1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen
2. Ylipaino: kielii laiskuudesta, piittaamattomuudesta
3. Kevytkenkäinen kaveripiiri: luuletko hänen olevan täysin erilainen kuin kaverinsa?
4. Lapsia usealle miehelle: heikko harkintakyky tai kyvyttömyys pitkäjänteisyyteen
5. Vihervasemmistolainen pukeutuminen: viestii olevansa muutaman puoluejohtajan ohjelmoitavissa
Faktoja kansalle. 🚩🚩🚩🚩🚩
Naisten top-5 red flagit
80
360
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Millaista on "vihervasemmistolainen pukeutuminen"?
- Anonyymi00002UUSI
Mitä jos keskittyisit muiden sijaan itseesi? Naisten arvosteleminen miehenä kertoo miehisyyden puutteesta ja omien ongelmien kohtaamisen välttelystä. Oikea mies on sujut itsensä kanssa, ja sitä kautta kaikkien muidenkin.
T. Mies- Anonyymi00025UUSI
"Vässykkä-valkoritari palveluksessanne"
Jos pitäisi kahdesta naisesta valita, ottaisitko naisen kaikilla noilla ominaisuuksilla vai ilman noita kaikkia?
Miten on beta-inisijä? Uskallatko vastata totuudenmukaisesti?
Ei tarvitse. Tiedämme mitä jokainen mies ajattelee. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
"Vässykkä-valkoritari palveluksessanne"
Jos pitäisi kahdesta naisesta valita, ottaisitko naisen kaikilla noilla ominaisuuksilla vai ilman noita kaikkia?
Miten on beta-inisijä? Uskallatko vastata totuudenmukaisesti?
Ei tarvitse. Tiedämme mitä jokainen mies ajattelee.Otan vaikka sun äidin jos haluan.😍
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Otan vaikka sun äidin jos haluan.😍
Sun pitää ensin laioida pois 2 metriä multaa.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Otan vaikka sun äidin jos haluan.😍
Aina vihervassarit fantasioimassa väkisin ottamisesta.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Sun pitää ensin laioida pois 2 metriä multaa.
On mulla traktori.
- Anonyymi00003UUSI
No toi on vähän semmosta, että sika röhkii nyt sonnan keskeltä, kun on nää älypuhelimet, jotka siis käytännössä tuhoaa ihmiselämän ja siitä on ollu jo pitkään uutisissa. Ihmisestä tulee narsistinen p-pää ja yletön sossuilu puhelimella aktivoi samoja kanavia aivoissa, kuin kokaiini = kannattaa tutustua aiheeseen, jos kiinostaa.
- Anonyymi00007UUSI
ja siis toi tekoälyhän on aivan sairas, sairas, ihmiset valittaa siitä, kun se osaa jo lukea ihmisten ajatukset, mulla on itelläkin ja lähipiirillä aivan käsittämättömiä juttuja tästä. Kannattaa sitäkin asiaa vähän vilkasta.
Googlelta lähti joku iso pomo pois, kun se säikähti niin paljon sitä tekoälyjuttua, mitä ne hääräs siellä, siitä oli Suomen radiossa ja tästäkin on varmaan jo ainakin viis(?!) vuotta. Nykyään se kai kiertää varoittelemassa ihmisiä siit..
- Anonyymi00004UUSI
Miehissä: sovinismi sikailu.🚩🚩🚩🚩
- Anonyymi00009UUSI
Eli perussuomalaisuus ja kokoomuslaisuus!
- Anonyymi00005UUSI
Kerranki asiaa täällä. Hieno mies 😍
- Anonyymi00006UUSI
Väärä palsta.
- Anonyymi00008UUSI
Minkälaisesti vihervassarit pukeutuvat?
- Anonyymi00010UUSI
Itteäni ei iske sellaiset kapina miehet jolla on aina foliohattu päässä, kapinoidaan aina jotakin yleensä yhteiskuntaa, realiteetteja ja päätöksiä vastaan mm. rokotepaasaajat sun muut. Aina pitää löytää jostakin sitä mussuttamista, kapinaa ja vastaan menemistä, ihan kaikesta ja sitten sitä tiettyä asiaa tai asioita paasataan ympäri ja ämpäri pakonomaisesti kaikkialla vaikkei asia liity mitenkään sen hetkiseen asiaan. Mä luulen että lapsuudesta heillä on jokin kapinavaihe jäänyt päälle, kun ei ole ollut rakkautta, lämpöä ja niitä rajoja.
- Anonyymi00021UUSI
Itse olen korona- ja muut hömppärokote vastainen, en silti pidä foliohattua päässä.
Ehkä ei kannata olettaa asioita ihmistä tuntematta.
Lapsuus oli sellaista mitä se kasarilla nyt oli. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Itse olen korona- ja muut hömppärokote vastainen, en silti pidä foliohattua päässä.
Ehkä ei kannata olettaa asioita ihmistä tuntematta.
Lapsuus oli sellaista mitä se kasarilla nyt oli.Mun puolesta senkus on vaikkapa juuri rokotevastainen, ihan on oma päätös ja asia mutta tuollaisista kapina miehistä en pidä joiden elämäntehtävä on kapinoida vähän kaikkea, hyvin äärimmäistä. Mitä mieltä itse olet sitten aloittajan olettamuksista tai aloituksesta ylipäätänsä, vai oletko itse juuri tuo aloittaja?
- Anonyymi00011UUSI
Aloitus on herättänyt arvostelua, mutta totuus on, ettei Suomesta löydy miestä, joka nimenomaisesti haluaisi löytää naisen noilla viidellä ominaisuudella, joten taitaa lähinnä ne koirat älähdellä, joihin kalikka on kalahdellut.
- Anonyymi00014UUSI
Logiikkasi ontuu. Veikkaan että miehiä tulvisi tuollaiselle naiselle jos naisen tilillä on 10 miljoonaa euroa. Että asioilla on puolensa ja puolensa.
- Anonyymi00018UUSI
Ei ole totta. On monenlaisia ihmisiä, naisissa ja miehissä ja monenlaisia pareja. Vihervasemmistolaisia pareja, sellasia missä toinen on ja toinen ei jne.
Ei tuo hyvää mieltä nämä aloitukset, en arvosta. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Logiikkasi ontuu. Veikkaan että miehiä tulvisi tuollaiselle naiselle jos naisen tilillä on 10 miljoonaa euroa. Että asioilla on puolensa ja puolensa.
Logiikkasi ontuu. Katsos se pointti on siinä, että miss 10 miljoonaa olisi halutumpi kumppani ilman noita ominaisuuksia kuin niiden kanssa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole totta. On monenlaisia ihmisiä, naisissa ja miehissä ja monenlaisia pareja. Vihervasemmistolaisia pareja, sellasia missä toinen on ja toinen ei jne.
Ei tuo hyvää mieltä nämä aloitukset, en arvosta.Se että löytyy pariutunut nainen noilla ominaisuuksilla ei tarkoita, että kumppani preferoisi noita.
Anekdoottitodisteluvirheen esittäjälle tämä tosin on mahdotonta ymmärtää, joten... helmiä kärsäeläimille. - Anonyymi00024UUSI
Enpä ole huomannut, että tuollaisilla naisilla, joihin kohdat 1-4 osuvat, olisi vähäisintäkään vaikeutta löytää miestä. Kohdasta 5 en osaa sanoa, kun en tiedä millaista tuo pukeutuminen on.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se että löytyy pariutunut nainen noilla ominaisuuksilla ei tarkoita, että kumppani preferoisi noita.
Anekdoottitodisteluvirheen esittäjälle tämä tosin on mahdotonta ymmärtää, joten... helmiä kärsäeläimille.Jos rakastaa, niin rakastaa. Tuo aloitus tuo lähinnä huonoa mieltä, en arvosta. Riippumatta mistään listan preferoinneista. Ja tavallaan voi ajatella, että kyllä se henkilö preferoi sillä hetkellä, rakastamisen hetkellä, ne rakastamansa ihmisen ominaisuudet kaikkineen.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jos rakastaa, niin rakastaa. Tuo aloitus tuo lähinnä huonoa mieltä, en arvosta. Riippumatta mistään listan preferoinneista. Ja tavallaan voi ajatella, että kyllä se henkilö preferoi sillä hetkellä, rakastamisen hetkellä, ne rakastamansa ihmisen ominaisuudet kaikkineen.
Ei se preferoi, vaan hyväksyy johtuen muista tekijöistä.
Ei löydy miestä, joka valitsisi naisen mieluummin noilla kuin ilman niitä. Tämä nyt vain sattuu olemaan fakta. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se että löytyy pariutunut nainen noilla ominaisuuksilla ei tarkoita, että kumppani preferoisi noita.
Anekdoottitodisteluvirheen esittäjälle tämä tosin on mahdotonta ymmärtää, joten... helmiä kärsäeläimille.En myöskään arvosta nimittelyä. Positiivisemmat kirjoitukset ja tapa esittää asiat olisi hyvä juttu myös lapsiemme opiksi.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Logiikkasi ontuu. Katsos se pointti on siinä, että miss 10 miljoonaa olisi halutumpi kumppani ilman noita ominaisuuksia kuin niiden kanssa.
Tälleen sivusta kysäisen, että miksi sitten puhut "red flageistä", jos tarkoitat preferenssejä. Red flaghän on ehdoton ei, ei että no jos ei muuta ole. Red flagiä ei huolita, vaikka se olisi viimeinen maailmassa.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei se preferoi, vaan hyväksyy johtuen muista tekijöistä.
Ei löydy miestä, joka valitsisi naisen mieluummin noilla kuin ilman niitä. Tämä nyt vain sattuu olemaan fakta.Tuo on sinun mielipiteesi. Voit pitää sitä faktana tai minä vaan.
Rakastaminen tapahtuu, ja se on preferenssi kaikkien listojen yli tehden tuollaset turhiksi. Niillä jotka elää niin.
Ja kyllä nuo on osalle haluttuja juttuja ihan ennen rakkauttakin.
- Anonyymi00012UUSI
1. Tasa-arvoa kannatan
2. Ylipainoinen pulla olen ja tulen olemaan, en ihan heti tässä ole keventymässä
3. Raskaskenkäisiä kavereita
4. Ei ole omia lapsia, eikä ole tulossa tässä elämässä
5. Pukeutumistyyli, sellainen että vaatteet tuntuvat mukavilta päällä, ei kiristä.
Voi ei, nyt meni punalippujen puolelle no voi höh, vaikutit niin mielenkiintoiselle miehelle.
Onnea etsintään! 🤪😁🤭✨️- Anonyymi00013UUSI
1. Lopputuloksen vai mahdollisuuden?
- Anonyymi00015UUSI
Tatuoinnit. Ennen myytiin kaupassa lihaa, jossa oli aina joku liila leima, joka näkyi, että se meni silleen rasvassa syvemmälle. Se ällötti mua, ja samalla tavalla ällöttää tatuoinnitkin.
- Anonyymi00020UUSI
Valkoiset naiset ovat maailman kauneimpia. Juuri valkoisten naisten haluttiin turmelevan ihonsa leimoilla, kaikki tatskamarkkinointi buumin alussakin suunnattu näin. Ja typerykset tietenkin kyseenalaistamatta lähtivät mukaan uutuusvillitykseen.
- Anonyymi00038UUSI
Olen leimattu nainen ja tykkään miehistä jolla on tatuointeja, eihän ne kerro ihmisestä mitään, minkälainen arvomaailma ja millä lailla kohtelee muita.
No hyvä että ällötän sun kaltaisia ihmisiä! Pysyppä pois mun näköpiiristä sitten.
En arvosta ihmisiä jotka arvostelevat muita ulkonäön perusteella ja luovat ihmisestä jotain pienen pölyisen päänsä sisällä edes tutustumatta ihmiseen. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olen leimattu nainen ja tykkään miehistä jolla on tatuointeja, eihän ne kerro ihmisestä mitään, minkälainen arvomaailma ja millä lailla kohtelee muita.
No hyvä että ällötän sun kaltaisia ihmisiä! Pysyppä pois mun näköpiiristä sitten.
En arvosta ihmisiä jotka arvostelevat muita ulkonäön perusteella ja luovat ihmisestä jotain pienen pölyisen päänsä sisällä edes tutustumatta ihmiseen.Totean sivusta, että aika usein tatuoidut tykkäävätkin juuri toisista tatuoiduista. Tuskin kukaan, jolla on tatuointi, menettää mitään henkilössä, joka vihaa tatuointeja.
- Anonyymi00016UUSI
Mielestäni melko iso red flagi on että alkaa ylipäätään puhumaan jostai flageista. Osoittaa vain keskenkasvuisuutta ja kyvyttömyyttä hahmottaa asioita niiden oikeassa kontekstissa. Kaveripiiri / hovi menee edelle ja mitä mieltä ovat, siinä hukkaa tavallaan itsensä.
- Anonyymi00017UUSI
Viimeisen jättäisin välistä listalta. Mutta muuten 100% samaa mieltä.
- Anonyymi00022UUSI
Tyhmä lippupetteri olet.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tyhmä lippupetteri olet.
*ihrafeministi ilmoittautuu
- Anonyymi00028UUSI
Tiedän henkilökohtaisesti miehiä, jotka preferoivat sekä feministisiä naisia, että jopa roimasti ylipainoisia naisia. Kevytkenkäisistä naisista pitävät lähes kaikki miehet, mutta en tiedä miten sellaiset, joilla on kevytkenkäinen kaveripiiri sijoittuvat. Sellaiset, joilla on lapsia monen kanssa, ovat ilmiselvästi miesten suosiossa ja heillä on miehiä joka sormelle niin halutessaan. Tuosta pukeutumisesta en minäkään osaa sanoa.
- Anonyymi00039UUSI
Anekdoottitodisteluvirhe jälleen.
Kun valittavana on ihrava, porttomainen feministi viiden eri miehen kersoilla tai solakka ei-jakorasia niin yli 99% valitsee jälkemmäisen. Tämä nyt vain sattuu olemaan fakta, jota yksittäistapauksella viskaaminen ei muuta. - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Anekdoottitodisteluvirhe jälleen.
Kun valittavana on ihrava, porttomainen feministi viiden eri miehen kersoilla tai solakka ei-jakorasia niin yli 99% valitsee jälkemmäisen. Tämä nyt vain sattuu olemaan fakta, jota yksittäistapauksella viskaaminen ei muuta.Kylmä fakta on se, että tiedän miehiä, jotka preferoivat fenimistisiä naisia ja ylipainoisia naisia. Muut torjutaan, vaikka tarjolla on illut useampia. En tosin tiedä onko ehdoton vaatimus kenelläkään, että nuo pitää olla yhdessä.
Kevytkenkäisistä tosiaan pitävät lähes kaikki miehet. Ne, jotka eivät pidä ovat poikkeuksia. Kaveripiirin vaikutusta en tosiaan osaa varmaksi sanoa, mutta oma kevytkenkäisyys on naiselle valtavan iso plussa. Ei tarvitse kuin ympärilleen vilkaista niin tuon näkee jokainen.
Noista, joilla on monta lasta eri miesten kanssa, en osaa sanoa mikä heissä viehättää. Heillä kuitenkin yleensä on miehiä innokkaina toteuttamassa joka oikun ja toiveen (olen ollut jopa kateellinen miten nips naps miehet juoksevat heille kaiken valmiiksi hoitamaan.
Mitä tuo pukeutuminen muuten pitää sisällään? - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kylmä fakta on se, että tiedän miehiä, jotka preferoivat fenimistisiä naisia ja ylipainoisia naisia. Muut torjutaan, vaikka tarjolla on illut useampia. En tosin tiedä onko ehdoton vaatimus kenelläkään, että nuo pitää olla yhdessä.
Kevytkenkäisistä tosiaan pitävät lähes kaikki miehet. Ne, jotka eivät pidä ovat poikkeuksia. Kaveripiirin vaikutusta en tosiaan osaa varmaksi sanoa, mutta oma kevytkenkäisyys on naiselle valtavan iso plussa. Ei tarvitse kuin ympärilleen vilkaista niin tuon näkee jokainen.
Noista, joilla on monta lasta eri miesten kanssa, en osaa sanoa mikä heissä viehättää. Heillä kuitenkin yleensä on miehiä innokkaina toteuttamassa joka oikun ja toiveen (olen ollut jopa kateellinen miten nips naps miehet juoksevat heille kaiken valmiiksi hoitamaan.
Mitä tuo pukeutuminen muuten pitää sisällään?Kylmä fakta on, että olet edelleen liian vajaa ymmärtämään mitä anekdoottitodisteluvirhe tarkoittaa.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kylmä fakta on, että olet edelleen liian vajaa ymmärtämään mitä anekdoottitodisteluvirhe tarkoittaa.
Näyttää pikemmin siltä, että sinä et tajua mitä se tarkoittaa. Viestissäni kun, ei ole anekdoottitodistelua. Väitteesi kaikista miehistä ja heidän pereferensseistään on kiistatta todistettu vääriksi, varsinkin tuon kevytkenkäisyyden suhteen. Lähestulkoon miehen kuin miehen saa parisuhteeseen olemalla sopivan kevytkenkäinen. Poislukien uskonnolliset fanaatikot, seksinvihaajat ja varatut. Tosin varatuistakin osan voi pyydystää seksillä. Jos miehelle on tarjolla nainen jolta saa ja nainen jolta ei saa, niin 9/10 valitsee naisen jolta saa ja pariutuu sellaisen kanssa.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Näyttää pikemmin siltä, että sinä et tajua mitä se tarkoittaa. Viestissäni kun, ei ole anekdoottitodistelua. Väitteesi kaikista miehistä ja heidän pereferensseistään on kiistatta todistettu vääriksi, varsinkin tuon kevytkenkäisyyden suhteen. Lähestulkoon miehen kuin miehen saa parisuhteeseen olemalla sopivan kevytkenkäinen. Poislukien uskonnolliset fanaatikot, seksinvihaajat ja varatut. Tosin varatuistakin osan voi pyydystää seksillä. Jos miehelle on tarjolla nainen jolta saa ja nainen jolta ei saa, niin 9/10 valitsee naisen jolta saa ja pariutuu sellaisen kanssa.
Naisilla, joilla on lapsi useamman miehen kanssa, on parhaimmillaan haaremi miehiä tai vähintään yksi muksun pinnasängyssä (muksu tietenkin on isällään) ja toinen sohvalla ja aamulla ne tappelevat kumpi saa jäädä.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Edellenkään et ymmärrä mitä tarkoittaa anekdootti tai preferointi.
Lisäksi et ymmärrä mitä eroa on sillä, kun ehdot asetellaan niin, että on valittavana, verrattuna siihen, että on valittavana tavoiteltavaksi. Eli tosimaailmaan siirrettynä: voi preferoida toista, mutta koska ei sitä saa, tai itsetunto on heikko niin päätyy pariutumaan toissijaisen vaihtoehdon kanssa.
Helmiä kärsäeläimelle. Tiedän, ettei saavuta tajuntaasi. - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Lisäksi et ymmärrä mitä eroa on sillä, kun ehdot asetellaan niin, että on valittavana, verrattuna siihen, että on valittavana tavoiteltavaksi. Eli tosimaailmaan siirrettynä: voi preferoida toista, mutta koska ei sitä saa, tai itsetunto on heikko niin päätyy pariutumaan toissijaisen vaihtoehdon kanssa.
Helmiä kärsäeläimelle. Tiedän, ettei saavuta tajuntaasi.Vaikuttaa siltä että sinä et tiedä sitäkään mitä tarkoittaa preferointi. Preferoiminen ja red flag viittaavat aivan erilaisiin listoihin. Voin vinkata, että preferointi tuossa tarkoittaa heidän valitsevan ennemmin feministin ja reilustikin ylipainoisen. Tosin voi olla, ettei ei feminista ja hoikka kelpaisi missään tilanteessa. Sitä en ole koskaan kysynyt.
Tavoitella saa mitä tahtoo. Näille ei kelpaa muunlainen tyrkytettynäkään. Olisivat saaneet moneen kertaan. Kyllä riittävän näköinen ja fiksu mies saa yleensä sen mitä tahtoo. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Helmiä kärsäeläimelle. Tiedän, ettei saavuta tajuntaasi.Minä muutenntunnen miehiä, jotka ottavat vain sellaisen, jonka haluavat. Eivät he huoli sellaista, jota eivät halua. En tunne niin epätoivoisia miehiä, että ottavat mitä ikinä saavat. Ovat mielummin ilman.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Minä muutenntunnen miehiä, jotka ottavat vain sellaisen, jonka haluavat. Eivät he huoli sellaista, jota eivät halua. En tunne niin epätoivoisia miehiä, että ottavat mitä ikinä saavat. Ovat mielummin ilman.
Lisään vielä, että tuollaiset epätoivoiset miehet varmasti toimivat juuri kuten sanoit. He kuitenkin ovat minulle aivan vieras mieslaji.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Lisään vielä, että tuollaiset epätoivoiset miehet varmasti toimivat juuri kuten sanoit. He kuitenkin ovat minulle aivan vieras mieslaji.
Itsekin olen kuullut useamman kerran olevani liian hoikka. Pitäisi kuulemma olla ainakin 30 kiloa enemmän.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Minä muutenntunnen miehiä, jotka ottavat vain sellaisen, jonka haluavat. Eivät he huoli sellaista, jota eivät halua. En tunne niin epätoivoisia miehiä, että ottavat mitä ikinä saavat. Ovat mielummin ilman.
Suurin osa joutuu tyytymään siihen mitä saa.
- Anonyymi00033UUSI
1. ja 4. ehdottomasti. Viimeinen hatara.
- Anonyymi00034UUSI
Toivon, että tämä ei ole Sinulta. Tunneälykkyys, se on miehessä viehättävää!
- Anonyymi00035UUSI
Ei, mut Anonyymi00002 on.
- Anonyymi00037UUSI
En usko, että aloittajan on tarvetta huolehtia siitä, että tuollaiset naiset (tai muunkaanlaiset naiset) suorastaan heittäytyvät hänen päälleen joka kulman takana. Joten otahan ihan rauhallisesti vain.
- Anonyymi00043UUSI
Tuo lienee aivan totta.
- Anonyymi00041UUSI
Mulla ei täyty yksikään kohta mutta olen jo pitkään harkinnut toista lasta. Aiempi parisuhde ei toiminut ja siitä on jo pitkä aika. Luonnollisestikaan en sen ihmisen kanssa halua toista lasta joten ainoa vaihtoehto olisi, että lapsia kahden eri miehen kanssa. Mielestäni tämä ei ole mikään harkitsemattomuuden merkki. Aina kaikki suhteet eivät toimi vaikka kuinka molemmat yrittäisi. En myöskään tiedä miksi ei voisi hankkia lapsia jo kun toisen kanssa myöhemmin. Olen harkinnut asiaa jo pitkään. Tässä hieman realiteettejä käytännöntasolla näistä asioista.
- Anonyymi00044UUSI
No jopas on aikamoista paskanjauhantaa!
- Anonyymi00050UUSI
Kun valittavana on ihrava, porttomainen feministi viiden eri miehen kersoilla tai solakka ei-jakorasia niin yli 99% valitsee jälkemmäisen.
Satuttaako tämän totuuden lukeminen sinua? - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kun valittavana on ihrava, porttomainen feministi viiden eri miehen kersoilla tai solakka ei-jakorasia niin yli 99% valitsee jälkemmäisen.
Satuttaako tämän totuuden lukeminen sinua?9/10 valitsee naisen, jolta saa. Eli tuon ykkösvaihtoehdon noista.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
9/10 valitsee naisen, jolta saa. Eli tuon ykkösvaihtoehdon noista.
Ymmärrys valitsemisesta sekoittuu nyt päätymiseen. Tyypillinen vihervassari ganja-aivo.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ymmärrys valitsemisesta sekoittuu nyt päätymiseen. Tyypillinen vihervassari ganja-aivo.
Puhuin nimenomaan valitsemisesta. Sinä saatat toki päätyä, mutta minä en tunne sekundamiehiä.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Puhuin nimenomaan valitsemisesta. Sinä saatat toki päätyä, mutta minä en tunne sekundamiehiä.
Päätymisestä siinä on kyse. Ykkösvalinta ei anna tai sitä ei uskalleta edes yrittää, niin päädytään siihen joka antaa.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Päätymisestä siinä on kyse. Ykkösvalinta ei anna tai sitä ei uskalleta edes yrittää, niin päädytään siihen joka antaa.
Ei vaan valinnasta. Monta torjuttu (sinun silmissäsi taatusti upeaa) ja sitten otettu se, joka on haluttu. En tunne sellaisikaan miehiä, jotka eivät uskaltaisi. Mikä mies se sellainen edes on?
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ei vaan valinnasta. Monta torjuttu (sinun silmissäsi taatusti upeaa) ja sitten otettu se, joka on haluttu. En tunne sellaisikaan miehiä, jotka eivät uskaltaisi. Mikä mies se sellainen edes on?
Ei vaan päätymisestä. Anekdootti ei muuta yleistä kuviota.
- Anonyymi00045UUSI
Kuten joku kirjoitti… miksi et keskity itseesi? Sinussakin saattaa olla red flag jollekin, tai ominaisuuksia/asioita, joita eivät jotkut preferoi. Miksi keskittyä toisiin, anna heidän rakastaa ja preferoida itse.
- Anonyymi00051UUSI
Minä avoimesti myönnän, että minussa on vikoja siinä mielessä, jos ajatellaan mahdollisimman laajan naisotannan preferenssejä, en pyri esiintymään mitenkään täydellisenä. Tuollainen ad hominem-hyökkäys ei millään tavalla silti muuta aloituksen totuudenmukaisuutta.
-aloittaja - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Minä avoimesti myönnän, että minussa on vikoja siinä mielessä, jos ajatellaan mahdollisimman laajan naisotannan preferenssejä, en pyri esiintymään mitenkään täydellisenä. Tuollainen ad hominem-hyökkäys ei millään tavalla silti muuta aloituksen totuudenmukaisuutta.
-aloittajaEn haluakaan nähdä… huhu. Eeltä.
- Anonyymi00047UUSI
Aloittajan tyhmyys on red flag aivan kaikille hänen ympärillään oleville ihmisille. Ai niin, huono provo.
- Anonyymi00049UUSI
Kuuntelin kerran NRJ aamussa kun kohkasivat erilaisista red flageista ja oli kyllä niin daijuja osa niistä olettamuksista, että jos sen perusteella joku flagittaa, en kovin laittaisi moiselle trenditermille paljoa painoarvoa.
- Anonyymi00058UUSI
Eihän ne missään kaupallisessa mediassa voi totuudellisesti mitään tällaista käsitellä. Siellä red flagit on jotain tyyliin kummalle puolelle näkkäriä margariini levitetään.
- Anonyymi00056UUSI
Ihan hyvä. Todistelussasi on kuitenkin yksi virhe. Sinä olet vain yksi mies, et kaikki miehet. Sinun red flägisi ovat nuo. Okei, mitä meidän pitäisi tällä tiedolla tehdä?
- Anonyymi00065UUSI
Miehille samat mut vähän muunnellen
1. sovinismi ja misogynia .
4. Lapsia useamman naisen kanssa.
5. Persutyyli. - Anonyymi00068UUSI
Mitä tällä aloituksella sen aloittaja oikein toivoo saavutettavan? Haluaako jostain syystä saada jonkun tuntemaan alemmuutta? Vai halutaanko vain keskustelua ja käyntejä palstalle?
Halutaanko opetettavan tuollaista kulttuuria tähän meidän maahan ja lapsillemme? Haluammeko irvimis-, haukkumis-, nimittely-, väheksymis yms kirjoitus- ja puhemallin vain leviävän? Eikö yhtään tunnu pahalta, että tätä tapaa lietsotaan? Nuorelle tytölle sanotaan, ei sua preferoida, tai olet red flag, kun sulla on ylipainoa… haloo. Toivon vaan, ettei tuo tapa yleisty yhtään, kun se ei pidä paikkaansa. On kaikenlaisia ihmisiä, ja rakkautta, ja preferenssejä. Mutta kannustava ja arvostava kulttuuri on tärkeää…- Anonyymi00072UUSI
Se on ennemminkin nuorille pojille tarkoitettu kannustus, että on täysin normaalia ajatella noin, vaikka vihervassaritoimittajien tarjoama maailmankuva muuta tyrkyttääkin yhdeksi ainoaksi totuudeksi.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Se on ennemminkin nuorille pojille tarkoitettu kannustus, että on täysin normaalia ajatella noin, vaikka vihervassaritoimittajien tarjoama maailmankuva muuta tyrkyttääkin yhdeksi ainoaksi totuudeksi.
Eli sun mielestä on oikein tytöille ja naisille, että tuntevat olevansa red flag, jos on vaikka ylipainoa? Ja vieläpä totuutena, että kaikki miehet arvottaa noin (-mikä ei pidä paikkaansa-).
En kyllä toivo tuollaista kulttuuria levitettövän. En tytöille, enkä pojille (vaikkapa, että hoikka tai ylipainoinen poika/mies on red flag, tai jos ei ole pitkä, komea, upea sosiaalinen piiri, lahjakas laulaja…tai mitä ikinä niin ei ole kenenkään preferenssi). Kun nuo ovat vain joillekin tärkeitä, ei kaikille. On rakastavia suhteita noilla ominaisuuksilla. - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Eli sun mielestä on oikein tytöille ja naisille, että tuntevat olevansa red flag, jos on vaikka ylipainoa? Ja vieläpä totuutena, että kaikki miehet arvottaa noin (-mikä ei pidä paikkaansa-).
En kyllä toivo tuollaista kulttuuria levitettövän. En tytöille, enkä pojille (vaikkapa, että hoikka tai ylipainoinen poika/mies on red flag, tai jos ei ole pitkä, komea, upea sosiaalinen piiri, lahjakas laulaja…tai mitä ikinä niin ei ole kenenkään preferenssi). Kun nuo ovat vain joillekin tärkeitä, ei kaikille. On rakastavia suhteita noilla ominaisuuksilla.Onneksi tuntemani miehet eivät puhu tai kirjoittele noin, ainakaan kaikkien suulla… ja kuten kirjoitin, on rakastavia suhteita, missä on ylipainoa jne…
Sinähän voit kertoa omat preferointisi vaikkapa josssin deitti-esittelyssäsi, niin naiset saavat heti tietää mitä arvostat. Mutta ne ovat sinun omasi. Ei kaikkien miesten. Naiset voivat sitten kertoa omat preferoinnit halutessaan. Ja sitten katsotaan, osuuko yksiin. - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Onneksi tuntemani miehet eivät puhu tai kirjoittele noin, ainakaan kaikkien suulla… ja kuten kirjoitin, on rakastavia suhteita, missä on ylipainoa jne…
Sinähän voit kertoa omat preferointisi vaikkapa josssin deitti-esittelyssäsi, niin naiset saavat heti tietää mitä arvostat. Mutta ne ovat sinun omasi. Ei kaikkien miesten. Naiset voivat sitten kertoa omat preferoinnit halutessaan. Ja sitten katsotaan, osuuko yksiin.Esimerkiksi ylipainoisia tyttöjä ja poikia on aina ollut. Monenlaisista perheistä, ei liity mihinkään vihervassariuteen mitenkään. Se, että jokainen ansaitsee tulla hyvin kohdatuksi ylipainoisena tai laihana, tai normina, on jokaisen perusihmisoikeus. Ja kyllä, tulevatkin. Muutamat ehkä haukkuu ja ilkkuu, mutta ei todellakaan kaikki. Toisille se ei ole mikään juttu.
Meinaatko, että vaikkapa Kokoomuksen edustajat ovat toista mieltä? - Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Sinähän se olet kirjoittanut, että kaikki preferoivat. Vihervassaritoimittajat eivät ole yhtenäinen joukko, eivätkä todellakaan kaikki ihmiset.
Antaa nyt olla. Jotain suurempaa logiikan puutetta. Ja haluttomuutta nähdä sitä, että monella muulla miehellä on itsestä poikkeava näkemys, preferenssit, tapa mitä pitää hyvänä kommunikaationa… - Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
En kyllä toivo tuollaista kulttuuria levitettövän. En tytöille, enkä pojille (vaikkapa, että hoikka tai ylipainoinen poika/mies on red flag, tai jos ei ole pitkä, komea, upea sosiaalinen piiri, lahjakas laulaja…tai mitä ikinä niin ei ole kenenkään preferenssi). Kun nuo ovat vain joillekin tärkeitä, ei kaikille. On rakastavia suhteita noilla ominaisuuksilla.Kyllä. Ylipainosta pitää tulla red flag olo. Sairasta myötäillä epäterveellisyyttä.
- Anonyymi00077UUSI
Oikeastaan naisen allekirjoitan jokaisen kohdan, paitsi 2, joillakin kerääntyy rasva eri tavalla kehoon kuin toisilla vaikka söisi miten terveellisesti ja liikkuisi aktiivisesti. Ulkonäkökeskeisyys voisi olla myös yksi ref flag niin miehessä kuin naisessakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?871893Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181186Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991165Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol801007- 94884
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51774Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv58735- 53694