Monacon pariskunta tulee Suomeen sunnuntaina järjestettäviin porokisoihin Enontekiölle. Allu vois hankkia poronsarvijauhetta jos on tarvetta.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/albert-ja-charlene-poroajelulle-suomeen/art-1288456539733.html
Charlene ja Albert Suomeen
5
171
Vastaukset
- komeat hirvaan sarve
En usko, että Albeerilla on mitään tarvetta näihin jauheisiin, onhan hänellä Monacossa kaikki maailman mahdolliset jauheet käytössään ja kaiken lisäksi vielä hilloakin. Mutta sellaiset komeat hirvaan sarvet hän voisi hyvinkin ostaa ja asettaa ne jonnekin edustavalle paikalle esimerkiksi oven päälle palatsinsa salia koristamaan.
- Poronsarvijauhe#(,)#
Meinaakko mennä Alperttiä katsomaan? Nyt olis hyvä syy lentää Lappiin:))
- Jos joskus poikean
Poronsarvijauhe#(,)# kirjoitti:
Meinaakko mennä Alperttiä katsomaan? Nyt olis hyvä syy lentää Lappiin:))
En minä nyt ole aikeissa Lappiin matkustaa. Jos joskus poikean Monacossa, voin sitten ottaa yhteyttä ja kysellä, josko Albeer ja Charleen olisivat kotona. Käyn sitten heitä moikkaamassa palatsissa, jos lupaavat kahvit keittää. Vien vaikka baakelsit tuliaisiksi.
- JK
VAI NIIN
- GreicKeli
Muna-Albeert tulee tosiaan poronsarvijauheostoksille, kun muijaansa ei saa tökittyä paksuksi sitten millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208