Vippikierre voitoksi

Kiitos kaikille

Vuosia olen ollut vippikierteessä. Osin omaa tyhmyyttäni. Vippejä ottelin monista luotettavista paikoista ja sain aina. En ajan mittaan tajunnut, että velkaa oli koko ajan enemmän ja enemmän.

Sitten eräänä päivänä en enää kyennytkään maksamaan velkojani takaisin. Velkaa oli velan päälle ja korkomenot vailla järjen häivää.

Eräänä päivänä mieleeni pälkähti, että ongelmaan on pakko olla jokin ratkaisu. Tein vippien vertailusivun ja kuinkas ollakkaan sivulla on tuhansia kävijöitä päivässä. Jokainen klikkaus sivulla tuo noin 1-2 euroa. Tuskaiset vippaajat etsivät halvinta ja parasta luottoa ja vippipaikat maksavat mainosten klikkauksista.

Kaikista uskomattominta koko touhussa on, että mun vippivelkani on nyt maksettu. Kiitoksia kaikille teille, jotka olette käyneet sivuillani. Ideani saa vapaasti varastaa.

Tuolta ne sivut löytyvät:
www.edullinenpikavippi.com
www.edullinenpikavippi.info

14

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • af+430

Minun piti velkojeni takia alkaa myymään peräanustanu Helsingin kadulla. Tajusin, että jotain oli tehtävä. Jokainen peräanukseeni tuikkaus toi minulle noin 1-2 euroa, ja niitä tuikkaajia oli tuhansia. Kaikki epätoivoisesti etsimässä halpaa peräanusta. Kaikista uskomattominta koko touhussa on, että peräanukseni on täysin repaleina.

• tassakomahdol

Saako ideasi varastaa?

• no problem amigo.
        tassakomahdol kirjoitti:

Saako ideasi varastaa?

Joo , voitais porukkaan alkaa hoitelemaan. Sää avaat suusi ja mä jatkan samaan malliin. perustetaan ab suuanus oy.. pääoma tulot huikeat

• no problema amigo
        no problem amigo. kirjoitti:

Joo , voitais porukkaan alkaa hoitelemaan. Sää avaat suusi ja mä jatkan samaan malliin. perustetaan ab suuanus oy.. pääoma tulot huikeat

Unohdin että pistetään verkkosivut mainostaa suu-peppuvippi.com ja maksuaikaa 14 päivää .tekstarilla vahvistus paikasta( 5€ kappale ), niitä tarvitaan 3 vahvistukseen ja yhden kerran käsittelykulut 20-30€. Voidaan olla myöntämättä ympärileikatuille.

• okijuhy
      • vitun homo

Vittu me kaikki oltas miljonäärejä jos toi olis mahdollista. Mee kotiis leveilee.

• Anuksesta...
        vitun homo kirjoitti:

Vittu me kaikki oltas miljonäärejä jos toi olis mahdollista. Mee kotiis leveilee.

Mähän oon himassa levittelemässä anusta ja kolikko kilahtaa jokaisella levityksellä.

• fd5h
        Anuksesta... kirjoitti:

Mähän oon himassa levittelemässä anusta ja kolikko kilahtaa jokaisella levityksellä.

hahahahhahahah pyllystä jää terskaan kakkaaa

• uiiuiuiuooouu

No siinä on perusvippaajan mietteitä.

• kokkoolaa

Kiitos kaikille tuesta

• Neovoja kaipaava

Mä olen kanssa vippieni kanssa pulassa. Toi sun ideas vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Voisitsä valottaa mm. miten tollaisen systeemin sai aikaan? Mistä sä sait ton idean? Kuka jakaa noita vippejä? Pankit?

• Tee suraavasti

Ala ulvomaan kuin koira kuistillasi päivittäin housut puolitangossa.

kuukauden sisällä joku varmasti tulee sanomaan jotain.

Näytä silloin anustasi ja sano : "Guggelikuu."

Rihannan tulo kotiisi on varmaa!

• iiiiihku
        Tee suraavasti kirjoitti:

Ala ulvomaan kuin koira kuistillasi päivittäin housut puolitangossa.

kuukauden sisällä joku varmasti tulee sanomaan jotain.

Näytä silloin anustasi ja sano : "Guggelikuu."

Rihannan tulo kotiisi on varmaa!

Rihana on ihana, mutta aivan liian lihava.

• Minna_Hakarainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      135
      1579
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      51
      1498
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1123
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      96
      1028
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      960
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      848
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      85
      810
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      695
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34