olen 52v ukkomies ,viihdyn sukkiksissa.. aina kun puen kiiltävät sukkahousut jalkaani, niin k.... on heti kovana...olisi kiva tavata toinen kaveri kans sukkiksissa ja runkkailla salaa kimpassa jossakin??onkopaikkoja hesan ja lohjan suunnalla sekä kaveria??
kimpparunkkaus paikkoja??
11
570
Vastaukset
- Löytyy!
On toki, Hartwall-areenan Jokereiden fanikatsomosta löydät samanlaista seuraa.
- Mustaa makkaraa
Joo, ja Vaasan Sportin fanipuolelta löytyy myös. Oli muuten vessoissa eilen tosi paljon Hakametsän jäähallissa, olikohan siellä joku Sport-Ilves kisa?
- sukkis-mies
voih ihanaa sinne sitten..tuu mukaan vaan koska kiihottaa myös suakin)))
- sukkis
täällä olis 45v sukkismies,haluaisin leikkiä toisen miehen kanssa sukkahousuissa vantaalla,löytyykö teitä amar
- m48mm
Moikka,täällä m48 on tosi ihanaa runkata kun sukkahousut jalassa,ois kiva jos ois toinen mies kenen kans saisi tehdä niin,,olen 016 alue ja jos on joku joka haluu vastaa,,,,
- Anonyymi
vieläkö kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieläkö kiinnostunut?
Kymmenen vuoden takaisestako?
- norlyn
moi m48 olis kiva runkkailla mulla on paljon sukkiksia.matka on vissiin este onks sulla paljon nyloneita millasia
- norlyn
moi 53v sukkismies mistäpäin vantaata olet,ite korsosta ois kiva runkkailla liukkaissa sukkahousuissa.ei pano hommia.onks sulla paljon nyloneita millasia vastaa.
- RageE
No voi elämä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974