Vaimo ottaa vieraalta suihin

parisp (M ja N)

Minusta on himoittavaa kun vaimo imee toisenmiehen penistä ja inisee.
Minä rakastan vaimoa ja hänen seksuaallista intohimoa.
Minusta kimppaseksi on molemminpuolista panemista toisen parinkaa.
Koetteko samallalailla vastauksia sekä että.

34

11230

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +5-kymppisten kivaa

      Bi-henkisinä meillä on toisen parin kanssa extra kivaa. Jokainen saa jokaiselta ja on todella kiihottavaa, kun dominoivat naiset "pakottavat" piiskaamalla miehet naimaan toisiaan.

      • Anonyymi

        No huh, huh... teillähän se sitten vasta kiimaista menoa onkin... dominoivat naisenne "pakottavat" miehiä naimaan toisiaan... ;) eihän tuosta voi olla kuin kateellinen ;) Oletteko sitä tehneet, että kun toinen mies nai miestä niin tämä naitu mies nuolee saman aikaisesti toisen naisen pillua ja toinen nainen piiskailee?


    • tykätään kimpasta

      Kimppaseksi on tosi kivaa, mahtava tunne kun kaveri panee vaimoani ja minä hänen vaimoa vierekkäin parisängyllä tai joskus lattialla. Vaimo haluaa aina ensin imeä toisen miehen kullin juhlakuntoon mutta joskus käy niin että kaveri laukeaa vaimoni suuhun kun ei saa pidäteltyä. Sitten alkaa uusi imeminen ja kohta on nainti päällä.

      • parisp(N)

        Oikeasti näin parin naisena on haluttavaa katsella ku oma miehen kalu on toisen naisen imettävänä ja miehensä ilmeestä näkee ku orgasmi on tulos.
        Must naisena on kaikkein haluttavinta ku näkee toisen ilmeestä miten hän saa seksii ja ei voi enää vastustaa laukeemista.


    • Näkki Anti

      Se on mieletön kokemus!!! Päässyt kokeilemaan joskus !!

      • Anonyymi

        Samoin minä! Muutaman kerran koettu tutun pariskunnan kanssa! Kannattaa kokeilla, se on valtavan ihanaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä! Muutaman kerran koettu tutun pariskunnan kanssa! Kannattaa kokeilla, se on valtavan ihanaa!!

        mut en ois ikinä uskonu ottavani toiselta mieheltä suihin.Kun se tapahtui vaimon pyynnöstä ja hän laukesi mun suuhun...voi vittu että kiihoitti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut en ois ikinä uskonu ottavani toiselta mieheltä suihin.Kun se tapahtui vaimon pyynnöstä ja hän laukesi mun suuhun...voi vittu että kiihoitti..

        Juuri noin sen pitäisi olla, vaimo pyytää imemään toista miestä ja nielemään spermat. Haluan tollaisen parin mukaan leikkeihin


    • Tiinan mies

      Meillä oli kiva mies saunomassa viikonloppuna ja oli kiihoittavaa nähdä kuinka vaimoni nai ja sai orkut moneen kertaan. Lakana oli tosi märkä. Haluan aina tätä lisää, se on kuin huumetta. Meillä tosi paljon kokemuksia näistä jutuista.

    • parisp ja pariAI

      Tanssivat parit viimme perjantaina tallinnanristeilyllä, vaimot sai kahta kaluu ja me miehet saatiin seurata sivusta naisten suihin ottoo.
      Onneksi risteilyporukassa oli rohkeita miehiä jotka uskalsi lähtee toteuttaan naisten hyttiseikkailua.
      Tietysti homma oli ajateltu toteuttaa ja naiset oli halukkaita iskee sopivn näköset miehet ja kieltämättä risteilylle lähössä oli pientä latausta heti satamasta lähtien.

    • Joo ite kiihotun kun katon miten koulukaveri murahtelee tyytyväsenä kun vaimo imee munaa. Vaimo yleensä nielee spermat

      • Anonyymi

        Oli kiihoittavaa kun isokaluinen mieheni huudatti luvallani naapurin rouvaa joka hieman vastusteli paljaalla naintia. Mieheni osasi kuitenkin taivutella puutteessa olevaa naikkosta ja lopuksi mieheni ruiskutti lastinsa rouvan sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kiihoittavaa kun isokaluinen mieheni huudatti luvallani naapurin rouvaa joka hieman vastusteli paljaalla naintia. Mieheni osasi kuitenkin taivutella puutteessa olevaa naikkosta ja lopuksi mieheni ruiskutti lastinsa rouvan sisään.

        ihanaa!


    • Minä annan aina ja kyllä seisoo

    • Anonyymi

      On se hieno kun kaveri panee vaimoa ja itse hieroo vaimon tissejä samalla. Panemme vaimoani vuorotellen useita kertoja.

      • Anonyymi

        Saiskos tulla panemaan vaimoasi?


    • Anonyymi

      Mies 49v hyvä kroppainen mukava ja siisti sekä luotettava Pirkanmaalta tapaisi mielellään paria kaiken kivan merkeissä,jonkin verran kokemusta löytyy.
      asialliset yhteydenotot [email protected]

      • Anonyymi

        Viestiäsi ei toimitettu osoitteeseen [email protected], koska sitä ei löytynyt tai siihen ei voi lähettää viestejä.

        Yritin lähettää viestiä useasti.
        Olemme aviopari N26v 167cm 54kg ja mies 27v 176cm 82kg
        Oletko sinkku vai avo/avioliitossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestiäsi ei toimitettu osoitteeseen [email protected], koska sitä ei löytynyt tai siihen ei voi lähettää viestejä.

        Yritin lähettää viestiä useasti.
        Olemme aviopari N26v 167cm 54kg ja mies 27v 176cm 82kg
        Oletko sinkku vai avo/avioliitossa?

        Täällä löytyy mies 39v mukava, terveellinen ja siisti sekä luotettava PKSta tapaisi mielellään paria tai nainen, kokemusta löytyy ja annan eroottinen hieronta naisille myös.
        [email protected]
        Kik jackied011982


    • Anonyymi

      Mun vaimo saattaa kesken ravintola illan ilmoittaa, käyn tuolta ottamassa suihin kun sillä seiso niin komiasti, käy vessassa tai portaissa imasemassa tulee pöytään ja näyttää suuta ei anna panna kun on kerran saanut tippurin. Lavatanssit on yksi hyvä paikka jossa saa useasti suihin kun ulkona on monenlaista suojaa, kiihottuu siitä ja en välitä jos imee kunhan ei tutulta.

    • Olisihan tuo kiihoittavaa kuten moni muukin erilainen seksi kun olisi vain mies joka samaa mieltä ja ymmärtäisi, mutta kun ei!

    • Anonyymi

      Luulen että myös muut naiset antaa suuseksiä vieraillekkin miehille jos mìehet nuolee naiselle orgasmin.
      Minä en kehtaisi jättää miestä imemättä jos ollen itse nuoltu.

    • Anonyymi

      No miehenä toki pitää nuolla nainen kunnolla ensin..ja toki omakin kulli vaatii päästä suuhun. Ja varattu komea pitkä mies saa seuraa tähän..
      Kummallekin hyvää periaatteella.

      • Anonyymi

        Kummallekin kuppaa tippuria visvaa ja muuta herppestä kaupan päälle


    • Anonyymi

      On normaalia että vaimo imee myös vieraan kyrpää kun vieraskin nuolee vaimon vittua.

      • Anonyymi

        Juuri näin.. Edellinen mies vastaa😊


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta olisi mukavaa jos vaimosi ottaisi mun vehjettä suuhun👍😍👍

      • Anonyymi

        Hyi saatana 😈


    • Anonyymi

      Vaimosi ottaa vain kaikki aistit mukaan ja haluaa maistaa miltä vieras patukka maistuu.
      Omalla vaimolmani on sama juttu, menet vain hänen taakse ja kyrpä vittuun ja panemaan niin vaimosi on kuin vartaassa.

      • Anonyymi

        Eli akkaa pannaan ku vierasta sikaa.. Tollanen lapatossu tumpelo joutaa narikkaan kun jakaa vaimoaan muille sonneille


      • Anonyymi

        Katos oikeen kun palsta kyylärin levy jäi päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle kjäh kjäh 🤣 😂


    • Anonyymi

      Kävin monena kesänä vaimoni ja yhden ystävämme kanssa Myllyniemen lavalla tanssimassa. Me miehet vuorottelimme autokuskeina ja "vapaavuorolaiset" saivat nauttia "virvokkeita".
      Tiesin hyvin että vaimoni oli ollut tämän kaverin kanssa sängyssäkin, mutta silti oli kiihottavaa katsella kuinka he loppuillasta hipelöivät toisiaan. Kaiken huippu oli erän kerran kun olin ajovuorossa, kun vaimoni sanoi naureskellen, että kaverin seisokki pitäisi hoitaa. Sanoin että mikäpä siinä, jos saan katsela. Kävelimme parkkipikan taakse ja siellä vaimoni polvistui miehen eteen ja alkoi imeä. En olisi voinut etukäteen arvata miten kiihottavaa oli katsella kuinka sperma valui vaimoni suupielistä ja tipahteli puserolle ja hameelle, kun nieleminen ei oikein onnistunut.

      Lasse

    • Anonyymi

      Kyllähän me ollaan haaveiltu parinvaihdosta,saisi kokeilla kaikkea tuollaista kivaa.. vaimo vielä taitava ja halukas imemään kullia.. pari 013 alue

    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe