Oskari Katajisto

Juska Paarma

Oskari, nuori mies jolla roikkuu "ripulirengas" housun kauluksen päällä. Huhujen mukaan Oskarilla on sellainen letku jalkojenvälissä, että oksat pois. Kuulemma samaa luokkaa kuin nuorella hevosvarsalla.

http://www.juorukello.fi/juoruja-suomesta-perkele/

52

3893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähhäh?

Mikä on ripulirengas?

• Peeniskatteus

No mites sitten Jasmiinin torttu kun sitä on sekä Ike että Oskari kanuunan piipuillaan hoonanneet.?

Tohtiiko sinne enää millään keskiverto 17 cm kyrsällä koittmaankaan?

• ui9bj

Oskari on ällöttävä, hyvä kun Jasmin jätti sen. se ei tosiaan ollut ihme. enemmän oli ihme että edes ihastui siihen. Oskari itse levittelee noita juttuja isosta vehkeestään että saisi naisia. Eräs tuttu sen kanssa on joskus vuosia sitten viettänyt yön ja ihan normi vehje sillä kuulemma on. Juorut ei ole sama asia kun totuus.

• Rrengas hyi v***u

Ripulirengas tarkoittanee varmaan sitä että Oskulla on löysä iso kaljamaha nykyään, juoppo kun on. Onneton juoppo.

• Paska Juurma

"Hän rypee lehtien palstoilla honokuntoisen näköisenä, vyötäröllään tuo kuuluisa “ripulirengas”;nuorella miehellä."

Oskari on kieltämättä viisas mies. Lothar levittelee huhuja isosta kullistaan ja Ferraristaan ja ties mistä vielä. Oskari levittelee huhuja jumalattoman isosta kalusta ja naiset jonottaa tuon siitossonnin patjaksi. Täytynee koittaa ite samaa. Ois se hienoo, kun kapungilla puhuttaisi siitä ihan mahottoman isosta vehkeestä jota kaikki kadehtii.

• kfdkjfjdk

Ossulla varmasti samanlainen mitä Ikellä. Nimittäin tuttavani on päässyt sänkyyn asti Iken kanssa aikoinaan ja miehellä oli aivan onnettoman pieni nysäk...lli.

• St. Kickel

Oliko Ike miehen vai naisen kanssa?

• kuka pelkää Paulaa

Ikellä on lyhyt mutta paksu

• Anonyymi
        kuka pelkää Paulaa kirjoitti:

Ikellä on lyhyt mutta paksu

Pippeli on tullut isäntäänsä, lyhyt ja levee, se isäntä ainakin.

• Juhani Palmupuu
      • Hienoa J P

Hyi helvata tuo on suomen huonoin ja ällöin näyttelijä. Itserakas viinaa päivittäin kittaava äijä. Yäk, tuo ei mitään kaunotarta vierelleen edes ansaitse. Ittensä mielestä varmaan joo koska luulee olevansa komea.
        Parviainen on todella oikeassa noissa oskarijutuissa. Vaikuttaa vaan että se on ite ihastunut Jasminiin. Tiedäppä tuota.

• Olen Jumala(oskari)

• ei ole edes komea

Katsokaan vaan neljän tähden illalliset, niin kaikki olennainen oskarista on sanottu. Ketku ja itsekeskeinen.

• Juopuneena tvssä

Voi tsiisus joku oskari katajisto sai jasmin mäntylän ihastumaan itseensä, luulin sitä uutista silloin ensin joksikin aprillipilaksi. Luojan kiitos jasmin sai järjen takaisin ja erosi. Katsoin nuo 4 tähden illalliset kun tuli tvstä ja kävi sääliksi oskaria kun menee tekeen itsensään pellen tvhen. Jos ryyppää niin ei kai sitä halua tvssä esitellä muille. En ainakaan minä haluais. Ja siitä pyöri metropoli.fin sivuilla myös joku hirveä video missä puhuu pi**usta ja kiroaa. Ihme tyyppi.

• Kaikkien parhaaksi!

Täysin samat aatteet täällä tuosta Katajistosta! Sairas mies, jonka pitäisi olla pois kaikesta julkisuudesta ihan jo itsensäkin takia.

• Poljenko jalkaa
        Kaikkien parhaaksi! kirjoitti:

Täysin samat aatteet täällä tuosta Katajistosta! Sairas mies, jonka pitäisi olla pois kaikesta julkisuudesta ihan jo itsensäkin takia.

"Sairas mies, jonka pitäisi olla pois kaikesta julkisuudesta ihan jo itsensäkin takia."

Omistautunutta porukkaa täällä, saa hyvät naurut.

• Olen ihana
        Poljenko jalkaa kirjoitti:

"Sairas mies, jonka pitäisi olla pois kaikesta julkisuudesta ihan jo itsensäkin takia."

Omistautunutta porukkaa täällä, saa hyvät naurut.

Minä en ole Oskari Katajisto.

• ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Olen ihana kirjoitti:

Minä en ole Oskari Katajisto.

Enkä minä, miten kiinnostavaa.

• oooooooooommmmmggggg
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

Enkä minä, miten kiinnostavaa.

Siis miekää en oo osku

• JK

NIINKÖ

• Naurava Ossi

Oikeastaan eka kerran näin kyseisen herran viime vkl:na telkkarista, joku hypnoosi-ohjelma "Mitä tuli tehtyä"?
        Siis jumalauta mikä olemus ja se nauru vai "nauru" oli kuin itkua!!! Yhyyhyyh, voi j-lauta mikä urpo!!! Katsokaahan niin näette mitä takoitan, yhyyhyyhy:))

• tosi inhokki!
        Naurava Ossi kirjoitti:

Oikeastaan eka kerran näin kyseisen herran viime vkl:na telkkarista, joku hypnoosi-ohjelma "Mitä tuli tehtyä"?
        Siis jumalauta mikä olemus ja se nauru vai "nauru" oli kuin itkua!!! Yhyyhyyh, voi j-lauta mikä urpo!!! Katsokaahan niin näette mitä takoitan, yhyyhyyhy:))

Järkyttävä urpo todellakin!! Joo yhyyhyyhy yhyyhyyhy, hirvee! Tuo on melkeen 50 v ja käyttäytyy kun idiootti. Ainoat jutut mitkä oskarista tiedän on 4 tähden illalliset, tuo hypnoosiohjelma ja se seiskan juttu siitä miten se terrorisoi jasmin mäntylää ja sen perhettä ja läheisiä sen jälkeen kun jasmin oli jättänyt sen. Ei ole siis paljon hyvää kommenttia katajistosta.

• get a life

Toiset ovat vain kateellisia kun joku on alfa-uros. PISTE!

• ....................

Kertoo sen vaan aika selvästi.

• VoiOskari

Juuri näin.

• hypnoosi-Osku

Höh, sehän oli tosi hauska siinä hypnoosi-ohjelmassa. Sen juttuja sai nauraa koko ajan. Neljän tähden illallisessa se oli ottanut muutaman drinksun liikaa, joten käytöskin oli sen mukaista. Katajisto on ihan hyvä tyyppi selvinpäin.

• oksetus tod

ja milloin se on selvinpäin, se on stadissa aina ihan kännissä ja örveltää. ällötys!

• Taitoa kaivataan!

Suomen paskin näyttelijä joka ei ees ole komea.. En tajua miks koko ukko otetaan mihinkään ohjelmaan vieraaksi kun pilaa takuuvarmasti ne. Suomessa on paljon oikeasti hyviä näyttelijöitä joilla on myös ulkonäköä ja eivät ole juoppoja. Mieluummin niitä kattelee.

• Olen alfauros
        oksetus tod kirjoitti:

ja milloin se on selvinpäin, se on stadissa aina ihan kännissä ja örveltää. ällötys!

Voin todistaa. Olen nähnyt Oskarin selvänä ja örveltämättä Mannerheimintien Yo-apteekin kassajonossa edelläni.

• Hyi mikä
        Taitoa kaivataan! kirjoitti:

Suomen paskin näyttelijä joka ei ees ole komea.. En tajua miks koko ukko otetaan mihinkään ohjelmaan vieraaksi kun pilaa takuuvarmasti ne. Suomessa on paljon oikeasti hyviä näyttelijöitä joilla on myös ulkonäköä ja eivät ole juoppoja. Mieluummin niitä kattelee.

Eihän kaikki julkkikset ole hyvännäköisiä mutta siitä ole samaa mieltä että Oskari on ällöttävä mies, kasvonilmeet, olemus, tavat, puheenaiheet, kaikki siinä miehessä on vastenmielistä.

• Paha karna jo 10 vuo

Mulla on outo karma Oskari Katajiston suhteen. Aina kun lähden täältä provinssista käymään Helsingissä, törmään Oskariin oitis. :)

• Aku Hirvis-fani

Diggaan Aku Hirviniemee. :)

• leipuri.lissu

Toivottavasti saamme nähdä komeaa Oskaria pian televisiosta taas jossain mielenkiintoisessa tv-ohjelmassa.

• M.P.P.

Vanhana koulukaverina voin vahvistaa, että Oskarin letku ei ole aivan pienimmästä päästä.

• Joyce Brothers

Vietittekö yhteisiä masturbointituokioita?

• mäsämäsä

Minun mielipiteeni ko henkilöstä on, että on kovin itserakas ja olevainaan kovasti jotakin suurta ja tavoiteltavaa.

Eikös kyseinen herra ollut jopa naimisissa oman serkkunsa kanssa!? Oliko heillä lapsiakin vielä,sitä en muista. Minusta ei pitäisi serkkuunsa sotkeentua, on aika sairasta... yäk!

Mutta negatiiviset fiilikset on tästä jätkästä, en tykkää.

• l,kmjnhbgvfcdx

ja kyllä sekin mies osaa olla täys herrasmies. Tiedän. Oon viettäny ite yön kanssaan, mulla on huikean hauskaa, juteltiin melkein koko yö ja sitten nukuttiin vierekkäin. Ja huom, nukuttiin! ei muuta.

• iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ok, ihana kun kerrot siitä täällä.

• FDG

Henkilö kuuluu ilmeisesti sukuun, jossa naidaan suvun sisäisesti, ainakin hän itse on ollut naimisissa serkkunsa kanssa ja tehnyt hänen kanssaan lapsen myös. Seuraa degeneroitumista, eikä välttämättä ole mitään penaalin terävimpiä kyniä :D

• Serkkuherkku

Perusjuttuja, pohjalaisia kun on.

• jaahas silleen

vai niin

• kohtalotoveri

Kesällä tulee kaikille kiloja kun on kauniin ilman iloja.

• tupakoinnin vaarat

Oskaria oli kuulemma potkaistu päähän baarin edessä tupakoidessaan. Jäiköhän siitä mitään pysyviä vammoja?

• kateeksi käy

Alfauros on jälleen vauhdissa ja kopannut kainaloonsa 180 cm pitkäsäärisen 1972 syntyneen kauniin bruneten! Taitaa Jasmin olla jo menneen talven lumia.

• Bigrid

Tuo 180 cm "kaunis" brunette on yks stadin tunnetuimmista eestiläisistä maksullisista naisita! Että se siitä, ämmä rahastaa äijiltä minkä ehtii, tiedän koska se on mun tutun tuttava. Oskaria se vedättää että pääsee sen avulla julkisuuteen, "kauniilla eestiläisellä hutsulla" on ihan selkeä kylmäverinen suunnitelma, I know.

• Lissu Kalliosta fani

Miten ihmeessä tuollainen adonis häviää Jasminin 62-vuotiaalle miehelle ja siitä huolimatta koolaa tuollaisen neljäkymppisen 180 senttisen bruneten kainaloonsa, eikä tunnu missään? Aikamoinen alfauros kun koko ajan on hyvännäköistä lyyliä kainalossa ja mies senkun komistuu koko ajan vanhetessaan.

• Tenu=YÖK

Oskari ei todellakaan hävinnyt tuolle paapalle. Oskari joi äitinsä kuoleman ja Jasminin kiusaamisen vuoksi. Juova kokee, että pahasta perheväkivallasta pääsee "muihin maailmoihin" helposti juomalla. Oskari kesti ja kesti Jasminin haukut, mutta onneksi on löytänyt U P E A N K A U N O T T A R E N rinnaalleen.

Kumman elämän valitsisit;

1. Elokuvatähden elämä ihailijoineen, paksuine tilipussineen ja kauniin, hyvätissisen vaimon kanssa?

vai

2. Elämä 70-vuotiaan paapan kanssa 90-vuotiaan mummon puutarhan koinsyömiä porkkanoita kaivaessa?

• Fellini

Mikä ihmeen "elokuvatähti"?! Oke on ruinannut elokuviin, mutta ei pääse sillä häntä inhotaan.

• Ihania ihmisiä

Jasmin ja Oskari olisivat olleet oiva pari toisilleen.

• juu ei

Luojan kiitos tyyppi heräs siitä unesta ajoissa, ja nyt asiat on hyvin.

.

• Yay!
        juu ei kirjoitti:

Luojan kiitos tyyppi heräs siitä unesta ajoissa, ja nyt asiat on hyvin.

.

Jasmiini olisi halunnut Seiska-häät mahdollisimman nopeasti. Onneksi Oskari tuli järkiinsä eikä ottanut Oulun aikamiestyttöä kiviriipaksi elämäänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe