Saw leffat

PartOfMe

Ketkä on nähny näitä Saw kauhuleffoja? Ovat kuulemma niin pelottavia että kaikki leffavuokraamot eivät suostuneet ottaa koko leffaa hyllyihinsä. Niiden painaminenkin on lakkautettu tai jotain. Kaveri on nähny nää kaikki ja tuli siitä mieleen. Ovat siis jotain näitä:

http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&sa=N&biw=1280&bih=863&tbm=isch&tbnid=0OF6PT2zgdsXtM:&imgrefurl=http://www.wired.com/gamelife/2008/01/game-based-on-s/&docid=m_pxdhgKhqJ1JM&imgurl=http://www.wired.com/images_blogs/photos/uncategorized/2008/01/30/saw.jpg&w=450&h=293&ei=FU9rT_O5MYKF4gSNjaW1Bg&zoom=1&iact=hc&vpx=417&vpy=163&dur=2511&hovh=181&hovw=278&tx=158&ty=83&sig=112258426400419815617&page=1&tbnh=148&tbnw=227&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:1,s:0

toivottavasti tuli linkki.

21

1688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NöfNöf

Minäki olen nähny ne kaikki. Kyllähän niissä silpotaan ihmisiä ja suolia lentää, mutta ei niitä minun mielestä tarttis poistaa tai mitään. Voi olla että luullaan niiden innostavan ihmisiä kokeilemaan niitä ansoja. Nykyäänhän pyritään poistamaan kaikki tietynlaiset leffat ja pelit, jotka voisivat saada ihmiset kokeilemaan niitä tappotekniikoita.

• 464y5y4y

Ylinäyteltyä ja harvinaisen surkeasti käsikirjoitettua paskaa, viihdyttävää sellaista kuitenkin. Olen ne kaikki katsonut ja hyvin harvoin ne onnistuivat pelottamaan. Osa ansoista ja ihmisten reaktioista niihin lähinnä nauratti, ja tarina meni koko ajan yhä typerämmäksi ja goren näyttämisestä tuli itseistarkoituksellista. Kolme ensimmäistä osaa olivat vielä jotenkuten loogisia, mutta neljännen jälkeen mopo lähti käsistä, kun jostain random-poliisista tuli uusi Jigsaw ja kuolleet hahmot ryömivät muutaman osan jälkeen kostoiskuille ja niin edelleen. Kolmososassa myös tapettiin Jigsaw ja Amanda, joiden välinen suhde oli niitä harvoja, joissa henkilöhahmot kehittyivät uskottavasti.

• heip123589403

Oon nähnyt jonkun saw leffan eikä se ollut kovinkaan pelottava.

• eräjorm41fafdsa

juu ei noi oo ees kovin pelottavia silleesä joskus saattaa vähä.vaa ei mikää kauhu

• tommi ja mä

Kaikki saw leffat on nähty.yhdyn edelliseen kommenttiin eli ei ees pelottavia,raakoja pikemminkin.

• Sawiad

Itsekkin olen katsonut kaikki. Ovathan ne raakoja, mutta ei pelottavia, koska sawit kuuluvat splätter kauhu genreen. Kaikki ei tykkää, mutta juoni on loistavasti keksitty mielestäni ainakin. Jos meinaa katsoa kaikki niin järjestyksessä, koska jokanen jatkuu toisesta ja koko leffa sarjalla on yksi suuri juoni. En usko kyllä että ne olisi kiellettyjä leffavuokraamoissa, itse olen ainakin niitä siellä nähnyt, mutta eripaikoissa erilaiset tavat.

• Saw 1-3 oli vielä ihan katsottavia ja hyviä trillereitä. Nelososan jälkeen pallo karkas käsistä pahemman kerran, leffasta muuttu saippuaooppera ja rahastus vaan jatku kunnes 2010 tuli se vika osa, joka oli täyttä kuraa.

• moikkelistaaaa

ei ne välttämättä niin pelottavia oo mut tosi raakoja että kyllä verilentää ;D

• Itse pidän noista Saw leffoista... tosiaan ei mitään pelottavia, vain sellasta verta, suolia, kidutusta ynm muuta sellaista meininkiä.

• bansk.uuu
        Pidätkö niistä sen juonen takia vai sen takia että saisit sadistista mielihyvää?
        Itse pidän juonen takia, se oli aika hyvin tehty, jos ne ois käyttäny vähemmän ansoja ja gorea, niin siitä ois tullu katsottava.

• yhtgre456ujyhgtr

Melkeen paras elokuvasarja!!

Mut ei ne kyl pelottavia oo; raakoja kylläkin.
      Uusien elokuvien tekoki loppui koska ei ollu enää ideoita, ei siks et ois ollu niin kauheita.........

Ja jos kauhaleffoista tykkäät nii kannattaa EHDOTTOMASTI kattoa A Nightmare on Elm Street. BEST. MOVIE. EVAH. ja siis se alkuperäinen eikä mikään uudelleenfilmatisointi.

• 4+17

Ei sawia lopetettu sen takii et ideat loppu vaa saw6:sta tuli liian pienet tulot nii ne teki enää sen 7 vaik alus suunniteltiin et niitä tulis.8

• :)))))))))))))))))))

NYT LÖYTY MUN AIHE TÄÄLTÄ!
      Siis herranisä ne on nerokkasti suuniteltu ja kaikki vaikuttaa niin aidolta. rakastan niitä ihan sikana toka paras leffasarja ( 1# resident evil) ja muuten niitä voi kattella tolta netistä aika helposti kun tietää oikean paikan itte kattelen aina tv links.comista kaiken maailman sarjoja ja leffoja (Helvetin hyvä paikka)

• jiggsaw

omasta mielestäni ne on hyvii leffoja jos pystyy nähdä suolestamisen yli .. juoni on sinänsä helppo ymmärtää silloin .. homma perustuu siihen et ihmiset ei enää arvosta elämää ja tekojensa seuraamuksia ja ei ne muista välitäkkään samalla tavalla niinkuin ennen vanhaan .. ahneus on syöny meidät kokonaan jne

• Suffeliiiiiicx

No hyi yäk

• 15tyty:3

SAW:it on ihan parhaita

• Saha näki

Juu oon ykösen nähny. Ei kyllä ollut yhtään pelottavaa kamaa, mutta raagaa senkin eestä

• Eivät ole pelottavia, tai kovin raakoja, mutta hyviä leffoja kuitenkin.
      Kolmas on paras. Sen jälkeen taso laski huomattavasti.
      Kuudennen osan "karuselliansa" on yksi suosikkielokuvakohtauksistani.
      Seitsemännessä osassa oli pinkiä verta... :(

• Parhaitahetkii

Ei ne sax leffat oo ees pelottavii. Pelottavin kohta oli se ku katottiin luokan kaa saw leffa yö koulus nii joku tyttö trollas kaikki löi täysillä oveen nii kaikki pelasty :D ja oli tosi hauskaa :D

• "Ylinäyteltyä ja harvinaisen surkeasti käsikirjoitettua ******,"

Ai vielä surkeasti käsikirjoitettua??? No sinunhan mielipiteesi se on, mutta se on väärä mielipide. (Ja virkkeeni jälkimmäinen lause oli huom vitsi!)

Joo mutta olivat tosiaan hyviä. Kolmosen jälkeen tosiaan taso laski, mutta kivaa oli silti. Seiskan veri tosiaan oli pinkkiä. Hyvä, etten oo ainoo kun on huomannut. Mä en tajuu sitä yleistä mielipidettä, että ne ois niin hirveen raakoja, kun ei ne oo. Ja pelosta ei oo tietoakaan. Mut helvetin hyvä juoni ja se, kun Bell (Eli John Kramer eli Jigsaw.) muistuttaa narkkaria on kivaa katottavaa.

• Nekkux

Mä ite tykkään Saweista tosi paljon :)
        Ei nyt hirveen pelottavia, mutta raakoja. Mun
        mielestä Sawit 1 - 3 on parhaat, mutta sit alkaa jo mopo karata käsistä kun jiksu ja Amanda kuolee....
        :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      93
      4740
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4099
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      167
      4077
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2668
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      136
      2623
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2187
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2077
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1860
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1729
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1727
    Aihe