Minusta on himoittavaa kun vaimo imee toisenmiehen penistä ja inisee.
Minä rakastan vaimoa ja hänen seksuaallista intohimoa.
Minusta kimppaseksi on molemminpuolista panemista toisen parinkaa.
Koetteko samallalailla vastauksia sekä että.
Vaimo ottaa vieraalta suihin
46
14681
Vastaukset
- +5-kymppisten kivaa
Bi-henkisinä meillä on toisen parin kanssa extra kivaa. Jokainen saa jokaiselta ja on todella kiihottavaa, kun dominoivat naiset "pakottavat" piiskaamalla miehet naimaan toisiaan.
- Anonyymi
No huh, huh... teillähän se sitten vasta kiimaista menoa onkin... dominoivat naisenne "pakottavat" miehiä naimaan toisiaan... ;) eihän tuosta voi olla kuin kateellinen ;) Oletteko sitä tehneet, että kun toinen mies nai miestä niin tämä naitu mies nuolee saman aikaisesti toisen naisen pillua ja toinen nainen piiskailee?
- tykätään kimpasta
Kimppaseksi on tosi kivaa, mahtava tunne kun kaveri panee vaimoani ja minä hänen vaimoa vierekkäin parisängyllä tai joskus lattialla. Vaimo haluaa aina ensin imeä toisen miehen kullin juhlakuntoon mutta joskus käy niin että kaveri laukeaa vaimoni suuhun kun ei saa pidäteltyä. Sitten alkaa uusi imeminen ja kohta on nainti päällä.
- parisp(N)
Oikeasti näin parin naisena on haluttavaa katsella ku oma miehen kalu on toisen naisen imettävänä ja miehensä ilmeestä näkee ku orgasmi on tulos.
Must naisena on kaikkein haluttavinta ku näkee toisen ilmeestä miten hän saa seksii ja ei voi enää vastustaa laukeemista.
- Näkki Anti
Se on mieletön kokemus!!! Päässyt kokeilemaan joskus !!
- Anonyymi
Samoin minä! Muutaman kerran koettu tutun pariskunnan kanssa! Kannattaa kokeilla, se on valtavan ihanaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minä! Muutaman kerran koettu tutun pariskunnan kanssa! Kannattaa kokeilla, se on valtavan ihanaa!!
mut en ois ikinä uskonu ottavani toiselta mieheltä suihin.Kun se tapahtui vaimon pyynnöstä ja hän laukesi mun suuhun...voi vittu että kiihoitti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut en ois ikinä uskonu ottavani toiselta mieheltä suihin.Kun se tapahtui vaimon pyynnöstä ja hän laukesi mun suuhun...voi vittu että kiihoitti..
Juuri noin sen pitäisi olla, vaimo pyytää imemään toista miestä ja nielemään spermat. Haluan tollaisen parin mukaan leikkeihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
parasta kun tapaat pariskunnan josta molemmat vuoroperään ottaa suihin tai pääset takaapäin panemaan naista kun mies alla ja välillä pääsee antamaan miehelle suihin.Jokusen kerran tuota päässyt harrastamaan ja molemmat saa lastista osansa.Sen jälkeen sovittu että poistun ja jääneet keskenään leikkimään.T:m64Tre
- Tiinan mies
Meillä oli kiva mies saunomassa viikonloppuna ja oli kiihoittavaa nähdä kuinka vaimoni nai ja sai orkut moneen kertaan. Lakana oli tosi märkä. Haluan aina tätä lisää, se on kuin huumetta. Meillä tosi paljon kokemuksia näistä jutuista.
- parisp ja pariAI
Tanssivat parit viimme perjantaina tallinnanristeilyllä, vaimot sai kahta kaluu ja me miehet saatiin seurata sivusta naisten suihin ottoo.
Onneksi risteilyporukassa oli rohkeita miehiä jotka uskalsi lähtee toteuttaan naisten hyttiseikkailua.
Tietysti homma oli ajateltu toteuttaa ja naiset oli halukkaita iskee sopivn näköset miehet ja kieltämättä risteilylle lähössä oli pientä latausta heti satamasta lähtien. Joo ite kiihotun kun katon miten koulukaveri murahtelee tyytyväsenä kun vaimo imee munaa. Vaimo yleensä nielee spermat
- Anonyymi
Oli kiihoittavaa kun isokaluinen mieheni huudatti luvallani naapurin rouvaa joka hieman vastusteli paljaalla naintia. Mieheni osasi kuitenkin taivutella puutteessa olevaa naikkosta ja lopuksi mieheni ruiskutti lastinsa rouvan sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kiihoittavaa kun isokaluinen mieheni huudatti luvallani naapurin rouvaa joka hieman vastusteli paljaalla naintia. Mieheni osasi kuitenkin taivutella puutteessa olevaa naikkosta ja lopuksi mieheni ruiskutti lastinsa rouvan sisään.
ihanaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava pikku yllätys naapurin miehelle,miehesi siemenet rouvan pillussa, oi, oi kuinkä kuumaa, kiihottaa!
Minä annan aina ja kyllä seisoo
- Anonyymi
On se hieno kun kaveri panee vaimoa ja itse hieroo vaimon tissejä samalla. Panemme vaimoani vuorotellen useita kertoja.
- Anonyymi
Saiskos tulla panemaan vaimoasi?
- Anonyymi
Mies 49v hyvä kroppainen mukava ja siisti sekä luotettava Pirkanmaalta tapaisi mielellään paria kaiken kivan merkeissä,jonkin verran kokemusta löytyy.
asialliset yhteydenotot [email protected]- Anonyymi
Viestiäsi ei toimitettu osoitteeseen [email protected], koska sitä ei löytynyt tai siihen ei voi lähettää viestejä.
Yritin lähettää viestiä useasti.
Olemme aviopari N26v 167cm 54kg ja mies 27v 176cm 82kg
Oletko sinkku vai avo/avioliitossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestiäsi ei toimitettu osoitteeseen [email protected], koska sitä ei löytynyt tai siihen ei voi lähettää viestejä.
Yritin lähettää viestiä useasti.
Olemme aviopari N26v 167cm 54kg ja mies 27v 176cm 82kg
Oletko sinkku vai avo/avioliitossa?Täällä löytyy mies 39v mukava, terveellinen ja siisti sekä luotettava PKSta tapaisi mielellään paria tai nainen, kokemusta löytyy ja annan eroottinen hieronta naisille myös.
[email protected]
Kik jackied011982
- Anonyymi
Mun vaimo saattaa kesken ravintola illan ilmoittaa, käyn tuolta ottamassa suihin kun sillä seiso niin komiasti, käy vessassa tai portaissa imasemassa tulee pöytään ja näyttää suuta ei anna panna kun on kerran saanut tippurin. Lavatanssit on yksi hyvä paikka jossa saa useasti suihin kun ulkona on monenlaista suojaa, kiihottuu siitä ja en välitä jos imee kunhan ei tutulta.
Olisihan tuo kiihoittavaa kuten moni muukin erilainen seksi kun olisi vain mies joka samaa mieltä ja ymmärtäisi, mutta kun ei!
- Anonyymi
Meillä taas on toisinpäin että jos vaimo innostuisi mutta kun ei.
- Anonyymi
Luulen että myös muut naiset antaa suuseksiä vieraillekkin miehille jos mìehet nuolee naiselle orgasmin.
Minä en kehtaisi jättää miestä imemättä jos ollen itse nuoltu. - Anonyymi
No miehenä toki pitää nuolla nainen kunnolla ensin..ja toki omakin kulli vaatii päästä suuhun. Ja varattu komea pitkä mies saa seuraa tähän..
Kummallekin hyvää periaatteella.- Anonyymi
Kummallekin kuppaa tippuria visvaa ja muuta herppestä kaupan päälle
- Anonyymi
On normaalia että vaimo imee myös vieraan kyrpää kun vieraskin nuolee vaimon vittua.
- Anonyymi
Juuri näin.. Edellinen mies vastaa😊
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta olisi mukavaa jos vaimosi ottaisi mun vehjettä suuhun👍😍👍
- Anonyymi
Hyi saatana 😈
- Anonyymi
Vaimosi ottaa vain kaikki aistit mukaan ja haluaa maistaa miltä vieras patukka maistuu.
Omalla vaimolmani on sama juttu, menet vain hänen taakse ja kyrpä vittuun ja panemaan niin vaimosi on kuin vartaassa.- Anonyymi
Eli akkaa pannaan ku vierasta sikaa.. Tollanen lapatossu tumpelo joutaa narikkaan kun jakaa vaimoaan muille sonneille
- Anonyymi
Katos oikeen kun palsta kyylärin levy jäi päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle kjäh kjäh 🤣 😂
- Anonyymi
Kävin monena kesänä vaimoni ja yhden ystävämme kanssa Myllyniemen lavalla tanssimassa. Me miehet vuorottelimme autokuskeina ja "vapaavuorolaiset" saivat nauttia "virvokkeita".
Tiesin hyvin että vaimoni oli ollut tämän kaverin kanssa sängyssäkin, mutta silti oli kiihottavaa katsella kuinka he loppuillasta hipelöivät toisiaan. Kaiken huippu oli erän kerran kun olin ajovuorossa, kun vaimoni sanoi naureskellen, että kaverin seisokki pitäisi hoitaa. Sanoin että mikäpä siinä, jos saan katsela. Kävelimme parkkipikan taakse ja siellä vaimoni polvistui miehen eteen ja alkoi imeä. En olisi voinut etukäteen arvata miten kiihottavaa oli katsella kuinka sperma valui vaimoni suupielistä ja tipahteli puserolle ja hameelle, kun nieleminen ei oikein onnistunut.
Lasse - Anonyymi
Kyllähän me ollaan haaveiltu parinvaihdosta,saisi kokeilla kaikkea tuollaista kivaa.. vaimo vielä taitava ja halukas imemään kullia.. pari 013 alue
- Anonyymi
Täällä ois mukava pari voitas vaihtaa naisia tai kuinka vain.Kuinkhan teihin saisi yhteyttä?
T Pari Varkaus
- Anonyymi
Antaako vieraalle pillua kans
- Anonyymi
Mun vaimoa ei imenä mua mut rakastui pomoonsa.. Imi sitä kun olivat lakassa ja miehen kotona perk... ..
- Anonyymi
Matkalla aisuriksj.Vaimo saa kunnon panot pomoltaan,ei enää oma ukon kova kelpaa...t.61ukm
- Anonyymi
Vain jos se vieras kyrpä on oikeasti iso. Tavallisen kokoinen kyrpä vaimon suussa saisi aikaan vain turhautumista.
On mahtava katsoa, kun vaimo äärimmäisen kiimaisena imeä lutkuttaa ahnaasti todella isoa kyrpää. - Anonyymi
Kateellisena luen näitä juttuja. Oma vaimo ei sitten millään suostu että otettaisiin vieras mies mukaan. Itse haaveillut tästä jo kauan ja yrittänyt saada vaimon mieli muuttumaan, mutta ihan mahdotonta. Mutta, kiva edes lukea ja haaveilla näistä aisurijutuista.
- Anonyymi
Meillä ollut naisystävän kaveripariskunnan kanssa pientä puuhailua. Lähinnä naiset ovat keskenään toisiaan kosketelleet suutelun ohessa ja tissejä kosketelleet ja imeneet. On ollut todella kiihottavaa kattoa vieressä, Toissakerralla naiset ottivat tältä toiselta mieheltä vuorotellen suihin kyläreissun lopuksi. Itse vielä vuoroa odotellessa. Parasta kuitenkin oli, kun itsensä heteroksi mieltänyt naisystävä viime kyläreissulla sanoi pienen eroottisen pelin tiimellyksessä, että viimeksi runkatessaan hän päätti, että ainakin kerran kokeilee seksiä naisen kanssa ja se nainen on tämä hänen ystävänsä, joka on bi. Nyt me miehet toivomme, että päästäisiin mukaan katsomaan naisten puuhailua. Aiemmin on ollut puhetta, että mahdollisesti harrastettaisiin seksiä samassa sängyssä, mutta omien kumppaneiden kanssa. Loppuillasta toisen parin mieli oli muuttunut siten, että voitaisiinkin vaihtaa naisia. En todellakaan pistä vastaan ajatusta :)
- Anonyymi
Parien ja yksittäisten miesten kanssa, piristetty seksi elämäämme 20 vuotta.
Kyllähän kiihottavampaa näkyä näin miehenä en tiedä kun vaimo ja vieras suutelee kiimassa. Vaimo riisuu miehen vaatteet, suutelee kehoa siietyen hiljalleen jalkojen väliin. Miehen kalu nykii kovana kun vaimo ottaa komeuden käteensä, vetelee hellästi kädessään, huulet lähestyy terskan päätä. Suukottelee hellästi sitten kieli lipoo koko vartta, vaimo uikuttaa kiimassa ja upottaa koko kalun suuhunsa. Mies huokaisee äänekkäästi kun vaimo alkaa naida kalua suussa, miehen kädet riisuu samalla vaimon vaatteita. T. M50 - Anonyymi
Ihana kokemus gloryholessa. Vaimo 31v imi muutamaa kyrpää ja sai useat lastit naamalle. Viimeisen kanssa ei malttanut ja mies laukesi suuhun. Vaimo imi loppuun asti ja nuoli kullin puhtaaksi. Uskomaton näky.
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696971
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622583- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621312Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561269- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141141Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17980Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968