Kertoisiko ken tietää:
Mistä pääsee tiukkaamaan käsijarrun vaijeria? Kahva siis nousee liian ylös.
En löytänyt sisältä kahvan tietämiltä kiristysruuvia/ruuveja? Joutuuko purkamaan enemmän koteloita?
Volvo 960 / vm. 91
katsastukseen
3
583
Vastaukset
- Näin se on
Joutuu ottamaan konsolin etupenkkien välistä ylös, siellä on säätömutteri.
- käppäri
Takapenkin tuhkakuppi ja sen kehyspaneeli irti niin pääsee käsiksi säätöön, ei tarvii koko konsolia irrottaa.
- turhaa työtä
Ensimmäisen neuvojan(Näin se on) mukaan ehdin purkamaan koko konsolin, kauhia homma. Olisi onnistunut käppärin ohjeilla, vain tuhkakuppi irti ja ruuvaamaan. Kiitokset käppärille. Eka neuvoja voisi miettiä tovin, ennen kun lähtee antamaan osaavia neuvojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230