Terve. Mua vähän stressaa toi 2 vaihe, vaikka osaan ajaa hyvin ja liikenne säännötkin osaan. mutta voiko siellä menettää korttinsa jos tekee jonkun virheen ?
Esim meille tulee: Arvioiva ajo, kesto 1,5 tuntia, ilmeisesti liikenteessä kumminkin tuo ajetaan? Mua vaan stressaa jos se kyylää kokoajan mun ajamista siinä vierellä ja sitten mokaan.
2 vaihe
4
247
Vastaukset
- wdwdwdf3r
PS. oon saanut kortin vasta melkein 4 kuukautta sitten. XD ja ahdtaa jo nyt vittu kituttaa. haluun kuolla
- anon12332223221
Jos osaat ajaa niin mitä sä murehit asiasta? Kyseessähän on arvioiva ajo , joten hän tarkkailee sinun ajotapaasi ja antaa lopuksi vinkkejä , jolla menoveden kulutusta voi laskea. Jos tulee sanomista niin kuuntele hyvät ohjeet, mutta toisessa vaiheessa ei voi menettää korttia.
Kuten tuossa mainitaan, niin ei voi menettää. II - Vaihe sisältää Arviovan ajn, sekä teoriaa jokunen tunti ja sitten vielä liukkaakelin ajoharjoittelurataa, jossa liikutaan omalla ajoneuvolla.
- ajanut jo
Ei sitä kannata stressata. Itsekin sain silloin huomautuksen taloudellisen ajon puutteesta, tosin se on aluksi normaalia kun keskittyy vain tiessä pysymiseen.
Ei se ole inssi, eli et voi menettää ellet nyt sitten lakia riko oikein kunnolla esim. ajat 30 kilsaa ylinopeutta tms. Mutta huolimattomuudesta et sitä menetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568