Mies kyselee...

Kyselevämies

Elikäs sen kummempia taustoista kertomatta kerron oireilustani ja kyselen että onkohan kenelläkään pienintäkään ajatusta siitä, mikä tauti minulla on. Testeissä kävin 3kk kohdalla, ja olivat negatiivisia. Kontrollitestiin menossa ensi viikolla.

Alkoi kovilla kivuilla nivusissa ja kutinalla peniksen päässä, kuumeella ja lihaskivuilla. Noin viikko tästä ja peniksen päähän nousi valkopäinen ihottuma, jota kävin näyttämässä lääkärille. Lääkäri sanoi että herpes se ei ainakaan ole (eivät olleet rakkuloita, vaikka lopulta hajosivatkin, enemmänkin finnin näköisiä). Näppylät katosivat itsellään, mutta kiveskipu jäi ja on edelleen. Pari kk tästä ja peniksessä alkoi tuntumaan pistelyä ja kihelmöintiä, joka levisi kiveksiin ja toiseen jalkaan. Oireiluun kuuluu myös lyhyitä, kivuliaita "pistoja" toisella puolella nivusta.

Todettiin eturauhasen tulehdus, kuukauden antibioottikuuri joka ei auttanut. Kihelmöinti ja tunnottomuus jatkuu, ja sitä tuntuu pakaroissa, jalassa ja peniksessä usein, joskus se alkaa tietyltä alueelta ja leviää muualle. Tuntuu tulevan kausittain, mutta kestää huomattavasti pidempään kun mitä esim. herpeksessä, ja oireet on todella rajuja (kihelmöinti häiritsee niin paljon että joudun välillä ottamaan rauhottavan lääkkeen). Peniksessä ei ole ollut mitään sen kummempaa ihottumaa sen ensimmäisen kerran jälkeen, mutta iho kyllä kesii usein.

En jaksa enää soittaa lääkärille asiasta, koska tuntuu etteivät ota tosissaan.

7

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen
    • Kyselevämies

Kuppa on otettu ja oli negatiivinen myös. Yksityiselle minulla ei ole varaa mennä

• awoirja234

mulla ihan sama vaiva.. aluksi totesin että olisi herpes mutta tuli juuri noita valkosia finnin näköisiä näppylöitä vain esinahan alle olevaan kosteaan alueeseen ja yli 2 kuukautta niit tuli ja meni ja peniksen päästä iho kesi aivan hirveesti minkä takia en uskaltanut kunnolla pestä mutta sain kuitenkin tarpeekseni ja koitin laittaa kosteusvoidetta ja aloin pestä miedolla shampoolla aamuin ja illoin ja pidin kuivana niin nuo näppylät hävisivät kuin seinään mutta minulla oli ja on vieläkin outoa kipua tai pistelyä aina välil nivusissa/reisissä.. vaikeaa sanoa mutta itse epäilen joko herpestä tai hiivatulehdusta koska tyttöystävälläni on ollut hiiva tulehdus mutta ei herpestä ja luin että hiiva tulehdus voi aiheuttaa juuri noita valkosia näppyjä ja ihon kesimistä sekä tuota kipua nivusissa/reisissä.. minulla on myös ollut jo melkeen 2 kuukautta jonkinlainen hiivatulehdus suupielessä mikä on halki ja kerää valkoista eritettä suupieliin..

• Kyselevämies

Minulla on myös tuota valkoista eritettä suupielissä aamuisin kun herään, mutta olen aina kuvitellut sen johtuvan siitä, että ehkä kuolaan öisin? Sillon kun kävin lääkärillä näyttämässä ihottumaa hän sanoi että ei ole hiivaa, eikä herpestä. Itse en uskalla enää edes koskea penikseeni, koska se alkaa hyvin herkästi kihelmöimään ja kun se alkaa, niin ei lähde pois useaan tuntiin. Pesen suihkussakin lähinnä vain vedellä nopeasti suihkuttaen. Tälläkin hetkellä oikeinpuoleinen kives ja nivunen kolottaa.

• sp-tautikammo

En tiedä minulla ollut samallaista oirehdintaa,Käyty hiv,c/b-hepatiitti,klamydia,tippuri,herpes) testeissä ja kaikki negat. Pitää varmaa vielä tk:n kysyyn kuppatestiä.

• Kyselevämies

No tämä selvisi. Se oli herpes. Ihan kiva sinällään, koska olen jo ehtinyt levittää sitä muille alueilleni; huuleen ilmestyi pari päivää sitten rakkula ja takapuoli kutiaa.... Kiitos vain "asiantuntijoille" terveyskeskuksessa! 6kk tämän kanssa sai elää ennenku löytyi syy, jonka ITSE jouduin vaatimaan testattavaksi.

• Kyselevämies

Kun mietin niitä kymmeniä kertoja, joita jouduin TK:ssa ravaamaan, ja sitä asennetta että "ei sinussa mitään vikaa ole, ota masennuslääkettä", niin en voi kun raivostua ajatuksesta.... Ja estolääkitystäkin olisi pitänyt aloittaa samantien kun ekat oireet tuli.... Ei voi kun nauraa....

Noh, itse herpes ei minua hetkauta suuntaan tai toiseen, olen ollut ja tulen jatkossakin olemaan parisuhteessa. Helpottava olo enemmänkin (jos ei lasketa turhautumista tk:hon) kun vihdoin tietää syyn oireille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe