Elikkä onko kellään tietoa miten autojen ruiskutusjärjestelmät on ohjelmoitu, eli mikä on ohjelmointikieli? Millä ohjelmoidaan yms?
Ohjelmointikieli olis kaikista tärkein tietää vai onko sellaista edes muuta kuin raaka bittitaso(tyyliin: 0101010101...) jota sitten vaan "analysoidaan" jollain tiettyjen valmistajien omilla ohjelmilla.
Yleensä kaikki mitä tiedätte ruiskutusjärjestelmistä olisi tervetullutta. Linkkejä voi pistää suomenkielellä tai englanninkielellä.
Autojen ruiskutusjärjestelmät
6
128
Vastaukset
- näillä mennään
Tämä saitti on trolleille ja pelleille eikä suinkaan asiantuntijoille. Siis turhaan täältä kysyt.
- cetä
Varmaan c:llä ja assemblyllä. Mutta tietenkin ohjelmat on käännetty binäärikoodiksi. Ei sieltä piireiltä mitään c-kielistä koodia löydy...
Jos kuvittelet itse osaavasi ohjelmoida koslaasi, forget about it! - wannabephysicist
Niinhän sinä cetä luulet. ;) Tosin olin täysin unohtanu sen, että varsinaisesta ohjelmointikielestä ei pitäisi puhua koska ohjelmointikieli kuten C on vain ohjelmoijan elämän helpottamiseksi tehty ja kääntäjä muuttaa koodin konekieliseksi binäärimuotoon. Joten on aivan v*tun sama millä ohjelmointikielellä ne on ohjelmoitu. Tosin luulen tulevaisuudessa voivani kehittää ohjelman joka tulkkaa konekielisiä käskyjä. Voi olla vaikeaa tai lähes mahdotonta, mutta projektimielessä "wroth of try". Jos en opi koskaan tekemään tarpeeksi hyvää ohjelmaa niin sitten vaan käytetään jotain valmiita valmistajan ohjelmia. Aivan sama mitä mieltä olette ideasta niin yritän kuitenkin.
- toivoo
Juu yritä vaan kauan ja hartaasti niin pysyt poissa täältä ihmisiä häiritsemästä. Mitä kauemmin sen parempi.
- cetä
No nyt alkaa kuulostamaan siltä, ettei sulla oo minkäänlaista kokemusta mistään ohjelmointikielestä. Joriset vähän löysiä. Am I right?
- Assy_tulkki?
BUAHAHAHA!
Vai luulet tulevaisuudessa kehittäväsi konekielisten käskyjen tulkin....
Suomenkieliseksikö tämä koodaamasi ohjelma konekieltä tulkkaa?
Sulla on käsitteet ja koodit sekaisin. Oletko koskaan edes koodannut ohjelmia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4312550Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912266Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1351935- 991919
- 4711918
- 71484
- 2381124
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.161044Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41882Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut24793