Voi mikä myötähäpeä :DD Ravitsemusterapeutti Hanna Partanen tarjoili vierailleen arkisia tortilloja ilman mitään variaatiomahdollisuuksia, purkista guacamolea (näissähän tunnetusti on ehkä 6% sitä avokadoa ja loput E-aineita) ja käräytti vielä jälkiruokatortun pohjankin uunissa. Mä kuolen nauruun noita uusintoja katsellessani :DDD
Muutenkin olen aina ihmetellyt Partasen ollessa telkussa, että miten ihminen, joka työkseen neuvoo muita ihmisiä syömään terveellisesti, on itse aikamoinen punkero. Sehän on sama kuin stylistinä olisi ihminen joka pukeutuu tuulipukuun, tai kampaajani omat hiukset olisivat hoitamatonta haperoa!
Ravitsemusterapeutti Neljän Tähden Illallisessa
24
1088
Vastaukset
- ei haittaa
Partanen on normaalipainossa. Tv lihottaa ja useimmat naisesiintyjät on lähellä alipainoa. Partasen ammatti ei ole malli vaan osaaminen ravitsemuksessa.
- 13+5
Osaamista ravitsemuksessa
- J K
VAI NIIN
- riisuttu tex mex
Ei ollu hääppöset sapuskat ei, ei taida olla kokkianesta.
- oipjkopålö
Ravitsemusasiantuntijan ei käsittääkseni tarvitse olla mikään huippukokki....
- dfefre
Mutta kyllä ravitsemisasiantuntijan pitää hitto vie tehdä edes jotenkin ravintoarvoiltaan ookoo ruokaa! Minä en ole asiantuntija mutta silti teen paljon terveellisempää ruokaa. NOLOA!
- TexMex on namia!
No sitä mäkin! Siis varsinkin se guacamole... Jopa se kokki joka kommentoi aina välillä "tähtien" kokkauksia, tuumasi että miksei ravitsemusasiantuntija tee itse guacamolea, helppo ja nopea duunata. Oikeasti noissa purkeissa ei ole mitään muuta kuin lisäaineita ja itse avokadoa just se pari surkeaa prossaa. Ja se tortillojen esillelaitto... Wokissa surkean pieni määrä jotain papumössöä ja siinä se. Kun itse teen texmexiä, niin on liha-, kana-, ja kasvisvaihtoehto erikseen (lämpimänä) ja runsas valikoima erilaisia kasviksia raakana, että jokainen voi koota mieleisensä tortillan. Tottakai vielä kastikkeina guacamolea, majoneesia ja mistä kukakin tykkää. Surkea esitys Hannalta!
- Raavas mies
Hanna on söpö. Terveen näköinen nainen eikä mikään luuviulu. Nähdyn perusteella ei vättämättä tulisi huippuemäntää, mutta ihan ok kuitenkin. Kasvikset eivät unohtuisi pöydästä.
Ideanahan on kuitenkin kuunnella mitä hän sanoo, eikä ottaa siitä mallia.- kotitaloustunnille
Älä tee niikuin minä teen vaan tee kuin sanon.HaHa.Ärsyttävä henkilö kaikin puolin.
- Savonmuan Hilima
Niiin savolaismuija kuin olla ja osaa. Etoo katsoa moista kippuranokkaa, josta vesi sataa pään sisään ja paskanpudotus alhaalla.
- Dum Dum Dill Dill
Minäkin osaan avata viilipurkin ja kun kerron siitä katsojille niin olen ravitsemusterapeutti
- <3
No jos ravitsemusterapeutti käyttää guacamolea, niin silloinhan se puhuu sen käyttämisen puolesta, eks niin. Kun jos taas näyttää pullukalta telkkarissa, on omassa telkkarissa kuvasuhdesäädöt päin vittua.
- texmexiä kaupasta
"Ravitsemusasiantuntijan ei käsittääkseni tarvitse olla mikään huippukokki.... "
Eikös ohjelman tarkoituksena ole valmistaa illallinen vieraille, kuin huippua se kokkaus on, siitä päättää vieraat. Tuskin se on huippukokki matokaan mutta niin vaan poika kuitenkin kokkasi.
Ai niin olihan jälkkärin suhteen edes vähän yritystä ;D- savusukeltaja torttu
Joo, savuefektit ja kaikki..Ihmeellistä.
Ei kai se ohjelmassa minään terapeuttina esiintynyt vaan olisi pitänyt laittaa ruokaa muille.
- Hannan parta
Hanna Partanen ei elä niinkuin neuvoo. Olen joskus törmännyt siihen jossain kaupassa ja se mätti korinsa täyteen karkkia, coca colaa ja perunalastuja. Kyllä semmoinen lihottaa.
- mehevä nainen
Mistäs sinä tiedät kenelle se ne osti? Jospa oli vieraita tulossa. On sullakin ankea elämä kun pitää muiden ostoskorit kytätä. Syö sinäkin joskus muuta kuin salaatin lehtiä niin pipokin alkaa vähemmän kiristää. Kaikki ei halua olla laihoja!
- fat is fat
Miten voikin olla ravitsemusasioiden asiantuntija noin paksu. Mitähän mättää itse että on itse ylipainoinen. Ja mesoaa muiden läskien kodeissa mitä väärää niiden jääkaapissa onkaan. Taitaa olla itsellään aikamoinen variaatio erilaisia mättöjä kaapeissaan.
- pg_end
Tokihan Hannakin on ihminen ja syö terveellisesti, muttei joka hemmetin suupalaa tarkkaile. Terveen näköinen tyttöhän tuo on ja osaa hullutella ruuankin kanssa. Eikä ravitsemusterapeuttien todellakaan tarvitse olla huippukokkeja. Tällaiset aloitukset aiheuttaa mussa myötähäpeää, että tuijotetaan telkkaria kuin piru raamattua. Läskiohjelmassakin Hannalla oli ROOLI. Jos se sulle nyt mitään sanoo.
- vanhempi mies
Kyllä minulle maistuisi Hannan tortilla. Hänen ulkonäössäkään ei ole mitään moittimista, vaan hän on erittäin viehkeä naisihminen.
- Virallisterve
Viitaten aloittajan esimerkkeihin: Hannan opetukset perustuvat lähes täysin ruokaympyrään ym. virallisiin suosituksiin. Hän on kuitenkin itse kasvissyöjä, joten oma ruokaympyrä jää vääjäämättä vajavaiseksi. Tätä asiaa ei koskaan tuoda Hannan ohjelmissa suoraan esille, sillä se vaikuttaisi uskottavuuteen.
Hanna myös selvästi välttelee rasvaa, mutta sokeria (hiilihydraatteja) ei niinkään. Karppaajat tietävät, että rasva sinällään ei ole paha ja siitä tulisi virallisestikin saada 30% päivän energiasta. Rasvan puutteessa elimistö varastoi hiilarit vararasvaksi. Hannalla sitä on ihan kiitettävästi mm. rintavarustuksessa. Siinä mietittävää monelle ruipelolle silikonihirviölle.
Kaikesta huolimatta Hanna oli näköjään saanut jopa oman "kokkiohjelman". Sen marja-marenkitortun ohjeen löytää Synnittömän hyvää -klipeistä, aivan täysin samanlainen. Tällä kertaa Hanna oli vamistanut pohjan edellisenä iltana ;) - rasittava savolainen
Veit sanat suustani.
- Namu-Hanna
Hanna on herkku. Harmi, häntä etten nähnyt, kun en siedä ko. ohjelmaa. Hanna, tuletko vaimokseni?
- guessi
Ravintoterapeutiksi Hanna on aika lihava... Niinq tod ärsyttävää hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240