Myydään iguaani neiti Ötöliina terraario. Terve ja säyseä lisko neiti. Antaa hyvin käsitellä. Syntynyt vuonna 2003 syyskyyssa. Kirjottele ja kysele lisää niin laitetaan kuvia. [email protected]
Iguaanille uusi koti
4
430
Vastaukset
- 6456456456456
anteeksi kun tulen pätemään tänne aloittaja, ihan pakko....
kaikille tiedoksi että iguaani on yksi isoimmista liskoista, ja se tarvitsee monipuolista hoitoa ja laajan ruokavalion. ne myös elävät pitkään, iguaanit eivät ikinä ole ensiliskoja, välttäkää heräteostoksia. iguaanit ovat kauniita liskoja. liskolle hyvä koti. joo... - kiinnostunut
onko vielä myynnissä? paljon hintaa ?
- tihenka
Ötöliinalle katsotaan harkiten koti ja enkä tänne halua kaikkea loruilla. Lähtee ainoastaa hyvään kotiin!! Ja ei mua haittaa että tänne kirjotetaan.
Ötöliina etsii edelleen kotia. Hintaa ison terran kanssa 700 euroa.
Kysele tarkemmin s-postissa jos olet kiinnostunut. Meille saa myös vapaasti tulla tyttöä katsomaan.
- tihenka
Ötöliina iguaani on löytänyt hyvän kodin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245161Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1794909"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693359Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242262Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361702- 991249
Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771241Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.69921Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96897