oliskohan täällä jossain sellaisia pesuloita, johon vois viedä pesuun painavan ison päiväpeiton ?ja pesu suht edulliseen hintaan, kun kotikoneeseen en viitsi tuota laittaa kun painaa niin paljon et voi olla et kone ei kestä sitä.
pesuloita varkaudessa
22
5652
Vastaukset
- matto222222
Savontiellä Apteekin vieressä on yksi pesula, joka voi pestä myös mattoja. Kysyppä sieltä.
- Suosittelenpa
Minä olen mattoja pesettänyt juuri tuossa savontien pesulassa. Puhdasta tulee ja ei tainnut olla hirveen hintaistakaan, kun ei ole jäänyt hinta mieleen. Siellä näytti olevan paljon sänkyvaatteita pesetettävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://img.aijaa.com/b/00423/14769854.jpg
Hyvä kuva varkaudesta! Tuttuja?En tunne,mutta hyvä,että varoitat.
- saipotta "silmässä"
Nyt mainostetaan jo pesuloita täällä.
Jos osaat tulla tänne kirjoittelemaan, osaat varmaan googlettaakin.- MTV3
Ihme nipottaja jostai olemattomasta avun kyselystä
- Google..
MTV3 kirjoitti:
..ei osaa kertoa käyttäjäkokemuksia. Välttämättä.
- Google..
MTV3 kirjoitti:
..ei osaa kertoa käyttäjäkokemuksia. Välttämättä.
- Anonyymi
Aloitus koskee pesulapalveluita niin jo vierii aivan muihin aiheisiin. Varkaudessa ei varmaan löisi leiville mitkään itsepalvelupesulat tai pesulakuljetus. Semmoisia on isommissa kaupungeissa. Olisi kyllä kätevää,jos voisi mennä ja pestä koneellisen. Olikohan halvin 6€. Pizzoja tuodaan kotiin niin semmoinen pesula-auto olisi kiva. Totta kai se maksaisi sitten jonkun verran,kun työntekijän palkka ym huomioon. Mutta maksaisin mielelläni.
- Anonyymi
Ei ehkä tämän kokoisessa kaupungissa tuollainen saisi tarpeeksi asiakkaita. Itse koko ajan kaipaan isompien kaupungien palveluita. Harmittaa,kun täällä ei ole mitään. Kuopiossa jo jonkin verran. Stadissa sai jopa mäkkiruokaa kotiin tilattua.
- Anonyymi
Pesupirkot kallis pesettää mattoja.
Pesunhinnalla saisi jo ostettua uusiamattoja. - Anonyymi
Ihme lätisijöitä täällä, pitäis pysyä aiheessa.
- Anonyymi
Mitenhän Varkaudessa kannattaisi itsepalvelupesula? Olen Helsingissä asuessa käynyt sellaisessa ja nyt huomasin ainakin Mikkelissä on Stellassa sellainen pesula. Olisi kätevää,kun ei hirveästi pyykkiä tule. Omaa konetta sen takia en osta.
- Anonyymi
Kallista on pesulapalvelu Varkaudessa!
- Anonyymi
muistaako iltatorit
- Anonyymi
topimax
- Anonyymi
jauhelihalaatikko
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496081
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2666004Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?915760Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405012Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494759Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2194104Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43781- 1513646
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393222Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253137