Onkos kokemusta miten pelittää tai miten eroaa hirvikoirista ? Itellä suomenpystäri jonka ajattelin kokeilla kouluttaa myös hirvelle.
Mitä ominaisuuksia vaaditaan suomen pystykorvalta jotta siitä ylipäätään kannattaa yrittää kouluttaa hirvikoiraa?
Suomenpystykorva hirvellä
6
210
Vastaukset
- Seka rot
Jämpti emä ja Suomenpystykorva isä. Hyvin oppi hirvelle ja haukkuu lintuja myös.S.pystykorvalla yleensä riistaviettiä riittää hirvelle myös. Kokeile peltohirvelle viiä haukkumaan kun näet elukan viljelyksellä.Alle vuosikkaana ammuin sekolle peltohaukusta mullin ja siitä asti pelannu hirvelle.3 kaatoa viime syksynä ja haukkuja runsaasti.
- Kiinnostaa kovasti
Toimii kun hirvikoira kun isäntä kiinnostunut hirvistä. Tavannut myös karhuhaukkujia.
- ja lujaa.
Hyvin ajaa meillä hirvi pystykorvaa.
- Hirveltävirhe
Ei se haittaa vaikka ajaa.Koirahan pakenee ja tuo hirveä isäntään päin.Josta seuraa ampumatilaisuus.
- Ympäri jänkhiä.
Hirveltävirhe kirjoitti:
Ei se haittaa vaikka ajaa.Koirahan pakenee ja tuo hirveä isäntään päin.Josta seuraa ampumatilaisuus.
Mutta kun se huitelee pitkiä metsiä ja mantuja.
- Vaehakoera
Ympäri jänkhiä. kirjoitti:
Mutta kun se huitelee pitkiä metsiä ja mantuja.
Toevoton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023