Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
Vastaukset 70
- Anonyymi00001
En pyri siihen aktiivisesti, koska en tiedä haluaako mies kohdata. Kun jossain vaiheessa kohtaamme yritän olla se sama nainen kuin olin ennen kuin koko kaikkia raastava episodi alkoi. Toivoisin, että olisimme oppineet jotain, että voisimme olla läheisempiä ystäviä siksi. Mutta kaikki tietysti riippuu siitä, millainen hän kohdatessa on. Vastaanottava vai torjuva. Jos torjuva, vetäydyn varmasti kokonaan.
naiselta- Anonyymi00014
Onkohän tämä mulle? En oo tehnyt mitään liikkeitä historian takia, mutta nyt ajattelen että haluat sitä samaa kuin ennen. Ehdotin silloin viimeksi kun tavattiin että oltaisiin tavattu heti seuraavana päivänä, mutta sinä olit ehtinyt jo lähtemään. Nyt en oikein tiedä missä mennään vaikka haluan tavata sinut ja ehdottomasti jatkaa mihin jäätiin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onkohän tämä mulle? En oo tehnyt mitään liikkeitä historian takia, mutta nyt ajattelen että haluat sitä samaa kuin ennen. Ehdotin silloin viimeksi kun tavattiin että oltaisiin tavattu heti seuraavana päivänä, mutta sinä olit ehtinyt jo lähtemään. Nyt en oikein tiedä missä mennään vaikka haluan tavata sinut ja ehdottomasti jatkaa mihin jäätiin.
Ei ollut minulle. Ei hän ole ikinä ehdottanut mitään tuollaista. Päinvastoin, kun viimeksi tavattiin, hän katosi taas tapansa mukaan paikalta ennen aikojaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ollut minulle. Ei hän ole ikinä ehdottanut mitään tuollaista. Päinvastoin, kun viimeksi tavattiin, hän katosi taas tapansa mukaan paikalta ennen aikojaan.
Miten hän katosi? Itse lähdin mutta ihan syystä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miten hän katosi? Itse lähdin mutta ihan syystä.
Jäi vähän epäselväksi, mutta mahdollisesti pahastui mulle( !) siitä, että ystäväni miespuolinen kaveri ( jota en tuntenut) yritti humalassa lähennellä mua. Mulla oli täysi työ pitää hänet loitolla, niin en sillä hetkellä seurannut häipyvää miestä. Ongelma oli myös siinä, että kyseisen miehen ansiosta olimme päässeet jo suljettuun tilaisuuteen. Hän on ystäväni hyvä kaveri.
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Milloin?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Milloin?
2 viikkoa sitten keskiviikkona ehdotin. Olit lähtenyt mökille sitten kun olis pitänyt tavata.
- Anonyymi00047
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin kenelle aloitus on ja keneltä? Ikävä palstalla joku vonkaa vähän väliä kohtaamista?
Onko viesti jollekin joka ei halua nähdä ap:tä? Vaikuttais siltä ett nyt vänkää joku jota kohde ei halua nähdä eikä tavata.. Onko mieheltä viesti? - Anonyymi00054
Anonyymi00047 kirjoitti:
Niin kenelle aloitus on ja keneltä? Ikävä palstalla joku vonkaa vähän väliä kohtaamista?
Onko viesti jollekin joka ei halua nähdä ap:tä? Vaikuttais siltä ett nyt vänkää joku jota kohde ei halua nähdä eikä tavata.. Onko mieheltä viesti?Minun tapauksessa nähtiin eilen.
- Anonyymi00002
Ajattelin alkaa vetämään sellaista vähän kylmää linjaa, aina kun nähdään. En vaan tiedä onnistuuko se, hän kun on niin hellyyttävän näköinen.
- Anonyymi00003
Miksi kylmää linjaa?
aitous, suoruus, rehellisyys voittaa mennen tullen kaikki pelailtu! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi kylmää linjaa?
aitous, suoruus, rehellisyys voittaa mennen tullen kaikki pelailtu!Hän on varattu.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän on varattu.
Vedä sit linjasi ihan yksinäs
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vedä sit linjasi ihan yksinäs
Ei hänkään enää hymyile minulle, niin kuin joskus ennen. Voi niitä aikoja, kun tuijotimme toisiamme silmiin ja hymyilimne niin, että poskiin sattui.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän on varattu.
Eli ei ollut aiemmin ja nyt on? Kun alat vetämään kylmää linjaa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toivotaan, että trollaava kekkeruusiäijä lahottaa suppeat aivosi siihen kuntoon ettet jaksa päivystää luomassa muista vastenmielisiä pakkomielteisiä kuvia luonnollisista henkilöistä eli naisesta ja naisista. T naiselta buuaus
- Anonyymi00011
Kylmä linja sopiikin maksullisia käyttäville. Muu olisi teeskentelyä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kylmä linja sopiikin maksullisia käyttäville. Muu olisi teeskentelyä.
Ööö? Ohi!
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
En minä alussa tiennyt oliko vai eikö. Mutta nyt on naimisissa ja lapsiakin.
- Anonyymi00022
Saat sitten itsekin ihan jääkylmää linjaa ja ignooraan sinut täysin ja pidän vain muuten hauskaa. Kyllä sekin onnistuu minulta. Sinun käytöksesi tarttuu minuun. -sivusta-
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Saat sitten itsekin ihan jääkylmää linjaa ja ignooraan sinut täysin ja pidän vain muuten hauskaa. Kyllä sekin onnistuu minulta. Sinun käytöksesi tarttuu minuun. -sivusta-
Ohi
- Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ööö? Ohi!
Mitä jos Ap vain kerrot ja osoitat tunteesi suoraan. Oli varattu tai ei.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä jos Ap vain kerrot ja osoitat tunteesi suoraan. Oli varattu tai ei.
En.
- Anonyymi00036
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei hänkään enää hymyile minulle, niin kuin joskus ennen. Voi niitä aikoja, kun tuijotimme toisiamme silmiin ja hymyilimne niin, että poskiin sattui.
Niinkuin mekin aikanaan, haluaisin sen takaisin. Tiainen sivust..
- Anonyymi00006
Vaikea uskoa kohtaamiseen, mikäli ei siitä sovita.
- Anonyymi00015
Etkö hankkiudu seuraan
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Etkö hankkiudu seuraan
Ei toisen kotiin voi kutsumatta mennä. Muuten en tiedä, miten onnistuisi.
- Anonyymi00008
Etikettien mukaan odotan, että asiakas kutsutaan kuvitteelliselle kampaajalle naaman pöhötettäväksi föönillä. Never gonna happen
- Anonyymi00016
En tiedä miten voisin kohdata hänet ja uskaltaisin. Kaipaan koska tulee uniini ja on outo tunne siitä naisesta. Mieheltä.
- Anonyymi00027
Ajattelee kai myös sinua jos tulee uniin.
- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ajattelee kai myös sinua jos tulee uniin.
Toivon sydämestäni, että ajattelee.
- Anonyymi00020
Ei mua kiinnosta tuollainen kiusaaja ja ärsyttäjä talitintti nainen
- Anonyymi00024
Kuka kenen kohtaamisen suhteen
- Anonyymi00028
En enää tee mitään kohtaamisen edistämiseksi. Sivusta mieheltä.
- Anonyymi00029
Sama juttu. On jäänyt niin paha maku kaikesta kylmyydestäsi ja ratkaisuistasi. Miksi enää satuttaisin itseäni varta vasten? Minusta on oltu huolissaan, kun laihdun ja kärsin, kun olen ollut tekemisissä kanssasi. Enkä voi kertoa syytä.
Sivusta n - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sama juttu. On jäänyt niin paha maku kaikesta kylmyydestäsi ja ratkaisuistasi. Miksi enää satuttaisin itseäni varta vasten? Minusta on oltu huolissaan, kun laihdun ja kärsin, kun olen ollut tekemisissä kanssasi. Enkä voi kertoa syytä.
Sivusta nVoitko vähän avata näitä kylmyyksiä ja ratkaisuja?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voitko vähän avata näitä kylmyyksiä ja ratkaisuja?
Hänestä on selvinnyt asioita, jotka minä näen kylmyytenä ja julmuutena. Hän on vieläpä väittänyt että kylmät teot johtuisivat minusta. Hän on tarkoituksella jättänyt mut myös epätietoisuuteen ja vältellyt kohtaamisia silloin kun olisi ollut vielä mahdollista selvittää asioita. Hän on halunnut saattaa minut tilanteeseen, jossa joudun tunnustamaan tunteeni häneen julkisesti saadakseen minut osaksi jotain, mihin en halua. Ikään kuin tunteeni häneen velvottaisivat minut johonkin. Hän on tehnyt yhdestä yksittäisestä menneisyyden hetkestä valtavan show: n, jota esitetään hänen ystäväjoukolleen. Kun en ole toiminut, kuten hän on odottanut tai toivonut, minusta on tehty tunteeton ja kylmä manipuloija. Hän on ujuttanut tätä näkemystä myös yhteisille ystävilleni. En halua enää hänen myrkyttävän elämääni.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hänestä on selvinnyt asioita, jotka minä näen kylmyytenä ja julmuutena. Hän on vieläpä väittänyt että kylmät teot johtuisivat minusta. Hän on tarkoituksella jättänyt mut myös epätietoisuuteen ja vältellyt kohtaamisia silloin kun olisi ollut vielä mahdollista selvittää asioita. Hän on halunnut saattaa minut tilanteeseen, jossa joudun tunnustamaan tunteeni häneen julkisesti saadakseen minut osaksi jotain, mihin en halua. Ikään kuin tunteeni häneen velvottaisivat minut johonkin. Hän on tehnyt yhdestä yksittäisestä menneisyyden hetkestä valtavan show: n, jota esitetään hänen ystäväjoukolleen. Kun en ole toiminut, kuten hän on odottanut tai toivonut, minusta on tehty tunteeton ja kylmä manipuloija. Hän on ujuttanut tätä näkemystä myös yhteisille ystävilleni. En halua enää hänen myrkyttävän elämääni.
Sori, varmaan draamailin nyt, mutta tuolta se on tuntunut. Kuin hänelle.
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tilanteet helposti kasvaa liian isoiksi, toivottavasti saatte tehtyä sovinnon. Ei ole hyvä jos vetää muita mukaan ellei siihen ole jotain järkevää syytä. Mitä sillä yritetään todistaa? Ja kenen tekoja? Onko sillä lopulta edes väliä? Ihmiset menevät monesti ylpeys edellä. sivusta
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tilanteet helposti kasvaa liian isoiksi, toivottavasti saatte tehtyä sovinnon. Ei ole hyvä jos vetää muita mukaan ellei siihen ole jotain järkevää syytä. Mitä sillä yritetään todistaa? Ja kenen tekoja? Onko sillä lopulta edes väliä? Ihmiset menevät monesti ylpeys edellä. sivusta
Emme ole riidoissa, emmekä ole olleet koskaan suhteessa. Kunhan puran tuntemuksiani tänne eräästä ihmisestä (m) ja meidän välisestä näkymättömästä jännitteestä. Varmaan taas tavatessa juttelemme kuin hyvänpäivän tutut. Se on ihan okei.
Sivusta n - Anonyymi00050
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voitko vähän avata näitä kylmyyksiä ja ratkaisuja?
Minkä takia änkeät aina näihin palstaäijän kuvitteellisiin vuoropuheluihin kyselemään kliseisellä slangilla ihan tärkeänä? Eihän se ikäänku sulle tässä jutustele jos kelataan tätä jonnin joutavaa potaskaa palstaorientoituneen todellisuuden kautta tai miten näitä tosiasioita sulle nyt havainnollistais. T naiselta luovuta jo
- Anonyymi00051
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voi kuinka ”hän” eli sinä narsistinen setämies olet niin kylmä ja julma ja kaikkea mitä arvostat. Saa olla aika mäntti jos ei osaa oikolukea että tämä kukkuu luo nk ihanneminäänsä toisen suulla
- Anonyymi00059
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sivusta nEi se ole minun syy ollut koskaan! Sinun olisi pitänyt ymmärtää se, että kun en koskaan sanonut mitään sinulle se oli tarkoituksellista, koska en ole koskaan halunnut olla tekemisissä itseäni todella paljon nuoremman henkilön kanssa! Siksi olisi pitänyt jo ennen projektin aloitusta selvittää ikäkysymys!
- Anonyymi00033
Tuossahan voi joutua mierontielle.
- Anonyymi00042
Kuka on varattu?
- Anonyymi00040
En meinaa yhtään mitään, pöljä.
- Anonyymi00041
Aa, ok. Kiva kun kerroit 👍🏻
- Anonyymi00043
Koko tilanne tuntuu nyt ylitsepääsemättömän sietämättömältä. Menen nyt nuolemaan haavojani ja jos minusta ei kuulu kuukausiin, olen saanut niistä verenmyrkytyksen.
- Anonyymi00044
Parempi kun emme enää kohtaa. Ei meistäkään ole toisiamme pelastamaan. Se on jokin meitä ilmeisesti yhdistävä fetissi hakea vapahtajaa mitä ihmeeellisimmistä tyypeistä. Tästä lähtien vältän kaikkia uusia sotkeumuksia, ja kertakaikkiaan jo tyydyn omiin kulisseihini. Luovun kertakaikkiaan vapaudestani kiusauksiin. Taivaan ja helvetin lait ovat joustavia, riippuvia pienimmistä yksityiskohdista kuten ahneudesta hyviin asioihin.
- Anonyymi00045
Harjoitatko Budhismia?Tavoittelet Nirvanaa?Menneessä muodossa kylläkin.
- Anonyymi00067
Anonyymi00045 kirjoitti:
Harjoitatko Budhismia?Tavoittelet Nirvanaa?Menneessä muodossa kylläkin.
Toivottavasti et minua ole kuvitellut tähän ketjuun liittyväksi. Liekö tuo koskaan tavoite on ollut, ennemminkin itsekehitys. Oma tilanteeni on varsin hyvä verrattuna tämän ketjun surijoihin.
- Anonyymi00046
Parempi ettei sillä vaimo suuttuisi, kun miehisesti tekisi mieli ja kuten tunnettua naiset ei tykkää, jos käy puuhailemassa muiden naisten kanssa
- Anonyymi00048
no jos kampaamollasi päin kuleksin tulen näyttämään kuvat palovammoistani ja sitä kautta samomaan sinulle ämmä että pitäiskö LAASTAROIDA VAIKKA SUN JA ASIKKAIDEN SUU
- Anonyymi00049
Niin mainitsinko toisessa ketjussa jotain palstaäikän katkeruudesta parturia/kampaajaa kohtaan? Ehkä summonoin muistoja
- Anonyymi00052
Minua ei tippaakaan kiinnosta mitä minua paljon nuorempi henkilö ajattelee!! En halua hänen enää koskaan lähestyvän minua!!
- Anonyymi00068
Vanhukset jäävätkin nykyään valitettavasti yksin ja heitteille joten toiveesi varmasti toteutuu ellet sitten löydä sen ikäisesi 70v pienen miehen.
- Anonyymi00053
Meinaat että mun tarttee meinata, ei just sun? Odotat onnesi ohi, vaikka vähän taitaa olla ikävä.
- Anonyymi00055
Odottelen sitä oikeaa hetkeä kun kohdataan, ellei hän ota yhteyttä.
- Anonyymi00057
Kyllä suomalaiset ihan itte rakensivät telegraafilaitokset eikä venäläisillä ole siinä asiassa mitään asiaa.
Gobatshov ihmetteli kuinka Suomessa voi ollan niin korkeata teknologiaa jotta kenkäpuhelimella ( Mobira Cityman 900) voidaan ihan tuosta vaan soittaa Moskovaan. Ei siellä Neuvostoliitossa sitten ollutkaan korkeata telegaafilaitos -osaamista kun piti ostaa länsiteknologiaa televerkkoihin.
- Anonyymi00058
En halua kohdata häirikköä enää koskaan! Alan voida huonosti kaikista sellaisista henkilöistä, jotka muistuttavat piuudeltaan häirikköä! Ja sydän rupeaa jo noissa tilanteissa hakkaamaan tuhatta ja sataa! Aivan liian monien vuosien ajan minut pakotetiin kohtaamaan häirikkö, miksi ette poistaneet häntä jo vuosia sitten kun pyysin sitä monesti! Olisi pitänyt alusta saakka olla yhdyshenkilö, jonka kautta tietoa olisi voinut helposti jakaa ja silloin olisin säästynyt monilta todella syvästi ahdistavilta vuosilta! Eikä minun hyvinvointini ollut projektin aloittajille ollenkaan tärkeää?
- Anonyymi00060
Meinaan olla valmis uuteen kohtaamiseen ja jatkan kertomusta mikä ikävästi katkesi edellisellä kerralla.
https://www.youtube.com/watch?v=LT3M86fv1G8&list=RDLT3M86fv1G8&start_radio=1 - Anonyymi00061
Se riippuu siitä mikä tunnetila huokuu kaipaamastani satunnaisesti kohdatessamme.
- Anonyymi00062
En!
- Anonyymi00063
Meinaan kutsua sut
pieksämäki suomi24 lisätietojs - Anonyymi00064
En ole mitään tarvetta enää koskaan kohdata stalkkeria! Todella vastenmielinen ihminen, jonka moista en ole koskaan aikaisemmin kohdannut, enkä halua koskaan kohdatakaan!
- Anonyymi00071
Siulla on gubbe hyvin inhorealistinen suhde ittees siun pitää hakea nyt sävyä elämään ilon kautta ennen ku maa pääsee pahasta
- Anonyymi00065
En sen suhteen aio aktiivisesti tehdä mitään.
- Anonyymi00066
En meinaa mitään.
- Anonyymi00069
on se vähän sairasta jos ns ex naapurin mies stalkannut mua vauvasta asti käytitkö jo silloin hyväksi? voiko täällä vauvaa nukuttaa ulkona ollenkaan? niin sairasta on
- Anonyymi00070
Vieläkö jälkeenjääneen palstaäijän kerronta tuntuu uskottavalta ja makoisalta? Näin ollen olisit voinut jäädä läntiksi lakanaan. Naiselta ei mulla muuta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7646Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.91564Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542