Tänään näkyi pari pyörää liikenteessä, itse en vielä ole ollut, mutta pian sinne taas mennään:)
Monikos jo on kokeillut pyöräänsä:)
6
196
Vastaukset
- Kottaraisella
No oonhan mää ajanu kotarilla metässä koko talven. Mitä ihmeellistä siinä nyt on. Ostakaa teki kunnon pyörät niin ei tarvi ihmetellä..
- ei ole kunnon
pyöriä hoodee-palstalla.
- Vara-Elwis
Olen vedellyt edestakaisin reippaalla ranneliikkeellä koko talven. Maguran kahvat ovat ehdottomat, kyllä lähtee...
- kotarin pakoputki
mää taas oon jyystänyt kottaraista kesättalvet
- Kotariharrikka
Ei oo Harrikan voittanutta. Ajelin tänään ja kansa huokaili. Kyl mää oon kova....
- moottöripää
no odotellaan rauhassa lämpöisiä kelejä.kun on ajanut vuosikymmenet,niin malttaa jo odotella kunnon ilmoja.kyllä sitä sitten saa varmaan ajella ihan kyllästymiseen asti tulevana kesänä. kaikille vaan turvallisia kilsoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725