Minulla on yksi ongelmaksi muodostunut vanha hyvä asiakas. Aiemmin hoiti maksut kunnialla ja sen johdosta suostuin myymään omalla laskulla. Nekin hoiti alkuun asiallisesti, mutta viime syksynä tapahtui jotain ja yhä tapellaan 800 euron suuruisesta laskusta. Kun ei alkanut maksua kuulumaan eräpäivän jälkeen otin yhteyttä ja sen jälkeen suoritti 300€. Siitä eteenpäin kyselin viikon välein miten olisi taas lyhennyksen laita ja kerran on nyt tämän vuoden puolella maksanut satasen lisää. Jäljellä on siis 400€. Ei vaikuta että olisi halukas maksamaan eikä tee itse minkäänlaisia alotteita minkään suhteen että esim. ilmoittaisi maksun viivästyvän tms. vasta kun pistän useamman tiukkasanaisen mailin niin vastaa n. viikon viiveellä jossa sanoo että nyt just ei ole rahaa ja maksaa kun taas pystyy.
Oma intressit hoitaa asia nätisti ovat jo melko vähissä.
Tuli tuossa justiinsa mainosmaili Suomen perintätoimistolta: Aidosti maksuton perintäpalvelu!
Mitenkä tuommoinen nyt laiteittaisiin "oikein" perintään. Voinko toimittaa sen laskun perintätoimistolle joka on yhä maksamatta? Siinä näkyy eräpäivä viime syksyltä. Summa ei ole enää 800 euroa, mutta lisämaininnaksi vaikka että jäljellä 400 euroa?
Perinnän perusteet
ei-jaksa-enää
1
117
Vastaukset
- ei-jaksa-enää
Oho tämä meni nyt vahingossa täysin väärälle palstalle. Pahoittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409