Joku yksinkertainen vehje ja n.350-650cc

put,put,köh

ja ei tahdo mitään muovimunaa eli millaisia ehdokkaita ja kokemuksia ideoita olisi kun ostohalut kasvamassa pimeyden väistyessä.
Kriteereinä olisi että MR mahdollisuus nyt tai piakkoin eikä siis vaihtaisi heti kotia,brittihenkinen ulkonäkö(ei siis välttämättä britti),kromia,ei katteita ym härpäkkeitä kun tulisi ihan kauniina kesäpäivänä kurvailuun lähiseudulla,yksinkertainen toimiva tekniikka ja että saa osia eikä tarvi mennä kun 150kmh tai ei sitäkään sekä tietty hinta kohtuullinen,sanotaan alle 5000e.
Mitä tulisi mieleen ja miksi?

3

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rautapyörä

Suzuki Savage LS-650.

• Pinnapyörä

Varmaankin kyseeseen voisi tulla joku Japanilainen ja esim tuo yllämainittu ok.
      Hondalta CB twini,siis 350 tai 450 ainakin ja mites CX 500 V2,on kyllä vesijäähdytteinen sorry.
      Yamahalla...hmmm...Jytäri tietty ja mites toi SR 500?
      Englantilaisia tai kopiotuja Intialaisia Royal Enfieldejä??
      Triumphejakin jostain 70-luvulta mutta ovat vaan kalliita ja laatupuolesta en osaa sanoa.
      Joku möhkö Bemari jos ulkonäkö miellyttää ja hinta nippanappa saako tuohon rahaan kunnollista?
      Suuresta ja Mahtavasta Neuvostoliitosta tietty löytyy kaikenmoista tekelettä ja halavalla tyyliin Vilen Kiinalaisiakin,mutta jos aiot ajaa etkä vain korjata niin tuota...älä sekaannu!Ovat tosin melko kolkon näköisiä ja tekoisiakin.
      Tulisiko teillä muilla jotain ideoita tai tarinoita?

• Kunnon mieh polkaisu

Ei täälä kukaan mitään tiedä muista kuin noista mainitsemistasi "muovimunista".
      HD miehet tai Britti ym täristimien kuskit omilla sivuillaan eli suuntaa sinnepäin ja jätä nämä Keeway,Suzuki RSXZW Harakiri ja Honda CTREWXYZ Kamikaze ym muotimunien tekniset vertailut täällä niiden omistajien ihmeteltäviksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      75
      1011
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe