONANSA TOTUUS, sinulle näköjään Jumala mielellään valehtelee joka neljännellä kerralla. Ei ihme, ettet saanut omaa lahkoa kokoon!
Tarkat prosentit tulevat Paavalin kolutuksesta.
Ensin 4 vuotta Pyhän hengen opetettavana. Vuodesta 33-36.
Sitten 10 vuotta Saatanan valheen hengen koulutettavana. Vuodesta 37-47.
Ja kun hän sitten vasta 14 vuoden koulutusjaksojen jälkeen lähti siihen tehtävään, johon Jeesus oli hänet kutsunut, hän lähtikin ilman Pyhää Henkeä.
Saatanan enkeli seuranaan, koska alkoi julistaa Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina.
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Ja tämäkin hänen käsityksensä on Saatanan hänelle antama tulkinta. Sillä Jumala ei varmasti oman sanomansa levittämisestä Saatanan enkeliä seuraksi anna.
Minä olen vuodesta 1988 lähtien, siis jo 24 vuotta saanut totuutta julistaa, eikä kertaakaan ole tarvinnut pelätä, milloin saan Saatanan enkelin minua kurittamaan.
Kuten olen kertonut, silloin alussa se muutaman kerran tapahtui, kun en uskaltanut muutamille papeille sanoa niin kovia sanoja, joita Pyhä Henki käski.
Vaan pappeja miellyttääkseni, niitä jonkin verran lievensin. Tuo Saatanan kuritus tuli munuaiskivikohtauksina.
Minun lahkoani johtaa Pyhä Henki, ja siihen kuuluu myöskin Isä ja Poika:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."Devoit kirjoitti:
Nuo matemaattiset kaavat Tepu on saanut suoraan riivaajahengiltä. Tepu ei pääasiassa siksi saanut omaa lahkoa kokoon kun on perusluonteeltaan niin kateellinen ja pahansuopainen, ettei kenellekään soisi sitä hyvää että pelastuisi. Teuvon missiohan on tiivistettynä sitä, että hän ylpeilee omalla erinomaisuudellaan ja luulee olevansa ainoa pelastettu.
Teuvo saa tyydytyksen aggressiolleen kun saa hutkia ihmisiä olan takaa.Tuo oli taas sitä erinomaista Saatanan vren ja valheen voiman evankeliumiasi.
Milloin valehtelet sen, millä tavalla, ja minkä tapahtuman jälkeen ystävyytemme alkoi?
Sitten kaipaan vielä sitä valhettasi, mitä löysitkään äitisi tallentamista papereista hänen kuolemansa jälkeen?- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Tarkat prosentit tulevat Paavalin kolutuksesta.
Ensin 4 vuotta Pyhän hengen opetettavana. Vuodesta 33-36.
Sitten 10 vuotta Saatanan valheen hengen koulutettavana. Vuodesta 37-47.
Ja kun hän sitten vasta 14 vuoden koulutusjaksojen jälkeen lähti siihen tehtävään, johon Jeesus oli hänet kutsunut, hän lähtikin ilman Pyhää Henkeä.
Saatanan enkeli seuranaan, koska alkoi julistaa Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina.
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Ja tämäkin hänen käsityksensä on Saatanan hänelle antama tulkinta. Sillä Jumala ei varmasti oman sanomansa levittämisestä Saatanan enkeliä seuraksi anna.
Minä olen vuodesta 1988 lähtien, siis jo 24 vuotta saanut totuutta julistaa, eikä kertaakaan ole tarvinnut pelätä, milloin saan Saatanan enkelin minua kurittamaan.
Kuten olen kertonut, silloin alussa se muutaman kerran tapahtui, kun en uskaltanut muutamille papeille sanoa niin kovia sanoja, joita Pyhä Henki käski.
Vaan pappeja miellyttääkseni, niitä jonkin verran lievensin. Tuo Saatanan kuritus tuli munuaiskivikohtauksina.
Minun lahkoani johtaa Pyhä Henki, ja siihen kuuluu myöskin Isä ja Poika:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."Prosentit tulivat siis Teuvon hatusta kuin kaniini ikään taikurin hatusta. ;) Demonisoimalla Paavalin, demonisoit Pyhän Hengen.
ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Prosentit tulivat siis Teuvon hatusta kuin kaniini ikään taikurin hatusta. ;) Demonisoimalla Paavalin, demonisoit Pyhän Hengen.
Saa-ta-na Paavalin omakseen sai, kun hän ei pystynyt sanoutumaan irti Jumalan paaduttaman kansan elämästä:
Siitä Paavali antoi Rooman vankeuteen vietynä selvän todistuksen:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Hän ei todellakaan pystynyt luopumaan Jumalan paaduttaman kansan perimästä tämän Jeesuksen käskyn mukaisesti:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni."- ex-rekisteröitynyt
Sinun kompastuksistasi suurimmat ovat veretön evankeliumi/Jeesuksen veren herjaaminen ja apostolien kutsumuksen pilkkaaminen. Vain pari mainitakseni.
Sinun kompastuksistasi suurimmat ovat veretön evankeliumi/Jeesuksen veren herjaaminen ja apostolien kutsumuksen pilkkaaminen. Vain pari mainitakseni.
Nuo ovat juuri ne tärkeimmät asiat, että Saatana on saanut sinut omakseen, ja sen pelkuruuden hengessä et uskalla kirjoittaa edes omalla nimelläsi.
Saatanan perushenki on murhaajan henki, jota Jeesus ei käskenyt pelätä:
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."
Mutta sen niitä seitsemää murhaajan henkeä vielä pahempaa henkeä, et sinäkään ole osannut pelätä, vaikka juuri niillä Saa-ta-na on sinutkin tekopyhittänyt. Ja sitä on seurannut Jumalan lähettämä paatumus. Ja nämä henget ovat:
valhearmo
valherakkaus
välinpitämättömyys
pelkuruus
kateus
ymmärtämättömyys
syyttäkäjä
Täysin naurettava on aloitukseksi, ettei eksytyksessä ole muka voimaa, vaikka Raamattu ilmoittaa Saatanan olevan koko ihmiskunnan eksyttäjä, jolla on tuhonkin hetkellä joukkoja "kuin hiekkaa meren rannalla."- voi veitikkaa
TeuvoSuni kirjoitti:
vaikka koko ajan oli Saatanan hengen kuritettavana, kun alkoi julistaa Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina.Tarkaanpa olet laskenut. Osaat olla näköjään hauskakin (öh,öh).
- Aamen!!!
notta niin kirjoitti:
Aamen!!!
- sinut on punnittu
TeuvoSuni kirjoitti:
Nuo ovat juuri ne tärkeimmät asiat, että Saatana on saanut sinut omakseen, ja sen pelkuruuden hengessä et uskalla kirjoittaa edes omalla nimelläsi.
Saatanan perushenki on murhaajan henki, jota Jeesus ei käskenyt pelätä:
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."
Mutta sen niitä seitsemää murhaajan henkeä vielä pahempaa henkeä, et sinäkään ole osannut pelätä, vaikka juuri niillä Saa-ta-na on sinutkin tekopyhittänyt. Ja sitä on seurannut Jumalan lähettämä paatumus. Ja nämä henget ovat:
valhearmo
valherakkaus
välinpitämättömyys
pelkuruus
kateus
ymmärtämättömyys
syyttäkäjä
Täysin naurettava on aloitukseksi, ettei eksytyksessä ole muka voimaa, vaikka Raamattu ilmoittaa Saatanan olevan koko ihmiskunnan eksyttäjä, jolla on tuhonkin hetkellä joukkoja "kuin hiekkaa meren rannalla."Sinun eksytyksessäsi ei ole voimaa.
Lopun aika alkoi jo Golgatalta, ja siksi jo vuonna 90 apostoli Johannes ilmoitti:
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
Ja nyt on Saa-ta-na nukuttanut sinut, pikkunilkkinsä, jo niin syvään valheen uneen, että tosissasi uskot lopun ajan alkaneen Teuvo Sunin tulosta.- ex-rekisteröitynyt
"Ja nyt on Saa-ta-na nukuttanut sinut, pikkunilkkinsä, jo niin syvään valheen uneen, että tosissasi uskot lopun ajan alkaneen Teuvo Sunin tulosta".
Enhän toki sinulle niin suurta kunniaa suo, että ihan sinun "suuruutesi" mukana lopun aika olisi alkanut. Se olisi samanlaista megalomaanista typeryyttä kuin se, että Pyhä Henki olsi ollut evakossa taivaissa ja vasta sinun suosiollisella luvallasi olisi tullut Tellukselle keskuuteemme. Ehei Teuvo. Sinä olet ainoastaan pikkuriikkisen palstan yksi kirjoittelija. Et muuta. Kiitos tavanomaisesta herjastasi. Ehkä se olisi sinulle tarpeen oman egosi korottamiseksi. - pitäkää hauskaa
"Ja nyt on Saa-ta-na nukuttanut sinut, pikkunilkkinsä, jo niin syvään valheen uneen, että tosissasi uskot lopun ajan alkaneen Teuvo Sunin tulosta".
Enhän toki sinulle niin suurta kunniaa suo, että ihan sinun "suuruutesi" mukana lopun aika olisi alkanut. Se olisi samanlaista megalomaanista typeryyttä kuin se, että Pyhä Henki olsi ollut evakossa taivaissa ja vasta sinun suosiollisella luvallasi olisi tullut Tellukselle keskuuteemme. Ehei Teuvo. Sinä olet ainoastaan pikkuriikkisen palstan yksi kirjoittelija. Et muuta. Kiitos tavanomaisesta herjastasi. Ehkä se olisi sinulle tarpeen oman egosi korottamiseksi.pelkkää henkilökommentointia. et ilmeisesti tunne raamattua lainkaan joten voinet mennä noille senssilinjoille, ne vastaavat paremmin näkemyksiäsi
ota devoit mukaasi - Jepulis jeps.
pitäkää hauskaa kirjoitti:
pelkkää henkilökommentointia. et ilmeisesti tunne raamattua lainkaan joten voinet mennä noille senssilinjoille, ne vastaavat paremmin näkemyksiäsi
ota devoit mukaasiOlipas puhdas "raamattukommentti", vailla henkilökommentointia. ;)
- :D
Jepulis jeps. kirjoitti:
Olipas puhdas "raamattukommentti", vailla henkilökommentointia. ;)
Kas kun huomasit.
- Jepulis jep.
:D kirjoitti:
Kas kun huomasit.
jep jep. Tosi esimerkillistä, suorastaan merkillistä.
- heh heh
Jepulis jep. kirjoitti:
jep jep. Tosi esimerkillistä, suorastaan merkillistä.
Uskovaiset pelkäävät eksytystä... :D
Se siitä totuudesta ja sen kestävyydestä. ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Enhän toki sinulle niin suurta kunniaa suo, että ihan sinun "suuruutesi" mukana lopun aika olisi alkanut. Se olisi samanlaista megalomaanista typeryyttä kuin se, että Pyhä Henki olsi ollut evakossa taivaissa ja vasta sinun suosiollisella luvallasi olisi tullut Tellukselle keskuuteemme. Ehei Teuvo. Sinä olet ainoastaan pikkuriikkisen palstan yksi kirjoittelija. Et muuta. Kiitos tavanomaisesta herjastasi. Ehkä se olisi sinulle tarpeen oman egosi korottamiseksi.Anna nyt vastaus minulle: Missä oli Pyhä Henki silloin ihmisiä varoittamassa tuosta Raamattuun kirjatusta Saatanan kastekäskystä, kun uudelleen kastajat tulivat tätä maata valloittamaan?
Niin minä kerron, että silloin oli jo Pyhä Henki tässä maassa luterilaista kirkkoa varoittamassa, kun uudelleen kastettujen käsien alta Saatanan kaatajahengen saanut pastori Juntunen aloitti Helsingin Alppilan seurakunnasta ihmisten kaatamisen Saatanan omaksi.- Ihmettelijä.
TeuvoSuni kirjoitti:
Anna nyt vastaus minulle: Missä oli Pyhä Henki silloin ihmisiä varoittamassa tuosta Raamattuun kirjatusta Saatanan kastekäskystä, kun uudelleen kastajat tulivat tätä maata valloittamaan?
Niin minä kerron, että silloin oli jo Pyhä Henki tässä maassa luterilaista kirkkoa varoittamassa, kun uudelleen kastettujen käsien alta Saatanan kaatajahengen saanut pastori Juntunen aloitti Helsingin Alppilan seurakunnasta ihmisten kaatamisen Saatanan omaksi.Misä kohti Raamattua on "saatanan kastekäsky"?
- Raamattuun uskova
heh heh kirjoitti:
Se siitä totuudesta ja sen kestävyydestä.Kyllä totuus kestää. Se ei pala tulessakaan, kun kerran kaikki muu tulee palaamaan. Vastuuntuntoiset uskovat varoittavat eksytyksistä niitä, jotka ovat mahdollisesti ajautumassa sellaisiin.
2. Piet. 3:7
Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään. Ihmettelijä. kirjoitti:
Misä kohti Raamattua on "saatanan kastekäsky"?
Se on Markuksen evankeliumin lopussa.
Jeesuksen kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa.
1. Jeesuksen kastekäsky:
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa.
Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
2. Saatanan kastekäsky:
Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.
Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.
He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."- Raamattuun uskova
heh heh kirjoitti:
Se siitä totuudesta ja sen kestävyydestä.Tämä pitää vielä lisätä:
Matt. 24:35
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. (Jeesus) - niin siinä käy
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on Markuksen evankeliumin lopussa.
Jeesuksen kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa.
1. Jeesuksen kastekäsky:
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa.
Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
2. Saatanan kastekäsky:
Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.
Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.
He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."Demonisoimalla Jumalan sanan, demonisoit Jumalan ja ajaudut lopulliseen epätoivoon.
niin siinä käy kirjoitti:
Demonisoimalla Jumalan sanan, demonisoit Jumalan ja ajaudut lopulliseen epätoivoon.
Se epätoivo on sinulla edessäsi, kun pidät Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää jonakin Saatanan demonina.
Se on sinullakin esisi-isiesi veren perintöä, sillä totesivathan hekin Jeesuksessa olevan yhden Saatanan hengen:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"- lukiopas
TeuvoSuni kirjoitti:
Se epätoivo on sinulla edessäsi, kun pidät Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää jonakin Saatanan demonina.
Se on sinullakin esisi-isiesi veren perintöä, sillä totesivathan hekin Jeesuksessa olevan yhden Saatanan hengen:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"Lukihäiriökö sinulla taas? Luehan uudelleen.
"Demonisoimalla Jumalan sanan, demonisoit Jumalan ja ajaudut lopulliseen epätoivoon". lukiopas kirjoitti:
Lukihäiriökö sinulla taas? Luehan uudelleen.
"Demonisoimalla Jumalan sanan, demonisoit Jumalan ja ajaudut lopulliseen epätoivoon".Miksi pidät Pyhää Henkeä Demonien henkenä?
- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi pidät Pyhää Henkeä Demonien henkenä?
Vääristelet taas. Sinähän se täällä demonisoinnin mestari olet, kun demonisoit Jumalan sanan ja apostolin.
Vääristelet taas. Sinähän se täällä demonisoinnin mestari olet, kun demonisoit Jumalan sanan ja apostolin.
Jumalan sanat kertovat totuuden siitä, miksi apostoli Paavali jäi ilamn Pyhää Henkeä, Saatanan synnin siteisiin, ja Saatanan kuritettavaksi.
Siitä Paavali antoi Rooman vankeuteen vietynä selvän todistuksen:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Hän ei todellakaan pystynyt luopumaan Jumalan paaduttaman kansan perimästä tämän Jeesuksen käskyn mukaisesti:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni."
Ps. 127:1
Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo.
Rinnakkaisviitteet
Ps. 121:3 Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku. > Siirry
1Kor. 3:7 Niin ei siis istuttaja ole mitään, eikä kastelijakaan, vaan Jumala, joka kasvun antaa.
****Eräs henkilö, joka itse itsensä korottaneena pyrkii markkinoimaan kaikella mahdollisella pinnistyksellä omaa oppiansa, ilman ristin veren evankeliumia, ilman sitä voimaa, joka Jumalan hullutuksesta tulee. Hän näkee herjoineen ja kirouksineen turhaan vaivaa,***
Milloinhan tämä "eräs henkilö" ymmärtää ,että turha on taistella Jumalaa vastaan? Hän on jo taistelunsa hävinnyt ja oppinsa on kuolinkouristuksissaan.
Merkillepantavaa, että hänen sanomansa vetoaa enää ATEISTEIHINOnko sinulla jo sama ihna fiilis kuin sillä liimakauppiaalla, jonka kädenpuristuksesta tuon Saatanan veren ja valheen voimaan itsessi sait?
"Minun sydämestäni ei ainakaan köydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."TeuvoSuni kirjoitti:
Onko sinulla jo sama ihna fiilis kuin sillä liimakauppiaalla, jonka kädenpuristuksesta tuon Saatanan veren ja valheen voimaan itsessi sait?
"Minun sydämestäni ei ainakaan köydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."Kirjoitusvirheen takia uusiksi:
Onko sinulla jo sama ihna fiilis kuin sillä liimakauppiaalla, jonka kädenpuristuksesta tuon Saatanan veren ja valheen voimaan itsessi sait?
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."- notta, niin
TeuvoSuni kirjoitti:
"Minun sydämestäni ei ainakaan köydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."Kun Teuvo pääsee kunnolla vauhtiin, niin rienat sen kun paranoo.
notta, niin kirjoitti:
Kun Teuvo pääsee kunnolla vauhtiin, niin rienat sen kun paranoo.
MIksi koet nyt tuon liimakauppiaan uskontunnustuksen minusta lähteneenä riesana?
- Sahan omistaja
TeuvoSuni kirjoitti:
Kirjoitusvirheen takia uusiksi:
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."Otahan vielä uusiksi. Jäi vielä ainakin yksi kirjoitusvirhe: "itsessi", vai onko se kenties joku itsesi keksimä hienonhieno herjasana?
- notta niin
TeuvoSuni kirjoitti:
MIksi koet nyt tuon liimakauppiaan uskontunnustuksen minusta lähteneenä riesana?
En ole riesasta mitään puhunut, paitsi voisi sinut ehkä sellaiseksikin luokitella, pieneksi tosin.
Sahan omistaja kirjoitti:
Otahan vielä uusiksi. Jäi vielä ainakin yksi kirjoitusvirhe: "itsessi", vai onko se kenties joku itsesi keksimä hienonhieno herjasana?
Kiitos, korjaan sen mielelläni:
Onko sinulla jo sama ihana fiilis kuin sillä liimakauppiaalla, jonka kädenpuristuksesta tuon Saatanan veren ja valheen voimaan itseesi sait?
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."notta niin kirjoitti:
En ole riesasta mitään puhunut, paitsi voisi sinut ehkä sellaiseksikin luokitella, pieneksi tosin.
Eikö rienaus ole sinusta riesaa?
- notta niin
TeuvoSuni kirjoitti:
Eikö rienaus ole sinusta riesaa?
Kyllä se sinusta lähteneenä sitäkin on, mutta enemmänkin sen voi luokitella huonoksi, tahattomaksi huumoriksi, joka ei naurata, vaan herättää sääliä.
- Sahan omistaja
TeuvoSuni kirjoitti:
Kiitos, korjaan sen mielelläni:
Onko sinulla jo sama ihana fiilis kuin sillä liimakauppiaalla, jonka kädenpuristuksesta tuon Saatanan veren ja valheen voimaan itseesi sait?
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."Hyvä! Noin kun tekisit parannusta synneistäsikin.
notta niin kirjoitti:
Kyllä se sinusta lähteneenä sitäkin on, mutta enemmänkin sen voi luokitella huonoksi, tahattomaksi huumoriksi, joka ei naurata, vaan herättää sääliä.
Oikein todistit säälistä.
Sillä jokainen Saatanan suureen joukkoon kuuluva takuuvarmasti säälii yhtä ainoaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta, joka ei millään opi ymmärtämään mikä voima pilee veressä ja valehtelussa.Sahan omistaja kirjoitti:
Hyvä! Noin kun tekisit parannusta synneistäsikin.
Kenen joukoissa saisi parhaimman parannuksen, kerro se minulle?
Mene vaihtamaan sahasi kirveeseen, sillä pääsisit nopeimmin eroon Saatanan valheen viettelyksistä:
"Jos kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan parempi, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset sisälle elämään, kuin että sinut molemmat kädet ja jalat tallella heitetään ikuiseen tuleen."- niin se on
TeuvoSuni kirjoitti:
Kenen joukoissa saisi parhaimman parannuksen, kerro se minulle?
Mene vaihtamaan sahasi kirveeseen, sillä pääsisit nopeimmin eroon Saatanan valheen viettelyksistä:
"Jos kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan parempi, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset sisälle elämään, kuin että sinut molemmat kädet ja jalat tallella heitetään ikuiseen tuleen."Parannus tehdään vain ja ainoastaan Kristuksen Jeesuksen edessä.
- notta niin
TeuvoSuni kirjoitti:
Oikein todistit säälistä.
Sillä jokainen Saatanan suureen joukkoon kuuluva takuuvarmasti säälii yhtä ainoaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta, joka ei millään opi ymmärtämään mikä voima pilee veressä ja valehtelussa.Valehtelun ja vääristelyn voiman olet jo kauan sitten oppinut ja kehityt siinä lisää, kun harjoitat niitä ahkerasti kirjoituksissasi.
niin se on kirjoitti:
Parannus tehdään vain ja ainoastaan Kristuksen Jeesuksen edessä.
"Tule, ja anna elämäsi tänä iltana Jeesukselle!"
Totuuden kaipauksen menettänyt ihmisparka menee, ja tuon porton käsien alla saa kuulla hänelle ihanat sanat:
"Minä julistan sinulle Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki sinun syntisi anteeksi. Olet nyt Jeesuksen oma."notta niin kirjoitti:
Valehtelun ja vääristelyn voiman olet jo kauan sitten oppinut ja kehityt siinä lisää, kun harjoitat niitä ahkerasti kirjoituksissasi.
Jos Pyhä Henki olisi minut päässtänyt otteestaan valheen ja vääristelyn tielle, kirjoittaisin täällä sellaista sanomaa, että sinäkin pistäisit aamenia sen perään.
- Lue Raamattua
TeuvoSuni kirjoitti:
"Tule, ja anna elämäsi tänä iltana Jeesukselle!"
Totuuden kaipauksen menettänyt ihmisparka menee, ja tuon porton käsien alla saa kuulla hänelle ihanat sanat:
"Minä julistan sinulle Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki sinun syntisi anteeksi. Olet nyt Jeesuksen oma."Ihan pikku vinkkinä, luehan Apostolien teoista, miten ihmiset tulivat uskoon. Samalla tavalla Pyhä Henki toimii nykyäänkin, sillä Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
- notta niin
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos Pyhä Henki olisi minut päässtänyt otteestaan valheen ja vääristelyn tielle, kirjoittaisin täällä sellaista sanomaa, että sinäkin pistäisit aamenia sen perään.
Älä laita valheitasi Pyhän Hengen piikkiin. Pyhä Henki ei todellakaan laita ketään kirjoittamaan Raamatun vastaisesti ja Raamattua herjaten. Siksi minä en huuda aamenta kirjoituksillesi, koska ne yksinkertaisesti edustavat harhaa ja ihmisen itse kehittelemiä ajatuksia.
Lue Raamattua kirjoitti:
Ihan pikku vinkkinä, luehan Apostolien teoista, miten ihmiset tulivat uskoon. Samalla tavalla Pyhä Henki toimii nykyäänkin, sillä Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
Monet tulivat Paavalin käsien alta saatanalliseen uskoon.
Oikeaan Jeesuksen luokse johdattava usko alkaa tästä Jeesuksen ilmoituksesta:
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.
Saatanan rajun eksytyksen uskoon tullaan, kun toimitaan porttopapin kutsun mukaan, joka alttariltaan hehkuttaa:
"Tule ja anna elämäsi tänä iltana Jeesukselle!"
Ja kun ihmisparka tämän todeksi uskoo, ja saa porton käsien alla kuulla ihanat Saatanan sanat:
"Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä minä julistan sinulle kaikki sinun syntisi anteeksi. Olet nyt Jeesuksen oma."
Ja Saatanan synnin vankila sai taas yhden jäsenen lisää.notta niin kirjoitti:
Älä laita valheitasi Pyhän Hengen piikkiin. Pyhä Henki ei todellakaan laita ketään kirjoittamaan Raamatun vastaisesti ja Raamattua herjaten. Siksi minä en huuda aamenta kirjoituksillesi, koska ne yksinkertaisesti edustavat harhaa ja ihmisen itse kehittelemiä ajatuksia.
Jokaiselle kaltaisellesi Saatanan tekopyhittämälle ja Jumalan paaduttamalle Pyhä Henki on ihmisen omaa harhaa.
- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Monet tulivat Paavalin käsien alta saatanalliseen uskoon.
Oikeaan Jeesuksen luokse johdattava usko alkaa tästä Jeesuksen ilmoituksesta:
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.
Saatanan rajun eksytyksen uskoon tullaan, kun toimitaan porttopapin kutsun mukaan, joka alttariltaan hehkuttaa:
"Tule ja anna elämäsi tänä iltana Jeesukselle!"
Ja kun ihmisparka tämän todeksi uskoo, ja saa porton käsien alla kuulla ihanat Saatanan sanat:
"Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä minä julistan sinulle kaikki sinun syntisi anteeksi. Olet nyt Jeesuksen oma."
Ja Saatanan synnin vankila sai taas yhden jäsenen lisää.Kun demonisoit Jumalan sanan, demonisoit Pyhän Hengen, joka Sanan on henkeyttänyt.
- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Jokaiselle kaltaisellesi Saatanan tekopyhittämälle ja Jumalan paaduttamalle Pyhä Henki on ihmisen omaa harhaa.
Kun demonisoit Jumalan sanan, demonisoit Pyhän Hengen ja syyllistyt anteeksiantamattomaan Pyhän Hengen pilkkaan.
Kun demonisoit Jumalan sanan, demonisoit Pyhän Hengen ja syyllistyt anteeksiantamattomaan Pyhän Hengen pilkkaan.
Ei pelaa sinulla enää järki, kun Saatana saa sinut herjaamaan Kristuksen Henkeä demonien hengeksi.
Ei kukaan pysty Pyhää Henkeä demonisoimaan, paitsi Saatanalta saatu valhearmo ja valheusko.
Miksi olet jäänyt osattomaksi täästäkin Jeesuksen ilmoituksesta?
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani, Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."- aamen!!
niin se on kirjoitti:
Parannus tehdään vain ja ainoastaan Kristuksen Jeesuksen edessä.
Aamen!!
- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei pelaa sinulla enää järki, kun Saatana saa sinut herjaamaan Kristuksen Henkeä demonien hengeksi.
Ei kukaan pysty Pyhää Henkeä demonisoimaan, paitsi Saatanalta saatu valhearmo ja valheusko.
Miksi olet jäänyt osattomaksi täästäkin Jeesuksen ilmoituksesta?
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani, Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."Miksi haluat lla ymmärtää väärin. Luulin sinua hiukan ymmärtäväisemmäksi.
- ex-rekisteröitynyt
Miksi haluat lla ymmärtää väärin. Luulin sinua hiukan ymmärtäväisemmäksi.
Uusiksi meni: Miksi haluat tarkoituksella ymmärtää väärin? Luulin sinua ymmärtäväisemmäksi. Erehdyin.
Sinun "synnittömyytesi" Teuvo on puhdasta paatumusta. Teet koko ajan niin suurta syntiä ettei sen edestä ole edes uhria, mutta mihin sinä uhria tarvitsisitkaan kun olet omavanhurskas. Inhimillisesti ajatellen on hyvä ettet paatumukseltasi tajuakaan että sinulla on edessäsi vain synkkä tuomion odotus. Sinun ei kannattaisi kirjoittaa saatanasta noin herjaavasti, koska samassa saunassa hänen kanssaan saat ikuisuutesi viettää.
Oletko huomannut että sinulla ja liimakauppialla on yhteistä? Molemmat olette yhdenmiehen lahkon perustajia :)- Sahan omistaja
Terävästi ja osuvasti sanottu!
Sahan omistaja kirjoitti:
Terävästi ja osuvasti sanottu!
Tätäkään et enää muista, etten ole koskaan mitään lahkoa perustanut, vaan alusta alkaen toiminut vain Jeesukselta Kristukselta saamani tehtävän mukaisesti, hänen totuutensa todistajana:
Kun 9 kuukauden kuluttua tästä uudestisyntymisestä sain Kristukselta tämän tehtävän, on siinä mainittu musta seinä:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Tuolla mustalla seinällä peitettiin jo Kristuksen ensimmäisessä ilmestymisessä Lappeenrannan kirkon loistava alttariseinä, johon sitten ilmestyi isoin kultakirjaimin nuo sanat: RAAMATTU ON TOTTA.
Tällä seinällä tämä Pyhän Hengen ilmoitus erotettiin kirkon loistosa.
Tuon mustan seinän takana jylläävtä Saatanan joukot, ja kun en alkuvaiheessa vielä täysin tiennyt Jumalan tahtoaä, niin tuolla seinällä Pyhä Henki esti minua lähtemästä Jumalan tahdon vastaiselle tielle.- palstaa seurannut
TeuvoSuni kirjoitti:
Tätäkään et enää muista, etten ole koskaan mitään lahkoa perustanut, vaan alusta alkaen toiminut vain Jeesukselta Kristukselta saamani tehtävän mukaisesti, hänen totuutensa todistajana:
Kun 9 kuukauden kuluttua tästä uudestisyntymisestä sain Kristukselta tämän tehtävän, on siinä mainittu musta seinä:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Tuolla mustalla seinällä peitettiin jo Kristuksen ensimmäisessä ilmestymisessä Lappeenrannan kirkon loistava alttariseinä, johon sitten ilmestyi isoin kultakirjaimin nuo sanat: RAAMATTU ON TOTTA.
Tuon mustan seinän takana jylläävtä Saatanan joukot, ja kun en alkuvaiheessa vielä täysin tiennyt Jumalan tahtoaä, niin tuolla seinällä Pyhä Henki esti minua lähtemästä Jumalan tahdon vastaiselle tielle.Lahkosi oli jo hyvässä mallissa, mutta sitten Pyhä Henki esti sen ja romutti haaveesi oman porukan fuhrerinä.
palstaa seurannut kirjoitti:
Lahkosi oli jo hyvässä mallissa, mutta sitten Pyhä Henki esti sen ja romutti haaveesi oman porukan fuhrerinä.
***Lahkosi oli jo hyvässä mallissa, mutta sitten Pyhä Henki esti sen ja romutti haaveesi oman porukan fuhrerinä.***
Näin on, järjestihän hän jo porukalleen kesäseurojakin. Varsinkin armin liekaan sotkeutuminen osoitti teuvolta suurta harkintakyvyttömyyttä . Miksi Tepun henkiopas ei laittanut mustaa seinää armin eteen?TeuvoSuni kirjoitti:
Tuon mustan seinän takana jylläävtä Saatanan joukot, ja kun en alkuvaiheessa vielä täysin tiennyt Jumalan tahtoaä, niin tuolla seinällä Pyhä Henki esti minua lähtemästä Jumalan tahdon vastaiselle tielle.Niin, siinäpä se paradoksi onkin, että jollekin ilmoitetaan että Raamattu on totta ja tämä ilmoituksen saanut ottaa sitten elämäntehtäväkseen julistaa ETTEI RAAMATTU OLE TOTTA
Devoit kirjoitti:
Niin, siinäpä se paradoksi onkin, että jollekin ilmoitetaan että Raamattu on totta ja tämä ilmoituksen saanut ottaa sitten elämäntehtäväkseen julistaa ETTEI RAAMATTU OLE TOTTA
Näin Raamatun ilmoitus rajusta eksytyksestä toteutui sinun kohdallasi:
Jeesus sanoo:
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."
Tätä maata kiersi viimeiseen hengenvetoonsa asti edesmennyt lahkojohtaja ja liimakauppias. Saatanan valttikortin, vuodattamansa Jeesuksen veren, erinomainen mantraaja:
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."
Tämä keskustelupalsta on antanut erinomaisen esimerkin siitä, miten tämä ihmisen lihassa asuva Saatanan henki siirtyi ihmisestä toiseen.
Kaikki tietävät 14 vuotta rinnallani totuuden tietä kulkeneen entisen ystäväni surullisen kohtalon. Hän oli jo ennen kuin Jeesus Kristus minut opetuslapsekseen kutsui, pelkuruuden hengessä Jumalan hänelle antaman tehtävän torjunut.
Tämän hän kertoi, kun sen piispan pakomatkasta syntyneen kirjoittelun johdosta ensimmäisen kerran minuun yhteyttä otti.
Vuonna 2009 esti sama pelkuruuden henki astumasta sisään ahtaasta portista, jonka eteen Jumala oli hänet johdattanut.
Sen jälkeen sitten Saa-ta-na johdatti hänet tuon liimakauppiaan luokse, Esitteli itsensä, ja pyysi anteeksi niitä totuuden sanoja, joita oli hänestä tällä keskustelupalstalla lausunut, ja sitten se Saatanan henki siirtyi häneen, kun he anteeksiannon merkiksi paiskasivat kättä.
Ja näin hänestä tuli kahta vertaa pehempi valehtelija, kuin mitä tuo liimakauppias oli. Sen jälkeen hänen rakkautensa totuuteen on ainoastaan valheissa. Koska Hengestä osattomana Paavalin tavoin, uskoo valheillaan kirkastavan Jumalan kunniaa.
Näin kävi toteen myös Jumalan Jeremialle antama ilmoitus:
"Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Ja näin kävi toteen myöskin Jumalan minulle antamama ilmoitus:
"Älä ihmisiä pelkää, vakka olet heidän keskellään kuin piikkipensakoissa."Devoit kirjoitti:
***Lahkosi oli jo hyvässä mallissa, mutta sitten Pyhä Henki esti sen ja romutti haaveesi oman porukan fuhrerinä.***
Näin on, järjestihän hän jo porukalleen kesäseurojakin. Varsinkin armin liekaan sotkeutuminen osoitti teuvolta suurta harkintakyvyttömyyttä . Miksi Tepun henkiopas ei laittanut mustaa seinää armin eteen?Kyllä on elämäsi vaikeaa tuon Armi-traumasi takia, kun et tätäkään pysty ymmärtämään:
Armi on lopun ajan naispuolinen Job, joka Saatanan kurituksen alla sivutolkulla kirjoittaa muka sitä "mikä Jumalasta on."
Niinhän julisti myös Job, kun Saatana häntä kuritti. Se on kummallakin sitä Saatanalta saatua korvakuulouskoa, josta Job pääsi pois, kun hiljentyi kuuntelemaan, mitä Jumalan lähettämän Elihun hänelle puhui.
Mutta tähän tilanteeseen ei Armi ole päässyt:
"Sinä kysyit: "Kuka on tämä, joka näin peittää minun terkoitukseni mielettömillä puheillaan?"
Minä se olen. Olen puhunut mitään ymmärtämättä asioista, joita en käsitä - ne ovat minulle ihmeellisiä. Sinä sanoit: "Kuuntele nyt, kun minä puhun. Nyt minä kysyn sinulta, ja sinä vastaat."
Vain korvakuulolta sinut tunsin. Nyt ovat silmäni nähneet sinut. Sen tähden minä häpeän puheitani ja kadun niitä tomussa ja tuhkassa."
Tässä Armin omassa ilmoituksessa se musta seinä tuli:
"Totuus on ja pysyy siinä kun olen sanonut, sanoma jota Teuvo on tuonut on ollut oikeaa (mutta paljon myös sellaista mitä olen ihmetellyt, hätkähtänyt mihin en ole voinut yhtyä, ja paljon on tapahtunut järkyttäviä asioita joita en ole voinut ymmärtää) mutta Teuvon hengeen ei hengeni ole koskaan voinut yhtyä."
Minä en mahda mitään sille, että kaikkien teidän, jotka kanssani ovat jopa 14 vuotta totuuden tietä kulkeneet, kohdalla on käynyt toteen tämä Jeesuksen ilmoitus:
"Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuivat juuret.
Kun tulee ahdinko ja vaino sanan tähden, hän luopuvat kohta."- RAAMATTU ON TOTTA
TeuvoSuni kirjoitti:
Näin Raamatun ilmoitus rajusta eksytyksestä toteutui sinun kohdallasi:
Jeesus sanoo:
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."
Tätä maata kiersi viimeiseen hengenvetoonsa asti edesmennyt lahkojohtaja ja liimakauppias. Saatanan valttikortin, vuodattamansa Jeesuksen veren, erinomainen mantraaja:
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."
Tämä keskustelupalsta on antanut erinomaisen esimerkin siitä, miten tämä ihmisen lihassa asuva Saatanan henki siirtyi ihmisestä toiseen.
Kaikki tietävät 14 vuotta rinnallani totuuden tietä kulkeneen entisen ystäväni surullisen kohtalon. Hän oli jo ennen kuin Jeesus Kristus minut opetuslapsekseen kutsui, pelkuruuden hengessä Jumalan hänelle antaman tehtävän torjunut.
Tämän hän kertoi, kun sen piispan pakomatkasta syntyneen kirjoittelun johdosta ensimmäisen kerran minuun yhteyttä otti.
Vuonna 2009 esti sama pelkuruuden henki astumasta sisään ahtaasta portista, jonka eteen Jumala oli hänet johdattanut.
Sen jälkeen sitten Saa-ta-na johdatti hänet tuon liimakauppiaan luokse, Esitteli itsensä, ja pyysi anteeksi niitä totuuden sanoja, joita oli hänestä tällä keskustelupalstalla lausunut, ja sitten se Saatanan henki siirtyi häneen, kun he anteeksiannon merkiksi paiskasivat kättä.
Ja näin hänestä tuli kahta vertaa pehempi valehtelija, kuin mitä tuo liimakauppias oli. Sen jälkeen hänen rakkautensa totuuteen on ainoastaan valheissa. Koska Hengestä osattomana Paavalin tavoin, uskoo valheillaan kirkastavan Jumalan kunniaa.
Näin kävi toteen myös Jumalan Jeremialle antama ilmoitus:
"Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Ja näin kävi toteen myöskin Jumalan minulle antamama ilmoitus:
"Älä ihmisiä pelkää, vakka olet heidän keskellään kuin piikkipensakoissa."Kerro nyt toki. miksi Raamattu sinulle valheeksi muuttui? Jumalan sana itse vakuuttaa, että Jumalan sana on kokonansa totta.
RAAMATTU ON TOTTA kirjoitti:
Kerro nyt toki. miksi Raamattu sinulle valheeksi muuttui? Jumalan sana itse vakuuttaa, että Jumalan sana on kokonansa totta.
Näytä minulle Raamatusta sellainen Jumalan imoitus, jossa hän sanoo:
"Kaikki mitä ihmiset minusta kirjoittavat, on totta."
Miksi sinunkin on mahdotonta käsittää, että tämä lopun ajan raju eksytys on todellakin Jumalan lähettämä.
Ja kun se on hänen lähettämä, hän on sallinut ihmisten julistaa sellaisia oppeja, joilla tämä raju eksytys on saatu toteutettua.
Olen aivan varma, jos Paavali ei olisi tätäkin valheen ilosanomaa Saatanan vaikutuksesta julistanut, eikä tätä olisi Raamattuun kirjoitettu, ja minä olisin tänne tämän julistuksen kanssa tullut, pitäisivät kaikki minua valehtelijana:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? "- Kyllä sinullekin
TeuvoSuni kirjoitti:
Kyllä on elämäsi vaikeaa tuon Armi-traumasi takia, kun et tätäkään pysty ymmärtämään:
Armi on lopun ajan naispuolinen Job, joka Saatanan kurituksen alla sivutolkulla kirjoittaa muka sitä "mikä Jumalasta on."
Niinhän julisti myös Job, kun Saatana häntä kuritti. Se on kummallakin sitä Saatanalta saatua korvakuulouskoa, josta Job pääsi pois, kun hiljentyi kuuntelemaan, mitä Jumalan lähettämän Elihun hänelle puhui.
Mutta tähän tilanteeseen ei Armi ole päässyt:
"Sinä kysyit: "Kuka on tämä, joka näin peittää minun terkoitukseni mielettömillä puheillaan?"
Minä se olen. Olen puhunut mitään ymmärtämättä asioista, joita en käsitä - ne ovat minulle ihmeellisiä. Sinä sanoit: "Kuuntele nyt, kun minä puhun. Nyt minä kysyn sinulta, ja sinä vastaat."
Vain korvakuulolta sinut tunsin. Nyt ovat silmäni nähneet sinut. Sen tähden minä häpeän puheitani ja kadun niitä tomussa ja tuhkassa."
Tässä Armin omassa ilmoituksessa se musta seinä tuli:
"Totuus on ja pysyy siinä kun olen sanonut, sanoma jota Teuvo on tuonut on ollut oikeaa (mutta paljon myös sellaista mitä olen ihmetellyt, hätkähtänyt mihin en ole voinut yhtyä, ja paljon on tapahtunut järkyttäviä asioita joita en ole voinut ymmärtää) mutta Teuvon hengeen ei hengeni ole koskaan voinut yhtyä."
Minä en mahda mitään sille, että kaikkien teidän, jotka kanssani ovat jopa 14 vuotta totuuden tietä kulkeneet, kohdalla on käynyt toteen tämä Jeesuksen ilmoitus:
"Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuivat juuret.
Kun tulee ahdinko ja vaino sanan tähden, hän luopuvat kohta."se totuus kerran kirkastuu mutta jos liian myöhään niin se on liian myöhään.
Nyt tuot pelkkää valhetta Paavalista kuin Jeesuksen omasta joka ahtaan portin kautta on saanut kohdata Pojan vapautuksen EIKÄ NÄIN OLLEN OLE ENÄÄ
missään Jumalan kurimuksen alla.
Sinun tulisi itse hiljentyä ja lakata tuomasta tänne noita valheitasi päivät pääksytysten.
Jumala on sinulle puhunut aikanaan mutta EI ENÄÄ pitkään aikaan vaan se on aivan toinen herra joka sinulle nyt valheitaan syöttää. TÄMÄ ON TOTUUS.
Tiedän sen että saatanan hengen vaikutuksessa alat raivota ja tuoda vieläkin
saastaisempia valheitasi MUTTA TIEDÄ se et tee sillä hallaa JO JEESUKSESSA olevalle vaan itsellesi. Tiedän tätäkään et voi vastaan ottaa ja saatanallisuutesi
ja sen kierous jatkuu.
Olen murheellinen niiden noin kahden tuhannen ihmisen puolesta jotka ovat
saatanallisuutesi tähden "seonneet" ja menneet todella syvälle pois Jumalan äänen kuuluvilta. HEILLE Jumalan ääni Jumalan totuus Jeesuksen sana ON NYT
kirosanaa jota vastaan taistelevat. Todella murheellista. MUTTA
tiedän JUMALA NÄKEE ja tietää kaiken NIIN PALJON kun valhe täällä kukoistaa KERRAN SE LOPPUU ja ne jotka valheissa ovat tahtoneet olla ja niitä levitellä
heidän osansa ON JUURI SE MITÄ JUMALA SANASSAAN SANOO.
Te jotka ette ole vielä menettäneet sydäntänne valheen patumukseen KÄÄNTYKÄÄ JUMALAN PUOLEEN HÄN TOTISESTI teille kirkastaa SEN MIKÄ
HÄNEN JA HÄNESTÄ ON. SE JOKA TÄTÄ VASTAAN JOTAKIN SANOO ON
TÄYDELLISESTI PERKELEESTÄ. - ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Näytä minulle Raamatusta sellainen Jumalan imoitus, jossa hän sanoo:
"Kaikki mitä ihmiset minusta kirjoittavat, on totta."
Miksi sinunkin on mahdotonta käsittää, että tämä lopun ajan raju eksytys on todellakin Jumalan lähettämä.
Ja kun se on hänen lähettämä, hän on sallinut ihmisten julistaa sellaisia oppeja, joilla tämä raju eksytys on saatu toteutettua.
Olen aivan varma, jos Paavali ei olisi tätäkin valheen ilosanomaa Saatanan vaikutuksesta julistanut, eikä tätä olisi Raamattuun kirjoitettu, ja minä olisin tänne tämän julistuksen kanssa tullut, pitäisivät kaikki minua valehtelijana:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? "Sinun kohdallasi Jeesuksen sanat ovat käyneet täydellisesti toteen:
Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa". ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Sinun kohdallasi Jeesuksen sanat ovat käyneet täydellisesti toteen:
Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa".Yksinkertaista on järjenjuoksusi.
Jumalan voiman vaikutuksesta, sinäkään et enää uskalla esiintyä alkuperäisellä nimimerkilläsi, saatikka rehellisesti omalla nimelläsi.- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Yksinkertaista on järjenjuoksusi.
Jumalan voiman vaikutuksesta, sinäkään et enää uskalla esiintyä alkuperäisellä nimimerkilläsi, saatikka rehellisesti omalla nimelläsi.Jumalan sana on yksinkertaista, mutta sinä olet ajautunut omassa opissasi umpisolmuun ja ajaudut jatkuvasti loogisiin umpikujiin.
Jeesuksenkin sanat ovat yksinkertaisia, kuten tämäkin:
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."
Ja siitä saat olla varma, ettei Jumala tule ketään kaltaistasi Saatanan tekopyhittämää ja Jumalan paaduttamaa Jeesuksen puhdistettavaksi johdattamaan.- ex-rekisteröitynyt
Jeesuksen sanoista nimenomaan on kysymys.
Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa".
Olet siitä väärine oppeinesi valitettavan hyvä esimerkki.
Nuo laittamasi Jeesuksen sanat minä ilolla allekirjoitan. Jeesuksen sanat eivät ole ristiriidassa keskenään. ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Jeesuksen sanoista nimenomaan on kysymys.
Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa".
Olet siitä väärine oppeinesi valitettavan hyvä esimerkki.
Nuo laittamasi Jeesuksen sanat minä ilolla allekirjoitan. Jeesuksen sanat eivät ole ristiriidassa keskenään.Jeesuksen sanat eivät ole ristiriidassa, mutta Saatanan sanat ovat.
Erityisen hyvin ne tulevat esille näissä kahdessa Paavalin julistuksessa:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Tuo oli Saatanalta saatua opetusta. Ja tässä Kristukselta saadussa opetuksessa ei puhuta armosta enää yhtä ainoaa sanaa:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
Voivatkoko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko? [Beliar, joka on johdettu hyödyttömyyttä, mitättömyyttä tarkoittavasta heprean sanasta , on tässä Jumalan vastustajan nimitys.
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
Kerro nyt minullekin hyvä esimerkki siitä, miten sinä olet omasta mielestäsi puhdistautunut kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta?
- aamenaamenaamen
Aamen!
- jjäptifakta
Jäptifakta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12881
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766