Sebringin kaukolukitus

naket

vaihdoin uudet nappiparistot kaukosäätimeen ei toimi, missä voi käydä kysymässä neuvoa tai laitattamassa sen kuntoon?

7

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

Ihan ensin kannattaa kokeilla seuraavaa: Purat sen kaukosäätimen niin, että pääset puhdistamaan ne kontaktipinnat siitä pieneltä piirilevyltä ja siitä kuminappulasta. Puhdista isopropanolilla tai elektroniikka puhdistusspraylla käyttäen pumpulipuikkoa tai vastaavaa. Näin on joitakin kaukosäätimiä saatu pelittämään, kun on ollut vain likaa kosketuspinnoissa. Uuden säätimen hommaaminen on todella vaikeaa, jos edes onnistuu

• naket

Kiitos ajastasi! Minulla taitaakin olla kotona kyseistä sprayta pitää yrittää saada toimimaan,ilmoittelen jos onnistun Kiitos!

• asaaaaaaaaasss

paristot oikein?moni mokaa napaisuudet.

• Kauko Säädin

Jotkut Chryslerin alkuperäiskaukosäätimet pitää opettaa uudestaan paristonvaihdon jälkeen. Ohjeet löytynevät käyttöohjeesta ja eiköhän tuosta ole Chrysler Clubin foorumeilla keskusteltu. Ja tästä seuraa se että kahdesta kaukosäätimestä paristot pitää vaihtaa vuorotellen kun ensin vaihdettu on myös opetettu. Ei samaan aikaan, sitä toimivaa kaukoa tarvitaan auton avaamiseen että pääset opettamaan.

• 19

Eipä ainakaan mun sebringissä tarvii opettaa. Tosin aloittaja ei maininnut vuosimallia.

• Serbing

Moparin varaosanumerolla 04602260AA löytyy myöskin ihan uusia kaukkareita jos tarvitsee sellaista.. Googleen vain tuo numerosarja ja sieltä etsimään sopivaa kauppaa..

• naket

Kiitos tiedoista kaukosäätimet on toiminnassa vein ne sebring huoltoon 60 e en saanut toimimaan yrityksistä huolimatta kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5639
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3923
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3790
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3464
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2878
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2419
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2184
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2081
    9. 32
      1793
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe