Asentojen vaihtaminen seksin aikana

pohditseva

Miten se teillä luonnistuu ? Miten itse vihjaatte siihen? Musta on vähä tunnelman pilaamista sanoa ääneen :D ja kertoisitteko mitkä on ne perus asennot mitä itse käytätte`

19

5360

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haitanneko tuo

      asennon vaihtaminen mittään jos oikein lääpällään on ja makkara maistuu

    • DrLove

      Joustavia asennon vaihtoja keskeyttämättä aktia. Toki jos jompi kumpi haluaa kokonaan vaihtaa eri asentoon, tulee sanottua ja kuunneltua. Oikein mukavalta minusta tuntuu jos nainen kertoo mihin haluaa vaihtaa asennon...

      Mitä asentoja?

      Lusikka yleisin, ja siitä on helppo pikku liikkeillä vaihtaa keskeyttämättä:

      Lusikasta käännytään nainen vatsalleen ja minä päälle, on kiimainen asento ja pillu tiukkana.

      lusikasta nainen kääntyy selälleen ja nostan ylemmän jalan hänen jalkojen väliin, oikein imakka asento kun pimppa kääntyykin kaluun nähden poikittain ja ulottuu todella syvälle. Tästä voi edelleen siirtää sen ylemmän jalan naisen yli ja kääntyä itse lähes vatsalleen, jolloin naisen on helppo kutitella anukselta miestä.

      Lähis on toinen perusasento josta helppo siirtyä moneen:

      Lähis alkuun normaalisti, naisen jalkoja olkapään yli. Tai vain toinen jalka koukkuun.

      Lähiksestä miehen jalat polvi-istuntoon ja naisen pyllyä ylös. Tästä on muuten todella helppo miehen vaihtaa lennosta valmiiksi liukas kalu huomaamatta kakkosen puolelle.

      Lähiksestä miehen jalat naisen ulkopuolelle ja naisen jalat yhteen. On muuten joillekin naisille ainoa mistä irtoaa yhdynnässä orkku, koska kalun varsi hieroo klisua sopivasti.

      Takaapäin lukemattomia variaatioita, nainen seisaaltaan pystyssä vaikka seinää vasten, selkä alhaalla kädet nojaa johonkin, nainen pöytää tai työtasoa vasten. Nainen kontallaan, nainen vatsallaan (johon pääsee siitä lusikastakin ja päinvastoin).

      nainen päällä ja annan käsillä vauhtia, voi siirtyä sängyn reunalle ja siitä ylös naista kantaen. Käsillä kannatellen ja nainen liikkuu siinä, voi kantaa sänkyyn tai työtasolle josta taas lähikseen tai muunnelmiin. tai istua vaikka sohvan reunalle.. jne

      Mielikuvitus apuun ja nämä sujuvat vaihdot lennosta aktia keskeyttämättä on helppoja. Pääasia että vaikutat kiihkeältä ja halukkaalta ja puolisosi haluaa näitä myös. Sitten kun löytyy se namiasento, täyttä menoa loppuun saakka siitä..

      Jos vaihtaa kokonaan asentoa, anna hetki välillä suuseksiä ja siitä sitten uuteenasentoon, niin sujuu luontevasti ja annat itsestäsi halukkaan ja kiimaisen kuvan..

    • Ehdota vain

      Otat puheeksi ja tulee tavaksi tuota pikaa.

      • dgjllvdf

        Voin kertoo et toi pitkän viestin kirjottaja vaikuttaa HIEMAN pervolta tyypiltä.. Kuka oikeesti kertoo näist jutuista noin v itun yksityiskohtaisesti? Ei voi sanoo muuta ku et liikaa hienosäätöö, hoida se homma ja thats it fucking idiot!!!!""


      • DrLove
        dgjllvdf kirjoitti:

        Voin kertoo et toi pitkän viestin kirjottaja vaikuttaa HIEMAN pervolta tyypiltä.. Kuka oikeesti kertoo näist jutuista noin v itun yksityiskohtaisesti? Ei voi sanoo muuta ku et liikaa hienosäätöö, hoida se homma ja thats it fucking idiot!!!!""

        No voi voi, sorry jos loukkasin mielestäni hieman ahdasta näkemystäsi osittain fiktiivisillä esimerkeillä ja nyt kun luin uudelleen tekstini, ehkä liiankin yksityiskohtaisilla. Ehkä olen sitten HIEMAN pervo, mutta haittaAx se?

        Pyrin vain antamaan esimerkkejä sujuvasta asennonvaihdosta, jos niistä puhuminen ei tunnu luontevalta. Itse kyllä tulee kysyttyäkin välillä et kokeillaanko jotain tiettyä, enkä loukkaannu vaikkei kumppani haluiskaan.

        Mutta meitähän on moneen junaan, pahoittelen jos käytin makuusi liian kuvaavia termejä tai suoria ilmauksia.

        Toisaalta ihmetyttää miksei voisi keskustella asioista oikeilla nimillään?

        DrPervo parempi nimimerkki vai?

        Kiitos haistattelusta, osoitit sillä ylivertaisuutesi erinomaisesti ;)


    • Herr Lederhose

      En oikein ymmärrä, kuinka tunnelma voi mennä pilalle ääneen sanomisesta? Meillä ainakin vaihdetaan asentoja useamman kerran yhdynnän aikana ja molemmat ehdottavat. Eipä ole vielä kumpikaan koskaan kieltäytynyt toisen ehdotuksesta. Ei siihen aina sanoja tarvita, varsinkin suosikkiasentoihin mennään kuin yhteisestä sopimuksesta.

    • meillä näin

      Itse olen miestäni niin paljon pienempi, että hän kääntelee minua miten haluaa ja tämä sopii minulle varsin hyvin. Pidän siitä että mies ottaa ohjat sängyssä, eikä sanojakaan tarvita. Itse sanon suoraan jos haluan jossain tietyssä asennossa tai valitsen mistä asennosta lähdetään liikkeelle kun teen aloitteen seksiin.

    • fewaw

      Meillä mies on minua n.15cm pitempi ja hurjasti rotevampi, eli aika pitkälti hän siirtää minut mikäli haluaa vaihtaa asentoa. Jos minä haluan vaihtaa asentoa, niin kyllä minäkin pystyn miehen kääntämään, tai lähinnä hellästi käännän häntä siihen suuntaan kun tahdon ja hän kääntyy sitten itse. Minkäänlaista vihjausta emme sinänsä käytä, vaan suoraan liu'umme hitaasti asennosta toiseen. Muutenkaan emme puhu seksin aikana, vaan tulkitsemme toistemme eleistä, että mitä toinen tahtoo.

      Perusasentomme ovat lähetyssaarnaaja, nainen päällä ja sylikkäin.

    • seksi on in

      Ihanaa ihmiset! Jatkakaa samaa rataa!!

    • Minä olen jo vastunnut tähän kysymykseen niin h:n monta kertaa. Kylllä se onnistuu jos keskeytätte "nussimisen" vaihdon ajaksi. Ja tämä oli vihoviiminen keta. Tuliko selväksi? Vai pitääkö se tehdä selväksi.

    • oooooooiioioi

      SIitä vaa milt ite tunrtuu ei siinä tartte ruveta kyselemää !!

    • Tutkittu juttu

      No onhan tuota ihan tutkittukin. Niissä pareissa, jotka vaihtavat asentoa vähintään kolme kertaa, nainen saa orkun kome kertaa varmemmin. mahtaako johtua siitä, että jos ei ehdi vaihtaa asentoa, niin kolme minuuttia on liian lyhyt aika orkun saamiseen. Jos vaihtaa kolme kertaa, niin 9 minuuttia riittää jo useimmille. Mun naisystäväni vaatii 20 minuuttia orkkuun, joten meillä vaihdetaan paljon yli kolme kertaa, mutta minä pidän sitä vain bonuksena.

    • Jaajapois

      No Voe!! Akan kanssa asennoot ne wain vaihtuu,...kun vain sanoaa että haluttaa olla vaikka näin viärinpäin...!Eli perseet olalle viekää niin kaikki sujuvasti käy......

    • 19+20

      Ei kannata liikaa pohdiskella,
      tekee vain, mikä tuntuu itsestä hyvältä. Itse tykkään yleensä olla alkuun päällä, mutta se on raskasta, käännyn kyljelleni, joskus selälleni (=perinteinen lähetyssaarnaaja-asento). Loppupeleissä minusta parhaalta tuntuu mies takaapäin. Nykyisin aika monet miehet haluavat peppuseksiä, siihen en suostu.
      Eikä miehiä tarvitse käskyttää, kyllä ne, ainakin täysijärkisimmät, ymmärtävät sanomattakin.....

      • Iitu

        Juuri näin, olen täysin samaa mieltä! :)


    • näinvaanon

      Kokeileppa joskus peppuun rakastelua.sano miehelle et hiljaa ja liukasta sillon pitää olla,voidetta.moni nainen eka kerran jälkeen haluaa sitä joskus toistekkin..oikeesti..ja tahtooki lisää..nautinto molemille kun sen oikeen tekee..

    • Jep, asentoja on hyvä vaihdella välillä :)

    • Anonyymi

      Usein vaihdetaan asento kesken session. Yleensä aloitetaan lähetysseernaajassa ja sitten nainen vaihtaa päälle ja sitten voidaan naida takaa. Yleensä nainen saa orgasmin ollessaan päällä ja minä takaa tai lähetyssaarnaajassa.

    • Anonyymi

      Itse ihan vain kysyn, haluatko tulla päälle ja lopuksi sanon, että mene kontalleen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe