Sinä mielessäni

kuten minäkin

Kunpa ymmärtäisit, ketkä ovat luotettavia ketkä eivät, ja ketkä aidosti pitävät sinusta...

10

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen ymmärtää ..

      He ovat luotettavia ja he pitävät ihmisestä ketkä osoittavat sen ihmiselle itselleen.
      He jotka kirjoittavat sen tänne ei kenellekään eivät ole luotettavia eivätkä oikeita ystäviä.
      Aito välittäminen ja aito luotettavuus ovat eri asioita kuin nimetön viesti nettiin.

      • hopoti hoi

        Tämä oli huokaus bittiavaruuteen. Henkilö ei lue aloitusta ikinä eikä lukiessaan tunnistaisi, keneltä kenelle ajatus on. Ajatus on silti hyvä, hän näkee sen ajan kanssa jos itse niin tahtoo.

        Älkää jaksako aina olla noin yksinkertaisia kun kyttäätte täällä viestejä itsellenne. Ajatus ei ollut kenellekään teistä. Kiitos hei.


      • Sillä ei ole
        hopoti hoi kirjoitti:

        Tämä oli huokaus bittiavaruuteen. Henkilö ei lue aloitusta ikinä eikä lukiessaan tunnistaisi, keneltä kenelle ajatus on. Ajatus on silti hyvä, hän näkee sen ajan kanssa jos itse niin tahtoo.

        Älkää jaksako aina olla noin yksinkertaisia kun kyttäätte täällä viestejä itsellenne. Ajatus ei ollut kenellekään teistä. Kiitos hei.

        mitään merkitystä lukeeko ko. henkilö sen vai ei vaan sillä että aloittaja ei itse ymmärrä tiettyjen sanojen merkitystä.


      • Säälittävää.
        Sillä ei ole kirjoitti:

        mitään merkitystä lukeeko ko. henkilö sen vai ei vaan sillä että aloittaja ei itse ymmärrä tiettyjen sanojen merkitystä.

        Tai teinilukijat ja -kommentoijat eivät ymmärrä, koska kuvittelevat lapsellisuuksissaan näiden viestien olevan VIESTINTÄÄ oikean kohteen kanssa.


      • valitettavasti ..
        Säälittävää. kirjoitti:

        Tai teinilukijat ja -kommentoijat eivät ymmärrä, koska kuvittelevat lapsellisuuksissaan näiden viestien olevan VIESTINTÄÄ oikean kohteen kanssa.

        se on monelle juuri sitä.


      • Sanoisin että
        Säälittävää. kirjoitti:

        Tai teinilukijat ja -kommentoijat eivät ymmärrä, koska kuvittelevat lapsellisuuksissaan näiden viestien olevan VIESTINTÄÄ oikean kohteen kanssa.

        99.8 % ajattelee viestivänsä sen oikean ihmisen kanssa.


      • Kunpa se olisikin noin.


      • hopoti hoi kirjoitti:

        Tämä oli huokaus bittiavaruuteen. Henkilö ei lue aloitusta ikinä eikä lukiessaan tunnistaisi, keneltä kenelle ajatus on. Ajatus on silti hyvä, hän näkee sen ajan kanssa jos itse niin tahtoo.

        Älkää jaksako aina olla noin yksinkertaisia kun kyttäätte täällä viestejä itsellenne. Ajatus ei ollut kenellekään teistä. Kiitos hei.

        Varsa hypäten hirnuu. Ihahhahaa!


    • kunpa ymmärtäisit

      itse mitä tarkoittavat sanat luotettavuus ja aito pitäminen mutta kirjoituksen perusteella et ymmärrä alkuunkaan.
      kun / jos on aitoa luottamusta ja pitämistä kahden ihmisen välillä niin silloin ei tunneta käsitettä nimettömät viestit.

    • Ymmärränhän minä. En vaan teidä, onko tämä viesti tarkoitettu minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe