käykämpler väärässä

ex-koodari

Siis käykämpler on aivan väärässä uskoessaan väitettä että RAY pelit olisivat satunnaisia. Ja toisyaessaan tota samaa väärää mantraa.

Kaikkein tärkein pelintarjoajan funktio on koukuttaa pelaaja peliin.
Sellainen henkilö joka on taipuvainen erilaisiin koukutuksiin.

ja pelkällä satunaisella pelillä siihen ei pelintarjoaja pysty.

SIKSI PELIT OVAT SÄÄDETTYJÄ JA SYSTEMAATTISESTI TOIMIVIA .
tämä ei mene tämän yhden yksinkertaisuuden päähän. Siis todellä yksinkertaisuuden.


Kaikki pelin yhden yli / ali melkein yhden kierroksen jäljessä... viimeisellä rahalla voitto , pienellä panoksella enemmän voittavia pelejä, panoksen muutoksen jälkeen välitön voitto ym. ym ym.ym ovat saaädettyjä pelaajaan koukuttamiseksi ja pään menoksi.

Jos kaikki uhkapelit pyörisivät vain ja ainoastaan satunnaisesti eivät ne olisi
näin koukuttavia kuin ne nyt ovat.

Miettikää tavallista rulettipöytää kuinka tylsä se on pelatessa kun voittava numero ei ole koko ajan oman pelatun vieressä, toisin kuin automaattiruletissa
jossa kopsahtaa kummasti liian usein viereiseen / juuri äskeen pelattuun , jonka sitten on vaihtanut. Ja varsinkin RAY ruletissa jossa osuu usein viereen kun kerroin on 50 !!!!!!!!!!!!!!!


Pelatkaa ja todetkaa.

Äläkä lä'ssytä sitä samaa joka ei pidä lainkaan paikkaansa.
Jos et ymmärrä pelintarjoajan tarkoitusperiä , joka on kaikkea muuta kuin auttaa köyhiä ja rampoja. !!!


Ei se RAY ole niin korkean moraalin omaava liikelaitos kuin monet todella naivit immeiset ( mukaanlukien juuri käykämpler ) luulet , siis todella luulevat.

Herätkää tähän päivään ja todetkaa että RAY on liikelaitos jonka tarkoitus on
tuottaa voittoa vuosi vuodelta aina vähän enemmän.

Vaikkakin kolikkopelit ovat mennettäneet paljon pelaajia moniin muihin uhkapeleihin. Yhtälö on todella vaikea RAY :lle , ja mahdoton jos pelit pyörisivät vain ja ainoastaan satunnaisesti

11

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäkää pelinne

      Jeps! juu ovat satunnaisia kun antavat satunnaisesti juuri samoille pelaajille voittoja. Joko viritettyjä tai sitten manuaalisesti ohjailtua toimintaa.

    • nii....jooo

      Satunnaista noissa kauppojen ja kioskien koneissa on ainoastaan onko ne voittoa jakavalla vai normaalilla rahansyöjä ohjelmalla sillä hetkellä kun niitä pelaa. Ennen vanhaan ne sai joskus pelaamalla tyhjäksi mutta nykyään ohjelmointi pitää huolen että voittoja ei voi saada liikaa......

    • tuula v.

      Sen kyllä olen huomannut. Voittokuviot AINA vieressä ja yhden kierroksen jäljessä.

      Kaiken kaikkiaan täysin manipuloituja. Kaikki ja kaikkein yksinkertaisimmat vain eivät huomaa asiaa.


      fiksut kyllä....

      • ei kai...

        ..niiden tarvi olla toisensa pois sulkevia asioita, jos pelikoneen palautus% pitkällä aikavälillä on 89% (itse en usko rayn peleistä kovin monen toteuttavan noin suurta) etteikö samainen kone olisi ohjelmoitu antamaan ei voittavat kuviot ns läheltä piti kuvioina, sekä toteuttamaan muita koukuttavia/ ärsyttäviä pelitilanteita ei voittavilla kierroksilla, kuten arpoa ruletissa nro jonka juuri vaihdoit pois


      • rayn huoltomiesten..
        ei kai... kirjoitti:

        ..niiden tarvi olla toisensa pois sulkevia asioita, jos pelikoneen palautus% pitkällä aikavälillä on 89% (itse en usko rayn peleistä kovin monen toteuttavan noin suurta) etteikö samainen kone olisi ohjelmoitu antamaan ei voittavat kuviot ns läheltä piti kuvioina, sekä toteuttamaan muita koukuttavia/ ärsyttäviä pelitilanteita ei voittavilla kierroksilla, kuten arpoa ruletissa nro jonka juuri vaihdoit pois

        ..kanssa mitä oon jonkun kerran jutellu, niin tuollaiseen yläpään 80-90%:n palautukseen yltänevät kolikkopeleistä vain ruletti ja nämä uusimmat monilinja pelit. Riippuen vähän miten konetta on edellisellä huoltokerralla fixailtu. Vanhemmat perus pelit pokerit, hetukat ym yltänevät parhaillaankin noin 70% paikkeille tai alle. Yhtä kaikki, rahansa saa liukkaasti tuhottua oli prosentti pitkällä aikavälillä mikä hyvään niin kauan kun se on alle 100. Toisin sanoen pelaajan voitonmahdollisuudet on 0% jos meinaa pelata useammin kun kerran elämässään ja tuollakin kerralla pitäisi käydä tuuri jos mielisi olla voittava pelaaja.


      • jokeripokeripoks.
        rayn huoltomiesten.. kirjoitti:

        ..kanssa mitä oon jonkun kerran jutellu, niin tuollaiseen yläpään 80-90%:n palautukseen yltänevät kolikkopeleistä vain ruletti ja nämä uusimmat monilinja pelit. Riippuen vähän miten konetta on edellisellä huoltokerralla fixailtu. Vanhemmat perus pelit pokerit, hetukat ym yltänevät parhaillaankin noin 70% paikkeille tai alle. Yhtä kaikki, rahansa saa liukkaasti tuhottua oli prosentti pitkällä aikavälillä mikä hyvään niin kauan kun se on alle 100. Toisin sanoen pelaajan voitonmahdollisuudet on 0% jos meinaa pelata useammin kun kerran elämässään ja tuollakin kerralla pitäisi käydä tuuri jos mielisi olla voittava pelaaja.

        Pokerissa on kaikista surkeimmat voittokertoimet ja palautusprosentit, vaikka saisit jatkuvasti nelosia ja täyskäsiä niin silti kaikki menee hetkesseä. Vain idiootti pelaa pokerikonetta voitot mielessä.


    • Tiina TIVOLI

      Se on vaan kuule niin ettei kaikki ole fiksuja ja huomaa tuota RAY;n typerää temppua.

      Kaikkea voi aina selittää ja lässyttää satumaisuudella.

      • HG:n äo=47

        Yksinkertaisin idiootti täällä taitaa olla HeteroGambler.


    • ex-dokuari

      Lampaat määkii kuorossa. Eihän 10 prosentin siivu voi riittää RAY:lle, että se voisi menestyä. Täytyy tehdä vielä lisäsäätöjä. Niitä kolikkopelejäkin on niin vähän, että on oikein vaikea päästä pelaamaan. Niitä pelejä kun ei tahdo olla juuri missään marketeissa, kaupoissa, huoltoasemilla eikä kioskeillakaan. Valvontakin on niin tiukkaa ettei alaikäiset meinaa saada pelattua viikkorahojaan.

    • gaygamplerreal

      tämä palstan kaykampler on RAY leivissä.

      RAY puskista on helppo huudella epätotuuksia....

    • ämä palstan kaykampler on RAY leivissä.

      RAY puskista on helppo huudella epätotuuksia....

      Kaikki ei vaan mene niin miten sinä luulet. Luuleminen ei ole tietoa. Oikea tieto löytyy esim näin. googleen: Ray:n pelien satunnaisuus ja kappas heti ensimmäisestä linkistä löytyy oikeaa tietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe