Mitä sää näitä kysyt?
Jos mää en ymmärrä, että niiden pitää paranormaalista olla.
Niin, pitää....
Esteettisesti steriili ja Tehyyn kuuluminen
3
144
Vastaukset
- S.B.:/Sinde vm-82
Fyysinen ja psyykkinen kidutus: V****ko mua kiinnostaa mun lapsen kanssa lisääntyä?
Kummin päin tuo menee.
No, voi jeesus assosiaatiolla, ettei tosiaan kiinnosta, minkäänlainen mielellinen tai sielullinen fyysinen ja psyykkinen kidutus, julkista identiteettiä ja/tai intimiteettiä käyttäen, edes hyväksikäyttäen.
Sen voi arvioida sen tarpeenkin origosta, alueisto sijoittumisesta, ja sen sijoittamisesta, sekä sen hulluudesta, joka perustuu jotenkin jo paranormaaliinkiin läheisyyteen ja - Julkisesti:Sinde82
"Hänen silmistään puuttuu nuolennalliset merkit."
Julkilausuma
- "Häntä ei voi luokitella ihmiseksi."
Ei selllaista ei saa tehdä sellaista empatiatonta merkinnällisyyttä.
Pitkin esittelee mun faraonismia julkisesti, siis alapään laittoa synnytysosastolta, jossa on käytössä neliöjuuri-laskinmerkki asianajan nimineen.- Ilmaiseksi:Sinde82
Valitettavasti kysymyksessä, minä itse, vaan alueistolta vasemmalle puolelle sijoittunut ja siten omistukseen keskittynyt isäni, joka on isän puolelta. Näin hän palvoo Anna mannaa taivaasta-myyttiä ja narsismia, tosin sitä sukupuolikyvykkäästi erottaen, fiktiolla ja fokusaatiolla, erottelukykyisesti sukupuolella, sukupuolelta.
- Sä et saa alueistolta vasemmalta puolelta mennä kysymään naisilta mitään"
- Pitääkö perusturvan edellytyksiin lukeutua tällaisten asioiden.
- Anteeksi, unohdin sen assosiaatiosta, kun olin niin vihainen ja vaaransin perusturvallisuutesi, aiheuttaen peruuttamatonta vahinkoa, väkivaltaisuutta ja vaarallisuutta.
- Anteeksi, minua ei voi lukea mieheksi. Hän ei koskaan halua lukea minua mieheksi, miehet ei heitteillejätä peruuttamattomasti, hän ei koskaan herjaa heitteillejättämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831038- 35908
- 96864
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52829
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56729Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711