Eli nyt kävi näin, että tapahtui elämäni ensimmäinen yhdenillanjuttu (ja itseasiassa menetin neitsyytenikin, jota mies tosin tuskin huomasi)
Mies oli tosi herrasmiesmäinen, oli halunnut mun jäävän yöksi "anna mä annan sulle t-paidan, haluutko jotain syötävää, älä nyt mee vielä", ja halusi halia ja nukkua sylikkäin. Lähdin kuitenkin pois aamuyöllä koska mulla oli oikeasti tärkeitä juttuja aamulla. Mies saattoi taksiin ja pussasi vielä hyvästiksi. Nyt tuli viestiä et pääsinkö kotiin turvallisesti jne..
En mä nyt mitään vuosisadan rakkaustarinaa tässä havittele ja muutenkin, meillä on 12 vuotta ikäeroa, aika tuhoontuomittu juttu? Mietin vaan et onko yleistä lähetellä viestejä jonkun yhden panon jälkeen ja mitä mies mahtaa miettiä. Itse nimittäin pyörittelen kyseistä henkilöä nyt aika paljon päässäni. Taidan olla vaan naiivi pikkulikka.
Mitä tarkoittaa jos mies ottaa yhteyttä yhdenillanpanon jälkeen?
38
3438
Vastaukset
- neuvoja.
Mies on kokenut yhdyntänne positiivisesti ja haluaa jatkoa. Suosittelen, että pidät yhteyttä ja otatte uusiksi tilaisuuden tullen. Mies vaikuttaa kunnolliselta ja uskoisin, että hän voi antaa sinulle vielä monia ihania kokemuksia.
- Tsingsis Kaani
Ihan naitava tyttö tunnut olevan.
Mistä löytäisin mäkin tuollaisen ihanan tytön?
- jacobuzzer
Mies haluaa uudestaan pildeä
- vesuri_
Jospa mies vaikka huomasikin neitsyytesi ja kokemattomuutesi. Kukapa mies sellaista tuoretta herkkua ei haluaisi lisää.
- chefxxx
No haloo? Oliko hän niin huono että jätät sen yhteen iltaan? Ikäerolla kun ei ole mitään merkitystä, jos oli mukavaa niin tee se uudestaan.
Itse olen 4-kymppinen äijä, jolle on baarista lähtenyt mukaan yöksi joskus reilu parikymppinen tytönhupakkokin. Aamulla olen soitellut taksia ja vienyt itsekin kotiin asti, viestejä on vaihdeltu ja soiteltu jos kerran on puhelinnumeroita vaihdettu ja sovittu uusiakin tapaamisia jos oli ensimmäisellä kerralla tarpeeksi mukavaa. Jos mukavaan seksiseuraan törmää niin ei sen ole pakko jäädä yhteen iltaan, ei sellaista sääntöä ole.
Ne rakkaustarinat syntyvät sitten erikseen jos ovat syntyäkseen ;) - nainennnn21
Ei ole siitä kiinni että olisi huono, itseasiassa päinvastoin, mies on pelottavan mukava, hyvännäköinen ja hauska. En ihan välttämättä halua saada ehdointahdoin takkiini tai saati sitten olla juuri "tytönhupakko" tai joku hemmetin palkintopokaali äijän hyllyssä kun nusas suomalaista parikymppistä blondia.
Vastasin tosiaan siihen tekstariin, vaikka meinasinkin jättää vastaamatta. vastausta tulee heti takasin ja suurinosa ihan perus, mutta välissä vihjailua, että millonkahan eksyn taas hänen kotikulmilleen/ luokseen. Ota tästäkin nyt selvää sitten.- Pokaalien kerääjä
"joku hemmetin palkintopokaali äijän hyllyssä kun nusas suomalaista parikymppistä blondia."
Mikäs sitten olet ollut? Kun et edes halua nähdä uudestaan, silloinhan olet juuri palkintopokaali.
- ryytis
Mieti miltä se tuntui (se seksi), et oliko sellaista kuin mitä odotit ja onko mies hyvä juuri sun seksuaalisiin tarpeisiin
Miltä tuntuu sydämessä. Voisitko ihastua tyyppiin lujemmin. Haluatko rakastua.
Mies on osoittanut kiinostuksensa jo. Hän haluaa lisää.
hän haluaa kenties lisää seksiä kanssasi. tai haluaa että alkaisit jopa seurustella hänen kanssaa, hän haluaisi olla seurassasi, vaikkapa leffaan tai syömään.
Mut sä naisena saat valita ekana.
Jos et vastaa, niin hän joko luovuttaa tai sitten alkaa lujemmin pyytää sua seuraansa.
Luultavasti tykkäät miehestä, joten haluat olla hänen kanssaan jossain tekemisissä.
Mitä enemmän viestejä satelee, sitä voimakkaampi veto teidän välillä on. No et ollut varma että vastaatko, joten älä ala txtarisuhteeseen hänen kanssaan.
Äläkä harrasta hänen kanssaan puhelinsexsiä. Älä provosoi häntä. äläkä mittaa omaa haluttavuuttasi, sillä kuinka kovasti hän sua haluaa. Ole henkisesti ryhdikäs ja osoita että viesteillä hän ei voi edetä asioissa kuin tietty nopeutta. Osoita että viestien määrällä ei ole sulle merkitystä, et olet huomioinut hänet ja ilmeisesti se riittää sulle.
Pidä välinne aitona ja kuuntele sydäntäsi.
Arvosta häntä sielussasi paljon, koska olet harrastanut hänen kanssaan seksiä ja koe että hän on osa sua. Vaikka teidän välillänne ois ollu pelkkää seksiä tai että suhteenne on aika harmillisen epämääräinen ni muista se fakta että joka sua panee, on miehenä ok, koska hän on valintasi vaikkapa se olisi ollut vain seksiä.
Jos sulla on tarpeita ja haluja häntä kohtaan, ni anna hänelle mahdollisuus ja lähde hänen matkaansa joku toinenkin ilta samanlailla spontaanisti. Liikut siellä mistä hänet löytää tai jos hän liikkuu siellä missä sinä, ni et torju häntä vaan liityt mukaan ja ilahdut hänen seurastaan. Älä tee treffeistä itsestään selvää, erityisesti sopimalla, koska et ole 100 varma haluatko edes treffeille/jatkoille hänen kanssaan, vaan pyri tilanteeseen jossa saat tehdä valinnan viime hetkillä sen mukaan, että miltä se kulloinkin tuntuu.
Tarjoa miehelle pettymyksen tunteita ja katso suuttuuko hän miten ja miten hän reagoi kun asiat ei mene niinkuin suunitellusti.
Jos lähdet hänen matkaansa ja huomaat että mies pitää selvänä että tulet hänen luokseen, saatatte maata yms. Ni ilmoita valomerkin aikaan aikaan tms. että et voi lähteä hänen mukaansa, saatat kaveriasi tai jotain tai että haluat olla kaverisi kanssa kahden. Mies tyrmistyy ja turhautuu, koska hän olisi halunnut ja ehdottaa useita eri vaihtoehto, tai ainakin mielessään manailee, että pitipä sattua. Jos mies ei edes ehdota jatkoja, voit pelastaa tilanteen jotenkin ehdottamalla jotakin vaikkapa huomiseksi.
Jos mies pyytää sua luokseen jatkoille. Kerro että tulet hänen luokseen huomenna. Kuvaile että sillä ei ole sun kannalta väliä vaikka et nyt pääsekään, et se on vaan miehen kannalta valitettavaa ja ymmärrät et hän on turhautunut ja pettyny, koska kävi näin tylsästi mukavan illan päätteeksi.
Jos mies kysyy illan aikana sun suunitelmia ni kerrot että meet kaverisi luokse tai et sul on joku suunitelma illan pikkutunneille, suunitelma johon tuo mies ei mahdu.
Kohtelias vastaus miehen tivaamiseen voi olla sekin että toteat vaan asian olevan niin ja asia ei miehelle edes kuulu ja hymyilet kohteliaasti. Hänen ei tarvi tietää että menetkö nukkumaan vai (tyttö)kaverisi luokse jatkoille jossa saattaa olla joku exäxi. Mikään ei kuulu tuolle uudelle miestuttavallesi, hänen tulee tyytyä kohteliaisiin selkeisiin selityksiisi jotka ei kerro mistään mitään. Koska ne ei miestuttavallesi kuulu.
Poistutte baarista eri teitänne. paitsi jos olet aivan retkussa häneen.
txtri hiljaisuus tai pieni viesti "kaikki ok" pitää riittää, hänen ei tarvi tietää missä meet tai nukutko jo.
Seuraavana päivänä menet bilevaatteissasi hänen luokseen jatkamaan siitä mihin jäitte. Asusi on mielestäsi seksikäs. Menet hänen luokseen jatkoille, vaikka onkin päivä ja selvinpäin. Nostatat bilefiiliksiäsi asulla, hyvällä musalla ja järkevällä eilisellä juhlimisella.
Näytät hyvältä ja on jopa omastakin mielestäsi aika todennäköistä että sekstaatte miehen asunnolla, jos siltä tuntuu. Ehkä se on pelkkää seksiä, ehkä enemmän. ei sitä eritellä. Jos sekstaatte vaikuta siihen et millaista seksi on ja et se sisältää sun tykkäämiä asioita. Nauti täysillä selvinpäin. Rentoudu hänen seurassaan ja kuuntele sydäntäsi. Saatat kokea ihastumisen tuntemuksia. vaikka homma jäisikin "seksisuhteeksi" tai hän jäisi vain miestuttavaksesi.
Unohda jalassasi olleet pikkuhousut hänen luokseen. Nakkaa ne huomaamattomasti sängyn alle. Unohda ne sinne ja et kysele IKINÄ niiden perään. Joskus voit salaa tarkastaa et onko mies siivonnut.
Jos seuraavalla kerralla mies kiikuttaa sulle pikkuhousujasi "nää unohtu sulta viimeksi", ni kiität kohteliaasti ja sujautat ne laukkuusi.
Jos pikkarit on selkeästi yhä pesemättä, ni kauhistut ja toteat just silleen kuin ajattelet "hyi helvetti" ja meet pesemään ne vessaan. jätät ne kuivumaan johonkin ja unohdat ne siihen. Ota Rauhassa ja Katso mitä siitä tullee, et myöhemmin kadu et jätit katsomatta mihin se tie vei! Sulla on elämä edessä ja anna sen miehen pitää sua hyvänä :)
- Vaikea neuvoa sivull
Juttusi mukaan mies kohteli sua hyvin,syy miksi hän ottaa sinuun yhteyttä johtuu varmasti siitä että sinä itse olet tehnyt hyvän vaikutuksen omalla olemuksellasi.
- noniinhänseon
C'mon babe. Menitkö hänen kanssaan sänkyyn vain päästäksesi neitsyydestäsi. Hei, jokaisella on se eka kerta eikä siinä ole mitään hävettävää. Itse tapasin "tyttösen" 26 v joskus aikoinaan. Hän oli jälkeenpäin puhuessamme vain halunnut saada munaa sen ekan kerran, vaan kuinkas kävikään. Uskalsi pyynnöstäni lähteä oikein treffeille ja saada toisenkin kerran. Ja sitä rataa 15 vuotta. Liitomme kariutui lopulta syystä, jota en halua kertoa. Ei kumminkaan kolmannen osapuolen takia. Eikä minunkaan vuoksi, jos sitä ajattelit.
Mutta anna palaa ja anna hänelle mahdollisuus. - nainennnn21
En mennyt. Seksi ei ollut mielessä mut jotenkin tilanne ajautui siihen että minä taisin olla isossa osassa tekemässä jopa aloitetta, mies halusi mutta oli gentleman ihan alkumetreiltä saakka. Vielä ei olla nähty, mutta viime perjantaina tuli kyllä viestiä, että missäs meen ja en huomannut vastata ajoissa ja mies lähetteli perään "haluatko nähdä?" samoi lauantaiyönä oli tullut viestiä, johon lähetin sit sunnuntaina että olikos jotain asiaakin. Oli kuulemma ollut ulkona poikien kanssa, jaajaa, en ota selvää kyseisestä henkilöstä. Ja hän siis asuu ihan eri puolella kaupunkia, matka kestää noin tunnin että ei sinne ihan arki-iltana lähdetä "käymään"
- yli4kymppinenM
"Mitä tarkoittaa jos mies ottaa yhteyttä yhdenillanpanon jälkeen?"
No se mies ei halunnut sinusta vain yhdenyön panoa, mutta eihän se paha aloitus oikeallekkaan suhteelle ole.
Ei muuta kun ota siitä ukko, ja katso mitä tuleman pitää. - nainennnn21
Vähän vaikee ottaa siitä mitään miestä, kun yhteydenpito rajoittuu viikonloppuiltoihin ja öihin.. Nytkään en ole hänestä kuullut mitään kohta viikkoon, taisi olla tässä tämä juttu.
- Tussua haluaa vaan
... eikä juuri muuta.
Tottakai, kun kerran päästit miehen pykälään, niin kyllä hän mielellään uudelleen kävisi tarpeillaan.
- nainennnn21
No voi hittojen hitto, edelleen "pidetään yhteyttä" tämän miehen kanssa. Vuoroin hän ottaa yhteyttä ja vuoroin minä, useimmiten kyllä sillonkun olen muutaman lasillisen juonut viiniä. Hänestä en tiedä kuin ettei koskaan vedä kännejä, ottaa muutaman korkeintaan mutta käy ulkona, ja saattaa lähteä kotiin kesken illan ja vaikuttaa selväpäiseltä eli menee vaan kai kotiin nukkumaan.
Viesteissä on flirttiä vaikka muille jakaa, siis miehen puolelta. Mm. huono ilta, ja kun kysyn miksi, vastaus kuuluu "koska sä olet siellä ja mä en ole" jne. "mulla saattaa olla shampanjaa täällä kotona" mut toisaalta välillä on ihan normaalejakin, ilman mitään seksuaalista värettä/vihjettä. Mies on englanninkielinen ja päätti lähettää myös suomeksi viestejä jostain syystä.
Koska tää tilanne on jatkunut nyt kuukauden ihme soutamisella ja huopaamisella eikä olla törmäilty sattumaltakaan ni päätin unohtaa koko tyypin, ei laitettu viikkoon mitään. Perjantaina mentiin sitten parin tyttökaverin kanssa yhteen pubiin/baariin ja törmäsin sattumalta tähän tyyppiin. Tuli aika puskien takaa siihen nenän eteen etten tajunnu sanoa mitään ja sitten asiasta tietämätön kaverini vetikin mut jo siitä vessaan mukanaan... Sitten myöhemmin oltiin siinä tiskillä seisoskelemassa niin näin että mies ja hänen kaveri tulee seisoskelemaan sinne vähän matkan päähän, ja tämä miehen kaveri selkeästi vilkuilee ja saattaa vähän naureskellakin. Siitä oma kaveri sitten kiskoi mut mukanaan tanssilattialle missä pyörähdeltiin sen loppuaika, sillä tuo paikka meni kiinni puoliltaöin. Jossain hieman ennen pilkkua huomasin että mies seisoskelee vähän matkan päässä siellä tanssilattialla. Pitääkö tuo tulkita joksikin lähestymisyritykseksi? Kaveri sitten halusi lähteä ennen pilkkua että saa takit narikasta ja taas lähdettiin, en nähnyt miestä enää.
Mentiin sitten keskustaan toiseen baariin, ja ajattelin että mies ehkä pettyikin ulkonäkööni jne. eikä ehkä halunnutkaan lähestyä, ja nyt viimeistään unohdan koko tyypin kokonaan. 2.30 yöllä huomaan 2 viestiä. Ekassa jotain "moi" ja toinen puoli tuntia myöhemmin "et taida puhua mulle nyt" vastasin sitten että " taisit olla samassa baarissa"
Mies vastasi seuraavana aamuna "niin olin, ja sä juoksit karkuun haha"
Niin voisko joku viisaampi yrittää tulkita tätä naurettavaa puljaamista? Tiedän, että seksiä mies ainakin haluaa ja itsekin kyllä vihjailen siihen sävyyn välillä. Mutta miksi ihmeessä jaksaa vielä kuukautta myöhemmin ja muuta? Itse voin myöntää olevani kiinnostunut henkilöstä, en välttämättä ihastunut, mutta erittäin kiinnostunut.- lemmenpeliä?
Ok, siis mies ei ole suomalainen. Tuo vähän vaikeuttaa tulkintoja kenties... Ja mies about 35v?
Arvaus: Mies on kokenut kehäkettu ja sillä on voimakas "metsästysvietti". Sä et ole vielä langennut siihen tarpeeksi sen mielestä ja se käyttää väsytystaktiikkaa kuten kalamies. Eli antaa siimaa...kelaa luokseen...antaa siimaa... Kunnes olet sen hyppysissä. Sitten kun oot ihan lätkässä siihen, se kyllästyy ja jättää rauhaan, mutta sulle jäis tyhmä fiilis.
Oot fiksu, kun selvästi arvaat, että päädyt pelimiehen pokaaliksi tota menoa. Tuommoinen mies tietää miten olla kohtelias jne. naiselle, joten sait siinä mielessä onnistuneen ekan kerran. Miten jatkatkin, tiedä mitä teet. Älä sit itke jälkikäteen, jos meet rakastumaan ikuiseen poikamieheen.
Tää nyt on ihan fiilispohjalta arvausta, mutta päättelen tuon miehen käytöksen ja iän perusteella. Älä kuvittele, että pystyisit johdattelemaan tilanteen kulkua, koska kokenut mies tietää kyllä, miten sut saa ansaan ja vieläpä uskomaan, että itse olet sen tehnyt. Sä päätät vain siitä, annatko johdatella itsesi taas petiin asti.
- nainennnn21
Ei ole suomalainen. Sanotaanko että kengurulandiasta on kotoisin ja asutaan molemmat maassa X, kuitenkin ihan Euroopassa. Itsekään en siis asu Suomessa :D Mies on muutaman vuoden nuorempi kuin 35. Hitto inhottaa näitä detaljeja täällä jakaa, toivon ettei mun kaverit vahingossakaan lue tätä palstaa.
Jeps, no periaatteeessa mäkin kyllä usein lähettelen pienessä sievässä viestiä, kun mietin että mitäs jos. Seksiähän mäkin haluan enkä mitään suhdetta. Pistää vaan miettimään, että mitä mies haluaa. Voi olla noinkin kun sanoit, ihan hyvin mahdollista. En tunne ihmistä tarpeeksi hyvin sanoakseni. Ja siis tyhmähän mä en olekaan, mietin vähän liikaakin aina ihmisiä ja heidän tarkoitusperiään.
Aloin vaan tässä miettimään tuon viikonlopun jälkeen, että ehkä mies onkin ujo kun ei uskaltanut suoraan tulla juttelemaan. Sillonkun me tavattiin ekan kerran, mä olin kyllä se joka teki aloitteen juttelussakin ja tarkemmin ottaen seksiinkin. Näin miehen tanssilattialla silloinkin, mutta ei tanssi, seisoskelee vaan ja fiilistelee bändiä ja hengaa "äijäporukassaan" Muutenkin huomasin vähän eri puolen silloin kun oltiin hänen ja mun kaverien seurassa ja silloinkun oltiin kahdestaan.
Se saattaa kyllä johdatella tilannetta, enpä tiedä. Toisaalta olen kerran tai parinkin tehnyt oharit ja antanut ymmärtää mutten ymmärtänyt antaa. Esim. kerran mies oli ihan valmiina kotonaan shampanjoiden kanssa ja mä meninkin bussilla talon ohi ja kotiin. Nytkin livahdin pois ennenkuin baari sulkeutui ja silti mies jaksaa ruikuttaa perään, mennyt jo 5 viikkoa?- lemmenpeliä?
Ok, noh ehkä sit onkin ujo, mene ja tiedä. Näissä sänkyhommissa useimmiten jompi kumpi ihastuu, jos usein samaan sänkyyn päädytään. Voit olla sinä, voi olla mies. Sä et kuulosta ihastuneelta. Haluaisitko että mies olisi?
- MIes 40+
Mies onnellinen kun on saanut, ja vielä selkeästi nuorempaa naista. Se haluaa lisää seksiä kanssasi. Päätät itse, mitä SINÄ haluat! Varmasti harvinaista, että vaihdetaan yhteystietoja yhdenillanjutuissa. Itse olin 8 vuotta parisuhteessa, 11 vuotta nuoremman naisen kanssa. Jos tunnet, että haluat rakkaus- tai seksisuhdetta, voitte aloittaa, pääseehän niistä eroonkin. Ja jos et tunne todellista vetovoimaa, anna olla yhden kerran juttu.
- nainennnn21
"Sä et kuulosta ihastuneelta. Haluaisitko että mies olisi?"
No tavallaan haluaisin. Itsekin olisin ihastunut, jos antaisin itselleni luvan siihen. Mietin liikaa tota 12- vuoden ikäeroa ja olen ollut koko ajan varma että mies haluaa pelkkää seksiä. Enää en ole siitäkään niin varma. Ihmissuhteet eivät ole helppoja, ja kärsin jonkunasteisesta sitoutumiskammostakin. Ei ole helppoa antaa itseään tyrkylle ja vielä näin omituisessa tilanteessa.
En tiedä onko harvinaista vaihtaa yhteystietoja, kun en ole niitä aikaisemmin harrastanut. Mies halusi numeroni ja en ottanut hänen numeroaan ollenkaan ylös. Pallo oli siis hänellä ja otti yhteyttä itse. Kyllähän sitä baarissa on tullut säädettyä täälläkin ja yleensä miehet kyllä kysyvät numeroakin ja ottavat yhteyttäkin, hemmetti kun en vaan noista muista niin innostu.- lemmenpeliä?
Ikäero ei oo oleellista, jos suhde muutoin on ok. Sitä ei kannata pitää ongelmana. Yhtä lailla 20 tai 60-vuotias voi haluta pelkkää seksiä. Mun mies on mua reilusti nuorempi eikä edes se stressaa. Enemmän kiinni miehestä. Mikä sua estää yrittämästä vähän tutustua tähän mieheen lähemmin ennen seuraavaa mahdollista seksikertaa? Tietäisit vähän enemmän, onko kuinka vakavasti otettava.
Voit jututtaa sitä puhelimessa, urkkia fb:ssa, kysellä kavereilta, kyl sä tiiät! ;)
- dunj
Tässä suhteessa sinä olet se,joka pelaa enemmän,ehkä tietämättäsi. Teillä kaksikymppisillä on ihan luontevaa,antaa kaverin viedä vessaan/tanssilattialle ym.baarissa,mutta hän on jo yli kolmenkymmenen eli silloin jos on edes jonkinlaista kiinnostusta,niin ihmiset,jotka ovat panneet keskenään, reilusti menevät juttelemaan tavatessaan toisensa. Hän saattaa ajatella sinun olevan nuori bailaajatyyppi,joka ei paljon pane painoa jollekin kolmekymppiselle sedälle ja tietenkin on ihan mahdollista,ettei hän itsekään ota juttua ihan vakavasti. Päätä oletko kiinnostunut vai et,ja sitten ihan reippaasti vaikka itse ehdotat tapaamista,kun olet välillä "juossut karkuun". Jos ei kauheesti kiinnosta niin anna asian olla ja tapaa häntä jos hän joskus ehdottaa ja sinun tekee mieli.
On esihistoriallista miettiä tuleeko seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Jos itse haluaa seksiä,niin silloin ei kukaan käytä sinua hyväkseen. Jos et sitä itse halua,niin älä ryhdy. Nykyisin naiset käyttävät miehiä enemmän kuin päinvastoin ja on myös mahdollista että kumpikin osapuoli käyttää toista hyväkseen. Mitä siinäkään kukaan silloin menettää? - nainennnn21
No niinkai se on, en mä oikein tiedä. Jotenkin viestien välityksellä saa sen kuvan, että mies flirttaa, vihjailee seksistä mutta jättää kyllä aiheen sikseen jos en lähde mukaan, ja on antanut mulle lempinimenkin, mistä en ota selvää onko se hellittelyä vai pientä vittuilua jopa.
En kehtaa ton viimesimmän baarireissun jälkeen kyl soitella ainakaan enkä mitään. En mä sitä karkuun juossut, olin siinä koko ajan joten sillä oli tsäänssi tulla jutteleen, mutta silti musta tuntuu et se ois mun velvollisuus ollut nyt mennä. Hölmöä, kai se avaus nyt ois pitänyt tehdä siinä kun tupsahdettiin miehen kans sattumalta vastakkain mutta varmaan molemmat hölmistyttiin, minä ainakin ja lähdin meneen. Ja noi kaverit, damn, en tunne heitä paitsi tämän yhden miekkosen joka selkeesti muistaa mut koska vilkuili siel baarissa ja hymyili/nauroi. Ja tämä on sen kokoluokan kaupunki, että urkkiminen on käytännössä mahdotonta :( - Layyll
"---Teillä kaksikymppisillä on ihan luontevaa,antaa kaverin viedä vessaan/tanssilattialle ym.baarissa,mutta hän on jo yli kolmenkymmenen eli silloin jos on edes jonkinlaista kiinnostusta,niin ihmiset,jotka ovat panneet keskenään, reilusti menevät juttelemaan tavatessaan toisensa. ----"
Hahah senkun näkis tässä elämässä. Minä olen samassa tilanteessa, säädän 13 vuottan vanhemman kanssa mutta itse olen se lähes kolmekymppinen ja mies taas neljäkymppinen. Ei se ikä mikään tae ole siitä millainen ihminen on! Ja mikä teillä kaksikymppisilllä? Kyllä mäkin nykäisen kaveria hihasta, että nyt vessaan/tanssilattialle jne, ketään ei jätetä yksin. Ja meilläkin on juuri kaikenlaista kyräilyä ja vatvomista, tiedän kyllä että tämä mies on sinkku, tiedätkö sinä on hän sinkku aivan varmasti? Monella kolmekymppisellä on jo perhe. - nainennnn21
Hmm ok. No tiedän melko varmasti, että mies on sinkku. Asuu nimittäin kommuunissa ja muutenkin sinkkumaisen oloinen "äijä" hahha. Joskus varmaaan muutaman juoman jälkeen lähetteli jotain, ja seuraavana päivänä kysyin sitten että okei mitäs, johon vastasi että oli ulkona poikien kanssa jne :D
Nyt ton "juoksit karkuun -episodin jälkeen ei kuulunut mitään ennen tätä vkl. Yöllä tuli taaaaaaaas viestiä. Ärsyttää kun en tiedä yhtään mitä äijä kelailee, seksiä varmaan?? - mies 38
tollasta pikku pillua ois kiva itsekki nussia :)
- miisali74
seksiä haluaaa tuo mies, mutta ehä jotain muutakin
- meredith788
se tarkottaa että se mies haluaa lisää jotain seksiä tai ehkä parisuhdettakin, pitäskö sun kysyä tätä tuolta yhden yön jutut- palstasta?
- Kaalimaan vartija
Mä kysyn sulta, nainennnn21, että miksi et kertonut neitsyydestäsi tuolle miehelle, jos hän oli kerta mielestäsi herramiesmäinen? Mietippä, mitä mies mahtaa ajatella myöhemmin, jos päädyttekin vielä tapailemaan ja kerrot olleesi neitsyt tuolloin ekalla kerralla. Jos olisin mies, ajattelisin, että "Ei saakeli!..." Koska ei neitsyyttä huomaa mistään.
- nainennnn21
Ai tännekin on tullut vielä vastauksia :D Kaalimaan vartija, en kertonut koska en halunnut. Olin jo vuosia halunnut seksiä erittäin paljon, mutta sopivaa seurustelukumppania (eikä tarpeeksi mielenkiintoista yhdenillanjuttua) tullut vaan vastaan. En halunnut ekasta kerrasta mitään hiljaista paapomista enkä lässyttämistä, enkä ottaa sitä riskiä että mies oliskin halunnut säästää sen. Halusin kunnon panon, ja sainkin sen :) Mies oli herrasmiesmäinen toki, mutta suthkoht flirtti ja supliikki omien ja mun kavereiden edessä, vähän sellanen hurmuri :D Tää herrasmies- ja lässynlääpuoli tuli esiin vasta kun köllöteltiin sylikkäin hänen makuuhuoneessaan seksin jälkeen.
No enpä tiedä päädytäänkö tapailemaan? Yhteydessä ollaan edelleen yleensä joka viikonloppu.- blaaaaaaa
Voi vittu miten lapsellinen olet. Sori vaan. En edes ymmärrä mikä ongelma on. Jos haluat seksiä, niin siinä on sitä tarjolla, jos et halua, niin pysy kaukana. Mies on osoittanut kiinnostuksensa useaan otteeseen ja käyttäytynyt herrasmiesmäisesti antamalla sulle tilaa, mutta ilmeisesti sinä olet tottunut johonkin luolamiehiin jotka tulee ja ottaa eikä kysele. Sinua hämmentää tällainen että kerrankin joku mies kohtelee asiallisesti. Sinä se olet joka soutaa ja huopaa ja pelailee ja juoksee kavereitten kanssa vessaan ja karkuun. Kuulostat ihan joltain 16-vuotiaalta.
- mies71
pimperooo haluu toi mies sulta, en usko että muuta jos ei kahville kysy sua
- nainennnn21
Joo, tiedän että olen lapsellinen ja vaikea. Ei ole helppoa ei olla minä. Soudan ja huopaan joo, koska en tiedä miehen tunteista. Toisaalta luulen että hän pitää mua vaan pilkkanaan ja jonain heitukkana ja ties mitä, ja sitten taas hakkaan itsekseni päätä seinään.
Koska totuushan on, että me pidetään yhteyttä vain viikonloppuisin. Tekstaritkin on mennyt siihen pisteeseen meillä, ett sanotaan ihan suoraan että seksiä tekis mieli jne. Ja viime viikonloppuna se vihdoin meni siihen pisteeseen, että mies kutsui minut kotiinsa jonne menin, itse muutaman lasin nauttineena ja mies oli selvinpäin kotonaan. Hän haki mut ja ehdittii siinä kävelymatkan verran jutellakin, oli flirttiä ja sitten mies kyseli aika vakavana mun työasioista ja vaikka mistä, halusi tarjota ruokaa/juomaa ja pyysi anteeks, että oli sotkuista. Seksiinhän se sitten meni ja tällä kertaa jäin yöksi nukkumaan hänen t-paidassaan..
Aamulla oltiin hereillä jonkinaikaa, ja mies hipsutteli mun selkää ja olkapäitä varmaan tunnin ja taas nukuttii pari tuntia sen jälkeen. Joskus keskipäivällä mies pomppasi ylös ja lähti huoneesta, jolloin mulle iski paniikki että mitä mä täällä vielä teen, varmaan tuokin jo haluaa mut ulos ja yrittää parhaillaan keksiä jotain hyvää keinoa lähettää mut nätisti tiehensä. Pieni päänsärkykin kertoi nautituista viinilasillisista. Puin siis päälle ja menin huoneesta ulos ja ilmoitin lähteväni. Mies sitten kyseli että millä mä menen kotiin ja pääsenkö nyt varmasti ja tiedänkö mihin mennä. Sitten mies pussasi mua, mutta olin aika viileänä. En edes tiedä miksi! Sitten lähdin ulko-ovelle ja mies tuli perässä ja jäi boksereissaa sinne ovelle että "heippa, nähdään!"
Kaduttaa hirveästi oma käytös. Mulla on tunteita tätä miestä kohtaan, ja varmaa joku viileävaihe meni päälle ennekuin se torjuis mut tai jotain. Mitään ei olla nyt viikkoon laiteltukaan :( - kokjep
Vaikuttaa siltä, että mies haluaisi opettaa sinusta sopivan vakin käyttöönsä. Ei se sinusta muuta halua kuin helpon saaliin jota kai itsekin aluksi hait.
Suunnilleen noin minäkin sen tein ja sain pariksi vuodeksi erinomaisen vakin.
Oli vaan todella hölmö kun ilmeisesti esitteli ”saalistaan” kaverilleeen.
Muistatha suojautua taudeilta jos jatkat seikkailuasi tuollaisen pelurin kanssa. - jamppa8333
-Oli vaan todella hölmö kun ilmeisesti esitteli ”saalistaan” kaverilleeen.
Muistatha suojautua taudeilta jos jatkat seikkailuasi tuollaisen pelurin kanssa-
Eri mieltä tästä olen kyllä. Itse en miehenä mitään hepsankeikkojan esittelis kavereille, tai saati puhuis niistä kyllä mitään, muuta kun et pillua lohkesi joltain henkilöltä A.
Ja olette tän keskustelun perusteella nyt "tunteneet" kuukausia, ja panneet kahdesti? ja en kyllä jaksais pelkkää pillua vongata kuukausia, en edes priimaluokan tavaraa kun helpommallakin varmasti irtoaa. vaikeaa silti tietämättä sanoa mikä on miehiään tää sun kaveris. - ari-80
Jaa, eikö muka? Kyllä mä yhen vosun esittelin kavereille baarissa, tyttö tykkäs ja luuli vakavempaakin ja pillua irtos. Ei oo iso vaiva sellanen.. Kavereillekin kun sanoo et toi on vaan sellanen jota pannaan ja tyttöystävät katellaan muualta, ni oli kaverit ihan juonessa mukana
- kimppakyydille
Eiköhän se osoitellut kaverillee sosiaalisista syistä, kolmen kimpan toivossa.
Sano miehelle, että ota vaan kaverisi mukaan seuraavala kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904