Olenkohan yksin ongelmani kanssa..
Nimittäin..
Mieleni tekis kovasti nuolla miehen peppua, mutta oma ukko ei siihen suostu..
Onko muilla naisilla vastaavaa ongelmaa?
Miehen nuoleminen
23
5074
Vastaukset
Erikoinen mies sinulla, kyllä suurin osa miehistä haluaisi tuollaista..
- pv-n78
Haluaako todella suurin osa?!? Itse olen törmännyt vain yhteen, joka ei sekään antanut nuolla mutta sormella sain hyväillä pepun sisältä suihinottaessa. Muut sitävastoin ovat olleet sitä mieltä, että tuollainen on "homojen hommaa" :-P
Itse kyllä voisin tehdä sitä miehelle, tykkäänhän siitä itsekin ja tiedän miten hyvältä se tuntuu :) - Nana87^-^
Haluaako todella? En oo vielä törmännyt sellaiseen.. :/
- jännäkakka.....
pv-n78 kirjoitti:
Haluaako todella suurin osa?!? Itse olen törmännyt vain yhteen, joka ei sekään antanut nuolla mutta sormella sain hyväillä pepun sisältä suihinottaessa. Muut sitävastoin ovat olleet sitä mieltä, että tuollainen on "homojen hommaa" :-P
Itse kyllä voisin tehdä sitä miehelle, tykkäänhän siitä itsekin ja tiedän miten hyvältä se tuntuu :)Allekirjoittanut arastelisi kyllä hieman... siis sinänsä voisi tuntua hyvältä, mutta vaatisi hieman yritystä että voisi rentoutua ja nauttia, kun epäilyttää että kuinka puhtaaksi paikat on saanut..
- Lyyli50
pv-n78 kirjoitti:
Itse kyllä voisin tehdä sitä miehelle, tykkäänhän siitä itsekin ja tiedän miten hyvältä se tuntuu :)Kyllä nuoren miehen/pojan voi nuolla jos antaa tyontää dildoa peppuunsa. On kiva katsella kun työntää isoa sauvaa nuorren pyllyyn että valittaa. Kyllä sinnekkin saa aika ison sauvan työnnettyä kun haluu.
Lyyli50 kirjoitti:
Kyllä nuoren miehen/pojan voi nuolla jos antaa tyontää dildoa peppuunsa. On kiva katsella kun työntää isoa sauvaa nuorren pyllyyn että valittaa. Kyllä sinnekkin saa aika ison sauvan työnnettyä kun haluu.
Mistä Lyylin voisi löytää ??
- ex-neitsyt
Lyyli50 kirjoitti:
Kyllä nuoren miehen/pojan voi nuolla jos antaa tyontää dildoa peppuunsa. On kiva katsella kun työntää isoa sauvaa nuorren pyllyyn että valittaa. Kyllä sinnekkin saa aika ison sauvan työnnettyä kun haluu.
25/6 oli sauvan mitat jolla minut "korkattiin", sattui aluksi mutta sitten alkoi "lämpö" levitä ja mahtava orkku kun kalu sai imuhoitoa samaan aikaan.
- play for two
Nana87^-^ kirjoitti:
Haluaako todella? En oo vielä törmännyt sellaiseen.. :/
m29. Minua ei ole nuoltu anaalista, mutta olen nuollut naisen anaalia.
Ajatus on aika kutkuttava, mutta olen niin vanhoillinen, että minun on vaikea suhtautua ajatukseen jos kiltti tyttö kyseessä. Kunnollisuutta tulee vaalia.
Se olisi jännintä ja hauskinta kun nainen tekee sen ihan oma aloitteisesti. Ja jos tietää että seksuaaliset jutut ja oudot mieltymykset eivät voi tuota naista vahingoittaa, vaan pikemminkin päinvastoin nainen nauttii tuhmista jutuista ja haluaa niitä ilman mitään muuta syytä. Ja nainen tietää mitä tekee, eikä häntä ole siihen johdateltu arveluttavasti ja voi jotenkin luottaa että aiheesta ei nouse jälkeenpäin sydäntäraastavia itkupurkauksia tai sitäkään että nuolemista seuraavana päivänä nainen aamukahvipöydässä nuoleksii suklaakeksejä kieli ruskeana ja nauttii aiheuttamastaan hämmennyksestä.
Seksuaaliset halut, himot ja kokeilut tulee tulla sydämestä, kaikkia kunnioittaen, aiheuttamatta myötähäpeää puolin tai toisin.
Sen lisäksi parhaimmillaan nainen tiedostaa ja reaalisesti ymmärtää seksuaalisuutensa ja osaa sitä peilata yleisiin käsityksiin ja kun kyseessä tämmöinen anaalia nuoleskeleva nainen, ni kokisin luontevana ja aika tärkeänäkin, että nainen henkisellä tasolla myöntää olevansa kaikesta huolimatta seksin suhteen aikamoinen "pahis" "tuhma" "outo" tai mitä sitten onkaan. Eikä sitä tartte ääneen kertoa, vaan olemuksellaan, itsevarmuudellaan ja teoillaan tuo sen kohteliaasti selväksi ja esille.
Aika harvat naiset tykkää nuoleskella miehen anaalia, se on ehkä toisinpäin yleisempää, että mies naista. ja sekin on aika harvinaista.
Kun nainen myöntää ajatuksen tasolla että hän on jotakin seuraavasta seksinsuhteen:
nainen on
a)herkkuperse = tykkää herkutella seksuaalisuudellaan ja on perso haluilleen. Tykkää nuolla vaikkapa miehen anaalia ja viipyillä aiheessa. Tietää et eihän se ehkä saata maailman fiksuinta olla, mutta niin kivaa. Kenties hänelle sopii myös toisinpäin ja kernaasti tuo oman anaalinsa tarjolle nuoltavaksi ja tykkää, tykkää, tykkää kaikesta kivasta ja osaa käsitellä niitä tunteita ja haluja. Saa haluamansa oveluudella viekkaudella ja ties miten.
b)hutsu = nainen jolle käy kaikki mikä ei kohtuuttomasti satu. Hänen omaa pyllyään saa panna, nuolla ja läiskiä. Kaikki tuntuu kivalta ja kaikessa kiihkeässä tiimellyksessä nainen iskee kyntensä miehen pakaroihin ja hänen kieltään ei saa pois litkimästä anaalia. Vahvatahtoinen nainen jonka on annettava tehdä mitä hän haluaa, ni sit saa itsekin tehdä hänelle lähes mitä haluaa ja kaikki on niin tyytyväisiä
c)jotain muuta vastaavaa.
Miehen anaalin nuoleminen ei ole niitä kilteimpien tyttöjen hommia? Ja olisi mielestäni kiusallista tehdä sitä haavoittuvaisen neitosen kanssa.
Jos mies ei siitä pidä ni se on voi voi... en tiedä ratkaisua. Mut ei mies siihen kuole, eikä se satu, joten sitä voi myös yrittää tehdä lupaa kysymättä ja välttämättä kiusallista tilannetta kun kumppani ei tiedä mitä toinen haluaa kun hän on epäröivän oloinen.
Minä en kysynyt naiselta lupaa anaalin nuolemiseen, eikä hän tehnyt siitä mitään numeroa. Luotin vaistooni, että tämä nainen tykkää tällaisesta. Hän uskalsi antaa viitteitä seksuaalisesta luonteestaan ja osasin tulkita ne oikean suuntaisesti. Myöhemmin hän toivoi että laittaisin kalun kakkoseen. Hän on niitä tyttöjä. Aidosti koko sydämellään, kunnes toisin päättää.
Joskus asioista puhuminen voisi mutkistaa asioiden kulkua, hyvä kehonkieli kertoo paljon ja ehkäpä suurin vastuu on sillä joka on se "poikkeava" se joka kaipaa eniten sitä vaikkapa tässä tapauksessa kakkosta. Kumppani peesailee ja katsoo että tarttuuko hän tässä tapauksessa neidon tarjoamaan tilaisuuteen. Itse en ollut uska todeksi, kunnes huomasin nuolevani nuoren kiihkeän lähihoitajan anaalia. Naisen joka työnsä puolesta tietää peppuseksin kaikki vaarat, ja siksi onkin niin hiton hyvä juuri anaaliasioissa.
Jokainen tyylillään, tässä minun kokemukseni. Tuo nainen ei nuollut anaalia, mut en sitä kehdannut hänelle tarjoillakaan, mut jos oisin kovasti halunnut, oisin varmaan tarjonnut. Tarjosihan hänkin omaansa. ja tartuin tilaisuuteen. ei siinä suuria keskusteluja käyty ja hyvässä yhteishengessä, vaikka olisin kieltäytynyt, ni tuskinpa hän olisi loukkaantunut. Mitä loukkaantumista olisi jos en tykkäisi nuolla ja panna jonkun muija ryppyreikää? Hän olisi tarjonnut jotakin muuta? tai ymmärtänyt että ehkä olen kipeä, ehkä olen kyvytön ja sitten hän olisi hoitanut minua.
Ihailen hänen rohkeuttaan olla kunnollinen, ryhdikäs nainen, joka saa mitä haluaa, ketään loukkaamatta.
- fgfh
En kyllä usko, että suurin osa miehistä haluaa tuota.. ovat vielä säikympiä pyllynsä suhteen kuin naiset..
- mmmmm27
Huhhuh, voi kunpa löytäisinkin moisen naisen jostain. Tekisi minusta erittäin onnellisen miehen! :)
- Nana87^-^
mmmmm27, kyllä meitä tällaisia naisia on olemassa.. (:
- omansa löytänyt
Nana87^-^ kirjoitti:
mmmmm27, kyllä meitä tällaisia naisia on olemassa.. (:
Onneksi on. On mahtava tunne kun nainen avaa pakarat ja aloittaa nuolemisen, työntää kieltä sisään ja "panee". Sitten sormella, sormilla, sauvalla ja lopuksi strapilla. On kiva kuulla se pieni kiuskaus naiselta: "tänä iltana olet minun narttu".
- pv-n78
Kyllähän meitä löytyy, täällä olisi esimerkiksi yksi estoton ja kuuma pakkaus Pirkanmaalta, joka tykkäisi nuolla ja olla nuoltavana ;) Kaikkea muuta tietty lisäksi.
pv-n78 kirjoitti:
Kyllähän meitä löytyy, täällä olisi esimerkiksi yksi estoton ja kuuma pakkaus Pirkanmaalta, joka tykkäisi nuolla ja olla nuoltavana ;) Kaikkea muuta tietty lisäksi.
Kutkuttava ajatus :d
- pv-n78
Naughty_Man kirjoitti:
Kutkuttava ajatus :d
Mikä estää? ;) Kuinka tuhma mies sinä loppujen lopuksi oletkaan? Tässä olisi haastetta ;)
- m37/08
Kyllä osa naisistakin tykkää kun sormettaa kumpaakin reikää yhtaikaa ja samalla nuolee:)
- nuori
Kyllä kun löytyisi 20v eroottinen blondityttö nuolemaan peppua, niin kyllä ois nautinto, vois tehhä myös tytölle!! Itse olen 23.
- Inkoon Tomppa
Mua saa nuolla !
- kjiaaaa
Hyi helvet.i! Miten joku voi haluta nuolla jonkun peppureikää? Siellä on kasa bakteereja paskomisen jäljiltä. Miehesi on tervejärkinen ja tajuaa sen. Joitain sit kiihottaa paskareikien kopelointi ja imuttelu, YÖK. vastenmielistä.
- tku87
pv-n78 miten suhun saa otettua yhteyttä, minä ainakin nauttisin pepun nuolemisesta molemmin päin
- aquamister
Ei kai nyt kaikki miehet siitä pidä ,eihän kaikki naisetkaan pidä. Yllättävän harva itseasiassa pyytää pepun nuolemista , ikävä kyllä. Jos henk.koht hygienia on kunnossa niin ei se perse paskalle maistu, no joskus vähän mutta sopivassa mielentilassa ei se haittaa. Maistuuhan tussu, kyrpä, suu ja iho joskus pahalle ja silti niitä voidaan nuolla ja suukottaa .Ihmeen rajoittunutta porukkaa täälllä on.
- on meitä monenlaisia
hyi hel-vetti! :DD on se varmaan ihanata maistella paskaa
Tuollaisen naisen kun löytäisi... Jostain syystä omalle vaimolle kaikki peppuun liittyvä on iso ei-ei :( Itse taas olen erittäin innoissani lähes kaikesta peppuun liittyvästä :D
Jos siis alkuperäisen kirjoittajan kaltaisia naisia löytyy PK-seudulta, niin saa ottaa yhteyttä ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944