Gyylin Viivi?

RestonomiZ

Onko Gyylin Viivi jo julkkis Martinan mainostuksen takia? Kuka on käynyt Viivillä laittamassa uuden tugee tyylin? Entä tuuhentamassa oman lapsensa ohutta tukkaa hieman paksumman näköiseksi?

32

1859

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iqh_vicke
      • Huh huh!

        Pelottavan näköinen.


      • Joo, tosi "ihanan"..

        "Aikas ihanan näköinen"...?! Tuon oli pakko olla sarkasmia tai vittuilua suorastaan.


    • Uutta verta julkkiks

      Mikä se Gyylin Inka sitten on? Martina sitäkin kehui. Onko yrittäjä myös?

      • tugee****

        Oisko niin, että Inka laittaa tugeeta ja Viivi tekee ripsihuoltoa. Gyyli on ainakin nyt tunnettu firma :)


      • Eikä ainakaan
        tugee**** kirjoitti:

        Oisko niin, että Inka laittaa tugeeta ja Viivi tekee ripsihuoltoa. Gyyli on ainakin nyt tunnettu firma :)

        hyvässä mielessä.
        Sponssaa Suomen negatiivisimman julkissuskuvan ansainnutta ulosotto-Martinaa.
        Älkää hyvät ihmiset kantako rahojanne sinne.


    • mene näihin :)

      Hei, muistakaa kaikki vielä Hypox studio (vai mikä se nyt oli?). Sinne mennään treenaamaan ja polttamaan rasvaa :):) Kuten nähdään, nyt näistä Martinan mainostamista firmoistakin jo irvaillaan, mutta ko. firmat saavat syyttää siitä vaan erästä tyrkkyä.... Sitten oli tietenkin vielä tää Femeda tai jotain sinne päin, missä pitää käydä ultrassa, jos on raskaana. Kynsien huoltopaikkaa en nyt millään muista, vai oliko sekin Gyylissä? Ja Karhupuiston klinikalle pitää mennä tekemään mikroneulauksia ja sculptraa naamaan. :):)

      • Dr Dick

        Karhupuistossa on eläinlääkäri, onko sama paikka?


      • Hohtoanus
        Dr Dick kirjoitti:

        Karhupuistossa on eläinlääkäri, onko sama paikka?

        Koiran, tuon huonogeenisen rotweilerin, peräaukko valkaistaan siellä


      • HauHau
        Dr Dick kirjoitti:

        Karhupuistossa on eläinlääkäri, onko sama paikka?

        En yhtään ihmettele vaikka olisikin. Ainakin työn jälki on samanlaista.


    • JJ

      ENNTIEDÄ

      • >AAA<

        No mikset tiedä????


    • Gyyli Bulevardi 15

      MUSH MUSH! Gyylin Inka laittaa viidennen kerran tällä viikolla mulle mageen uuden TUGEEN!

      Siit menin sit Gyylin Viivin tuoliin laitattaa ripset. Vitsi et tuli MAGEET.

      Sit käytin auton Pezhmanin autopesulassa , kyllä pojat puunasi taas auton hyvin , , ,

      Sit vaihdan lyvy yhtiöö , kun en jaksa olla enää universalilla.

      MUSH MUSH , XO XO!

      Kivasti noi gyylin Inkan tissit tyrkyllä tossa gyylin etusivulla, mush mush!

      • Inkan ne?

        Onko tämä se Inka, joka siinä kuvassa anteliaimmin esittäytyy?
        On silti varmaan Martinalle kade hänkin.


    • Gyylin hinnat

      Naiset
      Hiustenleikkaus 45 €
      Värileikkaus lyhyt alk. 95 €
      Värileikkaus puolipitkä alk. 115 €
      Värileikkaus pitkä alk. 125 €
      Värileikkaus maxi pitkä alk. 135 €
      Pidennykset
      Tuuhennus alk. 250 €
      Täyspidennys alk. 350 €
      Miehet
      Hiustenleikkaus 30 €
      Mallinmuutos 35 €
      Värileikkaus alk.65 €
      Lapset
      Hiustenleikkaus 25 €

    • Tissit +2

      Inka on se jonka tissit on erittäin mehukkaasti tossa esillä.

      Mush mush

      • tilia talia lällälää

        Vois melkein ottaa hanskat tolle kuvalle...


    • naamarin hoitoa taas

      Meinasin revetä, kun luin Martsun uusimman blogin. Oli taas ihan sairaan hyvä päivä, autokin vaihdettiin (siis leasingauto), oli kiirettä siellä ja täällä, työtarjouksia pukkaa... Sitten kuitenkin oli TAAS kuvat, kun maattiin jälleen kerran Gyylin jakkaralla. Oli taas joku naamanhoito-operaatio menossa. Ja sitten oltiin sen jälkeen menossa jonnekin joogaamaan ja jotain muuta treeniä, en jaksanut lukea niin tarkkaan. Martinan päätyö tuntuu olevan Gyylin jakkaralla istuminen/makaaminen. Eihän mikään ihokaan kestä jatkuvaa ylihoitamista, sillä siltä tuo nyt näyttää, toi naaman hoito on mennyt jo överiksi. Tai ehkä sitä täytyy hoitaa noin hirveesti, ettei ilmat räjähdä naamarista pihalle.

    • Hate my Black Hole

      Tekevätkö peräaukon valkaisua?

      • Voi olla

        Jos on täyden palvelun tavaratalo, niin luulisi tekevän.

        Ketkähän suomalaisista kohujulkkiksista ovat jo peräaukkonsa valkaisseet?
        Ainakin amerikoissa se kuuluu jo itsestään huolehtivien jukkujen "perushygieniaan".


      • White Power Anus
        Voi olla kirjoitti:

        Jos on täyden palvelun tavaratalo, niin luulisi tekevän.

        Ketkähän suomalaisista kohujulkkiksista ovat jo peräaukkonsa valkaisseet?
        Ainakin amerikoissa se kuuluu jo itsestään huolehtivien jukkujen "perushygieniaan".

        Täytyis varmaan käydä kysymässä, että mitä maksaa peräaukon valkaisu Gyylissä. Sanois vielä, että löyty Martinan blogin kautta tällänen keskustelu, missä asiasta tiedettiin. Mahtaisko noi näyttää omansa jos niille on tehty?


    • Naama rakkuloilla

      M kertoi blogissaan käyneensä Gyylissä. Super Viivi sai Marsun hormoonirakkulaisesta naamastakin ilmeisesti ihan esittelykelpoisen.

      • WPA

        Kävikö siis peräaukon valkaisussa?


    • MikeDaMulkku

      Nyt voit seurata Inkaa myös twitterissä. Tiiä vaikka tulis jotain kuvia tisseistä tai jotain runkkukamaa...

      http://twitter.com/#!/inkagyyli

    • meterolooki

      Nyt täällä 0.8, ei mennytkään enää pakkaselle.

    • böböbö

      böö olen herra bööö bööööö bööööö

    • 4+5=?

      Ihan ilman sarvia ja hampaita sanon tämän.

      Kävin katsomassa Gyylin nettisivut. Niiden kuvien perusteella en heidän palvelujaan käyttäisi, mutta tämä nyt on ihan jokaisen oma makukysymys. Tämä firma ei ole minua varten, mutta varmasti on riittävästi heitäkin, jotka pitävät Gyylin tyttöjen tyylistä.

    • Monipuolisuutta

      Kuvissa oli myös äMmän rotikka. Olivat ilmeisesti lenkillä poikenneet?

      Vai onko gyylin inkalla tai viivillä myös koirien täyshoito? Voi viedä koiran hemmottuluun, kun itsellä on keikkaputki päällä?

    • mimik

      hahaha...voi helevetti etta olipa hauska lukea naita suomalaisten kateellisia juttuja!!!! Toivottavasti tytot ottavat vinkkia siita persausreian vailkaisusta ja tekevet viela enemman rahaa....tai pitaisko minun itse aukaista semmonen paikka etta voin kilpailla gyylin kanssa! ;D

      • hhmmmmhh?

        Tässä olikin viikon tauko noista "olette vain kateellisia" -kommenteista, mutta nyt alkoi taas. Reps! :) Mistäköhän tuo viikon tauko johtui? ;)


    • nowaywaynonono

      Jokainen täysjärkinen ihminen KIERTÄÄ TON GYYLIN YRITYKSEN KAUKAA!!!!!!!!!

    • mimik

      Tulkaa mulle vaalentaan niita peraukkoja enneku ne Gyylit rupee hakkaan siinakin rahaa...ilmoitan myohemmin infoa ku saan paperit siita koulutuksesta...ne on semmosia viisaita bisnes-naikkosia etta minun pitaa kiirehtia...lmao!!! ;)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe