Joko kesälomat ovat suunnitelmissa ?

-ra

Minulla on.

64

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päiväkirja iralle

Huokaus,mites se blogi edistyy????

• ++++++9

Minullakin on jo kesälomat suunnitelmissa.

• iitu,

Minulla on vain lepoa ja lämpimästä (toivottavasti) nauttimista tiedossa, ei paljon muuta. Haluatko kertoa, mitä olet suunnitellut kesällä tekeväsi?

• suunnitelmat.

Heinäkuulle on suunnitteilla mökillä lomailua,uimista,soutelemista järvellä,onkimista,grillamista,saunomista ja löhöilyä.
        Irtiottoa arjesta ja työstä.

• 1+1

On.

• Lomalainen

Meetkö Ira Iittiin?Tai rosiskseen?

• -ra

Minullaa nuorimmainen lähtee Espanjaan kun koulu loppuu.Heinäkuussa vuokraamme mökin.Loppu kuusta lähdemme nuorimmaisen kanssa Imatran valtion hotelliin.saamme tavata sukulaisia joita aikoihin emme ole tavanneet.keskimmäisebn kanssa lähdemme kalajärvelle telttaisemaan,nustikkaan,puolukkaan,ja grillailemaan sekä uimaan ja kalaan.

• -ra

Eilen minut vietiin ambulanssilla haartmanin sairaalaan kesken työpäivän.Sydämesta puristi niin kovasti,otin 4 Nitrosumutetta muttei auttanut,haartmanissa otettiin verikokeita,ja olisi pitänyt jäädä kontrolliin ainekin viikonlopuksi,mutten voinut kun en nuorimmaista yksin voinut jättää yksin.Allekirjoitin paperin jossa otan vastuun itsestäni.irrotin letkut ja lähdin.Pyysivät maanantaina viimeksi ottamaan uudet kokeet,mutta lähden jo maanantai aamulla aikaisin sinne Iittiin.lääkkeet hain tänään,enköhän jotenkin pärjään.ellen niin sitten tilaan ambulanssin.onneksi siellä suurin osa on lepoa,keskusteluita,ja valmiit ruoat.Sanoivat jotta sydämessä on jotakin vakavampaa häiriöyä.Luotan lomareissuuni,kunhan pääsen täältä Helsingin ruuhkasta pois.Yläkertalainen alkoi jo klo 6 aamulla heittelemään jötain raskasta kuukaa lattiaan johon heräsin.Joku asukas oli laittanut alakertaan lapun heidän jatkuvasta häirinnästä ja ottavan yhteyttä isännöitsijään ja niin otan minäkin.

• kyllä pärjää

entä nuorimainen,pärjääkö hän viikon yksin???

• -ra

Solaris.lomat järjestävät RAY:n tukemin kesälomia ympäri suomea.Oma osuus on n. 100e.Hakuaikaa on vielä jäljellä.Jos jotakin kiinnostaa ?

• 14+1

Litatko linkin tähän ?

• -ra

WWW.solaris-lomat.fi Puhelinnumero 0600418 klo 9-12

• -ra
        -ra kirjoitti:

WWW.solaris-lomat.fi Puhelinnumero 0600418 klo 9-12

Soty puh.no 0600418200

• Se sun blogi????
        -ra kirjoitti:

Soty puh.no 0600418200

Lähde heti ira että kerkiit:)

• Syöpis

18.05. kuukaudeksi Espanjaan jos syöpäläinen ei muuta suunnitelmaa.

Sama koskee heinäkuun alun Muencheniä. Lennot ja hotsku ovat varattuina.

Syksy vaatii keskustelua. Vaimo haluaisi Portugaliin jokiristeilylle mutta ajankohta osuu normaalin Espanjassa luumuilumme päälle.
      Olen ehdottanut muitakin risteilyjä Espanjasta käsin mutta ei ole sopinut puoliskolleni.

• -ra

Toivotan jotta teidän lomat onnistuisivat molempien mielestä.

• 22

Paljonko tyttären matka Espanjaaan tulee maksamaan,voi kun mullakin olisi varaa kaikeen tuohon mitä sulla -ra on.

• -ra

Minulla ei ole kuin minimitoimeentulotuen verran sillä ei matkustella.lapseni saa isältään joka kuukausi rahaa jotka hän kaikki säästää ja viikko rahansa,ja niin hänellä on varaa matkustaa.Kerään ruokalaskuistani aina jonkin verran ja annan hänelle matkarahajsiEn surkuttele minun elämäni nyt vaan on näin.

• mummo.

Kuitenkin ostit aikuisella pojallesi mm. maton ja usein ostat lohta ym.kalliimpaa ruokaa.Shoppailetkin usein,olet täällä kertonut mitä kaikkea aina ostat.
      Ei minulla ole sellaiseen varaa,eläkkeeni on noin 700€/kk.
      Asun vuokralla ,asumistuen saan,silti maksan itse noin 300€/kk.

Tulen toimeen suht.hyvinkin, asun yksin,lohta ostan korkeintaan kerran kuukaudessa ,syön terveellisesti,laitan ruokaa kerralla paljon,osan pakastan.
      Vaatteita ei tässä iässä enää tarvitse ostaa,lähinnä ' arkkurahojani ' pyrin säästämään.
      Lapsenlapsilleni annan aikaa,en rahaa,hoidan heitä usein omaksi ilokseni.

• -ra

Lohta ostaan pakkaseen 2kg aina kun se on tarjouksessa 5e/kg muuten en sitä ostaisikaan.Säästän kaikissa omissa menoissa,ja halua ilahduttaa jokaista lastani vuorotellen,kun kiertelen kaupungillalöydän aina jotain edukkista,Itse en ole kampaajallakaan kaynyt moneen kymmeneen vuoteen,leikkaan itse polkkatukkani.,Meikkejä en käytä,vaatteeni saan tai ostan kirppikseltä.

• mummo.

No niin,mutta miksi sitten usein valitat? Olethan sinäkin suht.hyvin toimeentuleva.

• Eero K.

Voiko loimulohta pakastaa,säilyykö hyvin?Entä savulohi,niitähän ostat aika usein,harvoin saanee savu-tai loimulohen tarjouksena 5€.kilo,en ole nähnyt.Tuore lohi on usein tarjouksessa.

• -ra

Savulohta en osta koskaan,loimulohta n. 2/krt vuodessa palasen nuorimmaiselle.Lohesta laitan lohikiusausta,ym,Kilon lohestakin saa monen päivänruoan,lohikeittokin on todella herkullista.

• irrotin letkut ja lä

oi oi,olet kertonut että tytölläsi ei ole mitään tekemistä isänsä kanssa,he eivät edes tapaa koskaan,olet myös kertonut että ette ota vastaan mitään isältä ja nyt taas näin???missä tämä tyttö nyt sitten asuukaan,se on se tosi asia ja eiköhän tämä perhe maksa hänen matkansa.ollaan totuudessa,taas kerran.

• -ra

Olemme käyneet tapaamassa hänen isäänsä,sanoin hänelle etten halua mitään rahaa jotta pärjäämme omillamme ja emme sen vuoksi ole tulleet.Hänen isänsä on vaan siitä lähtien lähettänyt postia ja rahaa tyttärelle.Hän säästää ne kaikki ja on mistä ottaa jos jotain haluaa.On hyvä asia jotta hän osaa säästää rahaa. Lomalla käymme taas tapaamassa hänen isäänsä.On tyttären oma asia milloin haluaa isäänsä tavata.Jo pienestä pitäen olen kertonut hänen isästään kaiken.

• -ra

Huomenna vappuaatto,Hyvää vappua jokaiselle.

• IkiMuori

Glada vappen klara vappen.

• vappu..
        IkiMuori kirjoitti:

Glada vappen, kraana vatten!

• Syöpis
        IkiMuori kirjoitti:

Kielivirtuoosille.
        Unohtui jatko.

Bara vatten, hela natten!

• Syöpis

> VAIN -ra:lle!
      Entä loppuvuotesi?

Minulla on suunniteltu mutta ei vielä varattu.

Syksy Espanjassa.

Marras- joulukuun vaihde Wiesbadenin jolumarkkinoilla.

Jouluviikko Kalev Spa:ssa.

Jos syöpäläinen ei toisin päätä.

• -ra

Syksyllä lähden Iittiin todennäköisesti työporukan kanssa.Tallinan risteilyä olemme ajatelleet nuorimmaisen kanssa,Syksyllä aloitan työväen opistossa jonkun mielenkiintoisen kurssin.Mikäli terveenä pysyn,tämä syöpä kun on sellainen haamu rinnalla vaikkei edes uusisikaan,niin aina välillä tulee mieleen miten elämä sitten jatkuu,mutta turha sitä on ennenaikaa murehtia,tänään olen terve,huomisesta en tiedä.Vappua vietän kotona ei tee mieli mennä örveltelijöitä seuraamaan.Hyvää vappua nyt jokaiselle,aurinkokin hellii aattoa aineskin.

• Espanajan kurssilain
        -ra kirjoitti:

Syksyllä lähden Iittiin todennäköisesti työporukan kanssa.Tallinan risteilyä olemme ajatelleet nuorimmaisen kanssa,Syksyllä aloitan työväen opistossa jonkun mielenkiintoisen kurssin.Mikäli terveenä pysyn,tämä syöpä kun on sellainen haamu rinnalla vaikkei edes uusisikaan,niin aina välillä tulee mieleen miten elämä sitten jatkuu,mutta turha sitä on ennenaikaa murehtia,tänään olen terve,huomisesta en tiedä.Vappua vietän kotona ei tee mieli mennä örveltelijöitä seuraamaan.Hyvää vappua nyt jokaiselle,aurinkokin hellii aattoa aineskin.

Onko espanjan kurssi loppunut,saiko hyvät arvosanat?

• claudia.c

Kotona ollaan, käydään korkeasaaressa ja kyläillään tänä kesänä täällä suomessa.
      Odotan sitä aikaa kun lapsen/nuoren koulut loppuu, saamme nukkua pitkään, se on jo lomaa kun saa vaan olla vaikka mitään suunnitelmaa, mennä minne päivän mittaan tuntuu.
      Ahdistaisi jokin odotettu lomatapa. Perhe voi viettää sitä laatuaaikaa ihan tässä kotonakin, nyt innostuin ompelemaan taas ja lapset sai jämäpaloja joista ne askartelee omia juttujaan.
      Meillä on nyt sellainen prinsessabuumi, nuorimmat tytöt kerää kaikkea prinsessa tavaraa ja minä olen ommellut heille viitat ja hatut.

• -ra

Se onkin parasta kun saa olla yhdessä läheistensä kanssa ja jotta minnekkään ei ole kiire.

• -ra

Jo toukokuu,ja kevät puhkeaa kukkaan.

• IkiMuori

Aivan. Kukkapenkissä kukat nostavat jo päätään mullasta, pensaiden silmut pullottavat jo. Odotan kesän puhkeamista kukkaan.

• Alma Ananas

Juu ja kuukauden päästä on kesäkuu, sitten heinäkuu, elokuu

• -ra

Vähän kun ilmat lämpeävät voi talviturkin jo heittää pois.

• töitä teen ja lomail

Kuka maksaa lapsesi elannon? Valtio? Isä? Sossu?

• -ra

Minä maksan,ja isältään tytär saa käyttörahaa 2 kertaa viikossa.Kukas sinun lapsesi kulut maksavat sossutko

• en elätä yksin.

Olen eronnut puolisostani,4.vuotias poika asuu minun luonani ja pojan isä maksaa joka kuukausi hänelle määrätyn elatusmaksun.

• Jaksamista
        en elätä yksin. kirjoitti:

Olen eronnut puolisostani,4.vuotias poika asuu minun luonani ja pojan isä maksaa joka kuukausi hänelle määrätyn elatusmaksun.

Sinun asiasi on kunnossa, mitä koskee yllämainittihin kommentteihin. Jaksamista sinulle, " en elätä yksin"! Tulethan joskus kirjoitamaan tuntemuksiasi, olipa mitä tahansa. Missä vaiheessa syövänhoidossa olet?

• Soskuhan se

Kerro vain totuus,tottaki lapsesi täyden elatusmaksun joka kk,kuten kaikki muutkin alaikäiset joiden vanhemat eivät tule toimeen toistensa kanssa.Elikkä valtio maksaa vai sossuko?

• kokemusta on.

Jos isä ei suostu vapaaehtoisesti maksamaan alakäisen lapsensa elatus maksua,se ulosmitataan hänen palkastaan.
      Jos isä on työtön eikä hänellä ole varaa maksaa lapselle elatusmaksua niin sitten kunta maksaa lapsen äidille elatus maksun.
      Tietenkin sama toisin päin,mikäli isä on lapsen huoltaja,silloin äiti maksaa elatusmaksun ja jollei siihen pysty,maksaa sen kunta.
      Tämä on lakisääteinen eikä siihen vaikuta huoltajan mielipide.

• Tsemppiä kaikille!

Kyse on siitä, että aiemmin ira¤ alias -ira on väitännyt, ettei hän huolinnut mitään nuorimmaisen lapsensa isältä. Joku vaan muisti vanhoista iran jutuista, onhan -ra roikkunut tässä palstassa vuodesta 2007 lähtien. Arkistosta löytyy ira¤n juttuja.
      Niin, ihmetellään miten hän jaksaa roikkua tuttuna nimimerkkinä, täysin toipuneena syöpäpotilaana. Blogi olisi -ralle erittäin sopiva, joten täynnä tsemppiä hänelle jotta hän perustaisi sen.

• Hassua

Moni muukin "roikkuu tässä palstassa" vaikka käyttää aina eri nikkiä. Kivaa että joku "roikkuu", vai mitä :). On jotain jatkuvuutta ja pysyvyyttä.

• -ra

No todellakin en pyydä hänen is'ltään centtiäkään.On hänen asia kun lähettää tyttärelleni rahaa.Sossuille en isän nimeä sano tekivätpä mitä tahansa.

• -ra

Muuten mitä tänne kuuluu nistä kukakin saa lapselleen rahat.Yhtävyvin voisi kysyä moniko nainen elää miehensä palkalla ei olemalla kotiapulainen ja sängyn lämmittäjänä ?

• Ei soussu kyllä soss

Totuus,sinun ei tarvitse pyytää se tulee pyytämättäkin,jos lapsesi asuu luonasi? Tässä asian pointti iran kannalta,missä tyttö asuu? Sinne menee rahatkin! "sossuille en isän nimeä sano"??? Miksi sitä sinne menisit sanomaan,kun et kerran sielä edes asioi,vai kuinka se olikaan?Valheilla on lyhyet jäljet....taas puhuit itsesi pussiin:(

• 13*7

Vinkki,laita kone kiinni ja mene 10 km lenkille miettimään uusia valheita.

• -ra
        13*7 kirjoitti:

Vinkki,laita kone kiinni ja mene 10 km lenkille miettimään uusia valheita.

Lastensuojelussa kävin vähän tyttären syntymän jälkeen.En siellä suostunut sanomaan isän nimeä,se ei ole kun kirkonkirjoissa.Sossu jutuissa on myöskin pariskuntia jotka elävät pelkästään sossun rahoilla.Yhtaiskunnassa melkein jokainen saa jonkin laista tukea,ja esim. kirjastot ja julkine liikenne ym, maksetaan verorahoilla.Samoin moni muu,katuvalaistukset,terveydenhuolto esim.sairaala laskut,vain pienen osan potilaat joutuvat maksamaan joten se siitä.

• Olenkohan minä se

Tiedätkö itse kuka on lapsesi isä? Olet tosi hauska tyyppi täällä ja juttua riittää koko ajan:)

• -ra

Tottakai tiedän.Tiedätkö sinä.Kukaan miehistä ei voi olla varma jotta kyseessä on oma lapsi,jollei DNA:ta otata lapsesta ja isästä,joten se siitä ivaamisesta

• SOS ja oso

No meillä ei ole koskaan ollut tarvetta moiseen testiin.Olemme uskovaisia ja luotamme toisiimme ja rakkauteemme.

• -ra

Kuinka moni muu tietää oikean isän,kun syrjähyppyjä harjoitellaan ?

• Ärsyyntynyt

:)) MEILLÄ ei ole tarvetta, oletkjo varma jotta puolisollasi ei ole. Entäpä jos on ja sinä tiedät siitä viimeksi ;)?Ei uskovaisuus tee sinusta yhtään sen puhtaampaa pulmusta, homot ne on uskovaisillakin ja muut inhimilliset puutteet, tämä on nähty.

• Hyppyjen hyppy
        -ra kirjoitti:

Kuinka moni muu tietää oikean isän,kun syrjähyppyjä harjoitellaan ?

Kerrotko ihan vain itsestäsi nyt?

• Sitrtorin asiakas

Siis sitäkin harrastat,muuten et tietäisi,hyi hyi.Ja keidän kanssa.Kauppiaasi?

• 18+1

Sinäkö harjoittelit syrjähyppyjä,vai mitä nyt tarkoitat? .

• Ei hypitytä

Näin käsitin myös,ira teki hyppyjä ja sitten tehtiin testi,ei sen kummempaa.Ei kai kukaan mies usko mitä vain,kun nainen tollai tekee.Kirjoittelet niin paljon näistä asioista ira,joten tunnut olevan oikea ammattilainen ,kun kaiken näin tarkkaan teidät.

• -ra

Sory vaan.Väärin arvattu.15 vuoteen minulla ei oleollut miesystävää ei edes yhden yön.En tarvitse.On helpompaa elää yksin ja lapsien kanssa,Sänkypuuhat eivät voisi vähempää kiinnostaa.Ystävien avioliitoissa melkein jokainen on käynyt vieraissa niin naiset kun miehetkin,joten se siitä suuresta rakkaudesta.Aviopuolisot eivät vain saa tietää kun viimeisenä kun joku vahingossa möläyttää.

• -ra

Kaada itsellesi vaan.Unohda minut etsi joku toinen morkattava

• Älä puhu pahaa

Ystäviesi avioliitoissa...oletko ollut itse tekijä kun näin hyvin tiedät? Ja möläytit,huono juttu.Älä puhu pahaa ystävistäsi,tai vaihda ystäväpiiriäsi.

• Kesälomalle taas

Meillä suunnitellan pomon kanssa vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe