TUNISIA HUHTIKUUSSA ! (ensikertalainen)

miiimu000

Moikka! ELikkäs olen lähdössä ystäväni kanssa Huhtikuus puolessa välissä äkkilähdöllä ulkomaille, jonnekkin missä emme ole ennen käyneet ja kovasti näyttää olevan Tunisiaan, Sousseen matkoja halvallakin.. Joten olisi kiva jos joku, kuka tietää Tunisiasta paremmin kertoisi minulle muutamaan kysymykseen jonkinlaisen ASIALLISEN vastauksen, eli :

Minkälainen hintataso Soussessa on?
Sää Huhtikuun puolessa välissä?
Onko millainen yöelämä nuorille naisille?
Voiko kulkea ''turvallisesti'' kahdestaan?
Saako kulkea hihattomilla vai onko pukeutumisessa rajoituksia?

Älkääkä vastatko että lue aiempia keskusteluja..

3

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Havannan Che Quevara

Halpaa. Varsinkin esim. kengät on hienoja ja Italian mallistosta ja halpoja.
      Ruokakin edullista ja hyvää, samoin paikalliset oluet ja viinit. Mukavia ravintoloita kuten tunnelmalliset La Fiesta, Bonabarte ja LÉsqargot. Saloon (kannattaa käydä vaikka drinkillä, viilin lännen meininki), Farmers, 3 Dolphins ja niin edelleen. Katukeittiöstä saa hyviä herkkuja kahdelle parilla eurolla.
      Huhtikuussa alkaaolla päivisin lämmintä.
      Yöelämääkin löytyy. Mm. Latinodisko lähellä Saloonia. EN nyt muista nimeä, mutta jotain Kuubaan tai sinne littyvää oli nimessä.
      Turvallista on ollut.
      Hihattomilla ja minihameissa ja shortseissa voi kulkea.

• TN

Hinnat on puoli kun suomessa.
      Ilma on joku 25.
      Hyvin löyty yöelämä nuorille ihan turvallista koko aika vaiko piimessa.
      SAAT LISÄ TIEDOT JOS TARVIT .
      MÖYS saat otta yht .
      HYVÄÄ MATKAA KERRO TERVEISIN
      TERV TUNISIALANEN ...

• Suomalainen perhe

Joo puolet halvempaa kuin Suomessa. Oltiin 2009 pariin otteeseen, kesällä ja loppusyksystä. Mukavia ihmisiä. Tinkaaminen on Tunisiassa elämäntapa ja seurustelumuoto samalla. Hinnasta putoo todella paljon pois kun aloittaa ihan minimistä. Ravintoloissa ja katukeittiössä hyvää ja edullista ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe