KIITOS JA KUNNIA JUMALALLE...

Jumala ompi linnamme

...antoi Ainokaisen Poikansa ristinkuolemaan puolestamme!

Veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa...Herra tulee kunniassaan...
Sitten ei ole vainoa, rienausta, pilkkaa ivaa eikä muutakaan pahaa!

Meillä on mahtava tulevaisuus ikuisuudessa...IHANASSA TAIVAASSA!!!

Siitä ollaan raivoissaan herjaajien puolelta...heitä ei odota hyvä osa...
Aika alkaa käydä rienaajilla vähiin...

Jokaisen kielen tulee tunnustaman, että JEESUS KRISTUS on HERRA!!!
Jokaisen polven notkistuman Hänen edessään!!!

Tule HERRA JEESUS...Hallelujaa...

Jäädään Kalliin veren ja Jumalan Rauhan suojiin...

15

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on tie

Hallelujaa kiitos Jeesus.

On erittäin ikävää että nämä häiriköt, sen sijaan että ottaisivat evankeliumin sanan ilolla vastaan, tekevät ilkitöitään täällä päivästä toiseen.

Kovuus, armottomuus tuomitseminen ja anteeksiantamattomuus on heidän tavaramerkkinsä. Lyötyjä lyödään kuin vierasta sikaa ja syntiin langenneiden raukkojen nimiä julkaistaan koko maailman luettaviksi. Ajattelematta lainkaan tekoensa vakavia seurauksia.
      Ilo ammennetaan toisten synneistä, vahingoista ja onnettomuuksista. Näin vihollinen tekee orjansa itsensä kaltaiseksi.

Jeesukseen uskova ei iloitse kenekään vääryydestä, eikä kenenkään synneistä, eikä uskovien lankeemuksista. Olemme hyvin surullisia kun näemme mihin kurimukseen Suomen kansa muiden kansojen ohella on tottelemattomuutensa vuoksi syöksymässä. Kristinusko on hylätty, Jumala on pilkattu, eikä seurauksia tarvitse kauan odottaa.

Ei riitä sanat kertomaan kuinka kuvottavaa menoa tämä maailma nimittää viihteeksi. Uskomatonta!

• Jumala ompi linnamme

Olen samaa mieltä....
        Rienaajat palstalla tuovat esille vahingoniloisina toisten vikoja esiin...
        Saattavat monia ihmisiä suruun ja murheeseen...
        Eivät ole itse valmiita tunnustamaan ainutta oikeaa ja oikeudenmukaista Herraa Jeesusta Kristusta...Tietä Taivaan kotiin...
        Me, jotka olemme Jeesuksen omia...emme iloitse kenenkään synneistä...onnettomuuksista tai vioista....
        Perusarvot tässä yhteiskunnassa kuin myös koko maailmassa ovat aivan hukassa...
        Lyötyjä lyödään ja sorretaan olan takaa...
        Heikko-osaiset jätetään oman onnensa nojaan...
        Lapset, nuoriso ja vanhukset, jotka tarvitsisivat tukea unohdetaan...

Onneksi Herra Jeesus näkee kaiken...
        Ei tule hyvää osaa pilkkaajille ja vääryydenpuhujille...

Jeesus onneksi on köyhien ja sorrettujen tuki...jos he haluavat turvata Totuuteen.

Siunauksin....

• su

Helvetin hevosmies.

Olet lyönyt minua kun vierasta sikaa. Et ole vielä saanut ammuttua minulle kuulaa kalloon, kuin sijoille yleensä annetaan.

Älä veikkonen puhele anteeksiantamattomuudesta kun ei sinusta ole anteeksipyytäjäksi, ja itsesi sovittelijaksi. Olet sellainen uskonidiootti, että saat vain surullista aikaan tälläkin palstalla, ja luultavasti myös läheisissäsi. Ainakin heissä jota vihaat.

Minua kuvottaa, että hevosmies uskon varjolla pyytää uskonyhteisöään rukoilemaan Jeesusta, että hän antaisi Jumalalle"luvan" saattaa savon ukon elämään vitsauksia. On niin lahkolaista tapaa, että nyt sitten todella helvetin hevosmies on kohta perillä helvetissään. Taivaaseen ei ole asiaa.

Kysynkin linnarouvalta, miten on oletko rukoillut kuten rakas uskonveli pyysi.

• Jumala ompi linnamme
        su kirjoitti:

Helvetin hevosmies.

Olet lyönyt minua kun vierasta sikaa. Et ole vielä saanut ammuttua minulle kuulaa kalloon, kuin sijoille yleensä annetaan.

Älä veikkonen puhele anteeksiantamattomuudesta kun ei sinusta ole anteeksipyytäjäksi, ja itsesi sovittelijaksi. Olet sellainen uskonidiootti, että saat vain surullista aikaan tälläkin palstalla, ja luultavasti myös läheisissäsi. Ainakin heissä jota vihaat.

Minua kuvottaa, että hevosmies uskon varjolla pyytää uskonyhteisöään rukoilemaan Jeesusta, että hän antaisi Jumalalle"luvan" saattaa savon ukon elämään vitsauksia. On niin lahkolaista tapaa, että nyt sitten todella helvetin hevosmies on kohta perillä helvetissään. Taivaaseen ei ole asiaa.

Kysynkin linnarouvalta, miten on oletko rukoillut kuten rakas uskonveli pyysi.

Jokaisen tulee katsoa Totuutta silmiin...
        Miettiä todella olenko Jeesuksen oma ja menossa taivaaseen vai olenko hyljännyt totuuden eli Jeesuksen ja menossa iankaikkiseen vaivaan.
        Jumala antaa mahdollisuuksia ihmiselle tunnustaa syntinsä ja tehdä parannus ja valita HERRA JEESUS KRISTUS!
        Jokainen tutkikoon sydämensä tilaa Jumalan edessä tänäkin armonaamuna.

Siunauksin...

• "Kovuus, armottomuus tuomitseminen ja anteeksiantamattomuus on heidän tavaramerkkinsä. Lyötyjä lyödään kuin vierasta sikaa"

Erityisen mielenkiintoista ihan yhteisöpsykologisesta näkökulmasta on se, miten yhteisössänne musta muutetaan valkeaksi: tuomitseminen onkiin rakkautta, haukkuminen mitä rumimmilla ilmaisuilla onkin hellyyttä ja uskonnollinen kapeakatseisuus ja historiallinen näköalattomuus onkin uskollisuutta Jumalan sanalle. Tämä kaikki kuorrutetaan sitten historiallista kontekstia huomioon ottamattomilla raamatunselityksillä.

Kun joku sitten huomauttaa typerästä yksisilmäisyydestänne ja yrittää palauttaa todellisuuteen, ollaankin vainottuja ja ahdistettuja Kristuksen pikku lampaita.

Hauskoja vekkuleita olette.

Et taida tunnistaa itseäsi tuosta?

• Jumala ompi linnamme
        exhellari86 kirjoitti:

"Kovuus, armottomuus tuomitseminen ja anteeksiantamattomuus on heidän tavaramerkkinsä. Lyötyjä lyödään kuin vierasta sikaa"

Erityisen mielenkiintoista ihan yhteisöpsykologisesta näkökulmasta on se, miten yhteisössänne musta muutetaan valkeaksi: tuomitseminen onkiin rakkautta, haukkuminen mitä rumimmilla ilmaisuilla onkin hellyyttä ja uskonnollinen kapeakatseisuus ja historiallinen näköalattomuus onkin uskollisuutta Jumalan sanalle. Tämä kaikki kuorrutetaan sitten historiallista kontekstia huomioon ottamattomilla raamatunselityksillä.

Kun joku sitten huomauttaa typerästä yksisilmäisyydestänne ja yrittää palauttaa todellisuuteen, ollaankin vainottuja ja ahdistettuja Kristuksen pikku lampaita.

Hauskoja vekkuleita olette.

Et taida tunnistaa itseäsi tuosta?

Kylläpä tunnistan....olen näissäkin asioissa saanut Jumalan koulussa olla.
        Olen puhunut pahaa lähimmäisistäni ja tehnyt muutakin syntiä Jumalaa ja lähimmäisiäni kohtaan.

Luuletko, ettei mulla ole pokkaa katsoa itseäni peilistä, joka aamu, kun herään.
        Olen jatkuvassa Jumalan koulussa ja lujassa sellaisessa.
        Että näin...en mene seurakuntiin enää pilkattavaksi ja ylenkatsottavaksi...enkä minnekään rippituoleihin istumaan.
        Mun seurakunta alkaa omasta perheestä, kun ensin osattaisi itse käyttäytyä Herran arvon mukaan, niin sitten vasta voi muille Jeesuksesta kertoa.
        Mulla on Jumalan kanssa tilivälit selvät Herran Jeesukseni, välimieheni kautta joka hetki. Kaikki on oltava avointa ja selvää Jumalan kanssa, ei siihen muita opettajia tarvita kuin Herra Jeesus Pyhän Henkensä kautta.
        Joka päivä saan oppia virheistäni loppuun saakka.

Siunausta päivääsi...

• Jumala ompi linnamme

Nyt tulisi myös rukoilla vähäosaisille...muillekin kuin pedofiilien uhreille voimaa jaksaa eteenpäin.
      Lapsille, nuorille, vanhuksille kaikille, joilla on raskasta tulla toimeen tämän päivän kovassa kilpailuyhteiskunnassa.

Ylemmillä tahoilla tehdään päätöksiä, jotka rapauttavat muutenkin jo rapautuvaa talouttamme.
      Leipäjonot kasvavat ja lapsiperheille on raskasta tulla arjessa toimeen.
      Koko yhteiskuntamme niinkuin maailmakin on kaaoksessa.
      Sodat jylisevät siellä täällä...

Rukoillaan ihmisille Jumalan tuntemista Herrassa ja Jeesuksessa mahdollisuutta vapautua vääryyksistä...itsekkyydestä, oman kunnian, maineen ja vallantavoittelusta, ahneudesta, jotta kaikille saataisiin tasa-arvoisemmat olosuhteet ja elintaso Suomen maassa.

Jumalan Rauhaan...

• su

Miten sinä linnarouva yks kaks voit lässyttää rukoilusta vähäosaisten ja köyhien puolesta parannusta, kun sinun uskoveljesi käskee rukoilla savon ukolle onnettomuutta. Sano, mikä on uskovaisten ja varsinkin lahkolaislestadiolaisten yhtälö. Teidän rukouksienne kirjo on kyllä vuoroin saatan/asta vuoroin Jeesuksesta.

Ei pitäisi narista toisten itsekkyydestä kun itse olette uskossanne niin itsekkäitä, että arvostelu pienikin on heti helvetin tie tiedossa. Tämä maailma ei pyöri hyttysellisen lestalahkon ympärillä. Se pyörii niin kuin Jumala tahtoo.

Teidän narinanne ja tuomionne hukkuu avruuden mustaan aukkoon. Josta on suora kärrytie helevetin hevosmiehen kulkevalle tulijärven valtarielle. Turhaa huutaa teidän aina hallelujaa, se hukkuu teiudän omien syntienne myrskytuuleen. Mä oon nyt vihainen!

Teidän rukouksiltanne on pohja pois. Ei Jumala niin tyhmä ole, että ei huomaa teidän vihaa ja halveksintaa lammaskarsinan ulkopuolisia kohtaa. Teidän jos kenenkään pitäisi katso TOTUUTTA SILMIIN

• Jumala ompi linnamme

Äläpä ala taas lyötyä lyömään ja vielä naista...
      Tiedät itsekin sydämessäsi, etten ole sinulle pahaa sanaa sanonut.
      Ole jo mies sinäkin ja lopeta minun kiusaaminen ja tuo ALITUINEN RUIKUTTAMINEN JA ITKEMINEN.
      Olet jo siinä iässä, että luulisi miehen tuossa iässä ymmärtävän!!!

Siunauksin....

• hellekovaa

Ook sie ihan sekaisin ?

• Jumala ompi linnamme

Jumala antaa kirkkaan mielen Pyhän Henkensä kautta ymmärtää Jumalan Sanaa ja valppauden vastustaa sielunvihollista!

Tämän maailman viisaus on hulluus Jumalan edessä...1. Kor.3:19

Jumalan Rauhaa kaikille tänäkin armonaamuna

• v.d.e0

Niin... no tuonhan Paavali luciferilaisena sielunvihollisena tiesi hyvin!!!!

• Jumala ompi linnamme
        v.d.e0 kirjoitti:

Niin... no tuonhan Paavali luciferilaisena sielunvihollisena tiesi hyvin!!!!

No sulla pelkurilla ei ole pokkaa kirjoittaa edes yhdellä nimimerkillä...
        Mä uskaltaisin keskustella sun kanssa nokikkain, vaikka oletkin täynnä pahaa henkeä ja rienaat Jumalaa ja Jumalan lapsia...mulla on sellainen Jumala, joka on voittanut jo sielunvihollisen, ei meidän tartte ruikuttaa palstalla, eikä muita syytellä niin kuin sinä teet.

Se muuten loppuu pian sun rienailus vellihousu, luotan Jumalan tietoon Hengen kautta tässäkin asiassa.

Tee parannus, kun vielä ehdit!

• v,erl3.,ein.
        Jumala ompi linnamme kirjoitti:

No sulla pelkurilla ei ole pokkaa kirjoittaa edes yhdellä nimimerkillä...
        Mä uskaltaisin keskustella sun kanssa nokikkain, vaikka oletkin täynnä pahaa henkeä ja rienaat Jumalaa ja Jumalan lapsia...mulla on sellainen Jumala, joka on voittanut jo sielunvihollisen, ei meidän tartte ruikuttaa palstalla, eikä muita syytellä niin kuin sinä teet.

Se muuten loppuu pian sun rienailus vellihousu, luotan Jumalan tietoon Hengen kautta tässäkin asiassa.

Tee parannus, kun vielä ehdit!

Minulla on mielipiteisiini Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tuki!

Kenen sanan tuki sinulla on omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen ja raiskanneen rikollisuuden edustajana????

• Jumala ompi linnamme
        v,erl3.,ein. kirjoitti:

Minulla on mielipiteisiini Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tuki!

Kenen sanan tuki sinulla on omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen ja raiskanneen rikollisuuden edustajana????

Kaikki on avointa ja paljastettu Jumalan Hengen voimasta!

Paljastuit...häpeä...

Tee parannus....

Näkemiin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6113
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3219
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      212
      2226
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1961
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1908
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1833
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      20