Runkkauta levarilla

-kovana

Tietääkö kukaan kaakkois-suomen levareita jossa käydään runkkaamassa

43

5293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj

juurikorvessa on paikka ja kohta lumien sulettua sieltä vähän matkaa Kouvolaan päin oikealla puolella kyltti suokävely,sit ennen sorakuoppaa oikeelle,pitkä suora kaasulinjan viertä pitkin ja mäen päällä taas oikeelle.Sinne kevään tullen runkkailemaan,

• liivitäti

Olenkin siellä jo käynyt runkkaamassa,lumet lähteneet.Kun taas lämpenee on mukavaa kävellä liiveissä ja saada spermaa liivien kupeille terveisin liivitäti

• Honda 18

Olen tyttö mikä sain jus täytettyäni kortin, veljeni kerto missä käy runkkareita levareilla ym. Kun kiva tulee esittää kaluaan niin avaan hameeni ja ilman housuja rupeen sormeilemaan. Sit saa takapenkillä tai jonkun ukon rekassa. On himo riisuu jonkun meihen edessä kun sillä seisoo.Kai sitä omia fetissejä tyydyttää kun suostuu kaikkeen ukkojenkin kanssa.

• pade34
        Honda 18 kirjoitti:

Olen tyttö mikä sain jus täytettyäni kortin, veljeni kerto missä käy runkkareita levareilla ym. Kun kiva tulee esittää kaluaan niin avaan hameeni ja ilman housuja rupeen sormeilemaan. Sit saa takapenkillä tai jonkun ukon rekassa. On himo riisuu jonkun meihen edessä kun sillä seisoo.Kai sitä omia fetissejä tyydyttää kun suostuu kaikkeen ukkojenkin kanssa.

Kiinnostais tavata tämä Honda 18 - tyttö. Ja varsinkin Lpr alueen levarilla. Onko 6- tien levari paras. Vai oisko joku muu? Onko muita halukkaita runkkaajia?

• pade34
        Honda 18 kirjoitti:

Kiinnostais tavata tämä Honda 18 - tyttö. Ja varsinkin Lpr alueen levarilla. Onko 6- tien levari paras. Vai oisko joku muu? Onko muita halukkaita runkkaajia?

• runk

Olisikohan täällä joensuussa paikkaa päin missä voisi runkata tai otta vaikka suihin toiselta stayup mies

• Yhdessä runkkaus

Haluaisin,että runkattasiin hydessä ja vuoroin perään toisiamme.Runkaasin ennen serrupujan kanssa ja siskonsa hyväili isoja rintojaan.ja pyysi ,että minä nuolisin hänen tavaraansa.Kyllä löytyy paikka Joensuusta,mutta missä tehtäisiin?

• sukkis-M

Lohjan - Nummelan suunnalla paikkaa ja kaveria..vaikka sukkiksissa kimpparunkut!!!

• Parhaat paikat

Nälkiölammella...

• reksi

Onko lpr imatra suunnalla runkkumestaa tien varrella? Luumäkikin ok.

• 187776

Raviradan jälkeiset levarit suosiossa.

• -pate

Mihin aikaan raviradan vieressä levarilla? Tänään?

• vklcgc

15.15 huomenna

• reksi

uus aika? siis lpr raviradan?

• huh huh !

Lpr raviradan parkkinperällä.

• reksi
        huh huh ! kirjoitti:

Lpr raviradan parkkinperällä.

mailaa north_john(at)rocketmail.com

• taasspermaa

Tornio-Kemi välisellä levarilla runkulla n.16.00 - 15 min.

• Julli

Onko Kouvolan ja Lahden välillä joku hyvä mesta?

• kiinnostaako?

tre-parkano välillä saa runkata/imeä mua! pikku korvausta vastaan toki ;)

• joko nyt ?

^^^^^ Oon siis 21v jannu jolle se olis ekakerta! ;P

-kiinnostaako?-

• jepex

Saisko Lpr-Ima-Luumäki seudulla imeä nuorta jannua vaik korvausta vastaan?

• jp

miten sinuun saisi yhteyden liwenä

• jepex
        jp kirjoitti:

miten sinuun saisi yhteyden liwenä

north_john(at)rocketmail.com

• tarkennusta

Ja siis tarkennetaan että jos haluat runkata / imeä mua ;) Niin korvauksen saaja olen tietenki minä :) Vehje siro käteen sopiva elikkäs suuhunki jokseenki passelin kokonen ;) Mitään peppuleikkejä ei mistään hinnasta!

-kiinnostaako?-

• petebi47pks

Onks pääkaupunkiseudulla hyviä kimpparunkkauspaikkoka Keltsun ja US Videon lisäksi? Levareita, p-paikkoja tms.? Mielellään myös sellasia, joissa naisiakin kävisi...

• uhlk

Mikä tää levari on

• Levari on

autotien varrella oleva levähdyspaikka

• vuoksi74
        Levari on kirjoitti:

autotien varrella oleva levähdyspaikka

Löytyykö levarirunkkaria tai honda18v likkaa puuhastelee t:Imatran runkkari 38v

• jäbä24v.

Imatra-Joensuu -välillä on monia hyviä levareita. Patsaspuisto ennen Parikkalaa, Kesälahdella monia levareita. Aika usein tulee ajeltua. ;)

• Tietääkö kukaan hyvää paikkaa vantaa,espoo,helsinki alueella?tykkään käyttää naisten alusasuja.olen 41v mies.

• Carpe diem

Taitaa olla lottovoiton luokkaa mahdollisuus osua samanmielisten miehittämälle levarille. Joskushan (kuulemma) olisi ollut jotain touhua Porvoon moottoritien viimeisellä levarilla ennen Kehä III, ja Lahdentien levarilla ilmeisesti elosetappia vastapäätä. Ei ole mitään tietoa nykytilanteesta.

Naisten alusasut on kivoja ; )

• Pösömies

Katselen mielelläni kun runkkaat, haluan nähdä kalusi ja näytän omaani espoo-vantaa-helsinki, vaikkapa nyt viikonloppuna.

• jvs61
        Carpe diem kirjoitti:

Taitaa olla lottovoiton luokkaa mahdollisuus osua samanmielisten miehittämälle levarille. Joskushan (kuulemma) olisi ollut jotain touhua Porvoon moottoritien viimeisellä levarilla ennen Kehä III, ja Lahdentien levarilla ilmeisesti elosetappia vastapäätä. Ei ole mitään tietoa nykytilanteesta.

Naisten alusasut on kivoja ; )

Niin taitaa ,taannoin ajelin Porvoonmotarin levareta katsatelumielessä housut oli nilkoissa ja kalu kourassa mutta ei natsannut. Naisten asut kiehtoo minuakin,laitan ensi kerralla sukkanauhaliivit ja sukat jos sattuis miehiä tai naisia paikalle.

• ei ole mahdotonta itse olen osunut turunmoottoritien levarilla juuri kehä kolmosen ulkopuolella helsinkiinpäin =)

• autossa runkkaaja

Paimio-Salo 110 tien levarilla on myös runkkareita ja suihinottajia.

• seisooko sull
        autossa runkkaaja kirjoitti:

Paimio-Salo 110 tien levarilla on myös runkkareita ja suihinottajia.

seisooko sulla siel autossa nyt vai kerro kiimasta

• ukm--50

huomena keravan levarilla imijää?

• ajuri3

onko okeesti siellä Paimion levarilla kävijöitä ? kävin yks päivä kattomas ja hiljasta oli. Kummalla puolella siihä kai molemmin puolin ?

• biukmSalo

Eilen viimeksi kävin runkkaamassa ja imettämässä.

• ajuri3
        biukmSalo kirjoitti:

Eilen viimeksi kävin runkkaamassa ja imettämässä.

No täytynee käydä joku ehtoo uudestaan katsomassa

• tepponen2

Alasjärvellä sai ainakin viime viikolla mukavat yhteisrunkut toyotamiehen kanssa. Ihanaa oli.

• Bim27

En oo ite paimios nähny kertaakaan ketään muuta..

• runkkaan autossa

Milloin olet Paimoin levarille menossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3475
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2819
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1897
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      200
      1059
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      874
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    Aihe