Miehelläni on jatkuva pakkomielteinen tarve näyttää mulle, kahen vuoden seurustelun jälkeen you tubesta videoita ja netistä pätkiä sexyistä 18v.pimuista,
hän koristelee autotallinsa playboy-tytöillä ja kehuskelee et kyllä noi on niin
pantavia, että. Siis mulle, 30-kymppiselle naisystävälleen, jonka ulkomuodos-
sa ei moitittavaa ole. Tarkoituksena on kuulemma vaan kiusata mua.
Kysymys kuuluu miksi ? En ole itse antanut aihetta moiseen, enkä tajua
tätä piirrettä miehissä ! Siis enkö mä riitä, vihjaileeko mieheni, että olen
ruma / tylsä tms. On ok katsoa yhdessä alan filmejä tms. ja olen valmis
kokeilemaan uuttakin. Missä siis vika ?
Kenellä viiraa ?
5
306
Vastaukset
- hulps ja pulps
Parasta vaihtaa miestä! Toi on jäänyt ikuisen teinin tasolle..
- Mies
Miehesi voi toiminnallaan alitajuisesti käsitellä omaa mustasukkaisuuttaan suhteessan menneisyyteesi tms.
- -
Huvittava ongelma. Miksi sä olet sen kanssa? Sehän ei varmaan voi itsellensä mitään mutta sä voit aina valita parempaa seuraa. Tuo ei ole muuten ole mikään piirre joka liittyy miehenä olemiseen, tuo on ihan silkkaa idiootin käytöstä. Ehdota miehellesi että jos panee hetken niitä julisteita seinällään. Eiköhän hän siitä tokene.
- maailma miehiä täynn
No hyvänen aika, anna samalla mitalla takaisin! Näytä hänelle videoita komeista nuorista miehistä ja katsele avoimesti upeita nuoria kolleja ja niiden kuvia.
alahhan laitteleen mieleisiä miesten kuvia keittiöön ja kehut niitä tyylii ei per tolle vois kyl antaa oikeen kunnolla.. tasapuolisesti eikös niin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958758
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264978- 524472
- 703972
- 513276
- 523257
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573056Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422505