Kun nainen imee munaasi, runkkaako tämä nyrkillä, nyrkein vai sormin samalla kun imee? Paljonko näkyy munaa nyrkistä? Mahtuuko munasi naisen suuhun kokonaan? Peniksesi mitat?
Paljonko näkyy munaa käden alta?
18
429
Vastaukset
- Xl_nainen-69
Mielenkiinnolla oottelen näitä mittaustuloksia ko aika kirjavaa on tuo tekniikka jolla mitataan?? Tykkään tode lla ottaa suihin, mutta ihan kokonaan en saa menemään vaikka yritystä kyllä on....
- H-X
Hienoa, että Xl_nainen-69 haluaa pysyä mulkunmittaustekniikoista perillä:)
Kokeile suikkariin13.5kakkosta. Huulet törölleen, niin ei yökitä yhtään. - Jari J
Kuis isoa olet imenyt?
- Xl_nainen-69
H-X kirjoitti:
Hienoa, että Xl_nainen-69 haluaa pysyä mulkunmittaustekniikoista perillä:)
Kokeile suikkariin13.5kakkosta. Huulet törölleen, niin ei yökitä yhtään.Vois olla aika sopiva :)
- iso elastine
neljä nyrkkiä mahtuu puristaan. tyttöystävän suu on harmittavan pieni hyvä ku saa edes terskan suuhunsa. jättiläinen on
- vauvankäsi
Niin tai oot lapsiinsekaantuja..
- ---
Mulla ainakin voi ottaa molemmat nyrkit laittaa peräkkäin mulkunvarteen ja vielä saa terskan suuhun.
- kuka suakin imis?
Sulla melkonen, jos molemmat nyrkit peräkanaa varrella ja omaan suuhus vielä yltää. Huhhuh, sehän on 60cm jortikka?
- Frede
Riippuu vähän kuka ottaa. Kengurun suuhun mahtuu vähintään 50 cm oikeesti! No mulla on kuitenki vaatimaton 17 cm normi, stondikses 37 tai jtn
- huomioija
"stondikses 37 tai jtn" ..kuule jos noin pieni on, ni kannattaa ihan millin tarkkuudella jo mitata se temmis
Kyllä se siinä kahden nyrkin paikkeilla on, akka kun imasee niin (ilman nyrkkejä) niin kyllä 5-6cm jää ottamatta. 21cm komistuksella pituutta.
- vejä
Elä nyt SAATANA mene tommosia ääneen sanomaan!! Se on joka jannulla 13,52cm maksimissaan ja muusta olllaan hiljaa
- Mamman viekusta
Mulla perus 15cm ja silti syväkurkkuni ei saa viimeistä 5cm
Imettyä kitaansa. Ootkohan mitannut jotenkin väärin?
- deep,yäk,
Yhden opiskelija naisen kans aikanaan kapakkakierroksen jälkeen päädyttiin sänkyyn, oli puhe vain nukkua humala pois, kun oli niin päissään, epäilystäni huolimatta halusi alkaa näyttämään syväkurkkutekniikkaansa, huonostihan siinä kävi oksensi päälleni varmaan 3litraa illan aikana juomaansa olutta ja siideriä.
- Tero Juusto
Joko oot munas oppinut pesemään?
- ffffffffffffffffffff
Kaksi isokoista kättä menee,jää nuppi vielä esille.
Just koura menee kullin ympäri,moni pienikätinen nainen joutuu ottamaan molemmat kädet saadakseen sen ympäri ulottumaan kätensä.
Makuulla molo yltää napaani asti,istuessa menee pari senttiä yli.- H-X
Onhan niitä isoja, vaikka harvinaisia ovatkin...
Joku kohta ehdottaa, että eikö pitäisi puhua kavioista, kun hevostalliltahan tuo viesti on kuitenkin lähtenyt :D
Oletko juossut Vermossa? - Oot snadi
Sullapa napa alhaalla ja pienet kädet. Kuin pieni olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121