kemiallinen wc

wc

Emme ole aiemmin käyttäneet ja ohjeet ovat hukassa. Meillä on 10 litran wc. Minkä verran tulee käyttää "ainetta" entä vettä. Vinkit muutenkin tarpeen, jotta käyttö olisi mahdollisimman mielyttävää. Mites wc-paperin kanssa olette toimineet?

8

1608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puucee
    • 13

se 'aineen' suhde veteen lukee sen kyseisen pullon ohjeissa. itse en ole lukenut ikinä edes niitä ohjeita. oon pistänyt aina vaan pelkkää ainetta ja sitten kun olen vääntänyt ison haisevan rapean paskan kemppariin olen pumpannut muutaman kerran pumpulla 'ainetta' perään. ei ole mitään ongelmia ollut. mielestäni kempparin kanssa voi pelleillä ihan miten haluaa. ei ainakaan haise, joten varmaan pelkällä vedelläkin pärjäis jos haluaa säästää.

• 10

lisätään vielä että koska noi kempparit tyhjätään suht tihein välein, niin siksi aika mutkatonta. joku 300 litran paskalaari joka makaa veneessä kuukausia voi olla ongelma.

• Domedick 10l

Meilläkin on kympin pönttö, Domedickin malli. Hyvin on toiminut, jollei tyhjennysproseduuri niin kovasti miellyttävä olekaan. Tyhjennän sen yleensä sataman vessaan ja 35 asteen helteessä aamukrapuoissaan paskaisen huuto-oksennuksen hölvääminen viemäristöön on aika etova kokemus joka aisteilla koettuna. Sen voin neuvoa, että huuhteluvettä tulee käyttää todella hillitysti. Itse lirin jälkeen vain sumupullosta huuhtelen pissan haisut pöntöstä. Kaakeli on niin liukasta että kakka luisuu sitä lähes itsekseen, ellei ole aivan kuralla tai tervaisensiirappinen sinappi kyseessä.

• GaggaGiggare

Kerrankin tällä palstalla kysyjä sai asiallisia vastauksia ; )

• wc

Juuri näin. Kiitos asiallisista vastauksista! Vielä siitä paperista kysyisin, voiko sitä heittää pönttöön?

• käytä harkiten
        wc kirjoitti:

Juuri näin. Kiitos asiallisista vastauksista! Vielä siitä paperista kysyisin, voiko sitä heittää pönttöön?

Kokele varovasti sitä paperin työntöä sinne pönttöön.
        En suosittele ainakaan kosteuspyyhkeiden laittoa sinne, joku tosi pehmeä paperilaatu vois viellä liueta siihen mömmöön.
        Itse jouduin tyhjäämään ko. härpäkkeen kädet kusessa ja paskassa kainoloitamyöden, kun rouvat olivat käyneet pyyhkimässä takapuoltaan niillä pyyhkeillään.

• 16
        wc kirjoitti:

en nyt muista missä noita on myynnissä, mutta olen nähnyt erikseen vene toilettiin jotenkin paremmin hajoavaa paperia myynnissä. meillä on kyllä käytetty ihan normi paperia ja on se sieltä huuhdellessa ulos tullut, vaikka ei olisikaan niin hajonnut. riippuu vähän huuhtelumahdollisuuksista, mutta esim kerholla on vesiletku mille huuhdella. normi toilettiin tyhjätessä tätä mahdollisuutta ei ehkä ole. muutenkin kun luonnonsatamissa pyörii, niin aika useassa on toiletti, joten veneen wc on melko pienellä käytöllä, joten ei sen kanssa ole ongelmia tullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe