Puhutaan, että Rukkilaiset ovat varusmiesten parhaimmistoa mutta onko se todella näin? Kuulemma 6kk ukoissa on paljon viisaita kuten minä.
Ovatko rukkilaiset todella parhaimmistoa?
3
1492
Vastaukset
- Battler Britton
Muistan kuulleeni sanonnan merivoimissa komeimmat, ilmavoimissa fiksuimmat ja maavoimissa useimmat.. itse palvelin ilmasotakoulussa, ja täytyy sanoa että ilmavoimien miehet yleensä ovat todellista intelligentsijaa. Ei missään maavoimien turpeenpuskijarukissa mitään älynjättiläisiä koskaan ole ollutkaan, pelkkää pomminruokaa vaan. Valtaosalla ilmavoimien varusmiehistä on hyvä koulutus, sillä eihän niihin hommiin muuten pääsisikään.
- Korpraali 11kk
Itse olin ollut 4 vuotta yliopistossa mennessäni opintojen välivuotena armeijaan.
Korpraalin natsoilla minä sieltä 11kk myöhemmin lähdin, ei tullut RUK-komennusta, ei.
Ei kyllä ollut juuri yritystäkään.
Toista oli isäni varusmiesaikana, jolloin kuulemma RUK:hon ja AUK:hon otettiin ihan järjestään kaikki ylioppilaat. - MIkä kellekin paras
Useimmat (ei montaa/ikäluokka) tohtorina armeijan käyvät lähtevät sieltä 6kk kuluttua. Kyllähän RUK kävijät varusmiehinä varmaan hyviä ovat. Eri asia sitten mikä on hyvä varusmies. Useimmiten sellainen joka rajoittaa omaehtoisen ajattelun minimiin ja tekee nopeasti ja nöyrästi mitä käsketään.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906