Täytin eilen 14 vuotta. En toivonut mitään erikoista syntymäpäivälahjaksi, mutta iskä toi minulle uuden mm-arvan, ja heti tuli 50€. Illalla tuli postista kummisedältä kirje, jossa oli myös samanlainen mm-arpa, josta tuli 20€. Tänään sitten koulun jläkeen oli mukava käydä hakemassa voittorahat, kun kassatäti katsoo vittuuntuneena :) Ei paljoa, mutta lämmitti mukavasti :)
Vastaukset 2
- Kassatätsky
En katsonut vittuuntuneena, vaan säälivästi. Pikku hiluja pikku pennulle!
- Kärpix
Kassatytsyllä oli surisevat geishakuulat emättimessä, jotka toivat sopivasti päivään vibraa. Tuommoiselta 14-vuotiaalta (ok sanotaan kaksinaismoralisteile, että "luulin" 16-vuotiaaksi), en olis toivonut muutakuin kuumaa melaa peppuun. Ihan sama antaa jostain arvoista 70 euroa pennulle, jotkä kioskin pitäjä saa Veikkauselta itselleen. Itse en saa työstäni muuta kuin 10,40 €/kk, peräpukamat ja vit**iluja teineiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491