No minulla on säätöä erään mukana miehen kanssa. Mutta aina kun nuolemme, niin hän jää räpläämään sillä kielellä sivuttaisliikettä ja itte oon siin vähä sille *tylsää*. Miten voisin vihjata että vois vaan hitaasti työntää ja ottaa pois ( kun huulet palaavat yhteen jne uudestaan ) eikä tarviis jäädä lirpsattaa sil siihen? Oon sen verran ujo kuitenkin luonteeltani .. :)
Kielisuudelma, miten vihjata .. ?
6
1281
Vastaukset
- neuvoja.
Kerro hänelle, miten haluat hänen tekevän. Tai vaihtoehtoisesti, ota hänen kielensä kiinni hampaillasi ja lopeta suudelma, kun hän räplää kielellään. Sitten näytä itse mallia omalla kielelläsi. Siitä hän ymmärtää, mistä pidät.
- miesjollakokemusta
suuteleminen on perseestä joten lopeta se kokonaan. miehiä ei rupea kuin panettamaan silloin ja tekisi mieli lyödä naista turpaan ellei saa pillua tai poski hoitoa, suosittelen riisumaan kaikki vaatteet ja menemään lettu levällään sängylle miehesi eteen, jollei miehesi kykene tekemään mitään kannattaa harkita miehen vaihtoa kykenevempään.
- nauttia
kielisuudelmaan vastataan tyttö kielellä,sinä voit sillä pojun vauhtia rajoittaa,tekee aikansa opettelu,olethan kaksi vierasta ihmisä.
kerrotte jälkeenpäin mistä pitätte,sujuu sen jälkeen paremmin.
kielisuudelmassa kiihotutte melko nopeasti molemmat.- pekka69
älä muuta sano
- homoilija
Vitun homo.
- lifemocker
tottakai sun pitää opettaa miestä (ihan joka asiassa) kertomalla/näyttämällä mistä SÄ tykkäät ja pidät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42898
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775