Kunpa ymmärtäisit, ketkä ovat luotettavia ketkä eivät, ja ketkä aidosti pitävät sinusta...
Sinä mielessäni
10
449
Vastaukset
- Jokainen ymmärtää ..
He ovat luotettavia ja he pitävät ihmisestä ketkä osoittavat sen ihmiselle itselleen.
He jotka kirjoittavat sen tänne ei kenellekään eivät ole luotettavia eivätkä oikeita ystäviä.
Aito välittäminen ja aito luotettavuus ovat eri asioita kuin nimetön viesti nettiin.- hopoti hoi
Tämä oli huokaus bittiavaruuteen. Henkilö ei lue aloitusta ikinä eikä lukiessaan tunnistaisi, keneltä kenelle ajatus on. Ajatus on silti hyvä, hän näkee sen ajan kanssa jos itse niin tahtoo.
Älkää jaksako aina olla noin yksinkertaisia kun kyttäätte täällä viestejä itsellenne. Ajatus ei ollut kenellekään teistä. Kiitos hei. - Sillä ei ole
hopoti hoi kirjoitti:
Tämä oli huokaus bittiavaruuteen. Henkilö ei lue aloitusta ikinä eikä lukiessaan tunnistaisi, keneltä kenelle ajatus on. Ajatus on silti hyvä, hän näkee sen ajan kanssa jos itse niin tahtoo.
Älkää jaksako aina olla noin yksinkertaisia kun kyttäätte täällä viestejä itsellenne. Ajatus ei ollut kenellekään teistä. Kiitos hei.mitään merkitystä lukeeko ko. henkilö sen vai ei vaan sillä että aloittaja ei itse ymmärrä tiettyjen sanojen merkitystä.
- Säälittävää.
Sillä ei ole kirjoitti:
mitään merkitystä lukeeko ko. henkilö sen vai ei vaan sillä että aloittaja ei itse ymmärrä tiettyjen sanojen merkitystä.
Tai teinilukijat ja -kommentoijat eivät ymmärrä, koska kuvittelevat lapsellisuuksissaan näiden viestien olevan VIESTINTÄÄ oikean kohteen kanssa.
- valitettavasti ..
Säälittävää. kirjoitti:
Tai teinilukijat ja -kommentoijat eivät ymmärrä, koska kuvittelevat lapsellisuuksissaan näiden viestien olevan VIESTINTÄÄ oikean kohteen kanssa.
se on monelle juuri sitä.
- Sanoisin että
Säälittävää. kirjoitti:
Tai teinilukijat ja -kommentoijat eivät ymmärrä, koska kuvittelevat lapsellisuuksissaan näiden viestien olevan VIESTINTÄÄ oikean kohteen kanssa.
99.8 % ajattelee viestivänsä sen oikean ihmisen kanssa.
hopoti hoi kirjoitti:
Tämä oli huokaus bittiavaruuteen. Henkilö ei lue aloitusta ikinä eikä lukiessaan tunnistaisi, keneltä kenelle ajatus on. Ajatus on silti hyvä, hän näkee sen ajan kanssa jos itse niin tahtoo.
Älkää jaksako aina olla noin yksinkertaisia kun kyttäätte täällä viestejä itsellenne. Ajatus ei ollut kenellekään teistä. Kiitos hei.Varsa hypäten hirnuu. Ihahhahaa!
- kunpa ymmärtäisit
itse mitä tarkoittavat sanat luotettavuus ja aito pitäminen mutta kirjoituksen perusteella et ymmärrä alkuunkaan.
kun / jos on aitoa luottamusta ja pitämistä kahden ihmisen välillä niin silloin ei tunneta käsitettä nimettömät viestit. Ymmärränhän minä. En vaan teidä, onko tämä viesti tarkoitettu minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372