Hei!
Onko kokemuksia siitä, miten homealtistus vaikuttaa verenpaineen käyttäytymiseen?
Home ja verenpaine
2
2455
Vastaukset
- kyyyyyyyyyyyllä
Paineet oli välillä pitempiä aikoja "levossa" n.140/100 pulssi n.90, olosta päätellen taisi välistä käydä ylempänäkin!
Eli vaikuttaa kyllä - Homeantibiootin ta-
kia mhb.t tuhoutuu limakalvoiltasi ja ne on palautettava limakalvoille syöden.
Noilla kolmella bakteerilla saadaan ihmeitä aikaan: Mm verenpaineen normalisoituminen tilanteessa, jossa yläpaine on ok, mutta alapaine liian korkea!
............jatkuu. Ensin ajattelin, että ei tämä voi olla totta, koska lääketieteen korttipakka menee kerralla uus-jakoon ja “Lääke”tieteestä tuleekin Terveystiedettä. Päätin, että sehän on helppo todistaa:
-Aloin 9/2006 syömään po kolmea maitohappobakteeria jatkuvasti n.15 miljardia bakteeria/vrk ja jos olen väärässä, niin siinä menee korkeintaan henki ja jos olen oikeassa, niin tautini paranevat.
- 3,5 kuukauden kuluttua parani laktoosi-intoleranssi ja migreeni,
- 4 kuukauden kohdalla tapahtui jo ensimmäinen verenpainelääkityksen(=synteettinen) vähentäminen. Tämä verenpaineen normalisoitumisen nopeus yllätti minut.
- 8,5 kuukauden kuluttua verenpaineeni normalisoitui kokonaan!
- Sellainen jännä ilmiö tapahtui ja tapahtuu koko ajan; Hiukseni alkoivat tummumaan!
Eli testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
>>>>>Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!
Huomioi tämä:
- Verenpainetautia sairastava. Kun rupeat syömään mhb.ta päivittäin, niin seuraa verenpainettasi viikottain ja kun verenpaineet normalisoituvat pikkuhiljaa, niin vähennä synteettistä verenpaine-lääkitystä portaittain lääkärisi valvonnassa.
>>>>>Huom!!! Älä lopeta verenpainelääkitystä kerralla! Jatkuu...........
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-rankat-bakteeri-kokeet/
Tästä on kyse limakalvoillasi:
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/
Tätä ohjeistusta tulet tarvitsemaan:
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713