Sebringin kaukolukitus

naket

vaihdoin uudet nappiparistot kaukosäätimeen ei toimi, missä voi käydä kysymässä neuvoa tai laitattamassa sen kuntoon?

7

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

Ihan ensin kannattaa kokeilla seuraavaa: Purat sen kaukosäätimen niin, että pääset puhdistamaan ne kontaktipinnat siitä pieneltä piirilevyltä ja siitä kuminappulasta. Puhdista isopropanolilla tai elektroniikka puhdistusspraylla käyttäen pumpulipuikkoa tai vastaavaa. Näin on joitakin kaukosäätimiä saatu pelittämään, kun on ollut vain likaa kosketuspinnoissa. Uuden säätimen hommaaminen on todella vaikeaa, jos edes onnistuu

• naket

Kiitos ajastasi! Minulla taitaakin olla kotona kyseistä sprayta pitää yrittää saada toimimaan,ilmoittelen jos onnistun Kiitos!

• asaaaaaaaaasss

paristot oikein?moni mokaa napaisuudet.

• Kauko Säädin

Jotkut Chryslerin alkuperäiskaukosäätimet pitää opettaa uudestaan paristonvaihdon jälkeen. Ohjeet löytynevät käyttöohjeesta ja eiköhän tuosta ole Chrysler Clubin foorumeilla keskusteltu. Ja tästä seuraa se että kahdesta kaukosäätimestä paristot pitää vaihtaa vuorotellen kun ensin vaihdettu on myös opetettu. Ei samaan aikaan, sitä toimivaa kaukoa tarvitaan auton avaamiseen että pääset opettamaan.

• 19

Eipä ainakaan mun sebringissä tarvii opettaa. Tosin aloittaja ei maininnut vuosimallia.

• Serbing

Moparin varaosanumerolla 04602260AA löytyy myöskin ihan uusia kaukkareita jos tarvitsee sellaista.. Googleen vain tuo numerosarja ja sieltä etsimään sopivaa kauppaa..

• naket

Kiitos tiedoista kaukosäätimet on toiminnassa vein ne sebring huoltoon 60 e en saanut toimimaan yrityksistä huolimatta kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe