Mitähän meinaat

Anonyymi-ap

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?

39

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En pyri siihen aktiivisesti, koska en tiedä haluaako mies kohdata. Kun jossain vaiheessa kohtaamme yritän olla se sama nainen kuin olin ennen kuin koko kaikkia raastava episodi alkoi. Toivoisin, että olisimme oppineet jotain, että voisimme olla läheisempiä ystäviä siksi. Mutta kaikki tietysti riippuu siitä, millainen hän kohdatessa on. Vastaanottava vai torjuva. Jos torjuva, vetäydyn varmasti kokonaan.
      naiselta

• Anonyymi00014
        UUSI

Onkohän tämä mulle? En oo tehnyt mitään liikkeitä historian takia, mutta nyt ajattelen että haluat sitä samaa kuin ennen. Ehdotin silloin viimeksi kun tavattiin että oltaisiin tavattu heti seuraavana päivänä, mutta sinä olit ehtinyt jo lähtemään. Nyt en oikein tiedä missä mennään vaikka haluan tavata sinut ja ehdottomasti jatkaa mihin jäätiin.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Onkohän tämä mulle? En oo tehnyt mitään liikkeitä historian takia, mutta nyt ajattelen että haluat sitä samaa kuin ennen. Ehdotin silloin viimeksi kun tavattiin että oltaisiin tavattu heti seuraavana päivänä, mutta sinä olit ehtinyt jo lähtemään. Nyt en oikein tiedä missä mennään vaikka haluan tavata sinut ja ehdottomasti jatkaa mihin jäätiin.

Ei ollut minulle. Ei hän ole ikinä ehdottanut mitään tuollaista. Päinvastoin, kun viimeksi tavattiin, hän katosi taas tapansa mukaan paikalta ennen aikojaan.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei ollut minulle. Ei hän ole ikinä ehdottanut mitään tuollaista. Päinvastoin, kun viimeksi tavattiin, hän katosi taas tapansa mukaan paikalta ennen aikojaan.

Miten hän katosi? Itse lähdin mutta ihan syystä.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miten hän katosi? Itse lähdin mutta ihan syystä.

Jäi vähän epäselväksi, mutta mahdollisesti pahastui mulle( !) siitä, että ystäväni miespuolinen kaveri ( jota en tuntenut) yritti humalassa lähennellä mua. Mulla oli täysi työ pitää hänet loitolla, niin en sillä hetkellä seurannut häipyvää miestä. Ongelma oli myös siinä, että kyseisen miehen ansiosta olimme päässeet jo suljettuun tilaisuuteen. Hän on ystäväni hyvä kaveri.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Milloin?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Milloin?

2 viikkoa sitten keskiviikkona ehdotin. Olit lähtenyt mökille sitten kun olis pitänyt tavata.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ajattelin alkaa vetämään sellaista vähän kylmää linjaa, aina kun nähdään. En vaan tiedä onnistuuko se, hän kun on niin hellyyttävän näköinen.

• Anonyymi00003
        UUSI

Miksi kylmää linjaa?
        aitous, suoruus, rehellisyys voittaa mennen tullen kaikki pelailtu!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miksi kylmää linjaa?
        aitous, suoruus, rehellisyys voittaa mennen tullen kaikki pelailtu!

Hän on varattu.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hän on varattu.

Vedä sit linjasi ihan yksinäs

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vedä sit linjasi ihan yksinäs

Ei hänkään enää hymyile minulle, niin kuin joskus ennen. Voi niitä aikoja, kun tuijotimme toisiamme silmiin ja hymyilimne niin, että poskiin sattui.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hän on varattu.

Eli ei ollut aiemmin ja nyt on? Kun alat vetämään kylmää linjaa?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Toivotaan, että trollaava kekkeruusiäijä lahottaa suppeat aivosi siihen kuntoon ettet jaksa päivystää luomassa muista vastenmielisiä pakkomielteisiä kuvia luonnollisista henkilöistä eli naisesta ja naisista. T naiselta buuaus

• Anonyymi00011
        UUSI

Kylmä linja sopiikin maksullisia käyttäville. Muu olisi teeskentelyä.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kylmä linja sopiikin maksullisia käyttäville. Muu olisi teeskentelyä.

Ööö? Ohi!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En minä alussa tiennyt oliko vai eikö. Mutta nyt on naimisissa ja lapsiakin.

• Anonyymi00022
        UUSI

Saat sitten itsekin ihan jääkylmää linjaa ja ignooraan sinut täysin ja pidän vain muuten hauskaa. Kyllä sekin onnistuu minulta. Sinun käytöksesi tarttuu minuun. -sivusta-

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Saat sitten itsekin ihan jääkylmää linjaa ja ignooraan sinut täysin ja pidän vain muuten hauskaa. Kyllä sekin onnistuu minulta. Sinun käytöksesi tarttuu minuun. -sivusta-

Ohi

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ööö? Ohi!

Mitä jos Ap vain kerrot ja osoitat tunteesi suoraan. Oli varattu tai ei.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mitä jos Ap vain kerrot ja osoitat tunteesi suoraan. Oli varattu tai ei.

En.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei hänkään enää hymyile minulle, niin kuin joskus ennen. Voi niitä aikoja, kun tuijotimme toisiamme silmiin ja hymyilimne niin, että poskiin sattui.

Niinkuin mekin aikanaan, haluaisin sen takaisin. Tiainen sivust..

• Anonyymi00006
      UUSI

Vaikea uskoa kohtaamiseen, mikäli ei siitä sovita.

• Anonyymi00015
        UUSI

Etkö hankkiudu seuraan

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Etkö hankkiudu seuraan

Ei toisen kotiin voi kutsumatta mennä. Muuten en tiedä, miten onnistuisi.

• Anonyymi00008
      UUSI

Etikettien mukaan odotan, että asiakas kutsutaan kuvitteelliselle kampaajalle naaman pöhötettäväksi föönillä. Never gonna happen

• Anonyymi00016
      UUSI

En tiedä miten voisin kohdata hänet ja uskaltaisin. Kaipaan koska tulee uniini ja on outo tunne siitä naisesta. Mieheltä.

• Anonyymi00027
        UUSI

Ajattelee kai myös sinua jos tulee uniin.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ajattelee kai myös sinua jos tulee uniin.

Toivon sydämestäni, että ajattelee.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei mua kiinnosta tuollainen kiusaaja ja ärsyttäjä talitintti nainen

• Anonyymi00024
      UUSI

Kuka kenen kohtaamisen suhteen

• Anonyymi00028
      UUSI

En enää tee mitään kohtaamisen edistämiseksi. Sivusta mieheltä.

• Anonyymi00029
        UUSI

Sama juttu. On jäänyt niin paha maku kaikesta kylmyydestäsi ja ratkaisuistasi. Miksi enää satuttaisin itseäni varta vasten? Minusta on oltu huolissaan, kun laihdun ja kärsin, kun olen ollut tekemisissä kanssasi. Enkä voi kertoa syytä.
        Sivusta n

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sama juttu. On jäänyt niin paha maku kaikesta kylmyydestäsi ja ratkaisuistasi. Miksi enää satuttaisin itseäni varta vasten? Minusta on oltu huolissaan, kun laihdun ja kärsin, kun olen ollut tekemisissä kanssasi. Enkä voi kertoa syytä.
        Sivusta n

Voitko vähän avata näitä kylmyyksiä ja ratkaisuja?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Voitko vähän avata näitä kylmyyksiä ja ratkaisuja?

Hänestä on selvinnyt asioita, jotka minä näen kylmyytenä ja julmuutena. Hän on vieläpä väittänyt että kylmät teot johtuisivat minusta. Hän on tarkoituksella jättänyt mut myös epätietoisuuteen ja vältellyt kohtaamisia silloin kun olisi ollut vielä mahdollista selvittää asioita. Hän on halunnut saattaa minut tilanteeseen, jossa joudun tunnustamaan tunteeni häneen julkisesti saadakseen minut osaksi jotain, mihin en halua. Ikään kuin tunteeni häneen velvottaisivat minut johonkin. Hän on tehnyt yhdestä yksittäisestä menneisyyden hetkestä valtavan show: n, jota esitetään hänen ystäväjoukolleen. Kun en ole toiminut, kuten hän on odottanut tai toivonut, minusta on tehty tunteeton ja kylmä manipuloija. Hän on ujuttanut tätä näkemystä myös yhteisille ystävilleni. En halua enää hänen myrkyttävän elämääni.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hänestä on selvinnyt asioita, jotka minä näen kylmyytenä ja julmuutena. Hän on vieläpä väittänyt että kylmät teot johtuisivat minusta. Hän on tarkoituksella jättänyt mut myös epätietoisuuteen ja vältellyt kohtaamisia silloin kun olisi ollut vielä mahdollista selvittää asioita. Hän on halunnut saattaa minut tilanteeseen, jossa joudun tunnustamaan tunteeni häneen julkisesti saadakseen minut osaksi jotain, mihin en halua. Ikään kuin tunteeni häneen velvottaisivat minut johonkin. Hän on tehnyt yhdestä yksittäisestä menneisyyden hetkestä valtavan show: n, jota esitetään hänen ystäväjoukolleen. Kun en ole toiminut, kuten hän on odottanut tai toivonut, minusta on tehty tunteeton ja kylmä manipuloija. Hän on ujuttanut tätä näkemystä myös yhteisille ystävilleni. En halua enää hänen myrkyttävän elämääni.

Sori, varmaan draamailin nyt, mutta tuolta se on tuntunut. Kuin hänelle.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tilanteet helposti kasvaa liian isoiksi, toivottavasti saatte tehtyä sovinnon. Ei ole hyvä jos vetää muita mukaan ellei siihen ole jotain järkevää syytä. Mitä sillä yritetään todistaa? Ja kenen tekoja? Onko sillä lopulta edes väliä? Ihmiset menevät monesti ylpeys edellä. sivusta

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Tilanteet helposti kasvaa liian isoiksi, toivottavasti saatte tehtyä sovinnon. Ei ole hyvä jos vetää muita mukaan ellei siihen ole jotain järkevää syytä. Mitä sillä yritetään todistaa? Ja kenen tekoja? Onko sillä lopulta edes väliä? Ihmiset menevät monesti ylpeys edellä. sivusta

Emme ole riidoissa, emmekä ole olleet koskaan suhteessa. Kunhan puran tuntemuksiani tänne eräästä ihmisestä (m) ja meidän välisestä näkymättömästä jännitteestä. Varmaan taas tavatessa juttelemme kuin hyvänpäivän tutut. Se on ihan okei.
        Sivusta n

• Anonyymi00033
      UUSI

Tuossahan voi joutua mierontielle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe