Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
Mitähän meinaat
39
498
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En pyri siihen aktiivisesti, koska en tiedä haluaako mies kohdata. Kun jossain vaiheessa kohtaamme yritän olla se sama nainen kuin olin ennen kuin koko kaikkia raastava episodi alkoi. Toivoisin, että olisimme oppineet jotain, että voisimme olla läheisempiä ystäviä siksi. Mutta kaikki tietysti riippuu siitä, millainen hän kohdatessa on. Vastaanottava vai torjuva. Jos torjuva, vetäydyn varmasti kokonaan.
naiselta- Anonyymi00014UUSI
Onkohän tämä mulle? En oo tehnyt mitään liikkeitä historian takia, mutta nyt ajattelen että haluat sitä samaa kuin ennen. Ehdotin silloin viimeksi kun tavattiin että oltaisiin tavattu heti seuraavana päivänä, mutta sinä olit ehtinyt jo lähtemään. Nyt en oikein tiedä missä mennään vaikka haluan tavata sinut ja ehdottomasti jatkaa mihin jäätiin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onkohän tämä mulle? En oo tehnyt mitään liikkeitä historian takia, mutta nyt ajattelen että haluat sitä samaa kuin ennen. Ehdotin silloin viimeksi kun tavattiin että oltaisiin tavattu heti seuraavana päivänä, mutta sinä olit ehtinyt jo lähtemään. Nyt en oikein tiedä missä mennään vaikka haluan tavata sinut ja ehdottomasti jatkaa mihin jäätiin.
Ei ollut minulle. Ei hän ole ikinä ehdottanut mitään tuollaista. Päinvastoin, kun viimeksi tavattiin, hän katosi taas tapansa mukaan paikalta ennen aikojaan.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ollut minulle. Ei hän ole ikinä ehdottanut mitään tuollaista. Päinvastoin, kun viimeksi tavattiin, hän katosi taas tapansa mukaan paikalta ennen aikojaan.
Miten hän katosi? Itse lähdin mutta ihan syystä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miten hän katosi? Itse lähdin mutta ihan syystä.
Jäi vähän epäselväksi, mutta mahdollisesti pahastui mulle( !) siitä, että ystäväni miespuolinen kaveri ( jota en tuntenut) yritti humalassa lähennellä mua. Mulla oli täysi työ pitää hänet loitolla, niin en sillä hetkellä seurannut häipyvää miestä. Ongelma oli myös siinä, että kyseisen miehen ansiosta olimme päässeet jo suljettuun tilaisuuteen. Hän on ystäväni hyvä kaveri.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Milloin?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Milloin?
2 viikkoa sitten keskiviikkona ehdotin. Olit lähtenyt mökille sitten kun olis pitänyt tavata.
- Anonyymi00002UUSI
Ajattelin alkaa vetämään sellaista vähän kylmää linjaa, aina kun nähdään. En vaan tiedä onnistuuko se, hän kun on niin hellyyttävän näköinen.
- Anonyymi00003UUSI
Miksi kylmää linjaa?
aitous, suoruus, rehellisyys voittaa mennen tullen kaikki pelailtu! - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi kylmää linjaa?
aitous, suoruus, rehellisyys voittaa mennen tullen kaikki pelailtu!Hän on varattu.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän on varattu.
Vedä sit linjasi ihan yksinäs
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vedä sit linjasi ihan yksinäs
Ei hänkään enää hymyile minulle, niin kuin joskus ennen. Voi niitä aikoja, kun tuijotimme toisiamme silmiin ja hymyilimne niin, että poskiin sattui.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän on varattu.
Eli ei ollut aiemmin ja nyt on? Kun alat vetämään kylmää linjaa?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toivotaan, että trollaava kekkeruusiäijä lahottaa suppeat aivosi siihen kuntoon ettet jaksa päivystää luomassa muista vastenmielisiä pakkomielteisiä kuvia luonnollisista henkilöistä eli naisesta ja naisista. T naiselta buuaus
- Anonyymi00011UUSI
Kylmä linja sopiikin maksullisia käyttäville. Muu olisi teeskentelyä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kylmä linja sopiikin maksullisia käyttäville. Muu olisi teeskentelyä.
Ööö? Ohi!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En minä alussa tiennyt oliko vai eikö. Mutta nyt on naimisissa ja lapsiakin.
- Anonyymi00022UUSI
Saat sitten itsekin ihan jääkylmää linjaa ja ignooraan sinut täysin ja pidän vain muuten hauskaa. Kyllä sekin onnistuu minulta. Sinun käytöksesi tarttuu minuun. -sivusta-
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Saat sitten itsekin ihan jääkylmää linjaa ja ignooraan sinut täysin ja pidän vain muuten hauskaa. Kyllä sekin onnistuu minulta. Sinun käytöksesi tarttuu minuun. -sivusta-
Ohi
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ööö? Ohi!
Mitä jos Ap vain kerrot ja osoitat tunteesi suoraan. Oli varattu tai ei.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä jos Ap vain kerrot ja osoitat tunteesi suoraan. Oli varattu tai ei.
En.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei hänkään enää hymyile minulle, niin kuin joskus ennen. Voi niitä aikoja, kun tuijotimme toisiamme silmiin ja hymyilimne niin, että poskiin sattui.
Niinkuin mekin aikanaan, haluaisin sen takaisin. Tiainen sivust..
- Anonyymi00006UUSI
Vaikea uskoa kohtaamiseen, mikäli ei siitä sovita.
- Anonyymi00015UUSI
Etkö hankkiudu seuraan
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Etkö hankkiudu seuraan
Ei toisen kotiin voi kutsumatta mennä. Muuten en tiedä, miten onnistuisi.
- Anonyymi00008UUSI
Etikettien mukaan odotan, että asiakas kutsutaan kuvitteelliselle kampaajalle naaman pöhötettäväksi föönillä. Never gonna happen
- Anonyymi00016UUSI
En tiedä miten voisin kohdata hänet ja uskaltaisin. Kaipaan koska tulee uniini ja on outo tunne siitä naisesta. Mieheltä.
- Anonyymi00027UUSI
Ajattelee kai myös sinua jos tulee uniin.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ajattelee kai myös sinua jos tulee uniin.
Toivon sydämestäni, että ajattelee.
- Anonyymi00020UUSI
Ei mua kiinnosta tuollainen kiusaaja ja ärsyttäjä talitintti nainen
- Anonyymi00024UUSI
Kuka kenen kohtaamisen suhteen
- Anonyymi00028UUSI
En enää tee mitään kohtaamisen edistämiseksi. Sivusta mieheltä.
- Anonyymi00029UUSI
Sama juttu. On jäänyt niin paha maku kaikesta kylmyydestäsi ja ratkaisuistasi. Miksi enää satuttaisin itseäni varta vasten? Minusta on oltu huolissaan, kun laihdun ja kärsin, kun olen ollut tekemisissä kanssasi. Enkä voi kertoa syytä.
Sivusta n - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sama juttu. On jäänyt niin paha maku kaikesta kylmyydestäsi ja ratkaisuistasi. Miksi enää satuttaisin itseäni varta vasten? Minusta on oltu huolissaan, kun laihdun ja kärsin, kun olen ollut tekemisissä kanssasi. Enkä voi kertoa syytä.
Sivusta nVoitko vähän avata näitä kylmyyksiä ja ratkaisuja?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voitko vähän avata näitä kylmyyksiä ja ratkaisuja?
Hänestä on selvinnyt asioita, jotka minä näen kylmyytenä ja julmuutena. Hän on vieläpä väittänyt että kylmät teot johtuisivat minusta. Hän on tarkoituksella jättänyt mut myös epätietoisuuteen ja vältellyt kohtaamisia silloin kun olisi ollut vielä mahdollista selvittää asioita. Hän on halunnut saattaa minut tilanteeseen, jossa joudun tunnustamaan tunteeni häneen julkisesti saadakseen minut osaksi jotain, mihin en halua. Ikään kuin tunteeni häneen velvottaisivat minut johonkin. Hän on tehnyt yhdestä yksittäisestä menneisyyden hetkestä valtavan show: n, jota esitetään hänen ystäväjoukolleen. Kun en ole toiminut, kuten hän on odottanut tai toivonut, minusta on tehty tunteeton ja kylmä manipuloija. Hän on ujuttanut tätä näkemystä myös yhteisille ystävilleni. En halua enää hänen myrkyttävän elämääni.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hänestä on selvinnyt asioita, jotka minä näen kylmyytenä ja julmuutena. Hän on vieläpä väittänyt että kylmät teot johtuisivat minusta. Hän on tarkoituksella jättänyt mut myös epätietoisuuteen ja vältellyt kohtaamisia silloin kun olisi ollut vielä mahdollista selvittää asioita. Hän on halunnut saattaa minut tilanteeseen, jossa joudun tunnustamaan tunteeni häneen julkisesti saadakseen minut osaksi jotain, mihin en halua. Ikään kuin tunteeni häneen velvottaisivat minut johonkin. Hän on tehnyt yhdestä yksittäisestä menneisyyden hetkestä valtavan show: n, jota esitetään hänen ystäväjoukolleen. Kun en ole toiminut, kuten hän on odottanut tai toivonut, minusta on tehty tunteeton ja kylmä manipuloija. Hän on ujuttanut tätä näkemystä myös yhteisille ystävilleni. En halua enää hänen myrkyttävän elämääni.
Sori, varmaan draamailin nyt, mutta tuolta se on tuntunut. Kuin hänelle.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tilanteet helposti kasvaa liian isoiksi, toivottavasti saatte tehtyä sovinnon. Ei ole hyvä jos vetää muita mukaan ellei siihen ole jotain järkevää syytä. Mitä sillä yritetään todistaa? Ja kenen tekoja? Onko sillä lopulta edes väliä? Ihmiset menevät monesti ylpeys edellä. sivusta
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tilanteet helposti kasvaa liian isoiksi, toivottavasti saatte tehtyä sovinnon. Ei ole hyvä jos vetää muita mukaan ellei siihen ole jotain järkevää syytä. Mitä sillä yritetään todistaa? Ja kenen tekoja? Onko sillä lopulta edes väliä? Ihmiset menevät monesti ylpeys edellä. sivusta
Emme ole riidoissa, emmekä ole olleet koskaan suhteessa. Kunhan puran tuntemuksiani tänne eräästä ihmisestä (m) ja meidän välisestä näkymättömästä jännitteestä. Varmaan taas tavatessa juttelemme kuin hyvänpäivän tutut. Se on ihan okei.
Sivusta n
- Anonyymi00033UUSI
Tuossahan voi joutua mierontielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467