Geisha kuulista taas pitkän ajan jälkeen juttua. Sain päähänpiston hankkia geishakuulat.Olen parikymppinen,lapseton,ei virtsankarkailuongelmia yms..Auttavatko kuulat todella seksielämää?-en saa orgasmia miehen kanssa..MIten auttavat?siis esim.miten mies huomaa muutoksen?
saako kuulien käytön aikana orgasmin?
kiihottumisesta olen kuullut juttua?
harkitsen hotlipsin kuulia,joissa on sisällä jotain metallikuulia,jotka värähtelevät liikkeestä.onko kokemuksia?ovat hieman kalliimmat kuin normaalit mutta kuulostaa mielenkiintoiselta!:)o
olen innostunut seksileluista yms.halua kokeilla kaikkea-orgasmia kun en ilman leluja saa :(
kuulista!!
12
11235
Vastaukset
- Tyydytetty
Minulla oli myös orgasmiongelmia. Nyt kuulien käytön jälkeen, orgasmi tulee ja kestää pidempään.Minulla on tavalliset geicha-kuulat ja smartballs nimiset isommat kuulat. Jälkimmäisiä voi pitää vaikka kuika kauan. Mies väitti huomannensa heti, kuulien käytön jälkeen. Nyt panettaiskin koko ajan.
- Timppa-slurps
Hei, mua miehenä kiinnostais tietää kuinka niitä käytetään. Työnnetäänkö ne pimpsaan ja annetaan olla siellä jonkun aikaa vai?
Jossain netissä näin sellasen kuvan että nainen veti sellasta narua jossa ali monta kuulaa h*tin hitaasti pimpsasta ulos ja näytti tykkäävän.
Vaimokin saattaisi tykätä...?
- Pampsu
Minulla on ollut kohta vuoden (melkein päivittäin) käytössä kuvailemasi kaksois geishakuulat. En ole myöskään synnyttänyt, paitsi nyt odotan ja raskausviikkoja 14.
Ennen geishakuulien hankintaa orgasmit olivat vain klitoriksen hieronnalla saatuja. Muutama kuukausi niitä pidettyäni sain ekan yhdyntäorkun.
Liittyy jotenkin vaginalihasten kuntoon, koska lihasvoimakuuden kasvaessa olen saanut orkkuja (useitakin) nyt joka kerta. Myös orgasmin voimakkuus on nyt eri luokkaa..
Geishakuulien käytössä en ole orgasmia saanut, vaikkakin pitempään pitäessäni kuulat kiihoittavatkin. Vielä niiden hankinnasta, kannattaa maksaa hieman enemmin laadukkaista, hygienisistä. Ne ihan halvimmat (kokemusta edellisistä)kuulat ovat ihan rihkamaa.- Jossu
en ainakaan itse ole huomannut mitään eroa vaikka olen silloin tällöin kuulia käyttänyt. taitaa olla ihan huuhaata.
- (.^^)
Laittakaa rohkeasti nimiä esiin tuotteista, kuten muutkin tällä foorumilla tekevät. Olisi kiva tietää, mitkä ovat hyväksi koetut merkit ja mitkä "rihkamaa".
- hoitsu
(.^^) kirjoitti:
Laittakaa rohkeasti nimiä esiin tuotteista, kuten muutkin tällä foorumilla tekevät. Olisi kiva tietää, mitkä ovat hyväksi koetut merkit ja mitkä "rihkamaa".
Ostin erotiikkamessuilta yli vuosi sitten Smart-ball nimiset kuulat, Ovat olleetkin ahkerassa käytössäni, ja erityisen hyvä hankinta. Parasta on hygienisyys sekä erityisen hiljainen ääni. Voi pitää toisten tietämättä vaikkapa koko päivän ajan.
Vilkaisin noita Hotlipsin sivuja, ja siellä on samaiset kuulat. Hintakin on tippunut, itse maksoin silloin 25 e. - Kiinnostunut
Onko yhdynnän aiheuttama orkku mielestäsi paljonkin mukavampi kuin klitoriksen pyörittelyllä saatu? Taitaa suurin osa naisista kuitenkin vaatia muutakin kuin yhdyntää, mutta jos tuo mukavammalta tuntuu niin kannattanee noita kuulia kyllä ainakin kokeilla...
- Girl
Kiinnostunut kirjoitti:
Onko yhdynnän aiheuttama orkku mielestäsi paljonkin mukavampi kuin klitoriksen pyörittelyllä saatu? Taitaa suurin osa naisista kuitenkin vaatia muutakin kuin yhdyntää, mutta jos tuo mukavammalta tuntuu niin kannattanee noita kuulia kyllä ainakin kokeilla...
Kyllä yhdyntä orkku on ihan must! En edes kaipaa mitään sormi nuolu orkkuja. Yhdynnässä se on saatava ja takaapäin 8)
- Ansku
Tosta en osaa sanoa auttaako geisha pallot miten hyvin orgasmiin.
Siihen se ainakin meillä autta kun niitä käytää
niinsanotusti tietoisesti eri tilanteissa,
sitä jo kiihottuu pelkästä tiedosta niiten olemassa olosta.
Ja ehkä joskus on tuntunut pientä kiihottumista kesken kävelyn.
Mutta tässä iässä ne ainakin auttaa kostumiseen.
Nytkin tällähetkellä pidän niitä töissä sillä illalla on kiva kipata mies sänkyyn kun on valmiiks märkä. - wilder-wein
Suosittelen hankkimaan Geisha kuulat, itselläni on sellaiset ja ne ovat aivan mahtavat. Jos on kyllästynyt Vibraattoriin masturboinnin aikana, niin suosittelen geisha kuulia. ne antavat mielenkiintoisen lisävivahteen... Olen itse niitä jo käyttänyt yli puoli vuotta ja ne ovat auttaneet saamaan parempaa seksiä... itselläni on sellaiset, joiden sisällä on pienet kuulat... Ne on ihan okoot... ja ei ole edes kauhean kalliitkaan...
Joten suosittelen... !! =) - tietämätön
Mullakin on kuulat, ja olenkin nyt ajatellut aloittaa niiden käytön. Tää on varmaan aika tyhmä kysymys, mutta miten niitä käytetään? Laitetaanko ne vaan molemmat sisään ja pidetään siellä, vai tarviiko "tehdä" jotain...? Entä miten kauan niitä pidetään, pidättekö yleensä koko päivän vai miten?
- Sipu
Niitä voi tosiaankin pitää ihan missä vaan itse haluaa. Kuulien käyttöön kannattaa totutella vaan ihan kotona. Kuulat sisään tietyn askareen (siivous, silitys yms.) ajaksi. Alussa riittää 1/2 tuntia, ettei lihakset kramppaa.
Pidän useasti työmatkalla mennen tullen, ja ilalla vielä lenkillä ovat nyt vakiojuttu. Ovat olleet koko päivänkin, vaikka sitä ei suositella. Pitävät tehokkaasti seksivireyttä yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819