Hotelli Jantra 6-13.8.2012?

tytöt94

Onko ketään lähössä hotelli Jantraan 6-13.8 viikoks? Ollaan tyttöjen kesken lähössä sinne :D Tietääkö kukaan missä baareissa on paras meno ja halvimmat/hyvät juomat? entä paljon taksit suunnnilleen baareihin ja takas maksaa? :D odetataan matkaa jo innolla

50

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToThe Bulgaria

      Meitä on lähdössä jätkäporukka kans elokuussa viikoks mut just seuraaks viioks kun te :D Hotellina on Hotel Diamond. Täällä kans matkaa jo odotellaan ja oon kuullu et aika halpaa on ympäriinsä :)

      • tytöt94

        voi vitsi :( varatkaa viikkoo aikasemmin nii nähää ;D


    • gesa12345

      Hotelli Jantrasta pääsee kävellen keskustaan n. 10 minuutin matka kukkaiskadulle, joka on siis keskuskatu. Baareja ja yökerhoja on kyllä matkan varrella. Baareja on niin monta, että teillä ei viikko riitä taatusti kaikkien koluamiseen, mutta suurimmat yökerhot on Den Glade Viking ja Lazur. Kannattaa hyödyntää youtube sieltä hakemalla näkee kyllä minkälaista meno on tiedossa ylipäätänsäkkin sunnylla.

      • tytöt94

        joo, just katteltiinkin niitä :) hyvältä näytti. Kuultiin että shoppailu on halvempaa kaupungeissa, eli kumpi olis parempi vaihtoehto burgas vai nessebar? :D


    • gesa12345

      Itse menisin Bourgasiin. Busseja kulkee tiheästi

    • joopajoo

      ei herranjumala nyt ei kuulosta hyvältä! kuhan ei päättys huonosti!

    • hj,nijj

      Bourgasissa käynti päivisin on turvallista kun osaa pitää silmänsä auki.

    • wiking89

      Ollaa muutaman kaverin kanssa lähössä kyseisellä viikolla Sunnylle. Hotelli on vielä auki. Kyllä se Den Glade Viking on ihan OK mesta vetää. Suosittelen muutamana iltana pub trolli tai beach party tai joku muu vastaava tapahtuma. Kyllähän toi Jantra vähän sivussa on tosta ihan ydin alueesta noin 1,5km, mutta kyllä mielummin kävelisin kun käyttäisin taksia.

      Nähdään Bullissa.

    • tytöt94

      Siellä sitte nähää ;p wiking89.

      • wiking89

        Nähdään. Kannattaa jo alkaa harjottelemaan dokaamis kestävyyttä, että ei kunto lopu h-hetkellä.


    • tytöt94

      joo alotetaan jo huomen ja katotaan kui pitkälle päätää :D

    • Cte&Ess

      Juup me lähdetään 7-14.8 ja sama Jantra, joten aulabaarissa nähdään :)

    • tytöt94

      :D

      • tytöt94

        Niin ketkä te ? Eli naisia vai miehiä ja minkä ikäisiä? :)


      • Cte&Ess
        tytöt94 kirjoitti:

        Niin ketkä te ? Eli naisia vai miehiä ja minkä ikäisiä? :)

        Me eli mä M37 ja 2x tsiks 29/27 :)
        Löytyy jostain missä paistaa aurinko h u o l e l l a ja yöt varmaan Lazur.... aamulla ei luvata näkyä missään.

        Cte&Ess


    • sunnyb

      Lazur oli huippu, ja se on lähempänä jantraa kuin tuo yllä mainittu den glade viking, joka kyl kans hyvä menomesta:D

    • mapeee

      Sama hotelli ja sama aika! :D

    • erittäinhumalaiset

      meitäki on kolme likkaa tulos jantraa 7.8-14.8:) allasbaari nähään :) !

    • mistertampere

      Meitä lähtee pari 20v kundia kans 6.8, hotellina Amaris

    • poikat

      7.8 Jantra.. Homonnäköset pojanklopit, aulabaarista löytää puolet viikon ajasta! :D

      • jullimulli

        jepaa 7.8 lähös kans jantaraan hotelli on tosi jees oltiin 3 vuotta sit kyseises hotellis. allasbaari hyvä


      • aasdadas
        jullimulli kirjoitti:

        jepaa 7.8 lähös kans jantaraan hotelli on tosi jees oltiin 3 vuotta sit kyseises hotellis. allasbaari hyvä

        Millast porukkaa tuloos ja mist päi suomee ?


    • poikat

      Missä hintaluokassa alkoholi siel pyörii, julli?

    • jullimulli

      Viimme vuonna olilitran paikallinen Flirtti vodka n 7e eli halapaa on jägermaister n15e litra

    • jaaaajaaaa

      Sunny beachin sisäl taksit kuulemma maksaa n.10e suunta.. Tullaan 7.8 kans samaiseen paikkaan.. Aulabaarissa tavataan!

      • kuumu

        taitaa olla jantra suomalaisia täynnä 7.8-14.8 välisenä aikana !! Saadaan kunnon Bileet


    • 20&20

      Pahennusta!!

    • **Party**

      Täältä kans lähössä jantraan 4 tyttöä. Saadaan täl porukal kyl aikamoiset bileet pystyyn :)

    • jebajoba

      Kyllä,kyllä. Täältä lähössä kahden hengen äijäpoppoo Jantraan 6.8.
      Allasbaarista meidätkin tavoittaa ;)

      • höpö

        täälä kans tulossa 40 vetreä hauskan pitäjä!! POHOJANMAALTA


      • öyläään
        höpö kirjoitti:

        täälä kans tulossa 40 vetreä hauskan pitäjä!! POHOJANMAALTA

        Eli näyttää olevan koko jantra täynnä suomalaisia.....on se hyvä että vähän vanhempaakin porukkaa näyttää olevan tulossa jantraan mellastamaan tai siis lazuriin!! muistakaa että torstainan on la bamba raflassa suomalainen karaoke ilta.. sinne siis joukolla jouko on meidän hevoonen!!(ainakin muina vuosina ollu torstai ja hauskaa on ollut)


    • Cte&Ess

      Pitääkö laittaa joku " I Support Suomi24" -paita päälle allasbaariin :D :D

    • 20 & 20

      Voin olla porukan kerääjä.. Huudan tuhannen turvat suomi24 ! ja heitän helikopteria. eli siis perus kännitouhua! :d

    • dartkeitto

      Joku nokkela vois tehdä feisbuukkii yhteisön ja linkittää tähä !

    • 18x3

      ^ toi olî kyl fiksu veto!:) kuka jaksais sen tehä:o

    • 18x3

      ja hey! jos porukka jaksaa ni tullaa tyttöjen kans 7.8 sinne, ni oottakaa klo 00.00 asti meit ni lähetää yhtä matkaa :) !

    • tamepepreprep

      no soot hölmö! :d Ohan siin viikko aikaa dokail! ja ku baarit on kuuteen auki, niin ei siinä liene kiire olevan.. Ja me ollaan teijän seurana! Ja sähän sen tietenkin teet! :d

    • 18x3

      en lähe tekemää xD en mä semmost osais ees tehä:) itse voisit tehä ;D ja aattelin vaa et jaksaakoha porukka oottaa tuikituntemattomii siel allas baaris nii myöhäsee asti:)

    • fb kikkailija
    • 956

      jee matka lähestyy parin viikon odotus vielä! jantrassa taitaa kuulua laulu... olen suomalainen tai olen viikon ollut tiettömällä tiellä.. ei muutaku bileet pystyyn

    • tytöt94

      kiva ku sinne lähtee porukkaa suomesta näin paljon!! tasan 2 viikkoo ja bileet pystyy, näkyillään ;D

      • 364

        voi olla ettei puoletkaan tänne kirjottavista ole tulossa


      • gsga
        364 kirjoitti:

        voi olla ettei puoletkaan tänne kirjottavista ole tulossa

        Voi pitää paikkansakkin, mutta itse olen jantrassa ollut ja sinne kyllä tulee yleensä se 20-30 suomalaista joka "saapumis erässä" :)


    • yoyo96

      Moikka ! oltais kaverin kans lähössä ens kesän lopulla kyseiseen jantra hotelliin mutta muo ainaki vielä mietityttää toi hotellin laatu :D tai okei meki tod näkösesti vaa nukutaa hotellis joten en mitää luksusta vaadikkaa MUTTA SILTI kertokaa mulle kannattaako jantraa mennä? ja muitaki matka vinkkei SB kehiin ;)

      • NB89

        Me olemme menossa jätkä porukalla 20.08.2014 hotelli jantraan. Onko ketään muita tulossa?


    • Jantrasta

      Jantra on laadullisesti hyvä 3 tähden hotelli mutta nuorisolle tiedoksi että yövieraan tuoni maksaa 40 levaa per henkilö

    • moro98

      Onks mirrit vielä lähdössä?

    • mirri95

      tääl kaks hulluu partymirrii matkalla sunnybeachille elokuun lopussa ;)

    • palomiehet90

      Mites saiskos tytöt94 vähän piparin reunaa kun ollaan samaan aikaan reissussa...hotel Barceló Royal Beach....letkua riittää.

      • Jouni Yli-Jaskari

        Muuten hyvä mutta taisivat olla 2 vuotta sitten reissussa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe