isännöitsijää. Ketä ei mielestänne kannata edes harkita kyseiseen hommaan. Tietysti olisi hyvä kuulla myös hyvistä isännöitsijöistä eli ketä voitte vilpittömästi suositella. Tämä tieto olisi hyvä keskustelun pohjaksi yhtiökokouksessa.
Taloyhtiössä pitäisi
13
435
Vastaukset
- morr
Istoa ei kannata, on muuten sen verran paska isännöintitoimisto. Pöytäkirjat kokouksista ei kotiinne löydä, eikä isännöintitoimistossa kukaan oikein mistään tiedä mitään.
- Ei ainakaan
Könönen, Rissanen tai Talosaldo mikäli pariskunta ei ole älynnyt häipyä maisemista. Kokemukset kaikista noista huonoja. En viitsi tässä ketään kehua vaikka hyviäkin kaupungissa on.
- Asukki
Talosaldon vanha pariskunta on siirtynyt eläkkeelle. Uudet vetäjät ainakin meidän talossa ihan asiallisia, hommat toimii.
- Keskustasta
Sametissa on asiantuntijuutta jaaa nätit tytöt!
- nuuka nipa
Osoittaa täydellistä hölmöyttä ottaa ulkopuolinen isännöitisjä ja maksaa käytännössä tyhjästä . Olen asunut monissa osaketaloissa , ja kaikissa , missä on ollut isännöitsijä talon omasta porukasta, on hommat hoituneet parhaiten ja halavalla
- Taitaa olla ne
talot aika harvassa jonka asukkaista joku pystyy toimimaan isännöitsijänä vaikkapa putkiremontin aikana kun eivät meinaa pystyä ammatti-ihmisetkään. Ennen vanhaanhan niitä oli ja monentasoisia olikin. Olivat tietysti taloyhtiön asiat helpompia ja vaatimuksetkin löysempiä. Näistä nykyajan isännöitsijöistä taitaa lopulta aika harva ajaa oikeasti yhtiön asiaa kun ei siitä oma palkka parane eikä natkun isännöitsijän mainekaan mikään mukava juttu ole. Siinä moni urakoitsija pistää varmuuden vuoksi vähän v-lisää urakkahintaan kun tietää että aina joutuu tappelemaan selvistäkin asioista.
- kokkokekko
paskaa puhuu
- nuuka nipa
Perusisännöinti ei juuri muuta vaadi, kuin että katsoo kulujen perään ja pitää jöötä taloyhtiössä .
Ei Isännöintitoimistoilla ole yleensä mitään rakennusteknillistä kokemusta esim putkiremonteista. Tavallisten isännöititoimistojen ammattitaito on yleensä merkonomitasoa. Kaikkiin isompiin remontteihin kannattaa muutenkin palkata remontin ajaksi oikea LVI- tai rakennuspuolen insinööritason ammattimies valvojaksi, eikä maksaa tyhjästä merkonomeille- Anonyymi
"Perusisännöinti ei juuri muuta vaadi, kuin että katsoo kulujen perään ja pitää jöötä taloyhtiössä ."
Voi yhden tähden. Mitäs jöötä nyt juoksupojat tai -tytöt nyt missään ja milloinkaan ovat pitäneet.
Kyllä isännät eli hallitus/osakkeenomistajat pitelelevät sen tarpeellisen jöön ja rengit/piiat eli isännöitsijät vaan juoksevat, kun sormia napsauttaa.
- Anonyymi
Isto palkkaa teknisiä. Jos rekrytointi on yhtä hyvää kuinisännöinnissä, niin saavat sakkaa. Toki laskutus moninkertaistuu
- Anonyymi
Kahdessa talossa oli ISTO. Molemmissa probleemia. En suosittele enkä osta asuntoa jos on ISTOn talo !
- Anonyymi
Ikävä kyllä sama kokemus ja nyt on hyvin toimiva ollut jo useamman vuoden Taloluotsi.
Iston aikana tehtiin iso remontti ja taloyhtiön mummot hallituksessa vedettiin mennen tullen miten haluttiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä sama kokemus ja nyt on hyvin toimiva ollut jo useamman vuoden Taloluotsi.
Iston aikana tehtiin iso remontti ja taloyhtiön mummot hallituksessa vedettiin mennen tullen miten haluttiin.Omien kokemusten perusteella on ISTO huonoin isännöintitoimisto Savonlinnassa. Lisäksi vielä kalliimpiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749