Esteettisesti steriili ja Tehyyn kuuluminen

Ihmiskunta Sinde82

Mitä sää näitä kysyt?
Jos mää en ymmärrä, että niiden pitää paranormaalista olla.
Niin, pitää....

3

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.B.:/Sinde vm-82

Fyysinen ja psyykkinen kidutus: V****ko mua kiinnostaa mun lapsen kanssa lisääntyä?
      Kummin päin tuo menee.
      No, voi jeesus assosiaatiolla, ettei tosiaan kiinnosta, minkäänlainen mielellinen tai sielullinen fyysinen ja psyykkinen kidutus, julkista identiteettiä ja/tai intimiteettiä käyttäen, edes hyväksikäyttäen.

Sen voi arvioida sen tarpeenkin origosta, alueisto sijoittumisesta, ja sen sijoittamisesta, sekä sen hulluudesta, joka perustuu jotenkin jo paranormaaliinkiin läheisyyteen ja

• Julkisesti:Sinde82

"Hänen silmistään puuttuu nuolennalliset merkit."
      Julkilausuma
      - "Häntä ei voi luokitella ihmiseksi."
      Ei selllaista ei saa tehdä sellaista empatiatonta merkinnällisyyttä.
      Pitkin esittelee mun faraonismia julkisesti, siis alapään laittoa synnytysosastolta, jossa on käytössä neliöjuuri-laskinmerkki asianajan nimineen.

• Ilmaiseksi:Sinde82

Valitettavasti kysymyksessä, minä itse, vaan alueistolta vasemmalle puolelle sijoittunut ja siten omistukseen keskittynyt isäni, joka on isän puolelta. Näin hän palvoo Anna mannaa taivaasta-myyttiä ja narsismia, tosin sitä sukupuolikyvykkäästi erottaen, fiktiolla ja fokusaatiolla, erottelukykyisesti sukupuolella, sukupuolelta.
        - Sä et saa alueistolta vasemmalta puolelta mennä kysymään naisilta mitään"
        - Pitääkö perusturvan edellytyksiin lukeutua tällaisten asioiden.
        - Anteeksi, unohdin sen assosiaatiosta, kun olin niin vihainen ja vaaransin perusturvallisuutesi, aiheuttaen peruuttamatonta vahinkoa, väkivaltaisuutta ja vaarallisuutta.
        - Anteeksi, minua ei voi lukea mieheksi. Hän ei koskaan halua lukea minua mieheksi, miehet ei heitteillejätä peruuttamattomasti, hän ei koskaan herjaa heitteillejättämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1038
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 96
      864
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    7. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      829
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      729
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe