pesuloita varkaudessa

päiväpeiton pesu

oliskohan täällä jossain sellaisia pesuloita, johon vois viedä pesuun painavan ison päiväpeiton ?ja pesu suht edulliseen hintaan, kun kotikoneeseen en viitsi tuota laittaa kun painaa niin paljon et voi olla et kone ei kestä sitä.

22

5935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matto222222

Savontiellä Apteekin vieressä on yksi pesula, joka voi pestä myös mattoja. Kysyppä sieltä.

• Suosittelenpa

Minä olen mattoja pesettänyt juuri tuossa savontien pesulassa. Puhdasta tulee ja ei tainnut olla hirveen hintaistakaan, kun ei ole jäänyt hinta mieleen. Siellä näytti olevan paljon sänkyvaatteita pesetettävänä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• saipotta "silmässä"

Nyt mainostetaan jo pesuloita täällä.
      Jos osaat tulla tänne kirjoittelemaan, osaat varmaan googlettaakin.

• MTV3

Ihme nipottaja jostai olemattomasta avun kyselystä

• Google..
        MTV3 kirjoitti:

..ei osaa kertoa käyttäjäkokemuksia. Välttämättä.

• Google..
        MTV3 kirjoitti:

..ei osaa kertoa käyttäjäkokemuksia. Välttämättä.

• Anonyymi

Aloitus koskee pesulapalveluita niin jo vierii aivan muihin aiheisiin. Varkaudessa ei varmaan löisi leiville mitkään itsepalvelupesulat tai pesulakuljetus. Semmoisia on isommissa kaupungeissa. Olisi kyllä kätevää,jos voisi mennä ja pestä koneellisen. Olikohan halvin 6€. Pizzoja tuodaan kotiin niin semmoinen pesula-auto olisi kiva. Totta kai se maksaisi sitten jonkun verran,kun työntekijän palkka ym huomioon. Mutta maksaisin mielelläni.

• Anonyymi

Ei ehkä tämän kokoisessa kaupungissa tuollainen saisi tarpeeksi asiakkaita. Itse koko ajan kaipaan isompien kaupungien palveluita. Harmittaa,kun täällä ei ole mitään. Kuopiossa jo jonkin verran. Stadissa sai jopa mäkkiruokaa kotiin tilattua.

• Anonyymi

Pesupirkot kallis pesettää mattoja.
      Pesunhinnalla saisi jo ostettua uusiamattoja.

• Anonyymi

Ihme lätisijöitä täällä, pitäis pysyä aiheessa.

• Anonyymi

Mitenhän Varkaudessa kannattaisi itsepalvelupesula? Olen Helsingissä asuessa käynyt sellaisessa ja nyt huomasin ainakin Mikkelissä on Stellassa sellainen pesula. Olisi kätevää,kun ei hirveästi pyykkiä tule. Omaa konetta sen takia en osta.

• Anonyymi

Kallista on pesulapalvelu Varkaudessa!

• Anonyymi

muistaako iltatorit

• Anonyymi

topimax

• Anonyymi

jauhelihalaatikko

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3714
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2048
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      95
      1631
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      103
      1363
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      101
      1106
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1103
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      97
      909
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      62
      803
    Aihe