Kuka tahansa jaksaa, kun vaan PÄÄTTÄÄ NIIN.
Teillä masentuneilla horoilla on vaan väärä asenne.
Ni. Hävetkää!
Olette luusereita
8
230
Vastaukset
- kaikistaparas
Hyi häpeä.......
- 123333
narsisti
- jk
niinkö
- miiiiiiiiiiiiiiiiii
aloittaja:toivottavasti kuolet tuskaisesti keuhkopöhöön. olet inhottava paskaläjä!
- Tuut tuut!
Mi-mi-mi-mi-mi-mi-mi, Maantiekiitäjä tulee ja imaisee ap:n mustaan aukkoonsa! Mi-mi-mi-mi-mi-mi-mi-mi!!
- ylpeä!
parasjavahva,ehkä sinun täytyis nähdä ja elää se elämän karukin puoli tajutaksesi muiden tällaisten ajattelevien kanssa,että aina ne omat voimavarat eivät riitä. Ja se ei tosiaankaan tee ihmisestä sen luuserimpaa mitä esim.sinä olet. :) Onneksi en kuulu tuohon vajonneeseen porukkaan,joka sättii niitä jotka käyvät masennusta läpi ja tietävät mitä helvettiä se oikeasti voi olla.
- sinulle vielä kokema
Jollakin tavoin pitää oma typeryytensä tunnutstaa ja sinulla se tapahuu juuri tällä tavoin. Et todella ole koskaan itse ollut masentunut ja kivessä kipeä kuin toisessa.
- Tölkki
Jåå, et sitte o pillua saanu? Vaikka päätit niin. Ääliö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr3293779- 1092324
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si241544- 961533
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman431290Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!751268- 521155
- 471134
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461061IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika431022