Terve. Mua vähän stressaa toi 2 vaihe, vaikka osaan ajaa hyvin ja liikenne säännötkin osaan. mutta voiko siellä menettää korttinsa jos tekee jonkun virheen ?
Esim meille tulee: Arvioiva ajo, kesto 1,5 tuntia, ilmeisesti liikenteessä kumminkin tuo ajetaan? Mua vaan stressaa jos se kyylää kokoajan mun ajamista siinä vierellä ja sitten mokaan.
2 vaihe
4
223
Vastaukset
- wdwdwdf3r
PS. oon saanut kortin vasta melkein 4 kuukautta sitten. XD ja ahdtaa jo nyt vittu kituttaa. haluun kuolla
- anon12332223221
Jos osaat ajaa niin mitä sä murehit asiasta? Kyseessähän on arvioiva ajo , joten hän tarkkailee sinun ajotapaasi ja antaa lopuksi vinkkejä , jolla menoveden kulutusta voi laskea. Jos tulee sanomista niin kuuntele hyvät ohjeet, mutta toisessa vaiheessa ei voi menettää korttia.
Kuten tuossa mainitaan, niin ei voi menettää. II - Vaihe sisältää Arviovan ajn, sekä teoriaa jokunen tunti ja sitten vielä liukkaakelin ajoharjoittelurataa, jossa liikutaan omalla ajoneuvolla.
- ajanut jo
Ei sitä kannata stressata. Itsekin sain silloin huomautuksen taloudellisen ajon puutteesta, tosin se on aluksi normaalia kun keskittyy vain tiessä pysymiseen.
Ei se ole inssi, eli et voi menettää ellet nyt sitten lakia riko oikein kunnolla esim. ajat 30 kilsaa ylinopeutta tms. Mutta huolimattomuudesta et sitä menetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184141Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1391828- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91184Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 102711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681