Tietääkö kukaan saako rauhoittavia mistään ilman reseptiä,ahdistaa pirusti ja hermot todella kireenä,eikä lääkäreistä ole mitään apua..kirjoittavat vain mielialalääkkeitä joista ei mulle ole koskaan ollut mitään apua...kokeiltu on montaa eri lääkettä:(
rauhoittavat..
17
7245
Vastaukset
- ttt8
Kyllä sun niitä rauhoittavia pitäisi saada. Jos joku lääkäri ei suostu kirjoittamaan niin ota yhteyttä ylilääkäriin vaikka ja kerro tilanteesi. Lyrica on hermokipulääke jonka ei pitäisi aiheuttaa riippuvuutta mutta jota osa syö ahdistukseen. Buspironi on mas.lääkkeen kaltainen ja auttaa joillakin. Yksityisellä voisivat rauhoittavia ehkä kirjoittaa kunhan todistat ettet ole mikään hupi tai väärinkäyttäjä.
- gg
ainoa rauhoittava ilman reseptiä saatava on eteerinen laventeliöly, 5 tippaa löylyveteen tai nuuhkimalla suoraan rauhoittaa, luontaistuotekaupassa on myös rauhoittavaa valeriaanaa.
- .............
Vaikea nähdä miten onnistuisi valitettavasti.
- .........
Mitä pyytäisit niistä jos lähettäisit?
- ................
Sitten mun olisi pakko antaa tilinro ja varmaan lähettäjän osoitekin. Voin myydä vain henkilökohtaisesti.
- ............
Voisitko antaa s.postiosoitteesi kun täällä ei näköjään voi keskustella ilman että aletaan syyttelemään ties mistä?
- .......
Ei tarvitsisi laittaa lähettäjän osoitetta,ei kait tilinumeron avulla saisi yhteystietoja selville,itse olen kyllä 100% luotettava,vaikka pelottaahan itseänikin osoitettani antaa.
- Ei hyvää päivää!
Mitä huumekauppaa täällä käydään?!?!! Rauhoittavia saa lääkäriltä TARPEESEEN ja tilapäiseen käyttöön. Sitten vain apteekkiin resepti kädessä. That´s the only way!
- ........
Ei mitään sellaista kauppaa!
- -------------
Tuntuu tarpeessa olevan. Ei voi tietää jos ei ole kärsinyt JATKUVASTA ahdistuksesta. Saattaa olla tärkeää jaksamisen kannalta, että tietää voivansa esim. alkuillasta ottaa lääkkeen ja tuntea itsensä suht. normaaliksi muutaman tunnin ja nukkua jonkin verran.
- ------------
[email protected] on osoite joka pyyhkii viestit vähintään kerran vuorokaudessa
- ........
Saitko viestini kun et ole vastannut,olisin todella kiitollinen jos voisit auttaa.
- ...............
Sain kyllä viestin, mutta maksua ei ole ilmeisesti mitenkään mahdollista laittaa anonyymisti. Käytkö koskaan muuten pk seudulla? Ilmoittele sitten hyvissä ajoin jos sellaine tilanne tulee.
- ..............
Enhän pelkän tilinumeron perusteella saisi henk.tietojasi,jos saajaksi laittaisi pelkän etunimen.
- 66v.nainen
Tietääkö kukaan saako exlusiverxsales.com :sta tosiaan ilman reseptiä esim. xanaxia ,niin kuin tämä sivu ilmoittaa .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418