Runkkauta levarilla

-kovana

Tietääkö kukaan kaakkois-suomen levareita jossa käydään runkkaamassa

43

5152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj

      juurikorvessa on paikka ja kohta lumien sulettua sieltä vähän matkaa Kouvolaan päin oikealla puolella kyltti suokävely,sit ennen sorakuoppaa oikeelle,pitkä suora kaasulinjan viertä pitkin ja mäen päällä taas oikeelle.Sinne kevään tullen runkkailemaan,

    • liivitäti

      Olenkin siellä jo käynyt runkkaamassa,lumet lähteneet.Kun taas lämpenee on mukavaa kävellä liiveissä ja saada spermaa liivien kupeille terveisin liivitäti

      • Honda 18

        Olen tyttö mikä sain jus täytettyäni kortin, veljeni kerto missä käy runkkareita levareilla ym. Kun kiva tulee esittää kaluaan niin avaan hameeni ja ilman housuja rupeen sormeilemaan. Sit saa takapenkillä tai jonkun ukon rekassa. On himo riisuu jonkun meihen edessä kun sillä seisoo.Kai sitä omia fetissejä tyydyttää kun suostuu kaikkeen ukkojenkin kanssa.


      • pade34
        Honda 18 kirjoitti:

        Olen tyttö mikä sain jus täytettyäni kortin, veljeni kerto missä käy runkkareita levareilla ym. Kun kiva tulee esittää kaluaan niin avaan hameeni ja ilman housuja rupeen sormeilemaan. Sit saa takapenkillä tai jonkun ukon rekassa. On himo riisuu jonkun meihen edessä kun sillä seisoo.Kai sitä omia fetissejä tyydyttää kun suostuu kaikkeen ukkojenkin kanssa.

        Kiinnostais tavata tämä Honda 18 - tyttö. Ja varsinkin Lpr alueen levarilla. Onko 6- tien levari paras. Vai oisko joku muu? Onko muita halukkaita runkkaajia?


      • pade34
        Honda 18 kirjoitti:

        Olen tyttö mikä sain jus täytettyäni kortin, veljeni kerto missä käy runkkareita levareilla ym. Kun kiva tulee esittää kaluaan niin avaan hameeni ja ilman housuja rupeen sormeilemaan. Sit saa takapenkillä tai jonkun ukon rekassa. On himo riisuu jonkun meihen edessä kun sillä seisoo.Kai sitä omia fetissejä tyydyttää kun suostuu kaikkeen ukkojenkin kanssa.

        Kiinnostais tavata tämä Honda 18 - tyttö. Ja varsinkin Lpr alueen levarilla. Onko 6- tien levari paras. Vai oisko joku muu? Onko muita halukkaita runkkaajia?


    • runk

      Olisikohan täällä joensuussa paikkaa päin missä voisi runkata tai otta vaikka suihin toiselta stayup mies

      • Yhdessä runkkaus

        Haluaisin,että runkattasiin hydessä ja vuoroin perään toisiamme.Runkaasin ennen serrupujan kanssa ja siskonsa hyväili isoja rintojaan.ja pyysi ,että minä nuolisin hänen tavaraansa.Kyllä löytyy paikka Joensuusta,mutta missä tehtäisiin?


    • sukkis-M

      Lohjan - Nummelan suunnalla paikkaa ja kaveria..vaikka sukkiksissa kimpparunkut!!!

      • Parhaat paikat

        Nälkiölammella...


    • reksi

      Onko lpr imatra suunnalla runkkumestaa tien varrella? Luumäkikin ok.

    • 187776

      Raviradan jälkeiset levarit suosiossa.

      • -pate

        Mihin aikaan raviradan vieressä levarilla? Tänään?


    • vklcgc

      15.15 huomenna

    • reksi

      uus aika? siis lpr raviradan?

      • huh huh !

        Lpr raviradan parkkinperällä.


      • reksi
        huh huh ! kirjoitti:

        Lpr raviradan parkkinperällä.

        mailaa north_john(at)rocketmail.com


    • taasspermaa

      Tornio-Kemi välisellä levarilla runkulla n.16.00 - 15 min.

      • Julli

        Onko Kouvolan ja Lahden välillä joku hyvä mesta?


    • kiinnostaako?

      tre-parkano välillä saa runkata/imeä mua! pikku korvausta vastaan toki ;)

    • joko nyt ?

      ^^^^^ Oon siis 21v jannu jolle se olis ekakerta! ;P

      -kiinnostaako?-

      • jepex

        Saisko Lpr-Ima-Luumäki seudulla imeä nuorta jannua vaik korvausta vastaan?


      • jp

        miten sinuun saisi yhteyden liwenä


      • jepex
        jp kirjoitti:

        miten sinuun saisi yhteyden liwenä

        north_john(at)rocketmail.com


    • tarkennusta

      Ja siis tarkennetaan että jos haluat runkata / imeä mua ;) Niin korvauksen saaja olen tietenki minä :) Vehje siro käteen sopiva elikkäs suuhunki jokseenki passelin kokonen ;) Mitään peppuleikkejä ei mistään hinnasta!

      -kiinnostaako?-

    • petebi47pks

      Onks pääkaupunkiseudulla hyviä kimpparunkkauspaikkoka Keltsun ja US Videon lisäksi? Levareita, p-paikkoja tms.? Mielellään myös sellasia, joissa naisiakin kävisi...

    • uhlk

      Mikä tää levari on

      • Levari on

        autotien varrella oleva levähdyspaikka


      • vuoksi74
        Levari on kirjoitti:

        autotien varrella oleva levähdyspaikka

        Löytyykö levarirunkkaria tai honda18v likkaa puuhastelee t:Imatran runkkari 38v


    • jäbä24v.

      Imatra-Joensuu -välillä on monia hyviä levareita. Patsaspuisto ennen Parikkalaa, Kesälahdella monia levareita. Aika usein tulee ajeltua. ;)

    • Tietääkö kukaan hyvää paikkaa vantaa,espoo,helsinki alueella?tykkään käyttää naisten alusasuja.olen 41v mies.

      • Carpe diem

        Taitaa olla lottovoiton luokkaa mahdollisuus osua samanmielisten miehittämälle levarille. Joskushan (kuulemma) olisi ollut jotain touhua Porvoon moottoritien viimeisellä levarilla ennen Kehä III, ja Lahdentien levarilla ilmeisesti elosetappia vastapäätä. Ei ole mitään tietoa nykytilanteesta.

        Naisten alusasut on kivoja ; )


      • Pösömies

        Katselen mielelläni kun runkkaat, haluan nähdä kalusi ja näytän omaani espoo-vantaa-helsinki, vaikkapa nyt viikonloppuna.


      • jvs61
        Carpe diem kirjoitti:

        Taitaa olla lottovoiton luokkaa mahdollisuus osua samanmielisten miehittämälle levarille. Joskushan (kuulemma) olisi ollut jotain touhua Porvoon moottoritien viimeisellä levarilla ennen Kehä III, ja Lahdentien levarilla ilmeisesti elosetappia vastapäätä. Ei ole mitään tietoa nykytilanteesta.

        Naisten alusasut on kivoja ; )

        Niin taitaa ,taannoin ajelin Porvoonmotarin levareta katsatelumielessä housut oli nilkoissa ja kalu kourassa mutta ei natsannut. Naisten asut kiehtoo minuakin,laitan ensi kerralla sukkanauhaliivit ja sukat jos sattuis miehiä tai naisia paikalle.


    • ei ole mahdotonta itse olen osunut turunmoottoritien levarilla juuri kehä kolmosen ulkopuolella helsinkiinpäin =)

      • autossa runkkaaja

        Paimio-Salo 110 tien levarilla on myös runkkareita ja suihinottajia.


      • seisooko sull
        autossa runkkaaja kirjoitti:

        Paimio-Salo 110 tien levarilla on myös runkkareita ja suihinottajia.

        seisooko sulla siel autossa nyt vai kerro kiimasta


    • ukm--50

      huomena keravan levarilla imijää?

    • ajuri3

      onko okeesti siellä Paimion levarilla kävijöitä ? kävin yks päivä kattomas ja hiljasta oli. Kummalla puolella siihä kai molemmin puolin ?

      • biukmSalo

        Eilen viimeksi kävin runkkaamassa ja imettämässä.


      • ajuri3
        biukmSalo kirjoitti:

        Eilen viimeksi kävin runkkaamassa ja imettämässä.

        No täytynee käydä joku ehtoo uudestaan katsomassa


    • tepponen2

      Alasjärvellä sai ainakin viime viikolla mukavat yhteisrunkut toyotamiehen kanssa. Ihanaa oli.

    • Bim27

      En oo ite paimios nähny kertaakaan ketään muuta..

      • runkkaan autossa

        Milloin olet Paimoin levarille menossa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2011
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1561
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1106
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1052
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1015
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      989
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe