Hei, mä tyhmänä kyselen... :P
Tässä huushollissa ei ole telkkaria, mut onkohan mahdollista saada tv netin kautta, ja canal olis nyt kyseessä...?
Miten se onnistuisi, onnistuu varmaan kuitenki?
Iso kiitos, jos joku viittii hieman jelpata :)
canal netin kautta
4
554
Vastaukset
- Canal+ Play
Canal Play palvelu ainakin on mutta en tiedä tarkemmin miten se toimii, vaatii varmasti kuitenkin Canal tilauksen joltain taholta.
- vcxvxcvxcvcx
http://www.canaldigital.fi/tuotteet/go-tietokoneeseen/
Tuossa on myös yksi linkki. Noilta sivuilta ei ainakaan minulle täysin selviä, että mistä on kyse, mutta asia varmaan selviää jos soittaa asiakaspalveluun.
Ainakin tuolta pystyy elokuvia katsoa netin välityksellä, mutta en tiedä pyöriikö urheilu livenä.
Kannattaa kuitekin huomioida, että nettiyhteyden kannattaa olla nopea ja tasainen nopeudeltaan. Muuten ei pelien katsomisesta tule juuri mitään. Kannattaa siis tehdä nopeustestejä netille sopivin väliajoin ja monta kertaa päivässä ainakin viikon ajan. - kskksieieieowowwowoo
Maxivision
- eipä ole
Ei Maxivision toimi tietokoneen kanssa, ei Maxivision ole mikään nettitv vaan IPTV eli periaatteessa kuin kaapelitv jonka signaalit tulee laajakaistan kautta ja tarvii siis television. Elisa Viihde on samanlainen kuin Maxivsion mutta Maxivsionia paljon huonompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512