vag laatua
kaikki vagin autot täysiä susia,uusissakin samat ongelmat
http://www.youtube.com/watch?v=0ABObM6g5xk&feature=related
tai näin
http://www.youtube.com/watch?v=GLu73I1QD7M
tai näin
http://www.youtube.com/watch?v=C1TOhpLQ6QM&feature=related
tai näin
http://www.youtube.com/watch?v=ZJ8hc3fu3RU
tai näin
http://www.youtube.com/watch?v=VbUOm9WzUPk
onko skoda kestävä...onko
28
774
Vastaukset
- --
Ai jaa. Mulla tuo haukutuin yhdistelmä. 1.8 TSI DSG7 Superb Ambition. Ajettu 120000 km vuosimalli -10. Olen joutunut sadassa tonnissa vaihtamaan peräti yhden huomivalon, ei yhtään mitään muuta vikaa, 3 kympin välein määräaikais huollossa, että onpa tosiaan vikaherkkä auto. Suksi suolle.
- tosi huoleton
Eikö supörppörp kuluta edes jarrupaloja tai levyjä. Eikö siinä vaihdeta jarru tai jäähdytinnesteitä koskaan. Paljonko se kuluttaa öljyä vaihtovälillä?
Milloin laatikon mekatroniikka vaihdetaan? - --
tosi huoleton kirjoitti:
Eikö supörppörp kuluta edes jarrupaloja tai levyjä. Eikö siinä vaihdeta jarru tai jäähdytinnesteitä koskaan. Paljonko se kuluttaa öljyä vaihtovälillä?
Milloin laatikon mekatroniikka vaihdetaan?Jos toi kysymys oli tarkoitettu minulle, eli 1.8 TSI DSG7, niin jarrupaloja eikä levyjä ole vaihdettu, laatikon mekatroniikkaa ei ole uusittu, jäähdytinnesteistä en tiedä, ainakaan niistä ei laskuissa ole ollut veloitusta ja 3 kympin huoltovälillä lisään 5 dl longlife öljyä, jos huoltoväli olisi esim. 20 tkm ninnkuin se on ainakin useimmissa japseissa niin en joutuisi lisäämään sitäkään vähää, tosin tuota en pidä pahana toimenpiteenä ollenkaan, eikä se edes juurikaan ole mikään kustannus, toivottavasti sait riittävästi tietoa, arvatenkin kyllä olet vastaukseeni pettynyt, mutta näin huoletonta autoa minulla ei ole koskaan ollut ja autoja on ollut n. parikymmentä, joista puolet uusia, eli huonoilla en ole ajanut ennenkään.
- ei tero
-- kirjoitti:
Jos toi kysymys oli tarkoitettu minulle, eli 1.8 TSI DSG7, niin jarrupaloja eikä levyjä ole vaihdettu, laatikon mekatroniikkaa ei ole uusittu, jäähdytinnesteistä en tiedä, ainakaan niistä ei laskuissa ole ollut veloitusta ja 3 kympin huoltovälillä lisään 5 dl longlife öljyä, jos huoltoväli olisi esim. 20 tkm ninnkuin se on ainakin useimmissa japseissa niin en joutuisi lisäämään sitäkään vähää, tosin tuota en pidä pahana toimenpiteenä ollenkaan, eikä se edes juurikaan ole mikään kustannus, toivottavasti sait riittävästi tietoa, arvatenkin kyllä olet vastaukseeni pettynyt, mutta näin huoletonta autoa minulla ei ole koskaan ollut ja autoja on ollut n. parikymmentä, joista puolet uusia, eli huonoilla en ole ajanut ennenkään.
Ei kait siihen sun Skeidaan tartte vaihtaa öljyjäkään tuskin edes renkaita , on se vaan niin mainio auto.. maailman paras ja arvostetuin. Mitä nyt vähän dsg nykii ja kone savuuttaa sinistä... Japsiautoista sen verta et kyllä ne kestoltaan pesee skodan mennen tullen, näkyyhän se kaikissa tilastoissa. Katsastustilastoissa vuodesta toiseen parhaat ja kun vikatilastoja katselee niin japsit vähävikaisimpia..
Itse en aja japsella , en toki skeidallakaan.. - ==
ei tero kirjoitti:
Ei kait siihen sun Skeidaan tartte vaihtaa öljyjäkään tuskin edes renkaita , on se vaan niin mainio auto.. maailman paras ja arvostetuin. Mitä nyt vähän dsg nykii ja kone savuuttaa sinistä... Japsiautoista sen verta et kyllä ne kestoltaan pesee skodan mennen tullen, näkyyhän se kaikissa tilastoissa. Katsastustilastoissa vuodesta toiseen parhaat ja kun vikatilastoja katselee niin japsit vähävikaisimpia..
Itse en aja japsella , en toki skeidallakaan..Tässä taas varsinainen nero luulee kirjoittavansa hauskankin jutun. Nyt puhutaan vioista joihin ei renkaan vaihdot kuulu, katsoskun niitä vaihdetaan joka ikiseen autoon.
- katos tää
== kirjoitti:
Tässä taas varsinainen nero luulee kirjoittavansa hauskankin jutun. Nyt puhutaan vioista joihin ei renkaan vaihdot kuulu, katsoskun niitä vaihdetaan joka ikiseen autoon.
Skodan vioista kun puhutaan niin niihin tosiaankin kuuluu renkaan vaihdot.. Esim Ocut hylätään katsastuksessa etuakselivioista jotka johtavat renkaiden kulumisiin.. Etkö puupää tiedät että jos pyörät sojottavat mihin sattuu rikkinäisten nivelten vuoksi syö se renkaat alta aika yksikön..
Skoda
OCTAVIA
8,49
Dieselmoottorin pakokaasumittaus
Etuakselisto
Käyttöjarru
http://www.trafi.fi/palvelut/tilastot/tieliikenne/katsastus - grwu
katos tää kirjoitti:
Skodan vioista kun puhutaan niin niihin tosiaankin kuuluu renkaan vaihdot.. Esim Ocut hylätään katsastuksessa etuakselivioista jotka johtavat renkaiden kulumisiin.. Etkö puupää tiedät että jos pyörät sojottavat mihin sattuu rikkinäisten nivelten vuoksi syö se renkaat alta aika yksikön..
Skoda
OCTAVIA
8,49
Etuakselisto
Käyttöjarru
http://www.trafi.fi/palvelut/tilastot/tieliikenne/katsastusEiköhän ne "etuakseliviat" ole kuitenkin olleet pääosin niitä ns. koiranluita.
- ==
katos tää kirjoitti:
Skoda
OCTAVIA
8,49
Etuakselisto
Käyttöjarru
http://www.trafi.fi/palvelut/tilastot/tieliikenne/katsastusEn puupää "tiedät" muuta kuin että sä olet juuri niitä, joita mä vedän pataan kun vastaan osuu, sit itketään kun ollaan asfaltilla tajuttomina minuuttitolkulla. Voi rassukkaa.
- tupe4
ei tero kirjoitti:
Itse en aja japsella , en toki skeidallakaan..jus onkohan sulla autoa lainkaan? itselläni oli toyota avenssis 2005 2.2 diesel kun autolla oli ajettu 120 tkm niin hajosi kannen tiiviste kuullemma tyyppi vika, eli meni uusiksi kannen nostimen lohko ja männät no se remontti meni toyotan piikkiin, sitten myin sen romun kun sillä olin ajanut 125 tkm sitä ennen autossa oli hajonnut startti, vebasto, laturi, ilmasstointi, tietokone loota ja virtalukon pesä että sillaan, en ikinä enään toyotaa huoli, varsinkaan diesseliä ja vielä, auto oltiin säännöllisesti huollettu toyotan liikkeessä. mistä lie hyvä maine
- tupe4
tupe4 kirjoitti:
jus onkohan sulla autoa lainkaan? itselläni oli toyota avenssis 2005 2.2 diesel kun autolla oli ajettu 120 tkm niin hajosi kannen tiiviste kuullemma tyyppi vika, eli meni uusiksi kannen nostimen lohko ja männät no se remontti meni toyotan piikkiin, sitten myin sen romun kun sillä olin ajanut 125 tkm sitä ennen autossa oli hajonnut startti, vebasto, laturi, ilmasstointi, tietokone loota ja virtalukon pesä että sillaan, en ikinä enään toyotaa huoli, varsinkaan diesseliä ja vielä, auto oltiin säännöllisesti huollettu toyotan liikkeessä. mistä lie hyvä maine
sori myin sen kun sillä oltiin ajettu 225 tkm
- tupe4
tupe4 kirjoitti:
sori myin sen kun sillä oltiin ajettu 225 tkm
hei vielä yksi juttu ostin skoda suberdin dsk ja diessel vielä toimii kuin helmi ilmoitan sit et mikä on laatuaan, kuitenkin joka autoon tulee vikaa ennemmin tai myöhemmin johonkin paljon johonkin vähän näin se vaan on
- kiitos bye!
Ja jos Toyotatrolli/myyjä pysyisi siellä omalla palstallaan.
- Ajajan vikako taas
Miten voi kaikki moottoritkin olla noin huonosti suunniteltula.tgi tsi jakopäät.kannet.turbot sähköt.pumppusuuttimet yms hajoo kaikista
- eiks je*?
Ajajan vikako taas kirjoitti:
Miten voi kaikki moottoritkin olla noin huonosti suunniteltula.tgi tsi jakopäät.kannet.turbot sähköt.pumppusuuttimet yms hajoo kaikista
Lue tuolta ylempää käyttäjän omista kokemuksista, osoittaa vaan että ei hajoa ainakaan kaikista.
- eiks vaan
eiks je*? kirjoitti:
Lue tuolta ylempää käyttäjän omista kokemuksista, osoittaa vaan että ei hajoa ainakaan kaikista.
"Lue tuolta ylempää käyttäjän omista kokemuksista, osoittaa vaan että ei hajoa ainakaan kaikista. "
Luin tätä palstaa ja kyllä noita vikoja tuntuu riittävän.. Onhan se hienoa jos yksi toimii, poikkeushan vahvistaa säännön... - Eiks niin?
eiks vaan kirjoitti:
"Lue tuolta ylempää käyttäjän omista kokemuksista, osoittaa vaan että ei hajoa ainakaan kaikista. "
Luin tätä palstaa ja kyllä noita vikoja tuntuu riittävän.. Onhan se hienoa jos yksi toimii, poikkeushan vahvistaa säännön...Ajatteluelimissä perustavaa laatua oleva erilaisuus?
A) Skodan omistaja: onhan se mahdollista että yhdessä on vikaa jos muut toimii
B) Hojoprovo: onhan se hienoa jos yksi toimii - Fiab
eiks vaan kirjoitti:
Luin tätä palstaa ja kyllä noita vikoja tuntuu riittävän.. Onhan se hienoa jos yksi toimii, poikkeushan vahvistaa säännön...Vai yks toimii.oletkos outo?
- niin,niin
Eiks niin? kirjoitti:
Ajatteluelimissä perustavaa laatua oleva erilaisuus?
A) Skodan omistaja: onhan se mahdollista että yhdessä on vikaa jos muut toimii
B) Hojoprovo: onhan se hienoa jos yksi toimiiSkoda vain vikaa ja vikaa. Varsinainen öljykrematorio.jakopäät laukee,dsg.t nykii, lukot renaa, tiivisteet vuotaa vettä. sähköt prakaa.. yms.. Niinkuin nimikin kertoo: Skeida=pa#ka
- Selvähän se¨
niin,niin kirjoitti:
Skoda vain vikaa ja vikaa. Varsinainen öljykrematorio.jakopäät laukee,dsg.t nykii, lukot renaa, tiivisteet vuotaa vettä. sähköt prakaa.. yms.. Niinkuin nimikin kertoo: Skeida=pa#ka
Sinulla ei nätävästi ole ajatteluelimiä ollenkaan. Siksi yksioikoista tuubaa tulee koko ajan.
- sheikki tsi dsg
mun skodassa öljyn määrä moottorissa vaan lisääntyy koko ajan, kohta olen rikas
- öljynporauslautta
bensakin lisääntyy itestään,myyn naapureillekkin
- Kaikkea sitä
Ihme on tapahtunut.idän ihme tekee jäähdytys nesteestä öljyä ja bensaa.vain vettä syyläriin
- fsdfdfs
Skoda on niinkuin skeida....itäauto mikä itäauto.
- pysykää asiassa
Miksi te jotka ,ette ole varmaan ajaneet metriäkään skodalla olette näillä sivulla ruikuttamassa. Itse tiedän monta skoda tsi dgs omistajaa enpä ole kuulut että öljyt lisääntyy tai benssa lisäntyy. Kaikilla normaalia tyytyväistä ajoa .Se on totta että vähän kuluu benssaa. Teillä taitaa olla toijotaalla kunon noin paljon ongelmia niitä kutsutaan takasin paljon.
- Skoda on hyvä
Ihmeen paljon kateellia Skodan mollaajia täällä. Kai sitten pitäis mieluumminkin olla huolissaan, jos he katoaisivat tykkänään!
- en kadehdi
Rapid on prolen kulkine. ocu on kasvanut ylihintaiseksi.
- Kallista tai ei
en kadehdi kirjoitti:
Mitä se Ocu sitten maksaa?
- zombi.
en kadehdi kirjoitti:
Kun nyt sitten puhutaan ylihinnoittelusta, niin ei kai mikään merkki vedä vertoja bemarille ja mersulle ylihinnoittelun suhteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855